Skip navigation

Οδηγείς προς το σπίτι και σκέφτεσαι, για άλλη μια φορά, αν η τύχη σου χαμογελάσει απόψε και βρεις να παρκάρεις μέσα στο επόμενο τέταρτο . Προβλήματα, άγχος, σκοτούρες έχουν στριμωχτεί μέσα στο μυαλό σου και δεν αφήνουν μια γωνίτσα ελεύθερη για κάτι άλλο, μια γωνίτσα για ν’ανασάνει ανακουφισμένος ο νους . Αλλάζεις ταχύτητες μηχανικά, το ραδιόφωνο παίζει ακατάπαυστα και ξαφνικά το αυτί έλκεται απ’το τραγούδι της στιγμής . Και τότε το σκηνικό του εγκεφάλου αλλάζει και, εντελώς απρογραμμάτιστα, η μουσική ξυπνά αισθήσεις και δημιουργεί άλλες εικόνες .

» We’re getting away with it all messed up, getting away with it all messed up, that’s the living … «

Το χαμογελαστό, τεράστιο «ευχαριστώ» από τη συνάδελφο στη δουλειά, το αστείο που πέταξε η πελάτισα και λύθηκαν όλοι στα γέλια, το «σ’αγαπούσα πριν ακόμη γεννηθείς» της γιαγιάς, ένα αγκάλιασμα την ώρα που περπατούσες και δεν το περίμενες, η ανακούφιση της μάνας σου την τελευταία φορά που τη βοήθησες, τσουγκρίσματα ποτηριών με την παρέα, μια βόλτα στη βροχή, η γεύση από το γλυκό-γεμάτο-αναμνήσεις  που έφαγες το μεσημέρι, το αναπάντεχο βραδυνό τηλεφώνημα φίλης που σε γέμισε χαρά, η τελευταία φωτογραφία που τράβηξες με τη μηχανή σου σε μέρος αγαπημένο, ο σκύλος σου, το sms της κολλητής που σου έφτιαξε το κέφι, η σελίδα του βιβλίου που σε περιμένει ανυπόμονα να την τελειώσεις, το φωτεινό βλέμμα που μέσα του χάθηκες και σου είπε «είμαι εδώ», το χέρι του πατέρα σου μέσα στο δικό σου που πάντα θα είναι μεγαλύτερο, το φιλί που ήρθε όταν έπρεπε .

» … that’s the living . That’s the living . «

Τα δάχτυλα χτυπούν ρυθμικά πάνω στο τιμόνι καθώς σιγοτραγουδάς . Έφτασες . Στη στροφή σε περιμένει μια άδεια θέση πάρκινγκ . Το τραγούδι τελείωσε . Η μουσική έκανε πάλι το θαύμα της . Ή μήπως ήσουν εσύ ?

Πρόκειται για ένα φαινόμενο που δεν μπορώ να εξηγήσω αλλά είμαι σίγουρη ότι αν κάποιος δημιουργούσε μια λίστα με τα πιο αγαπημένα ξένα τραγούδια στην Ελλάδα, το τραγούδι των James, Getting Away … θα καταλάμβανε μια από τις υψηλότερες θέσεις . Είναι απίστευτη η απήχηση αυτού του κομματιού στο ελληνικό κοινό . Δεν ξέρω αν έχει να κάνει με τη μουσική του ή με τους στίχους του ή και με τα δύο . Γεγονός είναι ότι κάτι έχουμε βρει σ’αυτό το » τα βγάζουμε πέρα ενώ όλα γύρω μας είναι ένα μάτσο χάλια, αλλά αυτή είναι η ζωή, τι να κάνουμε » που μας εξιτάρει …

Το Getting Away With It ( all messed up ) είναι το πρώτο ( και μοναδικό ) single από το δίσκο Pleased To Meet You των James που κυκλοφόρησε το 2001 σε παραγωγή Brian Eno . Η εταιρεία γνώριζε ότι η διάσημη μπάντα από το Manchester δεν ήταν και στα πολύ καλά της εκείνη την εποχή και πήγαινε για διάλυση κι έτσι το βίντεο του τραγουδιού γυρίστηκε στη Νέα Υόρκη χωρίς την παρουσία των μελών του συγκροτήματος . Ωστόσο η ιδέα γύρω από αυτό ήταν τόσο καλή που το βίντεο αποδείχτηκε πολύ πετυχημένο ( και προσωπικά είναι ένα από τα καλύτερα μου ) .

