Skip navigation

" Θα φύγεις ? "
" Ποιός ξέρει ... "
 
Yeah, I can see it now
The distant red neon shivered in the heat
I was feeling like a stranger in a strange land
You know where people play games with the night
God, it was too hot to sleep
I followed the sound of a jukebox coming from up the levee
All of a sudden I could hear somebody whistling
Fromright behind me
I turned around and she said
"Why do you always end up down at Nick's Cafe?"
I said "I don't know, the wind just kind of pushed me this way."
She said "Hang the rich."

Catch the blue train
  To places never been before
Look for me
  Somewhere down the crazy river
  Somewhere down the crazy river
Catch the blue train
  All the way to Kokomo
You can find me
  Somewhere down the crazy river
  Somewhere down the crazy river

Take a picture of this
The fields are empty, abandoned '59 Chevy
Laying in the back seat listening to Little Willie John
Yea, that's when time stood still
You know, I think I'm gonna go down to Madam X
And let her read my mind
She said "That Voodoo stuff don't do nothing for me."

I'm a man with a clear destination
I'm a man with a broad imagination
You fog the mind, you stir the soul
I can't find, ... no control

Catch the blue train
  To places never been before
Look for me
  Somewhere down the crazy river
  Somewhere down the crazy river
Catch the blue train
  All the way to Kokomo
You can find me
  Somewhere down the crazy river
  Somewhere down the crazy river

Wait, did you hear that
Oh this is sure stirring up some ghosts for me
She said "There's one thing you've got to learn
Is not to be afraid of it."
I said "No, I like it, I like it, it's good."
She said "You like it now
But you'll learn to love it later."

I been spellbound - falling in trances
I been spellbound - falling in trances
You give me shivers - chills and fever
I been spellbound - somewhere down the crazy river

 

Ναι, αγαπητοί αναγνώστες, είναι αλήθεια  . ΚΑΙ ο Martin Scorsese έχει σκηνοθετήσει μουσικό βίντεο ! Και όσοι κάνατε κλικ στο άνωθεν γιουτουμπάκι, μόλις το παρακολουθήσατε .

Πώς κι έγινε αυτό ? Φίλος έκανε χάρη σε φίλο . Βλέπετε, ο Scorsese είναι μέχρι και σήμερα πολύ στενός φίλος αλλά και συνεργάτης του μουσικού Robbie Robertson, βασικού μέλους του θρυλικού καναδέζικου συγκροτήματος The Band . Το 1987 ο Robertson κυκλοφόρησε το πρώτο σόλο άλμπουμ του ( σε παραγωγή του σπουδαίου Daniel Lanois ) με τίτλο τ’όνομα του και πρώτο single το Somewhere Down The Crazy River . Ο Robertson είναι γενικά πολύ καλός στο να γράφει στίχους-ιστορίες και στο Somewhere… το κάνει εξαιρετικά, διηγούμενος ( κυριολεκτικά μπορούμε να πούμε αφού τραγουδά ελάχιστα ) μια μυστηριώδη, λίγο νουάρ ιστορία ερωτικής έλξης ανάμεσα σ’έναν άντρα και μια γυναίκα, μια ζεστή και υγρή βραδιά στον αμερικανικό νότο, κοντά στο «τρελλό ποτάμι» δλδ τον Mississippi .

 Σε αρκετούς απ’όσο ξέρω το τραγούδι αυτό δεν αρέσει . Εμένα πάντως είναι από τα πολύ-πολύ αγαπημένα μου . Θες οι » λες και ξεπήδησαν από τις σελίδες ενός βιβλίου» φοβεροί του στίχοι, η ατμόσφαιρα ερωτισμού που δημιουργεί η μουσική του, θες η αρρενωπή, βαθιά φωνή του Robertson, όποτε το ακούω κάτι παθαίνω ! Αν έλειπε και η πανάσχετη, αταίριαστη και εκνευριστική φωνή του Sam Llanas με την ινδιάνικη φάτσα που πετάγεται κάθε λίγο και λιγάκι σαν «μην πω τι» για να το παίξει ηχώ του Robertson, το τραγούδι θα ήταν καταπληκτικό .

 

Τώρα, το αν ο Scorsese τα κατάφερε τόσο καλά στη σκηνοθεσία του βίντεο όπως συμβαίνει με τις ταινίες του, θα το αφήσω στην κρίση σας . Γενικά είναι ένα βίντεο για το οποίο οι απόψεις διίστανται . Το έχουν, ας πούμε, χαρακτηρίσει ως «δουλειά του ποδαριού», φτηνιάρικο, ανέμπνευστο κλπ ., αλλά και το αντίθετο . Εμένα πάλι, όταν το είχα πρωτοδεί το ’88, μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση . Η εναλλαγή χρωμάτων και φωτισμών, ο εστιασμός στους μουσικούς που παίζουν, οι ωραία σκηνοθετημένες εκφράσεις του προσώπου του Robertson και τα ρεαλιστικά φιλιά μέσα στον ιδρώτα που δίνει με την κοπέλα στο τέλος , μου αρέσουν πολύ . Εξαιρείται πάντα η φατσούλα του Llanas ( δεν έχω τίποτα με τον άνθρωπο βρε παιδιά, μη με παρεξηγείτε, απλά, δεν κολλάει πουθενά η παρουσία του και κυρίως τα γκρο πλαν του ! ) . Λιτό, διαφορετικό από τα υπόλοιπα της εποχής του, ρίχνει το βάρος στο τραγούδι . Ο Scorsese όμως δεν επιχείρησε να σκηνοθετήσει ξανά βίντεο . Κι αυτό ίσως λέει πολλά …

 

Trivia

* Ο Sam Llanas είναι μέλος του ροκ ντουέτου BoDeans, γνωστού κυρίως στην Αμερική . Συμμετείχε στα φωνητικά του άλμπουμ .

