Skip navigation

Αυτό το μπλογκ πάει για φούντο ?

Για μια στιγμή το πίστεψα κι εγώ . Το ενδιαφέρον μου δεν έχει μειωθεί αλλά ο χρόνος για γράψιμο είναι σχεδόν ανύπαρκτος . Και σαν να μη μου έφταναν όλα όσα έχω στο κεφάλι μου και στον σβέρκο μου, ήρθε και το ανοσοποιητικό μου να βαρέσει συναγερμό και να με αποχαιρετήσει για τις επόμενες μέρες . Χρόνος μηδέν, αντισώματα μηδέν .

Επειδή όμως μου έχει λείψει και το γράψιμο και εσείς ( όλοι όσοι με διαβάζετε, όσοι έχετε απομείνει τέλοσπάντων ) αλλά και όλο αυτό το μπλογκικό αλισβερίσι, αποφάσισα να σας κάνω ένα μικρό δωράκι και ν’ανεβάσω ένα βίντεο διασκεδαστικό, ένα από τα πολλά που είχα στο μυαλό μου για να γίνει ποστ ολοκληρωμένο ( με την έννοια που του έχω δώσει εγώ, τριστεράστιο, τρισδιάστατο κλπ κλπ ) . Είναι ένα από τα πολλά βίντεο που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο για το διάσημο πλέον και κλασσικό The Marshmallow Experiment . Πρωταγωνιστούν τρισχαριτωμένοι πιτσιρικάδες και αξίζει να το χαζέψετε . Θα περάσετε πραγματικά καλά ! Όσοι από εσάς δεν γνωρίζουν για το πείραμα θα το καταλάβουν μια χαρά βλέποντάς το . Λεπτομέρειες από μένα μην περιμένετε . Και που έγραψα όλα αυτά μέχρι τώρα, είναι άθλος .

Αν δεν βαριέστε και θέλετε περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να διαβάσετε το πολύ καλό άρθρο από το αγαπημένο site του New Yorker . http://www.newyorker.com/reporting/2009/05/18/090518fa_fact_lehrer  Και φυσικά υπάρχει πάντα η βικιπαίδεια, εντάξει ??

Είχα αποφασίσει ότι το μουσικό βίντεο που θα συνόδευε το Marshmallow Experiment , αν αυτό το ποστ γράφονταν ποτέ όπως θα ήθελα, θα ήταν το Kids « των MGMT, ένα από τα πιο αμφιλεγόμενα βίντεο της προηγούμενης χρονιάς που συζητήθηκε πολύ . Κάποιοι το λάτρεψαν, κάποιοι το μίσησαν, όλοι όμως προβληματίστηκαν μαζί του . Είχα λοιπόν στο μυαλό μου δύο αντίθετες εικόνες . Από τη μια η χαριτωμένη εικόνα μικρών παιδιών στο πείραμα και από την άλλη ο σκοτεινός κόσμος ενός μωρού όπως τον οπτικοποίησε το «τρομερό παιδί » των βίντεο κλιπς Ray Tintori . Θα μιλούσα για παιδικά τραύματα, για φοβίες, για το πόσα στοιχεία της προσωπικότητας μας διαμορφώνονται εκείνα τα τρυφερά ( ? ) χρόνια της ζωής μας και μας ακολουθούν μέχρι τώρα ( σιγά τα ωά θα μου πείτε, πάρα πολλά είναι αυτά, το ξέρει και η κουτσή Μαρία πια ) κλπ κλπ . Είπαμε όμως . Αυτό το ποστ είναι μισερή δουλειά . Δείτε όμως και το βίντεο του τραγουδιού, αξίζει . Ειδικά για το μοντάζ, θα καταλάβετε το λόγο .

Vodpod videos no longer available.