Το βίντεο δεν είναι τόσο ερασιτεχνικό όσο φαίνεται και οι άνθρωποι που εμφανίζονται είναι ως επί το πλείστον κομπάρσοι . Υποτίθεται ότι οι James είναι Ο James, ένα είδος γκουρού που, όποιος παρακολουθήσει τα σεμινάρια που δίνει και ακούσει τις συμβουλές του θα «σωθεί» ! Η ζωή του θ’αλλάξει ριζικά και θα γίνει ένας επιτυχημένος και ευτυχισμένος άνθρωπος σε όλους τους τομείς, επαγγελματικό, ερωτικό κλπ . Η κάμερα καταγράφει τις μαρτυρίες ανθρώπων που και καλά είχαν φτάσει στο χείλος του γκρεμού και χάρις στον James αναγεννήθηκαν και όλοι μαζί τραγουδούν χαρούμενοι τον ύμνο του σωτήρα τους, ενώ προς το τέλος τους ακούς να λένε στον «φανταστικό» ρεπόρτερ » Pleased to meet you ! «, δλδ τον τίτλο του άλμπουμ ! Αρχικά όποιος δει το βίντεο θα χαμογελάσει, ίσως και γελάσει . Γρήγορα όμως καταλαβαίνει το πικρό, ειρωνικό σχόλιο που κρύβεται από πίσω του

 

Mini Trivia

* Έψαξα αρκετά για να βρω τ’όνομα του σκηνοθέτη, χωρίς όμως αποτέλεσμα .

* Μετά την κυκλοφορία του Pleased To Meet You οι James διαλύθηκαν . Το 2007 επανασυνδέθηκαν . Για το 2010 έχουν προγραμματίσει την κυκλοφορία δύο mini-albums . Το πρώτο θα βγει τον Απρίλιο με οκτώ τραγούδια και τον τίτλο The Night Before .

* Στις 30 Απριλίου οι James θα εμφανιστούν στην Πάτρα και την Πρωτομαγιά στην Αθήνα ( στο γήπεδο του Τάε Κβο Ντο ) . Πάμε στοίχημα ότι οι συναυλίες θα είναι sold out ?

 

*  *  *    Φτάνεις στο σπίτι . Το κλειδί γυρίζει, η πόρτα ανοίγει . Μπαίνεις . Καλώς γύρισες στον εαυτό σου .    *  *  *

27 Comments

  1. αχ Άουρα…that’s the living 🙂

    υ.γ. καμιά φορά είναι τόσα πολλά αυτά που θα ήθελα να πω…και καλύτερα να μην πω τίποτα!

  2. Εγώ έχω να πω Μπαλόνι ότι μας κόβεις τη χαρά στη μέση !
    Κι άλλη φορά «απείλησες» με σχόλιο που δεν έγινε ποτέ . Τί έχουν καλέ τα ποστάκια μου και σου κόβουν τη φόρα ????

    Δεν πειράζει … Φιλάκια ! 😉

  3. εννοώ ότι με συγκινούν κάποια ποστ σου πολύ!
    Και μετά αυτά που θέλω να πω θα είναι σαν να αναπαράγω το δικό σου ποστ… 😉

    Όλα αυτά που λες ότι σκέφτεσαι με την μουσική, με τους στίχους, εγώ το παθαίνω πολύ και με τις μυρωδιές!

  4. Τέλειο το τραγούδι στίχοι και μουσική (αν και βίντεο άφαντο πα΄οποστ)!

    Ναι, έτσι είναι (η ρημάδα) η ζωή! Καλό Σ-Κ , Άουρα! 🙂

    • teokaf
    • Posted Μαρτίου 12, 2010 at 16:33
    • Permalink

    Γεια σου Άουρα , πολλά φιλιά από το Μάντζεστερ και από την Αθήνα που νομίζω πως έρχονται οι φίλοι σου Τζέιμς ( νομίζω πως πρέπει να τους τιμήσουμε).

    • teokaf
    • Posted Μαρτίου 12, 2010 at 16:40
    • Permalink

    Και επειδή μ αρέσει πολύ πολύ το τραγούδι που μας χάρισες, σου στέλνω κ εγώ ένα από τον Μοναδικό Βασιλιά που πάτησε ποτέ το πόδι του στην γη και άξιζε αυτόν τον τίτλο:

    • αγκνιρα
    • Posted Μαρτίου 12, 2010 at 21:05
    • Permalink

    Άουρα, δυστυχώς εκεί που θα έπρεπε να βρίσκεται το βίντεο βλέπω μαύρη μαυρίλα 😦 Έχει ξανασυμβεί αυτό σε πόστ σου και δεν ξέρω γιατί.
    Χαίρομαι που είσαι καλά. 😦
    Φιλιά!