* Η κοπέλα-αντικείμενο πόθου του Robertson στο βίντεο δεν είναι ούτε μοντέλο, ούτε ηθοποιός . Είναι η μουσικός-τραγουδίστρια  Maria McKee η οποία επίσης συμμετείχε στα φωνητικά του δίσκου και που τότε ξεκινούσε την καριέρα της . Όταν γυρίστηκε το βίντεο η McKee ήταν 24 χρονών και ο Robertson 44 .

* Η μεγαλύτερη επιτυχία της McKee είναι η γνωστή 80’s μπαλάντα Show Me Heaven από το OST της ταινίας Days Of Thunder με Τομ Κρουζ και Νικόλ Κίντμαν . Μόλις δείτε το βίντεο θα το θυμηθείτε σίγουρα ! Και αξίζει να το δείτε για να γελάσετε με τις σκηνές από την ταινία και την προσπάθεια καμουφλαρίσματος της διαφοράς ύψους  του πρώην ζεύγους .

* Στο βίντεο μπορούμε να δούμε επίσης τον υπέροχο Daniel Lanois . Είναι ο τύπος με το καπέλο και τα μακριά μαλλιά που παίζει ένα μικρό, παράξενο μουσικό όργανο ( 2:42 ) . Το λένε Omnichord και είναι κάτι σαν ηλεκτρική άρπα ( ! ) .

* Την ίδια εποχή που έκανε παραγωγή στο άλμπουμ του Robertson, ο Lanois δούλευε και άλλα δύο άλμπουμ . Το So του Peter Gabriel και το ανεπανάληπτο The Joshua Tree των U2 . Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα Gabriel και U2 να συμμετάσχουν φιλικά στο δίσκο . Εδώ μπορείτε ν’ακούσετε το Sweet Fire Of Love με Robertson και Bono . Πολύ καλό, κλασσικός ήχος U2 .

* Ο Robertson έχει ασχοληθεί πολύ με τη μουσική για κινηματογράφο . Με τον Scorsese έχουν συνεργαστεί πολλές φορές, όπως είπαμε, μιας και είναι και κολλητοί . Ο Scorsese σκηνοθέτησε το ντοκυμαντέρ «Last Waltz» για την τελευταία περιοδεία των Band το 1978 . Ο Robertson έγραψε τη μουσική για το Χρώμα Του Χρήματος, ήταν music consultant στο Καζίνο, music producer στα Οργισμένο Είδωλο, Ο Βασιλιάς Της Κωμωδίας, Ο Πληροφοριοδότης και executive music producer στις Συμμορίες Της Νέας Υόρκης . Έχει τέλος τη μουσική επιμέλεια ( music supervision ) για την τελευταία ταινία του Scorsese Shutter Island  που, όπου νά’ναι, θα προβληθεί και στη χώρα μας .

 

*  *  *    Το μεγαλύτερο αφροδισιακό για τις γυναίκες είναι οι λέξεις . Το σημείο G βρίσκεται στ’αυτιά τους . Όποιος το αναζητήσει πιο χαμηλά, απλά χάνει το χρόνο τουΙζαμπέλ Αλιέντε    *  *  *

Advertisements

31 Comments

    • teokaf
    • Posted Φεβρουαρίου 20, 2010 at 07:38
    • Permalink

    Η Αλιέντε είναι για να την κλαίνε οι ρέγγες με αυτή την δήλωσή της.

    Το Μεγαλύτερο αφροδισιακό για τις γυναίκες είναι το χρήμα. Το σημείο G βρίσκεται στις τσέπες του άντρα. Όποιος το αναζητήσει στις ίδιες , απλά χάνει τον χρόνο του.
    -teokaf

    Για το υπόλοιπο ποστ σχόλια το βράδυ γιατί φεύγω για δουλειά.

  1. Φοβεροί οι στίχοι κι η φωνή του όντως συνεπαίρνει! 🙂
    Aura μου, μας επιμορφώνεις! 😀

    Όσο για τη ρήση της Αλιεντε θα παραθέσω μια άλλη της Νιν. «Βλέπουμε τους άλλους όχι όπως είναι αλλά όπως είμαστε εμείς».
    Δλδ Η Αλιέντε και πολλές γυναίκες (κι εγώ ανάμεσά τους) εξιτάρονται απ΄το «παραμύθι». 😉
    Πολλοί άντρες (οι περισσότεροι θα ΄λεγα) εξιτάρονται από αβάδιστες που τις φτιάχνει το πορτοφόλι. 😛
    De gustibus …