 

*  *  *  Αυτά τα λίγα . Να χαμογελάτε και ποτέ να μην παραμελείτε το παιδί μέσα σας ( κάνει και καλό στο δέρμα, θα φαίνεστε μικρότεροι, πιστέψτε με – μάλλον πρέπει να ξαναβάλω θερμόμετρο μετά από αυτό που μόλις έγραψα χαα χαααα ή μπου χου χουου … )  *  *  *

17 Comments

  1. Αυτό το μπλογκ να μην πάει για φούντο!
    Τους άτιμους! Κάνουν τέτοια βασανιστήρια σε μικρά (και μεγάλα) παιδάκια! 😆

    Δεν το βλέπω το δεύτερο γιατί δεν είναι καλή μέρα η σημερινή! 🙄

  2. καλά ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι ούτε εγώ θα περίμενα

  3. Τα πάντα είναι συνάρτηση του χρόνου, ποιος ξέρει πόση ώρα τα έβαλαν τα καημένα εκεί μέσα να περιμένουν. Το παιδάκι που το έφαγε πριν προλάβει η τύπισσα να βγει από το δωμάτιο και τους ειπε «Σας γράφω στα παπάρια μου και εσάς και το πειραμά σας» μάλλον το κόψανε στο μοντάζ του βίντεου…

    Μην φουντάρεις αγαπημένο μπλογκ κάνε λίγη υπομονή

    • Julie
    • Posted Μαρτίου 4, 2010 at 01:18
    • Permalink

    Auraaaaaaaaaaaa τι είναι αυτά που διαβάζω?
    Απαγορεύω σ’αυτό το blog να πάει για φούντο! Άκου εκεί για φούντο.
    Λοιπόν θα σου χαρίσω αυτό το τραγούδι

    Νομίζω τα λέει καλύτερα η Noa στο τραγούδι απ’ότι θα τα έγραφα εγώ.
    P.S:Σαν τα πιτσιρίκια δεν έχει! Τέλειο το βιντεάκι!Συμφωνώ για το χαμόγελο κ ναι εγω το 5χρονο(ενίοτε κ 3χρονο) κοριτσάκι δεν το παραραμέλω καθόλου! Το προσέχω γιατί αν δεν υπήρχε κ αυτή δεν θα παλευόταν η κατάσταση. 🙂

    • Julie
    • Posted Μαρτίου 4, 2010 at 01:22
    • Permalink

    *το 5χρονο κοριτσάκι που ζει μέσα μου.
    Αυτό ήθελα να γράψω αλλά δεν λειτουργεί καλά το άτιμο το μυαλουδάκι μου. Μισές τις αφήνει τις φράσειw.
    Μάλλον φταίει η αγαπημένη Ανοιξη που είμαι χαμένη στο διάστημα! 🙂

    • αγκνιρα
    • Posted Μαρτίου 4, 2010 at 09:46
    • Permalink

    Άουρα, άντεξα και τα είδα και τα δυο. Ομολογώ ότι δεν μ’ άρεσε ούτε με το ένα ούτε με το άλλο. Το πρώτο είναι μάλλον εκμετάλλευση των παιδιών για ένα gag με κρυμμένη κάμερα, σαν αυτά που δείχνουν στα αεροπλάνα (με «θύματα» ενήλικες) και τα θεωρούν αστεία.
    Στο δεύτερο το μόνο πραγματικό τέρας που είδα εγώ τουλάχιστον είναι η μητέρα του μωρού. Και εγώ αν την έβλεπα από το πρωί μέχρι το βράδυ σαν μωρό θα έκλαιγα συνέχεια!
    Γενικά και τα δύο βίντεο είναι γυρισμένα από την οπτική των ενηλίκων, χρησιμοποιώντας όμως παιδιά σαν «ηθοποιούς». (Δυστυχώς λόγω θέματος δεν μπορώ να τα δω αντικειμενικά).