    • αγκνιρα
    • Posted Μαρτίου 12, 2010 at 21:05
    • Permalink

    Εννοώ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΊΣΑΙ ΚΑΛΑ 🙂

  5. Εντάξει παιδιά, κατάλαβα . Όποτε ανεβάζω βίντεο απ’το Yahoo, οι μισοί δεν μπορείτε να το δείτε . Πάω να τ’αλλάξω ! 👿

  6. Το άλλαξα ! 😀
    ( ελπίζω να το βλέπετε από το dailymotion αν και το βίντεο από το yahoo είχε την καλύτερη ποιότητα εικόνας )

  7. Μπαλόνι@
    Κι εγώ το έχω αυτό με τις μυρωδιές !! Αλλά με τη μουσική αυτό που παθαίνω δεν περιγράφεται . Πάρα πολλές φορές μέσα στην ημέρα, σε πολλά απ’όσα μου συμβαίνουν το μυαλό μου βάζει και διαφορετική μουσική υπόκρουση . Μάλλον φταίνε οι πολλές ταινίες και τα βίντεο κλιπς χα,χα ! Ανίατη η περίπτωση μου .

    Ποια αναπαραγωγή καλέ ? Καλύτερα θα ήταν αυτά που θα έγραφες . Και πάλι όμως, δεν πειράζει ! 🙂

    —–

    Ρενάτα@
    Χαίρομαι, χαίρομαι, χαίρομαι ! Και πιστεύω ότι τώρα μπορείς να δεις και το βίντεο γιατί «λέει» πολύ !

    Καλό Σαββατοκύριακο και σ’εσένα γλυκιά μου 🙂

    —–

    Τεο@
    Ανταποδίδω Τεο ! Μόνο που δε νομίζω να τα καταφέρω για τη συναυλία . Το ταμείο είναι μείον και ούτε για τους U2 δεν έχω προνοήσει . Ήδη έχω κλείσει για μια άλλη συναυλία που θα γίνει οσονούπω και δεν με παίρνει για πολλά έξοδα . That’s the living … ( να δεις που θα το κάνω σλόγκαν στο τέλος χα ! )

    Τι να πω για το Suspicious Minds ? Από τα καλύτερα του Βασιλιά και αγαπημένο μου . Έπεσες «μέσα» ! Σ’ευχαριστώ πάρα πολύ !!

    —–

    αγκνιρα@

    Κάνε άλλη μια προσπάθεια αγκνιρακι, το άλλαξα . Αξίζει !

    Είμαι καλά, είμαι καλά, είμαι καλά ! ( το λέω για να το εμπεδώσω ) Είμαι ? Μάλλον . Σίγουρα είμαι ευγνώμων για όσα και όσους έχω στη ζωή μου . Προσπαθώ να μου το θυμίζω συνέχεια όταν με παίρνει από κάτω … Και τα καλύτερα θα έρθουν . Που θα πάει !

    Φιλάκια πολλά ! 🙂

    • Julie
    • Posted Μαρτίου 13, 2010 at 22:07
    • Permalink

    Aura είσαι mentalist?
    Ένα θα σου πω. Το κατάλληλο post την κατάλληλη στιγμή!
    ” We’re getting away with it all messed up, getting away with it all messed up, that’s the living … “
    Βέβαια τα πράγματα γίνονται πιο εύκολα αν ζεις σε μια ηλιόλουστη Θεσσαλονίκη κ έχεις κ το φεστιβάλ ντοκιμαντέρ να απασχολεί το μυαλό σου κ να ξεχνας τα προβληματάκια.
    P.S:Α κ εκτός από τα post σου Aura μ’αρέσουν κ τα σχόλια του teokaf σ’αυτο το blog. Και επειδή σαν τον βασιλιά δεν έχει πάρε κ άλλο ένα τραγούδι του που μου έχει κολλήσει τελευταία(βέβαια το ακούω τους coldcut tις τελευταιες μέρες αλλά αυτό δεν έχει σημασία)

    Byeeeeeeeeeeee! 🙂

  8. Θα μείνω στο μουσικό – οπτικό κομμάτι του post. Το 2001 όταν πρωτοάκουσα το δίσκο αυτό ήμουν στα εξωτερικά, (λίγο πιο ψηλά από το Μάντσαστερ). Μου άρεσε αρκετά, ειδικά το συγκεκριμένο τραγούδι και απορούσα πως στα μέρη τους περνάνε τόσο στα ψιλά (ειδικά ερχόμενος στο Νησι από Ελλάδα που τους είχαν όλοι θεούς). Σήμερα (λυπάμαι που το λέω) το έχει σιχαθεί η ψυχή μου. Στο ράδιο αν το πετύχω μάλλον θα αλλάξω σταθμό. Αν και θα έπρεπε να μένω ανεπηρέαστος από την προβολή που έχει κάθε συγκρότημα κτλ,είναι αδύνατο. Τρώω τέτοιες φρίκες. Με κούρασαν οι James γενικά. Περεμπιπτόντως O James εμφανιζόταν και στο εξώφυλλο του δίσκου με εκείνη την περίεργη φότοσοπ μίξη των προσώπων τους. Είναι σίγουρα καλό συγκρότημα αλλά όπως και να έχει 40 και 50 euro είναι πολλά είδικά αν τους έχεις δει 2-3 φορές. (Στην Πάτρα γιατί έχει 30-35;).

  9. Ξέχασα το βασικότερο: παρά τις τόσες πολλές ακροάσεις του κομματιού, το βίντεο πρώτη φορά το είδα εδώ. Ευτυχώς ήταν τόσο καλό που άξιζε άλλη μία ακρόαση…

    • αγκνιρα
    • Posted Μαρτίου 14, 2010 at 21:53
    • Permalink

    Ευχαριστώ, άουρα, που το ξανανέβασες :-).
    Απλό τραγουδάκι, κεφάτο. Δεν ήξερα ούτε το συγκρότημα ούτε το τραγούδι.
    Ενδιαφέρον που έχει τόση επιτυχία ειδικά στην Ελλάδα.

  10. ωωωωωωωωω, τι τραγουδι!
    [τι μου θυμισες]
    [ζορικες εποχες]
    [πως ακριβως περιγραφεις εξαιρετικα στη μεσαια παραγραφο καποια πολυ ωραια ανθρωπινα στιγμιοτυπα;
    ε, εγω ακριβως το αντιθετο θυμηθηκα]
    That’s the living!!!

  11. Julie@

    Mentalist δεν είμαι εγώ αλλά μάλλον οι James Julie μου χο,χο ! Αλλιώς δεν εξηγείται η απήχηση του ρεφραίν τους . Αν μιλήσουμε ωμά και ρεαλιστικά, τότε 8 στις 10 στιγμές που θα τύχει ν’ακούσουμε το τραγούδι αυτό, μια ταύτιση θα την αισθανθούμε . Έτσι είναι …

    Δεν ξέρω αν είσαι προνομιούχα που ζεις στη Θεσσαλονίκη ( γιατί αγαπάω πολύ την περιοχή που μένω και νιώθω τυχερή γι’αυτό ), αλλά τα επιχειρήματα σου είναι ισχυρά, επομένως εκμεταλλεύσου ό,τι σου προσφέρεται και με το παραπάνω !! 🙂

    Το τραγούδι του Έλβις είναι φοβερό και οι στίχοι του ακόμη περισσότερο . ΚΑΙ διδακτικοί ! Αξίζει να τους προσέξουμε ΟΛΟΙ . Σε υπερευχαριστώ γλυκιά μου .

  12. zamuc@

    Και πολύ καλά κάνεις ! Το τραγούδι και το βίντεο έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο στα ποστ και όχι οι αμπελοσκέψεις μου . Αυτές είναι η γαρνιτούρα .

    Λοιπόν τους James δεν τους έχω βαρεθεί ακόμη γιατί ποτέ δεν τους πολυάκουγα . Βασικά για μένα είναι ένα συγκρότημα » ούτε κρύο, ούτε ζέστη » . Ούτε στη συναυλία τους θα τρέξω, ενημερωτική ήταν η αναφορά . Το συγκεκριμένο τραγούδι κάποτε το είχα μπουχτίσει κι εγώ . Όμως είχα πάααρα πολύ καιρό να το ακούσω κι εκείνο το βράδυ έγινε μέσα μου αυτό το «κλικ», έκπληξη και για μένα την ίδια ( το περιστατικό του ποστ είναι 100% αληθινό, από την πρώτη μέχρι την τελευταία λέξη ) !

    Αντικειμενικά όμως είναι ένα πολύ καλό τραγούδι και το εξώφυλλο του δίσκου τέλειο σαν ιδέα .
    ( για όσους δεν το έχουν δει : http://4.bp.blogspot.com/_ANAaqA2ryYU/Ss1CGN7g_1I/AAAAAAAAAjs/X4Eio760nro/s320/19.jpg )

    Το παθαίνουμε αυτό εμείς στην Ελλάδα με κάποια συγκροτήματα ε ? Παρόμοια περίπτωση οι Puressence ( δεν τρελλαίνομαι ). Νομίζω ότι έχουν περισσότερους φανς εδώ παρά στη Βρεττανία ! Και αν θέλουμε να το κάνουμε και πιο «διεθνές» το πράγμα, το ίδιο συμβαίνει π.χ. με τους Bajofondo ( είμαι φαν ! ).

    Το βίντεο δεν το βαριέμαι όμως ποτέ !! 😉

  13. αγκνιρα@

    Παράξενα «μουσικοχημικά φαινόμενα» τα ονομάζω αυτά αγκνιρα μου .

    Μην ευχαριστείς … Είπα, τέρμα τα βίντεο από Yahoo αν δεν μπορούν να τα δουν στη Ζυρίχη . Αμέ ! 😉

    —–

    Μούργος@

    Σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να σου ξυπνήσω άσχημες αναμνήσεις αλλά είδες τελικά βρε παιδί μου ότι τα τραγούδια είναι «υπόθεση προσωπική» ? 🙄

    Το βγάλαμε το σλόγκαν Μούργε, το βγάλαμε !

    Για να ξορκίσω το κακό … Μήπως αυτό σε βοηθά περισσότερο ???? ->

    ( η φωνή με την καθαρότερη άρθρωση ever ! – το τραγούδι το αγαπώ πολύ και το άκουγα αυτόν τον καιρό, την ταινία όμως δεν τη χωνεύω με τί-πο-τα )

  14. Οι Puressence είναι το πιο χαρακτηρίστικό παράδειγμα (κάποτε τους είδα στο Λονδίνο να παίζουν μπροστά σε λιγότερα από 100 άτομα, χωρίς ίχνος υπερβολής). Είναι και άλλοι βέβαια ίσως σε ένα βαθμό είναι και ο αγαπημένος μου Cave, που κακά τα ψέμματα δεν έχει παντού την ίδια αναγνώριση.

    Μόλις έσκασαν τα νέα για Rockwave με Faithless, Fatboy Slim, Massive Attack και DJ Shadow. Ευτυχώς που τους 3 τους έχω ξαναδεί γιατί εν μέσω μουντιάλ και με τα live να πέφτουν πάνω σε ημιτελικά και τελικό δεν νομίζω να πάω παρότι αυτοί οι 4 είναι από τα πολύ αγαπημένα μου ακούσματα.

  15. δεν θα το πιστεψεις αλλα χειροτερα το εκανες 😆 😆
    [εχω περιεργη σχεση με τη μουσικη]
    [περασμενα ξεχασμενα ετσι και αλλιως και επισης θενκς πολυ για την προσπαθεια]

  16. zamuc@
    Αμάν ! Ντεν φτάνουν τα λεφτά καρντιά μου για όλα τα events ! Θα μας μείνει η ροκιά στο τέλος, όπως λέει και η Αλεξίου, αλλά αρκεί αυτό ?

    Ντροπή . Ντροπή σε όσους δεν αναγνωρίζουν όπως πρέπει τον Cave λέγω υμίν ! I rest my case ._

    —–

    Μούργος@

    Άρα σε ξενέρωσα, άρα τα κατάφερα !!! 😈

    ( που σήκωνεσαι και φεύγεις και μας πας και ταξίδια και ζηλεύουμε … Ουστ ! 👿 )

  17. Έτσι, έτσι, ενώ το μουντιάλ είναι τζάμπα! Αλλά Dylan γίνεται να μην πας; ελπίζω να μη βάλουν καμιά 100αρα εισιτήριο.

    Αν δεν κατεβάσουν τις τιμές ή κάνουν καμιά 3ήμερη ή άλλη προσφορά δεν βλέπω να μαζεύουν λαό σε όλες αυτές τις συναυλίες.

  18. zamuc@

    Στο Terra Vibe ? Δλδ στου διαόλου τον **** ΚΑΙ με τόσο περπάτημα ? Θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά . Αυτή τη στιγμή θα έλεγα «άσ’το καλύτερα» αλλά μιλάει η κούραση και όχι εγώ .

    Είναι τεράστιο όνομα ο Μπομπ αλλά ( χωρίς παρεξήγηση και καμιά απαξιωτική διάθεση ) γιατί θα πρέπει να τους βλέπουμε όλους αυτούς τους τεράστιους σε μια φάση της ζωής τους όπου αντί να σκεφτόμαστε την οπτικοακουστική χαρά που θα μας προσφέρουν, να σκεφτόμαστε μεταξύ άλλων αν θα προλάβουν τη συναυλία ή θα τους προλάβει κάποιος «άλλος» ( φτου, φτου, φτου !! ) ? Είδες τί έγινε π.χ. με τον Λέοναρντ Κοεν ( τίποτα δεν τον πρόλαβε βέβαια, χίλια χρόνια να ζήσει ο άνθρωπος ! )… Είναι κρίμα ! Αμ, η Ντιον ??

    Καλύτερες τιμές στα εισιτήρια ! Συμφωνώ και επαυξάνω ! 😉

  19. Οκ έχεις δίκιο σε όλα αλλά μερικούς θες να τους δεις όπως και να χει (βέβαια ξέρω ότι όσο υπάρχει αυτή η νοοτροπία ποτέ θα βελτιωθούν οι χώροι και τιμές). Τον Κοεν δεν τον είδα γιατί βολόδερνα σε κάποιο νησί και η αλήθεια είναι ότι στεναχωρέθηκα.

    • αγκνιρα
    • Posted Μαρτίου 21, 2010 at 17:03
    • Permalink

    Zamuc, η συμβουλή μου είναι να μην πας να δεις τον Ντύλαν γιατί μπορεί να απαγοητευτείς. Έχουμε συνήθως μια συγκεκριμένη εικόνα στο μυαλό μας – πώς ήταν αυτοί οι μεγάλοι καλλιτέχνες στο παρελθόν – που συνήθως δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα του σήμερα. Εγώ τουλάχιστον έτσι το βίωσα, με την Τζοαν Μπάεζ από την μιά και την Μερσέντες Σοσσα από την άλλη (και τις δύο τις εκτιμούσα πολύ). Την Μπάεζ την βρήκα εντελώς γελοία και την Σοσσα ψεύτικη. Γιαυτό και δεν ξαναπάω σε «παλιούς». Τον Ντύλαν θέλω να τον έχω στο μυαλό μου πάντα όπως ήταν στους πρώτους 2-3 δίσκους του.

  20. zamuc@
    Κρατώ τη φράση «βολόδερνα σε κάποιο νησί» . Έτσι όπως είμαι αυτή τη στιγμή μου φαντάζει ονειρική !!

    ( εννοείται ότι συμφωνώ με τα υπόλοιπα που γράφεις )

    —–

    αγκνιρα@

    Κάποια στιγμή πρέπει να ξέρεις πότε να σταματάς όσο κι αν η επιθυμία σου να επικοινωνείς με το κοινό σου είναι τεράστια ( είναι ? ή μήπως είναι τελικά και θέμα οικονομικής επιβίωσης ? ) .

    Ας πούμε, θεωρώ πολύ σωστή την απόφαση της Τίνα Τάρνερ ν’αποσυρθεί την κατάλληλη στιγμή και να περιοριστεί σε ελαχιστότατες και προσεκτικά επιλεγμένες εμφανίσεις . Αυτό αποδεικνύει ότι σέβεται τόσο τον εαυτό της όσο και τους θαυμαστές της .

    Χαίρομαι όταν καταφέρνω να δω ζωντανά μουσικούς που πάντα μου άρεσαν, έστω και αργά, μου φεύγει ένα απωθημένο . Από την άλλη πάλι δεν μου κάνει καλό, με πιάνει μια μελαγχολία . ΚΑΙ για τα χρόνια που στοιβάζονται πάνω μου . Έτσι αισθάνθηκα π.χ. στη συναυλία του Τζορτζ Μάϊκλ ( κι ας πέρασα καταπληκτικά ) αλλά και της Μαντόνα ( δεν είμαι πια ένθερμη φαν ). Πάμε για άλλα, σκέφτηκα . Η ζωή προχωρά, ουστ ! 😉

    Φιλιά αγκνιρα μου ! 🙂


Σχολιάστε

