Skip navigation

» Δάνεισε μου λίγη από τη ζωή σου . Σε παρακαλώ .

Υπόσχομαι να στην επιστρέψω, αλήθεια . Ένα μικρό κομμάτι της μόνο . Για λίγο . Να νιώσω αυτό που νιώθεις, να ζήσω αυτό που ζεις . Να μπω για λίγο στη θέση σου, πως το λένε . Μήπως και ηρεμήσω, μήπως σταματήσω . Μήπως πάψω να ασχολούμαι μαζί σου . Να σε σκέφτομαι μέσα στην ημέρα, να προσπαθώ να λύσω το γρίφο πίσω από όλα αυτά που μου συμβαίνουν. Να νοιαστώ για τη δική μου ζωή .

Γιατί τότε ? Δεν μπορώ να καταλάβω . Δεν είσαι και τίποτα σπουδαίο, δεν είσαι καλύτερη από εμένα . Εννοείται ότι δεν είσαι καλύτερη από εμένα ! Σου λείπουν τόσα πολλά . Είσαι αφρός, επιφάνεια, η χαρά της ημιμάθειας, μέσος όρος, μέσος νους, μέση εμφάνιση . Και δεν έχεις καταλάβει, είμαι σίγουρη  ότι δεν έχεις καταλάβει . Κι όμως … Κάθομαι σαν ηλίθια και ψάχνω και αναλύω, διυλίζω λέξεις, φράσεις, κινήσεις . Τι φοράς, τι ακούς, τι σου αρέσει, τι δεν σου αρέσει, τι έκανες αυτές τις μέρες . Σαν υπνωτισμένη . Διαστρεβλώνω, μπερδεύομαι, θυμώνω, μισώ . Χαίρομαι όταν αποτυγχάνεις, πανηγυρίζω όταν στενοχωριέσαι, καταρρέω όταν όλα σου πάνε καλά .

Δεν αντέχω . Υπάρχουν στιγμές που δεν αντέχω . Είναι δυσβάσταχτο . Σκέφτομαι ώρες ώρες ότι η καλύτερη λύση θα ήταν να μην υπήρχες, να εξαφανιζόσουν . Ναι, να μην υπήρχες !! Πόσο καλά θα ήμουν τότε !

Όμως αυτό δεν γίνεται … Κι έτσι τουλάχιστον μπορείς να μου δανείσεις λίγη απ’τη ζωή σου ? Για να μπορέσω να συνεχίσω την ανύπαρκτη δική μου . Κι εγώ υπόσχομαι ότι θα στην επιστρέψω . Κάποια στιγμή … Εκτός … Εκτός κι αν μου αρέσει … »

I’m in the dark, I’m in the hurricane

I’m in the rain, all over your parade

I act like a friend, I feel like a brand new start

But I will break in and then I will break your heart

 

Every single thing you say

I’ll record, I’ll replay

I’m a shadow just behind

I am with you all of the time

I am with you all of the time

 

I am a shark, I am a razorblade

And I will destroy all of the friends you make

So please let me in ’cause I wanna be your friend

I will cling on to you until the end …

 

Every single thing you say

I’ll record, I’ll replay

I’m a shadow just behind

I am with you all of the time

 

You may think that you are free

But you’re not ’cause you’re with me

I’m a shadow in that line

I am with you all of the time

I am with you all of the time

 

 

Τα λόγια του κειμένου πριν από το γιουτούμπι θα μπορούσαν κάλλιστα να ανήκουν στη μία από τις δυο πρωταγωνίστριες του βίντεο για το τραγούδι » Stalker « των Turin Brakes . Έτσι τουλάχιστον το φαντάστηκα εγώ . Το βίντεο είναι πασιφανώς πιστό στους ανατριχιαστικούς στίχους του τραγουδιού και εμπνευσμένο από την ταινία του Barbet Schroeder » Single White Female « ( 1992 ) . Ένα μέτριο θρίλερ με τις Bridget Fonda και Jennifer Jason Leigh ( πού είναι αυτές οι δυο σήμερα καλέ ? της έφαγε η κινηματογραφική μαρμάγκα ), το οποίο ακολουθούσε τη μόδα της εποχής .  Θυμάστε πόσες και πόσες ταινίες έβγαιναν εκείνα τα χρόνια  με ήρωες διάφορους ψυχάκηδες που έκαναν τη ζωή πατίνι σε ανυποψίαστους συνανθρώπους τους ? Στο τέλος χασμουριόμασταν και βάζαμε στοιχήματα για το ποιά θα είναι η επόμενη σκηνή, πότε θα γίνει ο πρώτος φόνος κλπ, τέτοια προβλεψιμότητα . Χα χα !

