Skip navigation

18 Comments

  1. Ο Τζακ Μπλακ μου αρέσει όλο και πιο πολύ!! Να θυμηθώ στην επιστροφή να δω την ταινία!

  2. Έχεις καιρό Ρενατάκι . Η ταινία διαδραματίζεται τα Χριστούγεννα επομένως μπορείς να τη δεις και τότε ! Είναι μια γλυκιά ταινία, ό,τι πρέπει για dvd .

    Καλές, τί καλές ? Τέλειες διακοπές σου εύχομαι ! 🙂

    • teokaf
    • Posted Ιουνίου 22, 2009 at 07:35
    • Permalink

    ΜΜΜ παρ ότι τα γλυκά μ αρέσουν η συγκεκριμένη δεν μου άρεσε. Το κάστ ( αν εξαιρέσεις τον Μπλάκ που είναι πλέον τόσο μα τόσο υπερβολικός που λες απλά τέτοιος χαρακτήρας δεν υπάρχει) ήταν αυτό που έπρεπε αλλά το σενάριο ήταν η επιτομή της κοινοτοπίας και του κλισέ.

    Δεν ξέρω ποιος το έχει γράψει αλλά ήταν τόσο μα τόσο υποτιμητικό για την γυναίκα που με εξόργισε ( θυμάμαι πως όταν βγήκα είχα πει στην παρέα πως ένα τόσο υποτιμητικό σενάριο για την γυναίκα μόνο μια γυναίκα θα το έγραφε). Οι Αμερικάνοι ( σαν η κυρίαρχη και απόλυτη κουλτούρα στέλνουν τα μηνύματα παντού) ζουν με κλισέ του τύπου: ο κούκλος ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ άντρας που ζει και ανατρέφει τα παιδάκια του μόνος κλπ κλπ . η ανεξάρτητη αυτοδημιούργητη κούκλα γυναίκα που σε τελική τα παρατάει όλα για τον πρώτο ( σιγά μην δεν τα παράταγε, γυναίκα είναι, αυτός είναι ο σκοπός της ύπαρξής της)
    Πρέπει ο ή η σεναριογράφος να είναι επίτιμο μέλος ή ο ιδρυτής του Κοσμοπόλιταν.
    Δυστυχώς πρέπει να παραδεχτώ πως ενώ μου προκαλούν στοματικές διαταραχές όλα αυτά τα κλισέ είναι εντελώς ( μα εντελώς ) καθημερινά και έχουν εμποτίσει σχέσεις και ανθρώπους.

    • teokaf
    • Posted Ιουνίου 22, 2009 at 07:47
    • Permalink

    Μόλις τώρα το είδα, μιλάω ειλικρινά, σκηνοθέτης και σεναριογράφος είναι γυναίκα. Ουδέν άλλο σχόλιο.

    Παρ όλα αυτά ( αν εξαιρέσεις την τσαντίλα μου) και επειδή είμαι φαν των Φερι τειλ ( γι αυτό πήγα και την είδα στον κινηματογράφο παρακαλώ) θα ήθελα και εγώ να κάνω τέτοιες ανταλλαγές στις διακοπές μου ( δεν με χαλάει κανένα απ τα δύο σπίτια, ούτε καμιά απ τις δύο πρωταγωνίστριες , για να μην πω πως ούτε ο Τζ Λο )

    Μήπως θέλει κανείς να ανταλλάξει ένα σπίτι ανάκτορο ( αν δεν παινέψεις το σπίτι σου κλπ κλπ) στην μαγευτική και παραθαλάσσια ( ούτε 20 λεπτά με F1 και οδηγό τον Μπάτον ) Ηλιούπολη με ένα μέσο σπίτι στο Μπ Χίλς ή το Μπέλ Ερ; Δέχομαι προτάσεις πριν φύγω για διακοπές , προλάβετε, σπεύσατε.

    Συγνώμη Άουρα που χρησιμοποίησα το μπλόκ σου για καθαρά ιδιοτελής σκοπούς ( αν όμως πιάσει θα σου δώσω το σπίτι στο Μπέλ Ερ για μια βδομάδα)

  3. Καλημέρα !
    Χα χα ! Έχεις πλάκα Τεο . Γιατί τσαντίζεσαι καλέ ? Πώς ξύπνησες έτσι σήμερα ? Πολύ σωστά τα αναλύεις στο πρώτο σχόλιο, μια χαρά τα δικαιολογείς στο δεύτερο κι ευτυχώς ξεκολλάς . Και πολλά έγραψες για την ταινία, μεγάλη η χάρη της .

