Παράκαμψη πλοήγησης

Daily Archives: 28 Φεβρουαρίου, 2009

Άλλο ποστ ήθελα να ανεβάσω, δεν έχω όμως δυνάμεις . Ήταν μια πολύ κουραστική και δύσκολη εβδομάδα . Και δε θα είναι η τελευταία, θα ακολουθήσουν δυστυχώς κι άλλες  … Πολλή δουλειά, πολλή πίεση, πολλές υποχρεώσεις . Όσο και να λέω ότι το έχω συνηθίσει, υπάρχουν στιγμές που τα όρια της υπομονής μου δοκιμάζονται . Δεν μπορώ όμως να το αποφύγω .

Το θετικό είναι ότι ενώ ξεκίνησε εντελώς δυσοίωνα από κάθε άποψη ( η εβδομάς ), εξελίχθηκε ομαλά και τελειώνει ήρεμα, τολμώ να πω ακόμη και όμορφα, με τη σκέψη ενός πολλά υποσχόμενου, για στιγμές ξεκούρασης και χαλάρωσης, τριημέρου . Ίσα – ίσα για να γεμίσουν οι μπαταρίες και να κάνω κάποια πράγματα που θέλω ( αν προλάβω χα, χα !! ) .

Ένα από αυτά θα ήταν να κατεβάσω κάποια τραγούδια και άλμπουμς που, τόσο καιρό τώρα, όλο λέω ότι θα κάνω και φυσικά αναβάλλω . Και τώρα, που μυαλό και ψυχή θέλουν να ηρεμήσουν, όλο σε χαλαρωτικές μουσικές και φωνές πάει ο νους μου .

Κανονικά, τώρα που το σκέφτομαι, δε θα έπρεπε να ανεβάσω ποστ, γιατί μέχρι στιγμής, από τη νύστα και τη ζαβλακομάρα ,δεν έχω γράψει και τίποτα της προκοπής ( γιουχάϊσμα ) . Ήθελα όμως να μοιραστώ με τα εκατομμύρια των αναγνωστών μου το μουσικό κόλλημά μου για το μήνα Φεβρουάριο . Δεν είναι καινούργιοι, δεν είναι πολλοί γνωστοί, τα κομμάτια δεν είναι » φρέσκα » , αλλά εγώ πρόσφατα ( τέλη του 2008 ) τους ανακάλυψα και αστραπιαία τους έδωσα μια περίοπτη θέση στο μουσικό μου σύμπαν . Αυτές τις κουραστικές μέρες του Φλεβάρη, κατέφευγα συχνά στο γιουτουμπάκι μου για να τους ακούσω ( αφού η ανεπρόκοπη δε λέω να κατεβάσω τα κομμάτια τους … ) .

Επίσημα μουσικά βίντεο δεν έχουν βγάλει ακόμη ή τουλάχιστον εγώ δεν έχω ανακαλύψει προς το παρόν . Οι γιουτουμπάδες όμως δουλεύουν για εμένα κι έτσι ανεβάζω δύο τραγούδια με συρραφή από σκηνές δύο αγαπημένων ταινιών . Ακόμη και αν δε σας αρέσουν, οφείλετε να παραδεχτείτε ότι προσφέρουν πρώτης τάξης γλυκό νανούρισμα και κατευνάζουν τα σπασμένα νεύρα .

Γιουτουμπάκι Νο.1Lost In TranslationSofia Coppola, 2003 ( έχω ξανανεβάσει βιντεάκι από τη θαυμάσια αυτή ταινία – μουσική και εικόνες δένουν άψογα ) . Το τραγούδι λέγεται » My Hands Up « .

 

 

Γιουτουμπάκι ( σαν τουλουμπάκι ακούγεται …) Νο.2Eternal Sunshine Of The Spotless MindMichel Gondry με τον αγαπημένο τρελλάρα Charlie Caufman στο σενάριο, 2004 . Ακόμη πιο αγαπημένη ταινία από το Lost In …, τη λάτρεψα όταν την πρωτοείδα γιατί είναι ακριβώς του γούστου μου . Οσκαρικού επιπέδου ερμηνεία της Kate Winslet που είναι και στα πολύ πάνω της μετά την πρόσφατη νίκη της, τα συγχαρητήρια μας, την αγαπάμε πολύ . Τίτλος τραγουδιού » Anchor « . ( οι ξυνοί γιουτουμπάδες που το έφτιαξαν δεν επέτρεπαν το embedding , @#%$@!!!, σιγά μωρέ το κλοπιράϊτ !! )

 

http://www.youtube.com/watch?v=kFM9VS_dpYs

 

( Τα τραγούδια ΔΕΝ βρίσκονται στα σάουντρακ των ταινιών )

 

Οι Trespassers William παίζουν την όμορφη  indie / dream pop μουσική τους από το 1997 . Έχουν κυκλοφορήσει 3 άλμπουμς με εξαιρετιικές κριτικές ( Anchor – 1999, Different Stars 2002 και ξανά το 2004, Having – 2006 ) ενώ ετοιμάζουν ένα ΕΡ με τίτλο The Natural Order Of Things .

defimage1                                                                                          Όπως βλέπετε και στη φωτό, η τραγουδίστρια βρίσκεται » αλλού » !

Σήμα κατατεθέν τους οι γλυκά μελαγχολικές, αιθέριες και υποφερτά σκοτεινές συνθέσεις, οι σχεδόν πάντα βαριά ερωτικοί στίχοι και, πάνω από όλα, η καταπληκτική φωνή της Anna – Lynne Williams που σε μαγεύει από το πρώτο δευτερόλεπτο . Αν και ψάχνεις ασυναίσθητα για κανένα ξυραφάκι εκεί κοντά, σε περίπτωση που τους ακούσεις πάνω από ώρα ( εκτός κι αν είσαι σε mood για ξυραφάκια, οπότε είσαι στο στοιχείο σου και βρήκες το κατάλληλο γκρουπ που θα καταλάβει τον καημό σου βρε !), ωστόσο σε μικρές δόσεις αναγνωρίζεις το ταλέντο τους και αποζητάς τη φωνή της Anna – Lynne για έναν ακόμη γύρο στο όνειρο .

 

***  Αν και μέρες αποκριάς και λάτιν ξελιγώματος, εγώ θέλω την ηρεμία μου . Μη σπεύσετε να μου πείτε εμψυχωτικά λόγια, » καλό κουράγιο «, » καλή δύναμη » κλπ . Είμαι εξαιρετικά καλά, ανακουφισμένη και πολύ χαρούμενη που ήρθε το Σ/Κ . Μέχρι την Τρίτη . Από εκεί και πέρα δεν ξέρω αν θα είμαι ήρεμη . Είναι εύθραστες αυτές οι καταστάσεις … Ευτυχώς που έχω και τους τύπους που κλείνουν την αριστερή πλευρά στις κυλιόμενες του Μετρό . Να’ναι καλά οι άνθρωποι !  😛  ***