Το τραγούδι είναι ανώτερο του βίντεο και ένα από τα φετινά αγαπημένα μου, παρά το φρικιάρικο περιεχόμενο του . Αλλά και το βίντεο είναι πολύ καλό . Σαν θρίλερ – μινιατούρα βλέπεται μια χαρά, οι Olly Knights και  Gale Paridjanian των Turin Brakes το παίζουν ηθοποιοί που γνωρίζουν την αλήθεια, η κακή ξανθιά είναι ικανοποιητικά αχώνευτη και η καλη ξανθιά ικανοποιητικά βλαμμένη .

Ένα πάρα πολύ ωραίο τραγούδι . Μία μίνι ταινία που αρχίζει και τελειώνει με την ίδια σκηνή . Και ενδιάμεσα το χάος . Άσχημο πράγμα η εμμονή . Άγριο πράγμα ο φθόνος . Μακριά από εμάς .

 

 Trivia

* Πρώτο single από το τέταρτο άλμπουμ των λονδρέζων Turin Brakes ( και οι δύο παίζουν ακουστική κιθάρα ) » Dark On Fire « ( 2007 ) . Γενικά η μουσική του ντουέτου έχει πάρει πολύ συμπαθητικές κριτικές και η εμπορική πορεία τους είναι συνεχώς ανοδική . Για να δούμε … Το όνομα τους είναι πολύ περίεργο ( τί δλδ ? τα φρένα απ’το Τορίνο ?) και σύμφωνα με τους ίδιους δεν σημαίνει απολύτως τίποτα ! Εμένα πάλι μου αρέσει γιατί αγαπώ Τορίνο και βόρεια Ιταλία ! 🙂

 

* Το τραγούδι κυκλοφορεί ως single μόνο στο διαδίκτυο και το αποκτά κανείς μόνο με downloading .

 

* Τα περισσότερα βίντεο τους είναι με υπόθεση, διηγούνται μια μικρή ιστορία . Αγνοείται πάντως η τύχη και η ταυτότητα του σκηνοθέτη του παρόντος βίντεο . Άφαντος !

 

*** Η αγάπη βλέπει από τηλεσκόπιο, ο φθόνος από μικροσκόπιο . Να είναι η ζωή μας πάντα γεμάτη από ουσιαστικά πράγματα . Καλή εβδομάδα και καλό μήνα σε όλες και όλους ! ( από αύριο εννοείται … ) ***

 

27 Comments

  1. Καλό μήνα να΄χουμε!

    Μην το γελάς το εργάκι, μια φρίκη την έβγαζε.

    Και το συγκρότημα πα μαλ. 🙂

  2. Τώρα με βάλατε σε υποψία, σε μια καχυποψία κι ίσως τελικά να με ιδώ και μ’ ανυποληψία…

    Ποια από τις δυο ξανθιές θα μπορούσα να ήμουν… αχμμ.. αχμμμ… [μια εκ των δυο, δεν το συζητώ… Γιατι αν ήμουν ο φουκαρας…]

    Καλό μήνα, ευχαριστούμε, ανταποδίδουμε..
    Καλό μήνα κι από σήμερα (πειράζει να αρχίσω εγώ από σήμερα; ε; δεν πειραζει, ε…)

  3. Ή βιαζόμαστε να έρθουν οι γιορτές ή βιαζόμαστε να φύγει ο Νοέμβρης . Τον βάλαμε τον Δεκέμβρη με το ζόρι να ξεκινήσει από σήμερα !! 😆

    Ρενάτα @ Ώστε βλέπαμε θριλεράκια τότε ε ? 🙂 Εγώ το έχω μισοξεχάσει αλλά μου έχει μείνει η λύσσα της Τζένιφερ να γίνει ολόιδια με την Μπρίτζετ και να της πάρει τη ζωή, τον γκόμενο και ό,τι τελοσπάντων μπορούσε . Αρρώστια …

    Έχω ακούσει αρκετά τραγούδια του συγκροτήματος και αυτό συνεχίζει να είναι για μένα το καλύτερο τους . Ναι δεν είναι κι άσχημοι αλλά δεν με τρελλαίνουν κιόλας . Το Stalker όμως είναι φοβερό .