    Οι ταινίες τέτοιου είδους σε προϊδεάζουν από την αφίσα ακόμη ή το τρέϊλερ για το τι πρόκειται να δεις . Εγώ προσωπικά τις βλέπω για να χαζεύω ρούχα, χτενίσματα, σπίτια κλπ και τέρμα. Γι’αυτό τις νοικιάζω και δεν πάω στο σινεμά . Στη συγκεκριμένη χάζευα επιπλέον και τον Λο ( είναι κάτι παραπάνω από κούκλος εδώ, αμαρτία σκέτη αχ ).

    Η ταινία βρίθει και σε σινεφίλ αναφορές, όπως στη συγκεκριμένη σκηνή που μου άρεσε πολύ και γι’αυτό την ανέβασα .

    Με αυτήν την ιδέα ανταλλαγής σπιτιών κόλλησα κι εγώ, καλή η ιδέα ! Αλλά νομίζω ότι θα έπρεπε να το αναφέρεις σε κάποιο άλλο, πιο δημοφιλές μπλογκ ( σαν της Κροτ ας πούμε ) που το διαβάζουν περισσότεροι άνθρωποι και ίσως σου κάτσει τπτ !

    Άντε και καλή μας εβδομάδα, ωραία ξεκίνησε … Φιλιά

    • teokaf
    • Posted Ιουνίου 22, 2009 at 20:48
    • Permalink

    Είμαι οπαδός της ομορφιάς της Ντιαζ ( έχω φωτογραφία της αναρτημένη στον πίνακα ανακοινώσεων του γηροκομείου ) και μεγάλος οπαδός της τέχνης του Λο ( είναι από τους πλέον προικισμένους ηθοποιούς). Ο τελευταίος μ αρέσει γιατί γενικά δεν χαραμίζεται σε βλακείες ( ε που και που για κανένα χαρτζιλίκι).

    Να σου πω την αλήθεια από τότε που είδα την ταινία είπα να το ψάξω αυτό με την ανταλλαγή σπιτιών γιατί φαίνεται καλό ( και από ότι έχω ακούσει δεν είναι και επικίνδυνο). Απ την άλλη ποιος ηλίθιος θα θέλει να έρθει να μείνει Αθήνα πέραν των 2 ημερών ( Πλάκα, Ακρόπολη, Αρχαιολογικό ); Υπάρχει βέβαια και το πρόβλημα του να βάλεις κάποιον ξένο σπίτι σου ( είναι περισσότερο στο μυαλό αλλά δεν το έχω λύσει).

    Καλή βδομάδα και είμαι φουλ τούτη για Τρανσφόρμερς ( θα πάμε + γυναιξί και τέκνοις) αλλά και για ένα που είδα με τον Τόμι Λι Τζόουνς που μ αρέσει πολύ τελευταία.
    Α ναι είμαι ερωτευμένος ( και ο γιος το ίδιο) με την Μέγκαν Φόξ, έχω πολλά χρόνια να δω τόσο όμορφο πλάσμα ( ως εμεγαλήνθη τα έργα σου Κύριε πάντα εν σοφία εποίησας, ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων)

    • teokaf
    • Posted Ιουνίου 22, 2009 at 20:50
    • Permalink

    http://www.intervac.com/index.php?lang=el_GR.utf8

    Με έβαλες στην πρίζα γαμ@το

  4. Καλησπέρα σας και καληνύχτα σας εν ταυτώ!

    Τώρα που μου το θυμήσατε πάω να κοιμηθώ: τα καλύτερα τρέιλερ τα χω δει στον ύπνο μου, τα δε σάουντρακς πάλι όχι, φορώ ωτοασπίδες γιατί …ροχαλίζουν!

    Απόψε είμαι γκεστ σταρ στη βλογολάνδη!

    Ευχομαι να είστε μια χαρά και ξεκινήσατε μπάνια!