  2. teokaf@

    Θα με τρελλάνεις εσύ ! Ευτυχώς που υποσχέθηκες κι άλλο σχόλιο γιατί αν υποψιαστώ ότι έγραψα τόσα πράγματα για Σκορτσέζε, κινηματογράφο, το βίντεο, τους στίχοι, τον ινδιάνο κλπ κλπ, κι εσύ κόλλησες με την Αλιέντε ……. 👿

    Βρήκα τη φράση αληθινή και ενδιαφέρουσα και ότι κολλάει με τους στίχους και τη φωνή του Ρόμπερτσον και την ανέβασα . Τελικά όμως βλέπω ότι δίνει ένα διαφορετικό twist στο ποστ … Ενδιαφέρον …

    Η Ρενάτα σου απάντησε μια χαρά !( είναι Σάββατο και είμαι σε φάση ανασυγκρότησης από την κούραση της εβδομάδας και δε θα σχολιάσω το δικό σου μότο – εξάλλου δεν με αφορα ) 😛

  3. ———–

    Renata@

    Φωνάρα ο Ρόμπι . Βέβαια καλύτερα να τον ακούς παρά να τον βλέπεις ( ΔΕΝ θες να ξέρεις ΠΩΣ έχει γίνει σήμερα, πίστεψε με ! ) .
    Πάντα φροντίζω να μαθαίνουμε κάτι όλοι μας, κι εσείς κι εγώ, από το ψάξιμο που κάνω . Μόνο έτσι θα φτουρίσει το ποστ μου . Αυτό πιστεύω και σ’ευχαριστώ πάααρα πολύ ! 😀

    Ωραίο κι αυτό της Νιν . Κρίνουμε εξ’ιδίων τ’αλλότρια, ναι . Αλλά αυτό δε μας κάνει καθολου καλό σε πολλές περιπτώσεις . Εσφαλμένες εντυπώσεις . Σε όλες τις μορφές σχέσεων . Δυστυχώς .

    Πες τα του βρε Ρενάτα χα χαα ! Τα ισοπέδωσε όλα, αμάν ! Τίποτα δεν ξέρουν για τις γυναίκες πια ?

    Και το «παραμύθι» πολύ ωραίο είναι . Αρκεί να μην είναι «παραμύθιασμα» έτσι ? 😉

    Φιλάκια !

  4. —-
    Teo @

    Α! Και για να δεις τι κάνει μια ωραία φωνή (χαχαχα), δες με τι κυκλοφορούσε σχεδόν 2 χρόνια πριν ο 64χρονος τότε Ρόμπης !!!

  5. αουρα πολυ στο ντουκου περασες την ταινια το τελευταιο βαλς.
    ταινια-κονσερτο σταθμος, με πολλες και τεραστιες συμμετοχες, απο ντυλαν και βαν μορισον μεχρι τζονι μιτσελ και νιλ γιανγκ και τοσοι αλλοι και φυσικα παρα πολυ κοκα.
    ο ντραμιστας λεβον χελμ που τραγουδαει εκπληκτικα το σπουδαιο The Night They Drove Old Dixie Down κατηγορησε τον σκορτσεζε οτι προμοταρησε πολυ τον φιλο του εις βαρος της μπαντας.

    The Band – The Night They Drove Old Dixie Down

  6. ΤΡΑΓΟΥΔΑΡΑ.
    Ο Robertson πανμέγιστος as usual.Το δε βίντεο πολύ καλό αναδεικνύει το τραγούδι και όχι την βιρτουοζιτέ του σκηνοθέτη.
    Θα συμφωνήσω με τον «Μούργο»,το LAST WALTZ ίσως η καλύτερη κινηματογράφηση ροκ κονσέρτου με τρομερά κομμάτια που έμειναν ιστορικά.
    Να προσθέσω ότι ο Robertson έχει παίξει σε μερικές ταινίες (εγώ,τον έχω δει σε δυο-τρεις) κάποιους μικρούς ρόλους αλλά δεν θυμάμαι σε ποιές.

    Με εξέπληξε η επιλογή του τραγουδιού,συγχαρητήρια

    • teokaf
    • Posted Φεβρουαρίου 21, 2010 at 16:15
    • Permalink

    Έλα όμως που εμένα μου άρεσε η τραγουδάρα με την Μαρία. Θα το ακούσω καμιά 50 φορές και μετά θα κάνω τα σχόλια μου για τα πάντα.
    Και δεν θέλω αηδίες για τα αποφθέγματα του teokaf ( τα οποία πρέπει να αντιμετωπίζονται δίκην αξιωμάτων) διότι προκαλώ τον οιονδήποτε να κάνει το πείραμα του κιούρτου:
    Νοικιάζουμε μια πόρσε ( ή την αγοράζουμε αν έχουμε το ρευστό του Σάυλοκ) και την αφήνουμε στην οδό Ι Μεταξά στην Γλυφάδα έξω από τις καφετέριες, και πηγαίνουμε μετά από μια ώρα. Τι θα βρούμε;
    Απαντήσεις
    α) 20 γκόμενες να έχουν σπάσει το ρεκόρ του πόσοι άνθρωποι μπορούν να χωρέσουν μέσα σε ένα ΙΧ
    β) Υπαίθριο ρίγκ με θηλυκές υπάρξεις να σκοτώνονται πια θα πιάσει την θέση του συνοδηγού όταν θα έρθει ο οδηγός.
    γ) Το αυτοκίνητο να έχει καλυφθεί με τηλέφωνα γυναικών ηλικίας 18-30.
    δ) Όλα τα παραπάνω.
    Τσεκάρετε κατά βούληση, η σωστή απάντηση οσονούπω ( γιατί η στατιστική μπορεί να ισχύει για όλους τους άλλους εκτός από εμάς , αλλά διάολε είναι επιστήμη και έχει σφάλμα μόνο στο επίπεδο του στατιστικού σφάλματος 🙂 )