    Άντε βρε, καλό μας μήνα !! Έχει και πολυήμερη ανάπαυλα για σένα Ρενατακι, ποιός στη χάρη σου !

    Y.Γ. Τί είναι αυτά τα pingbacks καλέ ? Δεν έχω προλάβει να τα μελετήσω . Μπήκα πάντως και είδα πως έχω τον εντελώς βολουπτένιο αριθμό 69 !!! Χα χαααα !

  4. Sikofagos ( gentleman ) @ Δεν πειράζει, δεν πειράζει . Ό,τι μας αρέσει γράφουμε εδώ μέσα . Και Καλή Χρονιά άμα θέλουμε ευχόμαστε από τώρα ! Εκεί θα κολλήσουμε ?

    Γιατί σας βάζω σε καχυποψία ??? Γιατί άραγε ?? Χα χα χα !! Δεν είχα τέτοιο σκοπό . Είμαι αθώα κοπέλα εγώ ( και καλά ).

    Συγγνώμη τώρα … Εσείς θέλετε ντε και καλά να ταυτιστείτε με κάποιο από τα πρόσωπα του βίντεο ?? Αφήστε τις ξανθές . Γιατί ΚΑΙ ξανθές είναι ΚΑΙ με χάλια κούρεμα ΚΑΙ άλουστες . Δε σας πάει .

    Εγώ πάντως θα ήθελα να είμαι ο τύπος που αποκεφαλίζει το ψάρι ( ντόϊνγκ ! ). Ωραία εκτόνωση, χάλια μυρωδιά αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα .

    Και επιτέλους αποφασίστε πως θέλεις να μιλάμε . Ενικό ή πληθυντικό ? Μπερδεύομαι και δεν είμαι για μπερδέματα απόψε, μου ήρθε και μια πίκρα από Λειβαδιά μεριά, δεν μπορώ … 😦

    Ορίστε, άλλαξε και η μέρα . Καλό Μήνα και επίσημα λοιπόν αγαπητέ ! 🙂

  5. Οχι, όχι, στον ενικό θα μιλαμε… Σας χαλάω εγώ χατήρι (αντε πάλι! μαστορα, το τσιπακι στο κεφαλι δεν δουλευει, θα στο δωσω πισω… -το τσιπακι, όχι το κεφαλι).

    Λοιπόν καλο μήνα, καλη μερα, καλη βδομαδα, (οχι απαραιτητα με αυτή τη σειρα) και παντα με το καλο.

    • teokaf
    • Posted Δεκέμβριος 1, 2008 at 08:49
    • Permalink

    πολύ καλό, πολύ καλό. πολύ καλό. ή μάλλον πολύ, πολύ, πολύ καλό.

  6. Sikofagos @ Όλα καλά λοιπόν, όλα καλά .

    Μου αρέσει να μου κάνουν τα χατήρια . 🙂

    Υ.Γ. Το Lardigos μ’αρέσει πιο πολύ . 😀

    teokaf @ Ω τι τιμή ! Ω τι τιμή !! 🙂

    Καλωσήρθες κι απ’τα μέρη μας teokaf με τα σούπερ σχόλια . Ξέρω, ξέρω … Έμεινες χωρίς λόγια μπροστά στο ποστ και οι μόνες λέξεις που μπόρεσες να αρθρώσεις ήταν » πολύ x 6 καλό » . 😎

    Πολύ ευχαριστώ και ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια .

  7. να συμφωνησω και εγω!
    πολυ καλο
    δεν τους ηξερα και βρηκα και ενα αλλο πολυ καλο: red moon
    υ.γ.
    ο τεο καμμια φορα κεκεδιζει λιγο! 😆

  8. Θα κάνω λασπόλουτρο από τη χαρά μου ! Χααα !!

    Και από την άλλη αναγκάζομαι να παραδεχτώ ότι ξέρεις να ξεχωρίζεις τα καλά κομμάτια . 👿

    Το Red Moon είναι όντως πολύ καλό .#$%%@#$@!!!*

    Τί μου λες για τον Τεό … Ναι ε ?