    Άουρα, μην το παρατήσεις το μπλογκ! Δεν πειράζει άν δεν έχεις πάντα χρόνο, μήν αγχώνεσαι!
    Άμα βλέπεις καλό καιρό, βρόντα τα και πήγαινε έξω για βόλτα ή για ό,τι άλλο σε ευχαριστεί τέλος πάντων! Νομίζουμε πάντα ότι χωρίς εμάς θα καταρρεύσουν τα πάντα στην δουλειά, αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα σωστό!
    Καλά νάσαι και να προσέχεις την Άουρα 😉

  4. Το βίντεο με τα marshmallow-πιτσιρίκια είναι ακαταμάχητο! Δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη για το δεύτερο βίντεο – δεν μου αρέσουν καθόλου οι μαμάδες που προτιμούν το κινητό τους από το να κατευνάσουν τους φόβους των νεαρούληδων και να ομορφύνουν το βλέμμα και την ψυχούλα τους. Όσο για τούτο το blog, δεν νομίζω ότι πάει για φούντο… Λίγη ξεκούραση, αρκετό self-pampering και θα επανέλθει ανανεωμένο. Ή, με τρεις λεξούλες walk on by… ΟΚ? (http://www.youtube.com/watch?v=7sxK8ghb9PU&feature=channel)

  5. Renata@

    Ούτε εγώ το θέλω Ρενάτα μου . Ό,τι αφήνεις όμως, σ’αφήνει . Ελπίζω τις επόμενες μέρες να βάλω ένα πρόγραμμα στη ζωή μου και να μην είναι 95% δουλειά και 5% όλα τ’άλλα ενδιαφέροντά μου . Προς Θεού δε μιλάω για ανθρώπους έτσι ? Εκεί οι αριθμοί δεν είναι αρκετοί .

    Το δεύτερο βίντεο προκαλεί ανάμικτα συναισθήματα, άστο καλύτερα . 😉

    Καλή εβδομάδα να έχουμε . Και υπομονή .

    —–

    Α, Μπα ? @

    Καλέ μόνο 2 λεπτάκια τα έβαζαν τα πιτσιρίκια να περιμένουν ! Ούτε τόσο δε θ’άντεχες ???

    Βέβαια δύο λεπτά για ένα μικρό παιδί είναι σαν δύο ώρες για έναν ενήλικα, οπότε ας το ξανασκεφτώ … 😉 Και μ’αρέσουν και τα μαρσμέλοουζ !

  6. —–

    zamuc@

    Ακριβώς έτσι .
    Δύο λεπτά τα έβαζαν να κάτσουν μπροστά στο ζαχαρωτό, αλλά είπαμε, τα παιδιά λειτουργούν με διαφορετικούς χρόνους . Όταν π.χ. ο ανηψιός μου κάνει σκανταλιές του λέμε να κάτσει μόνος του στο δωμάτιο του για δέκα λεπτά χωρίς τα παιχνίδια του κι εκεί να δεις δράματα που παίζονται . Λες και φεύγει μετανάστης για κανένα χρόνο !

    Αχ, και ύστερα μεγαλώνουμε και ο χρόνος μικραίνει . Και μετά εξαφανίζεται .

    Πάντως στη μικρή με μηδενικό αυτοέλεγχο που το έφαγε με τη μία, ανήκει και το τελευταίο πλάνο του βίντεο . Έχει όμως καλούς τρόπους, επιστρέφει και το πιατάκι !

    Κάνω υπομονή zamuc, κάνω … Και σ’ευχαριστώ πολύ !

    —–

    Julie@

    Το τραγούδι που μου χάρισες είναι πανέμορφο, σ’ευχαριστώ πάααρα πολύ !

    Δε θέλω να κλείσω το μπλογκ μου . Απλά δεν έχω χρόνο για να γράφω όπως θέλω . Άρχισαν και τα δωδεκάωρα στη δουλειά, ήρθε και η ίωση να με τσακίσει . Το ποστ γράφτηκε σε μισή ώρα και με 38 πυρετό . Τώρα είμαι καλύτερα και ελπίζω να βάλω μια τάξη σε όλα κάποια στιγμή . Θετική σκέψη υπάρχει πάντως . 😉

    Χαίρομαι που σου άρεσε το βίντεο, χαίρομαι διπλά που μ’επισκέπτεσαι ακόμη . Εύχομαι η Άνοιξη να έρθει για όλους μας πολύ γρήγορα ( και να σταματήσει αυτός ο καιρός που κάνει τη μύτη μου να συνεχίζει να τρέχει … )

    Φιλιά πολλά !