  5. Teokaf @
    Καλές προβολές μαζί με την οικογένεια λοιπόν ! 😀

    Η ανταλλαγή σπιτιών νομίζω ότι συμφέρει και είναι μια πολύ καλή ιδέα αν έχει κανείς εξοχικό . Δε θα μπορούσα να βάλω έναν εντελώς άγνωστο στο διαμέρισμα μου που μπορεί να σκάλιζε τα πάντα . Θα σου άρεσε π.χ. να κοιτάζει τα άλμπουμ με τις φωτογραφίες σας ?

    Το site έχει πολύ ενδιαφέρον !

    Αποφάσισε ποιά θες Τεο . Προβλέπω μαλλιοτράβηγμα Κάμερον και Μέγκαν . Εγώ πάντως θα χαζεύω παρέα με τον Τζουντ !

    ( μεταξύ μας … η Φοξ, παγκοσμίως, θεωρείται Μέγα Βούρλο και πρωταθλήτρια πλαστικών επεμβάσεων, αλλά ξέρω, για τους άντρες αυτά είναι λεπτομέρειες, χααα ! πάρε Κάμερον καλύτερα . είναι λίγο πιο έξυπνη . )

  6. sikofagos @

    Έστω και ως γκεστ σταρ, θαυμάζω τη συνέπεια σου . Σ’ευχαριστώ για την επίσκεψη . Πολύ . 😀

    Όνειρα γλυκά με την καλύτερη μουσική επένδυση !

    ( μπανάκια στη θάλασσα μόνο το Σ/Κ, τις υπόλοιπες μέρες μόνο στον ιδρώτα . και μάλλον έτσι θα πορευτώ και το υπόλοιπο καλοκαίρι )

    Φιλιά !

    • Ανώνυμος
    • Posted Ιουνίου 23, 2009 at 01:33
    • Permalink

    Καλησπέρα άουρα! Βάζω στοίχημα ότι εσύ κοιμάσαι ήδη, ενώ εγώ δουλεύω (αυτή τη φορά σε ξεπέρασα… :mrgreen:)
    Το έργο αυτό δεν το ξέρω (μήπως επαναλαμβάνομαι;) αλλά αυρίο θα είμαι κοντά στη βιβλιοθήκη όπου δανείζομαι τα ντιβιντι και θα κοιτάξω μπας και το βρω. Το θέμα πάντως μου αρέσει;-)
    Πάω να οριζοντιωθώ γιατί είμαι πτώμα.
    Φιλιά και καλή νύχτα!

    • αγκνιρα
    • Posted Ιουνίου 23, 2009 at 01:35
    • Permalink

    Η αγκνίρα είμαι βέβαια, τι δι@ολο, όλο ξεχνώ να γράψω νικ….

  7. Guess again αγκνιρα ! 😆

    Προσπαθώ να γράψω το ποστ » ολημερίς το χτίζανε, το βράδυ γκρεμιζόταν » αλλά ούτε απόψε μου κάνει τη χάρη ( γμ την τελειομανία μου ! ) .

    Πάω κι εγώ σιγά – σιγά γιατί τα μάτια μου κάνουν πουλάκια, συκοφαγάκια κλπ . Βιβλιοθήκη που δανείζει και ντιβιντιά ??? Εξαιρετικό ! Γι’αυτό εμείς εδώ είμαστε εκατό χρόνια πισω …

    Μην περιμένεις κάτι φοβερό και τρομερό από ποιότητα σε αυτήν την ταινία . Είναι όμως η χαρά του οφθαλμόλουτρου από πολλές απόψεις και η ώρα περνάει ευχάριστα βλέποντας την . 😉

    Καλή σου μέρα !

    • κωστής
    • Posted Ιουνίου 24, 2009 at 13:20
    • Permalink

    Δε την έχω δει την ταινία. Μια ερώτηση:
    Τον Dustin Hoffman τον πήρανε μόνο για να πει την ατάκα «Can’t go anywhere…» ή παίζει και στην υπόλοιπη ταινία. Τρομερή σκηνή πάντως!

    Καλησπέρα!

  8. Kostis ! Welcome ! 😀

    Ο Hoffman βρισκόταν στην περιοχή την ημέρα που γυριζόταν η σκηνή και πέρασε να πει ένα » γεια » διότι είδε φως και μπήκε δλδ γνώριζε τη σκηνοθέτιδα . Η εμφάνιση του οργανώθηκε επιτούτου και είναι αυτή που είδες . Άλλο δεν είχε .

    Δεν το έβγαλα από το μυαλό μου στα extra features του dvd το είδα χο, χο !