  9. Καλά ε… Με το που το διάβασα, μου… σηκώθηκε! Η τρίχα καλέ… Αμάν! Είναι να μη σου βγει το όνομα. Α, πα, πα. Ένα deja vu, ένα κάτι μου ‘πεσε στο κεφάλι σαν κεραμίδι η αλήθεια. Έμεινα με το στόμα ανοιχτό και το πληκτρολόγιο να χάσκει όπως το στόμα μου λέμε. Και δεν μπορούσα να το κλείσω – άσε που έκανε και κρύο. Η αρρώστια διευρύνεται θα έλεγα, τόσο που «οι ζωές των άλλων» γίνονται αντικείμενό μας – μάλλον επειδή φοβόμαστε να κοιτάξουμε κατάματα την καμπούρα μας, με τη δικαιολογία πως είναι… πίσω! Και όχι λοιπόν, αυτήν τη φορά δεν θα γράψω κανένα μακροσκελές σχόλιο (?), θα περιοριστώ όμως στο εξής εύγλωττο (έτσι κι αλλιώς την ταμπέλα μας την έχουν κρεμάσει που μας την έχουν κρεμάσει καιρό τώρα…): Ρε GET A LIFE λέεεεεεεεεεμε… Και θα το έλεγα και πιο χοντρά αλλά… ένεκα που είμαι σε ξένο blog, το παίζω Αρσακειάς. Λέμε τώρα. Τα πιο γλυκά φιλιά μου μουτράκι!

  10. nyanna @ Πες τα χρυσόστομη !

    Να υποθέσω ότι η γνάθος σου έπεσε από την εισαγωγή του ποστ και ουχί από το βίντεο ? Γιατί καλοί και οι Turin Brakes αλλά όχι κι έτσι . Χα χα ! Και ξέρω ότι δεν βλέπεις τα βιντεάκια … 😦

    Deja vu ? Έλα ! Συμπάσχω .

    Αλλά όσο και να φωνάζεις ( που καλά κάνεις και φωνάζεις ) … δεν ξέρω … μάταιο ίσως . Ξέρεις, για πολλούς ανθρώπους είναι εξαιρετικά δύσκολο να δώσουν νόημα στη ζωή τους . Πρέπει να έρθουν αντιμέτωποι με τον αληθινό εαυτό τους, να κάνουν αυτοκριτική, να παραδεχτούν επώδυνες αλήθειες . Που να τρέχεις τώρα … Αφού η ζωή του άλλου είναι πιο συναρπαστική . ( η » καμπούρα » που λες κι εσύ με άλλα λόγια )

    Και το φθόνο ? Πού τον πας το φθόνο ?

    Ας δούμε όμως τα » θετικά » . Προσφέρουμε χαρά στον ασθενή συνάνθρωπο, γεμίζουμε τις ώρες του, προάγουμε τη φαντασία του . Και τέλος σπάμε μεγάλη πλάκα και το διασκεδάζουμε με το γεγονός ότι εκείνοι και εκείνες ΝΟΜΙΖΟΥΝ ότι δεν τους έχουμε πάρει είδηση . Α ! Έχει πολλή πλάκα να προσπαθεί κάποιος/α να υποτιμήσει τη νοημοσύνη σου και να πιστεύει ότι το κάνει και πετυχημένα .

    Πω πω … Πολύ Πολυάννα έγινα και δεν μου πάει . Χα !!

    Τεσπα . » Get A Life ! » φωνάζω κι εγώ και το τραγούδι δικό σου καλή μου ! Φιλιά !