    • αγκνιρα
    • Posted Φεβρουαρίου 21, 2010 at 18:11
    • Permalink

    Απαντώ στο τελευταίο και θα επανέρθω αργότερα για το ποστ (άουρα, συγχωρεσε με, αλλά θα σκάσω αν δεν το πω 😉 )
    Αγαπητέ μου Τέο, ξέρεις τι θα βρούμε γύρω από το εν λόγω πόρσε; 10 έως 15 ξετρελλαμένα αγοράκια, 3 έως 99 ετών, να συζητούν πυρετωδώς για το όχημά. :mrgreen:
    Αυτό με τις κουκλάρες προφανώς το είδες στο όνειρό σου!

    • teokaf
    • Posted Φεβρουαρίου 21, 2010 at 18:44
    • Permalink

    Αφιερωμένο στην καλή μου Αγκινάρα που θα ήθελε να πιστεύει σε όμορφους κόσμους αγγελικά πλασμένους. Ίσως θα έπρεπε να δεις το Άβαταρ για να δεις φαντασία που περνάει τα όρια της φαντασίας γιατί αυτά που γράφεις είναι πιο τρελά και από την πιο οργιώδη φαντασία. Ίσως είναι η ανάγκη των ανθρώπων να βλέπουν την άβυσσο και να χορεύουν τσάμικο δηλαδή να μην βλέπουν την απίστευτη οδυνηρή πραγματικότητα. Το έργο πιστεύω να το έχεις δει καλή μου Αγκινάρα αν όχι μπορείς να το δεις λίγο λίγο απ ότι είδα μέσα στο γιουτουμπ. Μην αντιτείνεις πως είναι γυρισμένο σε άλλες εποχές κλπ Είναι πιο επίκαιρο από ποτέ. Πιο πραγματικό από τότε που γράφτηκε. Γιατί τότε μπορεί να μην υπήρχαν λεφτά αλλά υπήρχε ελπίδα. Σήμερα επειδή δεν υπάρχει το δεύτερο η εκπόρνευση έχει γίνει και ιδεολογική πλατφόρμα που κάθε μέρα κατακλύζει τα ΜΜΕ.

    Και για να μην βαραίνω άλλο το κλίμα σου αφιερώνω απ την ίδια ταινία τον μεγάλο Χατζηδάκη με τον ακόμα πιο μεγάλο Χορν:

    • teokaf
    • Posted Φεβρουαρίου 21, 2010 at 18:52
    • Permalink

    Α και για να μην ξεχνιόμαστε στο έργο τον Αντρέα τον κάνω εγώ και τον Αγησίλαο ο Μούργος ( Αμ Αναστήσαμε Αγησίλαε, Αναστήσαμε )

  7. —–
    Μούργος @

    Μούργε, μην πέφτεις να με φας !

    Κεντρική ιδέα του ποστ είναι ένα από τ’αγαπημένα μου τραγούδια και το πρώτο και τελευταίο μουσικό βίντεο που σκηνοθέτησε ο Scorsese . Αν έδινα την ίδια σημασία σε όλα όσα μαθαίνω και βρίσκω ψάχνοντας, θα ξεκινούσα να γράφω Δευτέρα και θα τελείωνα Παρασκευή κι εσείς θα μαζεύατε υπογραφές από τη βαρεμάρα για να κλείσω το μπλογκ ! Είναι πραγματικό θαύμα το ότι έγραψα το συγκεκριμένο ποστ με την κούραση που έχω .
    Μα τι απαιτητικούς επισκέπτες έχω πιά ! 👿

    Τον Robertson τον έμαθα από αυτό το τραγούδι, μετά άκουσα κι άλλα . Τους Band όμως τους έμαθα τα τελευταία χρόνια και αρκετά τραγούδια τους μου αρέσουν πολύ . Κάποια άλλα τα θεωρώ λίγο ξεπερασμένα . Είσαι παιδί των ’70s, είμαι παιδί των ’80s. Πώς να τους άκουγα λοιπόν τότε ? Πάλι καλά να λες !

    Τη σπουδαιότητα του ντοκυμαντέρ τη γνωρίζω πάντως και θέλω να το δω ολόκληρο . Η λεπτομέρεια που πρόσθεσες μου άρεσε πολύ . Ήξερα πάντως ότι Ρόμπης-Ναρκωτικά-Μάρτιν πήγαιναν τότε πακέτο . Μεροληπτικός ο Μάρτιν όμως . Κακώς !
    Διότι με το βίντεο που έβαλες έπαθα πλάκα . Τι ερμηνειάρα είναι αυτή !!! Δεν ξέρω από αυτά αλλά θεωρώ πολύ δύσκολο να τραγουδάς ΕΤΣΙ και ταυτόχρονα να παίζεις ντραμς .