    —–

    αγκνιρα@

    Το πρώτο βίντεο αγκνιρα είναι για ένα δίλεπτο πείραμα που έχει δημιουργηθεί από ψυχολόγο για την παρατήρηση ύπαρξης έμφυτου αυτοελέγχου και αυτοπειθαρχίας στα μικρά παιδιά και κανένα από αυτά δεν πιέστηκε στο να μη φάει το ζαχαρωτό . Απλά τους είπαν ότι αν αναβάλουν για λίγο την ικανοποίηση θα επιβραβευτούν για αυτό . Η επιλογή ήταν δική τους . Το τεστ αυτό γίνεται συχνά και σε παιδικούς σταθμούς στο εξωτερικό απ’όσο γνωρίζω .

    Για το δεύτερο συμφωνώ . Από την άλλη βέβαια σκέφτομαι πόσα ήταν αυτά που μας τρόμαζαν όταν ήμασταν μικροί και οι γονείς μας τ’αγνοούσαν ή γελούσαν μαζί μας και μας έλεγαν » έλα, πώς κάνεις έτσι ? τίποτα δεν είναι » . Σκιές στους τοίχους, θόρυβοι περίεργοι, παιχνίδια που ζωντάνευαν ή μας κοιτούσαν κλπ κλπ . Μεγαλώνουμε και ξεχνάμε πόση φαντασία είχαμε ως παιδιά .

    Βόλτες πια μόνο το Σ/Κ . Και δεν με παίρνει πια να ξενυχτάω, τώρα που αναρρώνω κιόλας . Άρα ο χρόνος για blogging μειώνεται . Θα προσπαθήσω όμως γιατί το θέλω πολύ και μου αρέσει . Πάντως ελάχιστες μέρες έλειψα τώρα από τη δουλειά και πίστεψε με μια κατάρρευση την έζησαν όλοι !

    Καλή εβδομάδα και φιλιά ! 🙂

  7. —–

    Sue@

    Αχ, σκέτο pampering χωρίς το self μπορώ να έχω please ? Κι εγώ θα το ανταπωδώσω στο πολλαπλάσιο . Χα, χα !! Αχάριστη δεν είμαι, τη δόση μου την παίρνω αλλά σε περιόδους σαν κι αυτή τίποτε δεν φαίνεται αρκετό, ειδικά όταν γυρίζω σπίτι ψόφια . Θα ήταν π.χ. ιδανικό να μετακόμιζα σε ένα σπα αυτό τον καιρό .

    Συμφωνώ μαζί σου για την ύπαρξη τέτοιων γονιών . Είναι απαράδεκτο και μόνο σαν σκέψη .
    Με παραξένεύει όμως το γεγονός ότι κανένας ή καμιά σας δε σχολίασε το μεγάλο πρόβλημα που υπάρχει με το βίντεο των MGMT και ξεσήκωσε ένα σωρό κόσμο . Στο βίντεο το μωρό κλαίει . Και κλαίει πολύ . Και φωνάζει . Ο Tintori και οι συνεργάτες του ορκίστηκαν ότι ο μικρός δεν ταλαιπωρήθηκε στα γυρίσματα, ότι δεν έβλεπε τα τέρατα, ούτε τρόμαξε και ότι όλα όσα βλέπουμε είναι αποτέλεσμα μοντάζ . Το πιστεύεις ? Εγώ πολύ δύσκολα . Πόσο καλός ηθοποιός είναι δλδ ένα μωρό ώστε να κλαίει κατά παραγγελία ? Χμμ …

    Το τραγούδι είναι τέ-λει-ο, σ’ευχαριστώ ! Πάρα πολύ !!