  11. Μα καλέ… Γιατί το λες αυτό;;; Πως δεν βλέπω τα βιντεάκια σου??? Επειδή έχεις δίκιο ίσως??? Χαχ! Ορίστε, μόλις το είδα κι αυτό και πάλι μου σηκώθηκε, η τρίχα. Ώστε θα γίνω η «razorblade» σου ε??? Σωστόοοο… Από την άλλη, η αυτοκριτική δεν είναι δα και το ευκολότερο πράγμα του κόσμου, το εντελώς αντίθετο μάλιστα θα έλεγα και στις μέρες μας, θέλει κάτι… κοχόνες νααααααααααα μετά συγχωρήσεως (για να εξασκήσω και τα ισπανικά μου…) και πού να τις βρεις τη σήμερον. Οπότε, ευκολότερη δεν είναι «η ζωή των άλλων»; Και σίγουρα πιο ανώδυνη! Από την άλλη όμως, ξέρεις τι σκέφτομαι; Πως στην ουσία μπορεί να μην ξέρεις πώς ακριβώς είναι η ζωή των άλλων και να σου έρθει κανένα… Flashing Lights στο κεφάλι! Χααααααααα! Μου έχει μείνει αυτό το βίντεο, πάει και τελείωσε! Τις καλημέρες μου. (Αααααααααα και για να μην ξεχάσω: όσο κι αν δεν το πιστεύεις, η γραφή σου είναι δυνατή. Το βιντεάκι λοιπόν απλώς «υποστηρίζει» ήδη κάτι δυνατό… Κι όχι το αντίθετο, κατά τη γνώμη μου πάντα…) Και κάτι τελευταίο: είναι δεύτερη φορά που γράφω αυτό το σχόλιο. Την πρώτη «εξαφανίστηκε» μυστηριωδώς… Α ρεεεεεεεε stalker παντοδύναμε…

    • teokaf
    • Posted Δεκέμβριος 2, 2008 at 16:50
    • Permalink

    Η ταινία που αναφέρεις αγαπητή Αούρα είναι καλή από ότι θυμάμαι. Και για να πω την αλήθεια τελευταία φορά που είδα την Φόντα ( εκτός από κάτι ραντεβουδάκια που είχα μαζί της αλλά που ενδιαφέρουν μόνο την Μελέτη και την Μενεγάκη και όχι το σοβαρό μπλόγκ σου) ήταν σε μια πολύ καλή ταινία του Ρέιμι ( Ένα απλό σχέδιο). Έκτοτε δεν την έχω ματαδεί ( αν θυμάμαι καλά πρέπει να είμαστε συνομήλικοι οπότε την κόβω για κανένα Καπή στο LA).

    Τώρα πρέπει να σου μιλήσω για κάτι που θα μείνει μεταξύ μας.
    Το Θέμα που βάζει το τραγούδι- ταινία ήταν κάτι που με άγγιξε προσωπικά αλλιώς δεν θα σου μαγάριζα το όμορφο Μπλόγκ σου ( φέρνοντας μαζί και τα τσιμπούρια του Μούργου).
    Ήταν θυμάμαι 1935 Η Γεωπονική μόλις που είχε γίνει ανωτάτη σχολή καλά καλά. Ένας νέος απ την Αθήνα και ένας Μπαστουνόβλαχος απ τα Γιάννενα συναντιόνται. Ο Αθηναίος όμορφος σαν τον Τζ Κλούνει και ο Αρκουδόγυφτος Γιαννιώτης σαν θλιβερό υποκατάστατο του Γ. Αλλεν ( χωρίς μυαλό όμως).
    Δεν θα σε κουράσω άλλο όμως, τα υπόλοιπα μπορείς να τα καταλάβεις και μόνη σου αφού έχεις δει την ταινία.
    Είδε και έπαθε να τον ξεφορτωθεί ο Κλούνει τον Αλλεν, τίποτε άλλο δεν σου λέω.
    Οποιαδήποτε ομοιότης με πρόσωπα είναι εντελώς τυχαία. Μόνο οι ημερομηνίες είναι ακριβής. ( Α ναι και ο Τζ Κλούνει).

  12. Έλα ρε γμτ !!! 😦
    Είμαι στη δουλειά και δεν προλαβαίνω ν’απαντήσωωωω … (φακ-σιτ-φακ ). ΝΥΑΝΝΑ και ΤΕOKAF τα σχόλια κορυφαία !! Προς τα βραδάκι οι φτωχικές μου απαντήσεις . Δεν έχω χρόνο λέμεεεε. 😥

  13. δεν θα πω τιποτα.
    πηγαινε εδω και θα καταλαβεις ποσο και γιατι με φθονει ο χαμερπης τεο!
    http://laspistasteria.wordpress.com/2007/04/21/mourgos/

  14. Εχμ … ναι … Τί λέει το ρολόι του υπολογιστή ? 12μισι και βάλε ? Πάλι μπροστά πάει νομίζω, βραδάκι είναι για μένα χι χι … ( όχι, όχι, δεν έβλεπα dvd, αλήθεια !!! ) 😀

    nyanna @ Συμφωνώώώ . Ιδιαίτερα στο διαδίκτυο καμιά φορά η κατάσταση είναι εντελώς extreme game και το … φτυάρι ( του Kanye)δεν ξέρεις από που θα σου’ρθει ! Μακριά από εδώ και αυτό .