    • teokaf
    • Posted Ιουνίου 24, 2009 at 15:26
    • Permalink

    Λοιπόν μερικές απαντήσεις:
    Η Ντιάζ είναι μακράν ομορφότερη ( στα νιάτα της) και είναι και περισσότερο του γούστου μου ( οι ξανθές είναι φετίχ). Αλλά και εξυπνότερη σίγουρα μια και τα είχε με την μεγαλύτερη μούρη της Σ Μπιζ ( Τζάστιν). Οπότε Ντιάζ δαγκωτό. Τώρα η Μέγκαν είναι Θεά χωρίς πολλά πολλά, αλλά φαίνεται παραλία ( στο αγγλικότερο) θα συμφωνήσω λοιπόν μαζί σου. Βέβαια εξεπλάγην όταν έμαθα από σένα πως έχει κάνει πλαστικές ( και σωστά μάντεψες δεν με χαλάει καθόλου, εκτός αν το αποτέλεσμα μοιάζει με Πάριο ή Βοσκόπουλο) . Θα έπαιρνα όρκο πως είναι φυσική η ομορφιά της, αλλά στις μέρες μας τίποτε δεν είναι ότι δείχνει ( δεν βλέπεις τις φωτογραφίες του Μούργου που σε λίγο θα μας πει πως πάει και για Πούλιτζερ).

    Για το σπίτι το σκέφτομαι αλλά η γυναίκα μου με έκραξε κανονικά. Σε τελική αγαπητή Άουρα τι να δει απ τις φωτογραφίες μου; Αυτοί θα έχουν πρόβλημα όχι εγώ. ( Είδα κάτι υπέργηρους που έχουν φοβερό σπίτι στο Μόναχο και να έρθουν το πολύ-πολύ να πάνε μέχρι την εξώπορτα δεν τους βλέπω για πιο πέρα).

  9. Άουρα…!
    πρώτα ο Σάκης, τώρα αυτό…χμμχμμ
    χμμχμμμχμμμχμχχχχμμ!

    Πάρα πολύ μ’άρεσε αυτή η ταινία…όλοι μου άρεσαν, ειδικά ο Black που μ’αρέσει γενικώς…και ακριβώς επειδή παίζει με τις ταινίες…είναι ακόμα καλύτερο!!
    Καλημερούδια

  10. Τεο @

    Τί εννοείς στα νιάτα της Τεο ? Στα ΝΙΑΤΑ της ????? Του ’72 είναι ! Νε-ό-τα-τη !!! 👿 👿 👿

    Καταλαβαίνω αισθητική επέμβαση από μισό χλμ μακριά ! Κάτι ξέρω, έχω ταλέντο ( και πείρα ) …

    Υπέργηροι παραχωρούν το σπίτι τους στο Μόναχο ? Εκείνοι το ξέρουν αν μπορούν να φύγουν έστω από τη Γερμανία ??? 😆

    Να ακούς τη γυναίκα σου . Όλοι σας να ακούτε τις γυναίκες σας !! 😆 😆

    Μπαλόνι @

    Αχ μπαλόνι μου . Δεν καταλαβαίνουν κάποιοι ότι υπάρχουν ταινίες » γυναικείες » τις οποίες ενίοτε απολαμβάνουμε όταν αναζητούμε ένα δίωρο με όμορφες εικόνες, ρομάντσο και χωρίς προβληματισμούς .

    Ο Μπλακ σου αρέσει γενικώς ?? Είναι τρελλάρας αλλά έχει πολύ πλάκα . Εμένα ο Μπλακ μου θυμίζει έναν » πρώην » μου και αυτό με κάνει να γελάω μαζί του ακόμη περισσότερο μουα χα χα χααα ! Αφού σου αρέσει θα ετοιμάσω ένα ποστάκι-αστραπή με ένα τραγούδι του Μπλακ που θα μείνετε όλοι ΚΑΓΚΕΛΟ ! Το βράδυ ίσως … ( πάλι βγαίνω εκτός προγράμματος ποστακίων, αλλά αξίζει τον κόπο ) 😉

    Είμαι στη δουλειά, απαντώ σούπερ βιαστικά, μακάρι να είχα χρόνο να επισκεφτώ όλους σας, φακ-φακ-φακ ! 😦

    Φιλιά !!!


Σχολιάστε