    Φιλιά και σ’εσένα 🙂

  8. Περαστικά. Πάρε δύναμη από το δικό σου παιδί μέσα σου και φτιάξε ανοσοποιητικό άμεσα…
    Όχι, καλέ, μην το φουντάρεις το μπλογκάκι, αμαρτία είναι. Άλλωστε όποιος το έκανε το μετάνιωσε και επανήλθε. Είναι μια μορφή έκφρασής σου, νομίζω ότι σου κάνει καλό, μην το εγκαταλείψεις και το προδώσεις…
    Φιλιά να προσέχεις

    • αγκνιρα
    • Posted Μαρτίου 8, 2010 at 22:30
    • Permalink

    Χαίρομαι που είσαι πάλι καλά, άουρα. 🙂
    Μια κουβέντα σχετικά με το πρώτο βίντεο: Δεν με ενοχλεί το πείραμα αυτό καθ’ εαυτό, με ενοχλεί το ότι έγινε φιλμ και βγήκε στο διαδίκτυο. Αυτό βρίσκω εκμετάλλευση των παιδιών.
    Κι από μένα καλή εβδομάδα και φιλιά!

  9. skalidi@

    Σ’ευχαριστώ Σταυρούλα ! Κάνω ό,τι μπορώ . Πολλά τα προβλήματα όμως … Ευτυχώς η υγεία μου στρώνει σιγά σιγά . Δεν το αφήνω το μπλογκ, αφού το έγραψα, πως το ενδιαφέρον μου δεν έχει χαθεί . Με πειράζει όμως που δεν προλαβαίνω να μπαίνω εγκαίρως και στο δικό σου μπλογκ αλλά και στα υπόλοιπα που παρακολουθώ . Ελπίζω να λυθεί κι αυτό το θέμα κάποια στιγμή .

    Παίρνω και την ευκαιρία να σου πω από εδώ «συγχαρητήρια» ( ξέρεις γιατί ) και όλα να σου πάνε όπως επιθυμείς ! Φιλιά πολλά 🙂

    —–

    αγκνιρα@

    Κάθε μέρα και καλύτερα αγκνιρα μου . Πολύς κόσμος έχει αρρωστήσει στην Αθήνα αυτές τις μέρες . Ε, με τέτοιο τρελλόκαιρο τί περιμένεις ?

    Κατάλαβα τι εννοείς . Το συγκεκριμένο είναι τουλάχιστον κάπως προσεγμένο . Τι να πεις όμως όταν υπάρχουν εκατομμύρια άλλα βίντεο με παιδάκια στο διαδίκτυο ? Και μάλιστα τ’ανεβάζουν οι ίδιοι οι γονείς ? Αυτό το φαινόμενο πως να το ονομάσεις ? Ας κρατήσουμε τουλάχιστον την ευχάριστη πλευρά του θέματος κι ας χαμογελάσουμε .

    Φιλιά και πάλι ! 🙂

  10. Δεν είδα όλο το βίντεο, κόλλησε ή κάτι τέτοιο και βαρέθηκα να περιμένω. Και φυσικά πήγα να το παίξω έξυπνος και την πάτησα. Ήμουν βέβαιος ότι κανένα παιδάκι δεν το έφαγε αμέσως. Δεν πειράζει μ’αρέσω και έτσι, πάνω από όλα παραδεχόμαστε τις πατάτες μας 🙂

    Και περαστικά.

  11. zamuc @

    Σιγά μωρέ zamuc την πατάτα ! Εγώ είμαι σουπερευχαριστημένη αν βλέπετε έστω το μισό από τα βίντεο που ανεβάζω ( ξέρεις τι σημαίνει σήμερα να αφιερώνεις έστω λίγα λεπτά σε κάτι που σκέφτηκε κάποιος άλλος ? εγώ το θεωρώ πολύ σημαντικό )

    Ευχαριστώ για τα περαστικά . Σχεδόν πέρασαν . 🙂

    Τά’δες τα Όσκαρ εεεεε ??? Εγώ περιμένω να βρω χρόνο να τα δω κονσέρβα . Μάλλον το Σ/Κ θα τα καταφέρω . ( αχχχχ, καταραμένε χρόνεεεε ) 😦

  12. χοχο! καλα τωρα ειναι ποστ αυτο;
    τα λεφτα μας λεμεεεεε! [να τα κανουμε σπρεντ αμεσα]

  13. … είπε ο γάϊδαρος τον πετεινό κεφάλα !!! 👿 👿

    ( Έτσι περιμένεις να βγάλεις εσύ λεφτά ?? Καλά, περίμενε ! )


Σχολιάστε