    Τέλειο, ευχαριστώ !

  8. —–
    Librofilo @

    Το βίντεο το έχω δει καμιά δεκαπενταριά φορές από την ώρα που το ανέβασα και διαπίστωσα ότι δεν το βαριέμαι . Αυτό σημαίνει ότι τελικά ο Σκορτσέζε δεν έκανε καθόλου άσχημη δουλειά, απλώς τα προτερήματα του βίντεο δεν φαίνονται με την πρώτη ματιά, κάτι που βέβαια δε συμβαίνει και με το τραγούδι . Είναι έτσι όπως το είπες . Κοιτόντας και ακούγοντας προσέχεις το τραγούδι και όχι το βίντεο .

    Ααααα !!! 👿
    Με ξεσηκώσατε όλοι σας με το Last Waltz !! Τόσο ωραίο λοιπόν ? Πρέπει να το δω asap .

    Ήξερα κι εγώ για κάποια περάσματα του Robbie από τη μεγάλη οθόνη . Στο imdb βρήκα μόνο δύο ταινίες όπου έχει παίξει . Στη μία μάλιστα συμμετείχε και στο σενάριο . Ήταν το Carny ( 1980 ) με τη Jodie Foster . Μπήκα για λίγο για να διαβάσω περισσότερα αλλά είδα μια φωτό της Foster με ζαρτιέρες και κορσέδες και έφυγα τρέχοντας . Ιουουου !!

    Σ’ευχαριστώ πολύ και καλή εβδομάδα !

  9. —–
    teokaf @

    Ε ? Ε ? Είδες ? Οι περισσότερες συνωνόματες είναι ταλεντάρες ! ( τα γιαούρτάκια ένα-ένα παιδιά, χαααα ! )

    Και τώρα δλδ πρέπει να περιμένω ν’ακούσεις το Show Me … για να δω ένα σχόλιο για το ΠΟΣΤ ? Ήμαρτον ! Οk, θα πορευτώ με όσα έχεις γράψει μέχρι τώρα …

    Τί είναι πραγματικότητα ? Υπάρχει μόνο μία ? Γιατί για μένα υπάρχουν πολλές . Απλά δεν με αφορούν όλες . Και ειδικά αυτή που περιγράφεις ( και την περιγράφεις σαν να είναι μία και μοναδική ) δε με αφορά καθόλου .

    Οι γυναίκες που αναφέρεις υπήρχαν και θα υπάρχουν . Και οι άντρες το ίδιο . Και τα ναρκωτικά π.χ., αλλά δεν παίρνουμε όλοι . Που σημαίνει ότι υπάρχουν κι άλλα πράγματα κι άλλοι τύποι ανθρώπων, που δεν είναι καθόλου, μα καθόλου, μειοψηφίες όπως θες να πιστεύεις .

    Επιμένω λοιπόν στην άρνηση μου να δεχτώ όσα λες σαν αξίωμα ή κανόνα . Και έλεος πια με τη στερεοτυπική θεωρία του αμαξιού ως γκομενομαγνήτη ! Μου κάνει το ίδιο με την άλλη που λέει ότι για να χτυπήσεις άντρα πρέπει να δείξεις κώλο και στήθος ή για να τον δέσεις πρέπει να γκαστρωθείς ! Που ούτε κι αυτές με αφορούν . Κι ας υπάρχουν .

    Ο Χορν πάντως είναι τεράστιος ! ( και τον πάω και σαν άντρα )

    Y.Γ. A ! Και για να μην το ξεχάσω . Το μόνο σίγουρο πράγμα που θα βρεθεί πάνω σε μια Πόρσε ΕΤΣΙ παρκαρισμένη είναι ΚΛΗΣΕΙΣ της τροχαίας . 😆

    Υ.Γ. Αξίζει πάντως να κάνεις ένα γκαλοπάκι με τη φράση της Αλιέντε στις γυναίκες του περιβάλλοντος σου . Άκου που σου λέω …

    —–

    αγκνιρα @

    Με την ησυχία σου αγκνιρα μου . Εξάλλου έχεις καταλάβει πια τη συχνότητα με την οποία γράφω . Το ποστ θα είναι μέερες στη διάθεση σου . Φιλιά ! 😉

