Παράκαμψη πλοήγησης

Daily Archives: 30 Νοεμβρίου, 2008

» Δάνεισε μου λίγη από τη ζωή σου . Σε παρακαλώ .

Υπόσχομαι να στην επιστρέψω, αλήθεια . Ένα μικρό κομμάτι της μόνο . Για λίγο . Να νιώσω αυτό που νιώθεις, να ζήσω αυτό που ζεις . Να μπω για λίγο στη θέση σου, πως το λένε . Μήπως και ηρεμήσω, μήπως σταματήσω . Μήπως πάψω να ασχολούμαι μαζί σου . Να σε σκέφτομαι μέσα στην ημέρα, να προσπαθώ να λύσω το γρίφο πίσω από όλα αυτά που μου συμβαίνουν. Να νοιαστώ για τη δική μου ζωή .

Γιατί τότε ? Δεν μπορώ να καταλάβω . Δεν είσαι και τίποτα σπουδαίο, δεν είσαι καλύτερη από εμένα . Εννοείται ότι δεν είσαι καλύτερη από εμένα ! Σου λείπουν τόσα πολλά . Είσαι αφρός, επιφάνεια, η χαρά της ημιμάθειας, μέσος όρος, μέσος νους, μέση εμφάνιση . Και δεν έχεις καταλάβει, είμαι σίγουρη  ότι δεν έχεις καταλάβει . Κι όμως … Κάθομαι σαν ηλίθια και ψάχνω και αναλύω, διυλίζω λέξεις, φράσεις, κινήσεις . Τι φοράς, τι ακούς, τι σου αρέσει, τι δεν σου αρέσει, τι έκανες αυτές τις μέρες . Σαν υπνωτισμένη . Διαστρεβλώνω, μπερδεύομαι, θυμώνω, μισώ . Χαίρομαι όταν αποτυγχάνεις, πανηγυρίζω όταν στενοχωριέσαι, καταρρέω όταν όλα σου πάνε καλά .

Δεν αντέχω . Υπάρχουν στιγμές που δεν αντέχω . Είναι δυσβάσταχτο . Σκέφτομαι ώρες ώρες ότι η καλύτερη λύση θα ήταν να μην υπήρχες, να εξαφανιζόσουν . Ναι, να μην υπήρχες !! Πόσο καλά θα ήμουν τότε !

Όμως αυτό δεν γίνεται … Κι έτσι τουλάχιστον μπορείς να μου δανείσεις λίγη απ’τη ζωή σου ? Για να μπορέσω να συνεχίσω την ανύπαρκτη δική μου . Κι εγώ υπόσχομαι ότι θα στην επιστρέψω . Κάποια στιγμή … Εκτός … Εκτός κι αν μου αρέσει … »

I’m in the dark, I’m in the hurricane

I’m in the rain, all over your parade

I act like a friend, I feel like a brand new start

But I will break in and then I will break your heart

 

Every single thing you say

I’ll record, I’ll replay

I’m a shadow just behind

I am with you all of the time

I am with you all of the time

 

I am a shark, I am a razorblade

And I will destroy all of the friends you make

So please let me in ’cause I wanna be your friend

I will cling on to you until the end …

 

Every single thing you say

I’ll record, I’ll replay

I’m a shadow just behind

I am with you all of the time

 

You may think that you are free

But you’re not ’cause you’re with me

I’m a shadow in that line

I am with you all of the time

I am with you all of the time

 

 

Τα λόγια του κειμένου πριν από το γιουτούμπι θα μπορούσαν κάλλιστα να ανήκουν στη μία από τις δυο πρωταγωνίστριες του βίντεο για το τραγούδι » Stalker « των Turin Brakes . Έτσι τουλάχιστον το φαντάστηκα εγώ . Το βίντεο είναι πασιφανώς πιστό στους ανατριχιαστικούς στίχους του τραγουδιού και εμπνευσμένο από την ταινία του Barbet Schroeder » Single White Female « ( 1992 ) . Ένα μέτριο θρίλερ με τις Bridget Fonda και Jennifer Jason Leigh ( πού είναι αυτές οι δυο σήμερα καλέ ? της έφαγε η κινηματογραφική μαρμάγκα ), το οποίο ακολουθούσε τη μόδα της εποχής .  Θυμάστε πόσες και πόσες ταινίες έβγαιναν εκείνα τα χρόνια  με ήρωες διάφορους ψυχάκηδες που έκαναν τη ζωή πατίνι σε ανυποψίαστους συνανθρώπους τους ? Στο τέλος χασμουριόμασταν και βάζαμε στοιχήματα για το ποιά θα είναι η επόμενη σκηνή, πότε θα γίνει ο πρώτος φόνος κλπ, τέτοια προβλεψιμότητα . Χα χα !

Το τραγούδι είναι ανώτερο του βίντεο και ένα από τα φετινά αγαπημένα μου, παρά το φρικιάρικο περιεχόμενο του . Αλλά και το βίντεο είναι πολύ καλό . Σαν θρίλερ – μινιατούρα βλέπεται μια χαρά, οι Olly Knights και  Gale Paridjanian των Turin Brakes το παίζουν ηθοποιοί που γνωρίζουν την αλήθεια, η κακή ξανθιά είναι ικανοποιητικά αχώνευτη και η καλη ξανθιά ικανοποιητικά βλαμμένη .

Ένα πάρα πολύ ωραίο τραγούδι . Μία μίνι ταινία που αρχίζει και τελειώνει με την ίδια σκηνή . Και ενδιάμεσα το χάος . Άσχημο πράγμα η εμμονή . Άγριο πράγμα ο φθόνος . Μακριά από εμάς .

 

 Trivia

* Πρώτο single από το τέταρτο άλμπουμ των λονδρέζων Turin Brakes ( και οι δύο παίζουν ακουστική κιθάρα ) » Dark On Fire « ( 2007 ) . Γενικά η μουσική του ντουέτου έχει πάρει πολύ συμπαθητικές κριτικές και η εμπορική πορεία τους είναι συνεχώς ανοδική . Για να δούμε … Το όνομα τους είναι πολύ περίεργο ( τί δλδ ? τα φρένα απ’το Τορίνο ?) και σύμφωνα με τους ίδιους δεν σημαίνει απολύτως τίποτα ! Εμένα πάλι μου αρέσει γιατί αγαπώ Τορίνο και βόρεια Ιταλία ! 🙂

 

* Το τραγούδι κυκλοφορεί ως single μόνο στο διαδίκτυο και το αποκτά κανείς μόνο με downloading .

 

* Τα περισσότερα βίντεο τους είναι με υπόθεση, διηγούνται μια μικρή ιστορία . Αγνοείται πάντως η τύχη και η ταυτότητα του σκηνοθέτη του παρόντος βίντεο . Άφαντος !

 

*** Η αγάπη βλέπει από τηλεσκόπιο, ο φθόνος από μικροσκόπιο . Να είναι η ζωή μας πάντα γεμάτη από ουσιαστικά πράγματα . Καλή εβδομάδα και καλό μήνα σε όλες και όλους ! ( από αύριο εννοείται … ) ***