    Τί να πω για τα καλά σου λόγια nyanna μου ? 😳 Ειδικά η ΔΙΚΗ ΣΟΥ γνώμη μετράει πολύ για εμένα . I’m not worthy, I’m not worthy !!( μετά προσκυνήματος χα χα ! ) . Τέλος . Δεν περιγράφω άλλο ! Τρέχω να κρυφτώ .

    Ααα, πέρα από τους γνωστούς/γνωστές stalkers έχουμε και το wordpress που είναι τόσο τρελλό όσο και οι μπλόγκερς του . Αυτό σου έφαγε το σχόλιο. Τί τραβάμε και δεν το μολογάμε … Αχ ! Αχ !

  15. teokaf @ Δεν περίμενα το ποστ αυτό να αγγίξει τόσες ευαίσθητες χορδές τόσων πολλών βασανισμένων ανθρώπων ( με τη δική μου χορδή πρώτη και καλύτερη ). Χαίρομαι ιδιαίτερα .

    Σ’ευχαριστώ που μου εμπιστεύθηκες μια τόσο προσωπική ιστορία . Φημίζομαι για την εχεμύθεια μου και να είσαι σίγουρος ότι δεν πρόκειται να τη διαβάσει κανείς άλλος !!!! ( δεν έχω τσεκάρει τα views βέβαια αλλά μην ανησυχείς ) 😉

    Και έχεις αρχίσει να με ψυχολογείς γιατί έκανες μια άλλη χορδή μου να χτυπήσει όταν διάβασα το όνομα του … Γιώργος Κλούνης . Έλα βρε Τεόόόο ! Βρήκες ένα ευαίσθητο σημείο μου ( και αυτό είναι μείον μου κι αυτό είναι μείον μου ).

    Ώστε τέτοια πράγματα γινόντουσαν και το 1935 ε ? Τς τς τς … Ποτέ ξανά stalkers μπροστά μας ! Ουστ !

    Για τη Φόντα θα τσεκάρω και θα σου πω . Thanks για την πληροφορία .

    Υ.Γ. 1 Είναι άουρα και όχι αούρα ( αμάν πια, άσε τους ουροσυλλέκτες στην ησυχία τους ! ) . Θα θυμώσει ο » νονός » Μαμαλούκας ! 🙂

    Υ.Γ 2 Να έρχεσαι όποτε θες, χαίρομαι πολύ . Είχα κάνει πριν μυοκτονία-απεντόμωση στο μπλογκ γιατί ήξερα ΠΟΙΟΣ μπορεί να έρθει κατά εδώ …

    Υ.Γ 3 Όπα ! ΤΩΡΑ το έπιασα αυτό με την ιστορία χα χα χααα !!

  16. Μούργος @ Πάλι βάζεις φιτιλιές ? Πάλι σπέρνεις τη διχόνοια ΕΕΕ ?? 👿

    Επειδή όμως είμαι δίκαιος άνθρωπος πάνω απ’όλα θααα … ρίξω μια μικρή ματιά στο λινκ … έτσι … όχι γιατί είμαι περίεργη … ΕΝΤΑΞΕΙ ???

    Να έρχεσαι γιατί όπως ανέφερα και πριν έχω τσιμπουροκτόνο και όλα καλά . 😛

    update P.S. Είδα το λινκ και θέλω να σε ευχαριστήσω που με βοηθάς στην προσπάθεια μου για καλύτερη και πιο ισορροπημένη διατροφή : σήμερα δε θα φάω ΤΙΠΟΤΑ γιατί απλά δε θα μπορώ !!! 🙂

    Καλά ΟΛΟΙ αυτοί που σχολιάζουν το ποστ … δεν σχολιάζουν πια ! Τί να σημαίνει αυτό άραγε ? Τα λεφτά μου πίσω !! 🙂

    • teokaf
    • Posted Δεκέμβριος 3, 2008 at 15:55
    • Permalink

    Ρε παιδιά στο λινγκ του Μούργου αυτός κάτω απ τον Μούργο ποιός είναι;

    Δύστυχη Άουρα ( ΣΥΝΕΜΟΡΦΩΘΗΝ προς τας υποδείξεις όπως βλέπεις) δεν θα γλυτώσεις το Μπλόγκ σου απ το να γίνει όπως ο εγκέφαλος του Μούργου (η απόλυτη της πο@τ@ν2ς κίνηση Μπράουν )

  17. Είδες Τεο ? Σου πήρε και την ταυτότητα ( όπως ο Cage με τον Travolta στο Face/Off !! )τώρα και καμαρώνει . Μα εσύ είσαι βεβαίως-βεβαίως, έτσι δεν είναι ? 🙂

    Δε θα μου το κάνετε αυτό !! 👿

    Αφού είστε τόσο καλά παιδιά ( καλόπιασμα – νιάου ) …

    • teokaf
    • Posted Δεκέμβριος 3, 2008 at 17:46
    • Permalink

    Φτυστός σου λέω ο Κλούνει είμαι. Αφού όσοι με βλέπουν με φτύνουν. ( φαντάζομαι να μην με βασκάνουν ) Μερικοί μάλιστα φτύνουν και στον κόρφο τους και τσιμπιούνται ( μα ζει ακόμα αυτός σκέφτονται).

    Όχι μην φοβάσαι τίποτε καλή μου Άουρα. Έτσι κι αλλιώς αργά ή γρήγορα ( είναι θέμα ημερών η ποδάγρα του Μούργου και εβδομάδων ο ολόσωμος έρπης που με ταλαιπωρεί) θα σου αδειάσουμε τον πολύτιμο χώρο του Μπλόγκ σου. Θα πιάσουμε άλλον χώρο εμείς, 180 επι 10 εκ ο Μούργος και 170 επι 70 εκ εγώ ( έχω βάλει κάτι κιλά τις τελευταίες δεκαετίες).

    • teokaf
    • Posted Δεκέμβριος 3, 2008 at 18:00
    • Permalink

    Και για ξεκάρφωμα ( μήπως κ έρθει και κανένας νορμάλ άνθρωπος στο Μπλογκ):

    Να δεις το ένα απλό σχέδιο ( a simple plan) οπωσδήποτε. Είναι η άλλη Αμερική. Που δεν φαντάζεσαι ( αν και μετά τα τελευταία δεν χρειάζεται πλέον μεγάλη φαντασία να έχει κάποιος για να δει το πραγματικό πρόσωπο του μέσου Αμερικάνου) Η καλύτερη ταινία του Ρέιμι ( ακολουθεί ο Σπάιντερμαν 2). Με τον παλιο γκόμενο της Τζολί σε ένα φοβερό ρόλο .Ευτυχώς που υπάρχουν και κάτι τύποι σαν τον παππού Θορτον κ λέμε πως υπάρχει περίπτωση να μας κοιτάξει κ εμάς κάποια σαν την Ατζελίνα
    ( όχι το ουρικό οξύ μας Μούργο, εμάς να κοιτάξει).
    Αυτό το παιδί ο Μούργος ακόμα και όταν ήταν 25 χρονών, το 1918 δηλαδή, πάντα έβλεπε το ποτήρι μισοάδειο, (τώρα δεν το βλέπει καθόλου ο θεότυφλος φίλος μου).

  18. teokaf @ Ό,τι καλόπιασα, καλόπιασα Τεό ( δεν είναι και του χαρακτήρα μου εξάλλου ). 👿

    Όλοι είναι ευπρόσδεκτοι ( αφού περάσουν ένα απλό τεστ για άτομα με υψηλό IQ, ένα τεστ κοπώσεως και ένα τεστ πολλαπλής επιλογής για να αποδείξουν ότι έχουν πρώτα διαβάσει το ποστ )εδώ μέσα . Η βαθμολογία σου ( αλλά και άλλων σχολιαστών ) μέχρι τώρα είναι εξαιρετικά καλή . Επομένως η απόφαση είναι δική σου ! 🙂

    Για το Μούργο ( και με το επιβαρυντικό προφίλ που κουβαλάει )οι απόψεις των ειδικών διίστανται . Η σύσκεψη για την περίπτωση του συνεχίζεται . Με δύο μόνο σχόλια δεν ξέρω αν θα τη βγάλει καθαρή … Χααα !!!

    Θα τη δω την ταινία, μου κίνησε την περιέργεια . Ήμουν στην Αμερική το καλοκαίρι και γνώρισα κάποια πράγματα . Ο Θόρτον είναι ένας πολύ καλός ηθοποιός και πιστεύω ότι βρήκε την υγειά του όταν χώρισε με την Κουνελίνα Τζολί . Πάντως από εδώ και στο εξής για να σε κοιτάξει η Κουνελίνα πρέπει να παρουσιάσεις σπερματογράφημα και τεστ γονιμότητας που να έχει βαθμολογηθεί μέ Άριστα .
    Καλή Τύχη σου εύχομαι λοιπόν ! 🙂

    + συγχαρητήρια ( αυτό πάει στην τελευταία πρόταση σου ) για τη φιλανθρωπία σου .

  19. ελεος!!!
    ρε μουλοχτε σκ@τογερε αυτα κανεις τελευταια;
    ποτε στης κροτ ποτε εδω -και ποιος ξερει που αλλου- ερχεσαι κρυφα και θαβεις τον εξαισιο και χαρισματικο μουργο; 👿
    .
    και συ αουρα απορω!!!!
    (μα καλα η πτωμαινη που εκπεμπει ο τεο δεν σε ενοχλησε καθολου; )

  20. Α σε παρακαλώ ! 👿

    Έχουμε αρωματικά κεριά εδώ μέσα και ειδικά αποσμητικά . Το βλογ αυτό είναι μοσχομυριστόν !! Και νεκρούς ανασταίνει ! 😈

    Και στο κάτω κάτω ο Τεο ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑ ΤΟ Π Ο Σ Τ . Εσύ ζηλιαρομουργάκι ΤΙ έκανες ?? ΕΕΕ ? Σχεδόν πάτωσες στα τεστ .

    Έχε χάρη που ετοιμάζω το νέο ποστ και δεν έχω καμία όρεξη λέμε !!

    Τέλος . Τέλοος !! 👿 👿

    • teokaf
    • Posted Δεκέμβριος 5, 2008 at 02:08
    • Permalink

    Θα γυρνάω από Μπλόγκ σε Μπλογκ σαν τον Τέος ( καθ ότι Τεο κι εγώ) και θα σε καταγγέλλω γελοιοδέστατε Μούργε. Μέχρι και στο Μπλόγκ του Εφραίμ θα μπω.

    Το φοβερό τραγούδι της Μπους γιατί το έβγαλες; Αν και εμένα το αγαπημένο μου είναι το Wuthering Heights :

    Άκουσέ το χαρισματικέ Μούργο να ξεστραβωθείς και λίγο ( να ξεβουλώσουν τ αυτιά σου για την ακρίβεια).

  21. Είσαι παρατηρητικός και χαίρομαι γι’αυτό . 😉
    Και χαίρομαι πολύ πολύ περισσότερο που είσαι φαν της Kate Bush . Είμαι φανατικότατη θαυμάστρια της .

    Το Wuthering Heights το λατρεύω κι εγώ ( μαζί με πολλά πολλά άλλα ). Θα εμφανιστούν ποστάκια με την Kate στο άμεσο μέλλον . Έχουν αρκετή δουλειά τα τραγούδια της διότι είναι ολοκληρες ιστορίες και έχουν πολύ » ζουμί » . Θα χαρώ να τα σχολιάσεις όταν ανέβουν .

    Το ποστ ήταν ποστ-φαντομάς . Ήθελα να στείλω ένα μήνυμα γι’αυτό και έκοψα τα σχόλια . Το μήνυμα εστάλη, το ποστ εξαφανίζεται . Ίσως ξαναγίνει . Μην απορήσεις . 🙂

    Μούργος @ Να βρε ο άνθρωπος ο σωστός !! 👿
    Είδες ?? Τρέχα να δεις το βίντεο ΤΩΡΑ !


One Trackback/Pingback

  1. […] Stalker … ” Δάνεισε μου λίγη από τη ζωή σου . Σε παρακαλώ . Υπόσχομαι να […] […]

Σχολιάστε