    • teokaf
    • Posted Φεβρουαρίου 21, 2010 at 21:58
    • Permalink

    καλή μου Άουρα:
    Κάθε κοινωνία πορεύεται όχι με τα ιδεατά σχήματα που έχουν στο κεφάλι τους κάποιοι ( όπως εσύ και η Αγκινάρα) αλλά με τα στερεότυπα που έχει αυτή η κοινωνία. Τα στερεότυπα αυτά , γι αυτό λέγονται και στερεότυπα, τα βλέπεις κάθε μέρα παντού. Δεν μπορεί πχ απ το πρωί μέχρι το βράδυ να βομβαρδίζεται αυτή η κοινωνία με το ποια είναι η θέση της γυναίκας σήμερα και ποια πρέπει να είναι τα όνειρά της και εκείνη να ξυπνάει το πρωί μια Σιμόν ντε Μποβουάρ. Θα ξυπνήσει μια Μενεγάκη. Είναι τόσο απλό. Το ότι υπάρχουν εξαιρέσεις είναι παρήγορο αλλά δεν λέει και πολλά πράγματα για την κοινωνία που ζούμε ( είναι σαν να λες πως ο Μεσαίωνας ήταν γ@μώ τις εποχές γιατί έζησε ο Τσιότο ).
    Τώρα τι λένε οι γυναίκες αν τους θέσεις τέτοια ερωτήματα είναι ακόμα ένα πιο απογοητευτικό θέμα. Με ποσοστό 99% ψεύδονται ( το ίδιο δεν ισχύει για τις νέες γενιές που αν ρωτήσεις τέτοια θέματα θα δεις πως τουλάχιστον έχουν το θάρρος της άθλιας γνώμης τους, χωρίς να φταίνε αυτά μια και έχουν μάθει σαν αξίες την εκπόρνευση για το χρήμα).
    Και για να λέμε και κάποια πράγματα για αυτό που λέει η Αλιέντε για να μην παρεξηγούμαι. Η συγγραφεύς μιλάει, όπως μιλάνε πάντα οι περισσότεροι συγγραφείς, κάνοντας αφαιρέσεις. Δηλαδή μιλάει έχοντας απέναντί της ένα θηλυκό ( ιδεατό) και ένα αρσενικό (ιδεατό όπως λέμε ιδεατά υγρά στην φυσική). Σ αυτή την περίπτωση ισχύει αυτό που λέει. Και για την ακρίβεια ισχύει αυτό που λένε πως οι άντρες ερωτεύονται με τα μάτια και οι γυναίκες με τ αυτιά. Σωστό ( το γιατί συμβαίνει αυτό είναι μια άλλη μεγάλη συζήτηση που θα πιάσουμε σε άλλο ποστ σου και που δείχνει πως δεν υπάρχει ένας άνθρωπος με δύο φύλα αλλά δύο διαφορετικά είδη ανθρώπων). Αλλά αυτό ισχύει ιδεατά. Κάνοντας αφαιρέσεις, άπειρες. Η αλήθεια είναι αυτή του Χορν. Η αλήθεια της Αλιέντε είναι σαν την αλήθεια του Χριστού ή του Μάρξ ( τρέχα γύρευε δηλαδή).

    Το ποστ σου για άλλη μια φορά στο έχω κάνει οίκο ανοχής , ποντάροντας όμως ακριβώς σ αυτό: Στην μεγάλη ανοχή σου. 🙂

    • teokaf
    • Posted Φεβρουαρίου 21, 2010 at 22:21
    • Permalink

    Το πόστ σου είναι όπως πάντα διαφωτιστικό στην χειρότερη. Όπως όμως θα είδες ήταν κάτι παραπάνω από διαφωτιστικό μια και ερωτεύτηκα την Μαρία με την μία. Τα άλλα καλά ήταν αλλά εγώ κόλλησα εκεί ( η αλήθεια είναι πως μου άρεσε πολύ και αυτό του Μούργου αλλά δεν πληρώνομαι για να λέω καλές κουβέντες στον Γελοίο υπέργηρο εξηνταβελόνη αλλά για να τον σταυρώνω καθ εκάστην) Βέβαια παρέλειψα τα διάφορα που λες για τον Τομ ( και πολύς της έπεφτε , το μωρό που έχει τώρα είναι πιο μαγκιόρικο και το είχα ερωτευτεί με την μία σε μια ταινία του Ρέιμι με την Μπλάνσετ, όχι πως δεν είχα σχέσεις με την Κίντμαν αλλά μετά τα μαλ@κισμένα μπότοξ που έκανε με ξενέρωσε τελείως)
    Αυτά που λες για τον Σκορτσέζε ούτε τα ήξερα ( ούτε τα φανταζόμουν) περιμένω όμως γεμάτος αγωνία την Πέμπτη για να δω την νέα του ταινία ( Σκορτσέζε + Κάπριο = κόβω φλέβες). Δεν ξέρω αν είναι καλό το βίντεο κλιπ ή όχι. Αν το είχα δει τότε θα σου έλεγα με σιγουριά ( ξέρεις κάτι που είναι πρωτοποριακό το 88 όταν το δεις σήμερα σου φαίνεται τετριμμένο) Είχα δει το βίντεο κλιπ του Μπος σε σκηνοθεσία Ντε Πάλμα και τότε που το έκανε ήταν το κάτι άλλο , μετά έγιναν γύρω στα 5800 βίντεο σ αυτό το στιλ οπότε
    Περιμένω πως και πως το άλλο σου ποστ για να αναλύσω την θεωρία των χορδών και να δω πως τα νεύρα σου θα γίνουν χορδές.

    • αγκνιρα
    • Posted Φεβρουαρίου 22, 2010 at 21:20
    • Permalink

    Λοιπόν, Άουρα, το είδα επιτέλους το βίντεο. Μ΄αρέσει πολύ, και το τραγούδι και το βίντεο. Και δεν μ΄ενοχλεί ο Ινδιάνος, βρίσκω ότι κολλάει.
    Το βίντεο ιδίως το βρίσκω εντελώς ειδικό (δεν έχω ξαναδεί κάτι που να του μοιάζει). Είναι εξαιρετικά «απλό», δείχνει πάντα ένα πράγμα (ένα μουσικό όργανο, έναν άνθρωπο) και αυτό μ΄αρέσει. Φωνάρα ο τραγουδιστής 😉

    Τέο, ευχαριστώ για το φιλμάκι, δεν το ήξερα. I get your point. Αλλά δεν συμφωνώ με την γενίκευση που κάνεις (ούτε εγώ ούτε καμιά γυναίκα που ξέρω είναι έτσι). Αλλά ας μην συνεχίσουμε αυτή την κουβέντα γιατί θα γίνουν κουρέλι τα νεύρα της Άουρας.

    • αγκνιρα
    • Posted Φεβρουαρίου 22, 2010 at 21:34
    • Permalink

    Α, το βίντεο του Μούργου είναι επίσης εκπληκτικό… Πρώτη φορά βλέπω ντραμίστα να τραγουδάει (εκτός απ’ τον Ρίνγκο Σταρ ενίοτε).

  10. —–
    teokaf @

    Ωραίες οι ( υποκειμενικές, όσο κι αν εσύ πιστεύεις το αντίθετο ) αναλύσεις σου και σέβομαι τη γνώμη σου αλλά εξακολουθώ, σε όσα εσύ αποκαλείς εξαιρέσεις, να δίνω κάπως μεγαλύτερα ποσοστά . Και θα παραμείνω μια αφελής, αμετανόητη, ρομαντική ( ? ) ιδεαλίστρια, όσο κι αν εσύ προσπαθείς να με προσγειώσεις . Απεχθάνομαι τα στερεότυπα, όσο κι αν αυτά καθορίζουν εποχές και κοινωνίες, και θα συνεχίσω έτσι . Ξεροκέφαλα .

    Πάντως αυτό το ποστ έκανε και ένα καλό . Ερωτεύτηκες τη Μαρία . Τι προξενήτρα είμαι βρε παιδί μου …

    Βέβαια ! Brian De Palma – Bruce Springsteen – Dancing In The Dark ! Αλλά να σου πω και κάτι ? Πέρα από το ευχάριστο τέλος με την Courtney Cox αυτό το βίντεο δεν έλεγε και πολλά από τότε κιόλας . Σ’ευχαριστώ πάρα πολύ πάντως που μου το θύμηθησες . Θα ήταν μια πολύ καλή προσθήκη στο ποστ . Το κάνω, έστω καθυστερημένα .

    Και τελειώνω καταγγέλοντας τη γενικότερη decadance που έχει βαρέσει τα μπλογκς . Μεγάλη απόδειξη ? Μούργος και Τεο συναντήθηκαν στα σχόλια και ΔΕΝ πλακώθηκαν !!! Αίσχος ! 👿

    Το επόμενο ποστ το «κόβω» για την άαααλλη εβδομάδα, δεν έχω καθόλου χρόνο δυστυχώς . Αλλά ναι, κρίνοντας απ’όσα έχω γράψει, εκεί σίγουρα θα έχεις όλη την άνεση και το υλικό για να αναπτύξεις από χορδές και μαύρες τρύπες, μέχρι κβάντα και εξέλιξη των ειδών ! 😉

  11. —–
    αγκνιρα @

    Φωνάρα φωνάρα αγκνιρα μου, ναι ! Που να σου σηκώνεται η τρίχα κάγκελο . Αλλά τον «ινδιάνο» που τον βλέπεις να κολλάει βρε αγκνιρα, ΠΟΥ ? Πες το μου ν’αλλάξω γνώμη λέμε ! Με την ευκαιρία να σου πω πάντως ότι ο Ρόμπης είναι μισός ινδιάνος στην πραγματικότητα ( και δεν του φαίνεται … ) !

    Ωραία περιγραφή του βίντεο, σ’ευχαριστώ πολύ . Είδες ο ντραμίστας ? Πολυτάλαντος και πολύ συμπαθητική φάτσα . Και ο Φιλ Κόλλινς κατόρθωνε να τραγουδά παίζοντας ντραμς . Μα πώς το κάνουν ????

    Φιλιά και να είσαι καλά !

    • teokaf
    • Posted Φεβρουαρίου 23, 2010 at 02:45
    • Permalink

    Ας το διάολο η Courtney Cox ήταν. Τι μαθαίνει κανείς στα ποστ της Άουρα. Μπράβο βρε κινητή εγκυκλοπαίδεια.
    Μα καλά αυτή πρέπει να ήταν τότε στο γυμνάσιο ακόμα ( περίμενα να είναι 250 κιλά τόσο έχω μπει στο πνεύμα από τα Φιλαράκια)

    • teokaf
    • Posted Φεβρουαρίου 23, 2010 at 21:20
    • Permalink

    Λοιπόν δεν ξέρω πολλά παραφερνάλια για το βίντεο του Μπος αλλά θυμάμαι όταν το είχα δει εκείνη την εποχή είχα πάθει πλάκα. Είναι φοβερό για ένα και μόνο λόγο: Δείχνοντας μόνο τον τραγουδιστή σε κάνει να νιώθεις πως είσαι μέσα στην συναυλία. Και αυτό γίνεται γιατί ο σκηνοθέτης είναι γάτα με πέταλα. Δες πόσο καλό μοντάζ έχει και πόσες κάμερες πρέπει να χρησιμοποίησε για να γυρίσει έναν τύπο απλά να τραγουδάει.
    Και όταν τον είχα δει στο Ολυμπιακό ήταν ο ΜΟΝΟΣ από όλους τους σούπερ σταρ που έχω δει που έκανε ένα ολόκληρο στάδιο να πάλλεται σαν μια καρδιά. Έβλεπες ένα κύμα χεριών ανθρώπων ήχων. Ποτέ δεν το έχω ξαναδεί αυτό σε τόσο μεγάλη συναυλία. Λίγο οι Στόουνς και λίγο οι Γκανς & Ροουζες αλλά καμία σχέση. ( Δεν μιλάω για συναυλίες μικρές γιατί εκεί ο Θεός Κέιβ είναι ο απόλυτος άρχων).
    Ευχαριστώ Αουρα για το βίντεο κλιπ δεν ξέρεις τι μου θύμησες αλλά και τι μου έμαθες ( ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω πως το κοριτσάκι ήταν η Μόνικα)

  12. 1. Μου έκανες τα νεύρα κρόσσια μόλις έγραψες ότι έχεις δει τον Σπρίνγκστιν ζωντανά ! 👿

    2. LOOOL !! ( για την Courtney – Μόνικα )

    3. Όταν είχα πρωτοδεί το βίντεο είχα πάθει κι εγώ πλάκα ! Με τα μπράτσα του Μπρους και το θεόστενο τζην του ( μας πώς κατάφερνε και το έβαζε ??? ) . Και ναι, συγχαρητήρια στον Ντε Πάλμα που χρησιμοποίησε πολλές κάμερες για να μπορούμε όλες μας να θαυμάζουμε το «αφεντικό» απ’όλες τις πλευρές . Yeah ! 😀

    • αγκνιρα
    • Posted Φεβρουαρίου 24, 2010 at 11:18
    • Permalink

    «…. και το θεόστενο τζην του ( μας πώς κατάφερνε και το έβαζε ??? )»
    Άουρα, το επόμενο βιντεάκι αφιερωμένο εξαιρετικά 😉 (ήταν εκείνη την εποχή η μόδα τέτοια, φαίνεται)

  13. καλα τι γινεται εδω; σαν παραρτημα του γιουτουμπι ειναι!
    τρεχω πολυ αυτον τον καιρο. δεν εχω καθολου χρονο να ασχοληθω με το σκατογερο που εδω και πολλα χρονια γυροφερνει σαν την αδικη καταρα [δεν βρισκει τον δρομο για τον αδη]

  14. αγκνιρα @

    Χαα χα χα ! Σ’ευχαριστώ πολύ πολύ αγκνιρα μου ! 🙂

    Μούργος @

    Έχεις δει και περισσότερα βίντεο εδώ μέσα εδώ μέσα αλλά μη μας βγάζεις και τ’όνομα ! 👿

    Για το άλλο περί τρεξίματος, σε νιώθω . 😦

    • αγκνιρα
    • Posted Φεβρουαρίου 28, 2010 at 21:24
    • Permalink

    Άουρα, αχ βαχ! Δεν μας εφτανε η δουλειά, αποκτήσαμε και ορθοπεδικό πρόβλημα 😦
    Ίσως για να υποχρεωθούμε να δουλεύουμε λιγότερο στον υπολογιστή (τι λέει ο ψυχίατρος σου επ’ αυτού; 😀 )

    • αγκνιρα
    • Posted Φεβρουαρίου 28, 2010 at 21:29
    • Permalink

    Πολύ καλή η Cherry! Μαμά-ραπ, μάλιστα 🙂 Μούφτιαξε το κέφι και μπήκε στα αγαπημένα!

  15. Ποιό απ’όλα τα ορθοπεδικά προβλήματα απέκτησες αγκνιράκι μου ?? Εγώ έχω 3-4 εδώ και χρόνια, για τα μπάζα είμαι .

    Ο γιατρούλης μου θα υποστήριζε και θα σου υπέγραφε με χαρά 10ήμερη αναρρωτική άδεια … αν τον έβρισκα . Γνωρίζει ότι από εδώ και πέρα αρχίζει η περίοδος μεγάλης κούρασης για μένα ( ήδη άρχισε ) κι έχει κατεβάσει τηλέφωνα, έχει αλλάξει διεύθυνση και ό,τι άλλο μπορεί προκειμένου να μη μου κλείσει ραντεβού . Άστα να πάνε .

    Χαίρομαι που σου άρεσε η Νένε . Παλιά αγαπημένη αυτή αλλά ακόμη την ακούω με χαρά . Θα κατέβει δυστυχώς, ποστ φαντομάς βλέπεις .

    Το μπλογκ μου πάλι, δεν το βλέπω καλά … Δεν έχω πια χρόνο κι αυτό με στενοχωρεί … 😦

    Πολλά φιλιά και καλο μήνα αγκνιρα ! 🙂

    • αγκνιρα
    • Posted Μαρτίου 2, 2010 at 09:30
    • Permalink

    Άουρα, καλό μήνα και καλό κουράγιο! Έρχεται άνοιξη, κάτι είναι και αυτό…

  16. Και οι γρίπες έρχονται . Και οι γρίπες … 😦

    Σ’ευχαριστώ πολύ αγκνιρα μου !


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: