Skip navigation

Advertisements

19 Comments

  1. Λοιπόν, το είχες μαντέψει από πριν ότι ένα φίλμ θα σάρωνε όλα τα βραβεία (το Kings speech εννοώ); Έτυχε να το δω πριν λίγες μέρες (λόγω θέματος, επειδή αφορά ορισμένα μέλη της οικογένειας) και το μόνο που άξιζε όσκαρ κατά την γνώμη μου ήταν ο ηθοποιός με τον κύριο ρόλο. Όχι ότι δεν το βρήκα καλό το έργο. Αλλά για τόσα Όσκαρ δεν ήτανε με τίποτα!

  2. Ήταν αρκετά εώς πολύ προβλέψιμα τα φετινά Όσκαρ αγκνιρα . Πιστεύω ότι και ο Τζέφρυ Ρας ήταν ισάξιος του Μπέϊλ για τον β’ανδρικό, αλλά ο δεύτερος έκανε την υπέρβαση με τον ρόλο του στο Fighter (μέχρι και κρακ δοκίμασε ο αθεόφοβος) οπότε σωστά του το έδωσαν . Από τις υποψήφιες ταινίες δεν έχω δει ακόμη το Winters Bone + το True Grit κι έτσι δεν έχω ολοκληρωμένη άποψη . Ο Λόγος του Βασιλιά είναι μια αξιοπρεπέστατη ταινία αλλά νομίζω ότι στο μέλλον θα παρομοιάζουν τις νίκες του με εκείνες του Ερωτευμένου Σαίξπηρ ( μια υπερεκτιμημένη ταινία – μη σου πω ότι τώρα θυμήθηκα και τη χρονιά που νίκησε ο Άρχοντας Των Δαχτυλιδιών και ανατρίχιασα από φρίκη ) . Ο Κόλιν Φερθ ( ααααχχχ … ) όμως το άξιζε το Όσκαρ 150 % .
    Νομίζω ότι το Inception και ο Μαύρος Κύκνος αδικήθηκαν, αν και ο Κύκνος σάρωσε στα Spirit Indipendent Awards και πολύ το χάρηκα . To Social Network δεν ήταν ταινιάρα, οπότε καλά να πάθει αλλά στον David Fincher πρέπει να δώσουν Όσκαρ ( φέτος έφτιαξε μια ταινία από το τίποτα και μπράβο του ! )
    Δεν πέτυχα το Όσκαρ Τραγουδιού αλλά who cares ? Αυτό το βραβείο τα τελευταία χρόνια κινείται στη χώρα του Παραλόγου κι έτσι δεν έχει σημασία να το προσπαθήσεις να το προβλέψεις .

    Συμφωνούμε λοιπόν για τον Λόγο Του Βασιλιά 😉

    • teokaf
    • Posted Μαρτίου 2, 2011 at 14:55
    • Permalink

    Λοιπόν έχουμε και λέμε:
    Σκηνοθεσίας: Φίντσερ
    Ταινίας: Σ Νέτγουρκ
    Α Ανδρικού: Φερθ
    Β Ανδρικού: Μπέιλ
    Α Γυναικείου: Πόρτμαν
    Β Γυναικείου: αυτή που το πήρε ( Λεο κάτι τέτοιο)

    Ο Λόγος του Βασιλιά άκρως ακαδημαϊκή με ότι αυτό συνεπάγεται ( δηλαδή απολαυστική αλλά μέχρι εκεί) Το True Grit μέτριο. Το Winters Bone πολύ καλό ( το ίδιο καλό με τον κύκνο , μπα ο κύκνος μου άρεσε καλύτερα) Το Fighter καλό αλλά τίποτε παραπάνω. Ο Μπέιλ όμως νομίζω πως ήταν η μεγάλη αποκάλυψη από πλευράς ηθοποιίας. Έκανε έναν ρόλο πρωτογενή δηλαδή που θα είναι σημείο αναφοράς. Τέτοιους ρόλους συναντάς μια φορά στα 5 χρόνια. Είναι πάντως άξιο αναφοράς για τον σκηνοθέτη του Fighter πως καθοδήγησε με τόση μαεστρία τόσους καλούς ηθοποιούς ( μόνο η 6η αδερφή δεν προτάθηκε για όσκαρ ). Το Valentines κλπ φοβερές ηθοποιίες αλλά το έργο δεν.
    Αυτά γυρνάω στην εντατική του γηροκομείου.

  3. Συμφωνώ με όλα όσα γράφεις εκτός από το Όσκαρ Καλύτερης ταινίας . Για το Αληθινό Θράσος και το Winter’s Bone δεν μπορώ ακόμη να εκφράσω άποψη,δεν τα έχω δει ακόμη .
    Γενικά αυτή η κινηματογραφική χρονιά δεν ήταν η πλέον αξιομνημόνευτη κατά τη γνώμη μου . Δεν είχε ταινιάρες, είχε όμως ερμηνειάρες . Και φυσικά τον Κυνόδοντα που ήταν και η Έκπληξη .

    Άντε και του χρόνου ! 😉

    ( αν και είμαι στο τσακ να αποκαλέσω τον Κύκνο ταινιάρα . θέλω όμως να τον δω άλλη μια φορά )

  4. A,ναι : και οι αδελφές του Μαρκυ Μαρκ όλα τα λεφτά !!!! 😆

  5. πως καταλαβαινουμε οτι εχουμε οσκαρ;
    [ανεβαινει ο μπαρμπας στην εξεδρα και απαγγελει διαγγελματα προκειμενου να εξασφαλισει τα οπωροκηπευτικα της ημερας]

  6. No comment on this one … 😆

  7. Είδα το True Grit . 100% κινηματογραφική απόλαυση και πολύ καλή σκηνοθεσία . Πειράζει που μου άρεσε ο Damon περισσότερο από τον μανιέρα-Bridges ?

    • teokaf
    • Posted Μαρτίου 9, 2011 at 20:37
    • Permalink

    Τελικά υπάρχει ελπίδα , σταματήστε να έχετε όλοι τα κεφάλια κατεβασμένα, η Ελλάς θα βγει νικήτρια από αυτήν την κατάσταση, είμαι πιο σίγουρος από ποτέ. Όλα θα πάνε καλά.
    Όχι δεν είναι ντελίριο μετά από το κοκτέιλ φαρμάκων που πίνω κάθε βράδυ ( 10 ηρεμιστικά για να κοιμάμαι σαν πουλάκι και ένα βιάγκρα για να μην κυλάω απ το κρεβάτι). Ξέρω τι λέω και να ο λόγος:

    Εδώ και χρόνια ο Μούργος όταν υπάρχει συζήτηση ή θέμα για την τέχνη πάντα σκάει μύτη και λέει τις απόψεις του. Αν εξαιρέσει κανείς πως η αισθητική του είναι λίγο χειρότερη από την εμφάνισή του και πως ακόμα στο σπίτι του έχει κρεμασμένο σε περίοπτη θέση τον γέρο με το τσιμπούκι νομίζοντας πως είναι μετά τις τοιχογραφίες της καπέλα Σιξτίνα το χαμένο έργο του Μ Άγγελου , δεν υπάρχει κανένα σοβαρό θέμα μια και είναι κάτι σαν τον Γαλάτη στην Μύκονο. Δεν θα αναφερθώ για τις ατελείωτες ώρες που έχω φάει για να τον πείσω πως τις 2 γκόμενες στις δεσποινίδες τις Αβινιόν τις έκανε έτσι επίτηδες ο Πικάσο και όχι γιατί του έπεσε κατά λάθος ο καφές πάνω στο καμβά. Ούτε για το ότι υπάρχει και μουσική εκτός από αυτήν που παρακολουθεί στα ορεινά χωριά απ όπου κατάγεται ( μείγμα μουσικής αθίγγανων , Λε Πα και Τέρη Χρυσού).
    Φέτος όμως ιδού το θαύμα: Ο Μούργος ουδεμία αναφορά έκανε επί του θέματος. Η αλήθεια είναι πως είχα τρομοκρατηθεί μια και μου έχει φάει τ αυτιά για το ότι ο Τέο Αγγελόπουλος έχει πιάσει όλα τα πόστα και δεν αφήνει το Ρόδα Τσάντα και Κοπάνα 2010 να πάει σε ξένα φεστιβάλ και πως ο Λάνθιμος καλά θα έκανε να κάτσει στ αυγά του και ν ασχοληθεί με την Βανδή και η Πόρτμαν να πλύνει κανένα πιάτο μιας και η επανεμφάνιση της Φιλίνη θα σάρωνε το όσκαρ α γυναικείου και αυτής της Νένας Χρονοπούλου του β ( καθώς και των ειδικών εφέ γιατί από μάναρος έχει γίνει σαν τον Τζάμπα στον πόλεμο των άστρων ).
    Κι όμως για πρώτη φορά δεν είπε κουβέντα.
    Σας το λέω άρχισε η ανάκαμψη και δεν το έχουμε πάρει χαμπάρι γρήγορα όλοι να πάρουμε μετοχές να τα κονομήσουμε.

    • teokaf
    • Posted Μαρτίου 9, 2011 at 20:57
    • Permalink

    Τώρα επί του θέματος ( μην φοβάσαι Άουρα δεν θα παρέμβει σ αυτά ο Μούργος γιατί καταλαβαίνει μόνο τους συνδέσμους από τις συγκεκριμένες προτάσεις, όταν δεν περιέχουν καυκαλίθρες, ούτι και τυρόγαλο δεν καταπιάνεται).
    Είδα ξανά τον Κύκνο. Μάλλον είναι εργάρα ( πιστεύω όμως ακόμα πως ο Παλαιστής είναι η καλύτερή του ταινία). Εκεί όμως που έπαθα πλάκα είναι που είδα την τελευταία ταινία του Μάικ Λι (Μια Ακόμα χρονιά http://uk.imdb.com/title/tt1431181/combined) , μεγάλη ταινία και δεν την είχα πάρει χαμπάρι γιατί μου φαινόταν πως ο συγκεκριμένος είναι καλός αλλά όχι πολύ καλός. Να την δεις οπωσδήποτε.
    Τώρα για το Τρου Γκριτ: χμ γρουφ τσιτ, δεν ξέρω αν έγινα σαφής. Ναι καλή ταινία αλλά οι Κοέν έχουν μεγάλο όνομα και περιμένεις πάντα κάτι καλύτερο. Συμφωνώ γι αυτό που λες για τον Μπρίτζες ( μιας και είμαι ορκισμένος φαν με φωτογραφίες του σε 15 σημεία του δωματίου μου). Ο Ντέιμον με έχει εκπλήξει και φυσικά δεν είναι τυχαίο που ο Κλίντ τον διάλεξε να παίξει σε δύο καπάκι ταινίες του ( ούτε φυσικά πως όλοι οι μεγάλοι σκηνοθέτες έχουν πάντα κάποιο ρόλο γι αυτόν). Με έχει εκπλήξει ευχάριστα το ίδιο όπως και ο Κόλιν Φάρελ. Αλήθεια το Η ζωή μετά το είδες; Για πες.

  8. Αααα … ( στόμα χάνου ) Δλδ ΥΠΑΡΧΕΙ ελπίδα ????? ( κι εγώ που νόμιζα ότι φταίνε τα πολλά φυτοφάρμακα που εισπνέει ο Μούργος … )

    Τον Κύκνο θα τον ξαναδώ όπως και δήποτε, μάλλον όταν θα βγεί σε dvd γιατί θέλω HHHQ + HD εικόνα και γιατί θέλω να περάσει λίγος καιρός και να μην έχω την ταινία νωπή στο μυαλό μου ( ναι, την έχω ακόμη ).

    Το True Grit δεν δρέπει δάφνες αλλά περνάς πάρα πολύ ωραία βλέποντας το και είναι από τις λίγες φορές που μετάνιωσα που δεν είχα ποπκορν μαζί μου ( δεν παίρνω σχεδόν ποτέ ). Αυτό για να εξηγήσω το 100% κλπ κλπ . Δεν είχα ποτέ τεράστιες απαιτήσεις από τους Κοεν, η σκηνοθεσία τους ήταν ανέκαθεν από πολύ καλή μέχρι υπέροχη κι έτσι πήγα χαλαρά και θετικά ίσως προϊδεασμένη για να δω απλά την ταινία . And that’s it γιατί το Όσκαρ μου το είχα δώσει ήδη στον Κύκνο και δεν ψαχνόμουν πια .

    Ο Ντεϊμον ήταν αγνώριστος και χαίρομαι που δοκιμάζει συνέχεια τις δυνατότητες του . Το έκανε κι εδώ έστω κι αν ο ρόλος του ήταν μικρός σε διάρκεια. Ο Φάρελ έχει τέτοια φάτσα που δύσκολα μπορεί να διευρύνει, προς το παρόν, την γκάμα των ρόλων του . Είναι καλός ηθοποιός αλλά τελικά δεν έχει το χαμαιλεοντισμό του Ντέϊμον και του Μπέϊλ . Ίσως να φταίνε και οι επιλογές του . Στο Πέρασμα Της Κασσάνδρας και στο Μπριζ έκανε, κατά τη γνώμη μου τις καλύτερες ερμηνείες του. Μετά όμως σκέφτομαι τους ρόλους που έχουν παίξει οι άλλοι δυο και δεν υπάρχει σύγκριση . Ο Φαρελ έχει παίξει ή το καλό κωλόπαιδο ή το κακό κωλόπαιδο και οι άλλοι δυο τα άντερα τους .

    Άσε με Τεο, παίζεις με τον πόνο μου και μου τον θυμίζεις . Έχω μεγάλα κενά μέχρι τώρα παρά τις προσπάθειες μου . Έχω σκάσει που δεν έχω δει το Another Year, μ’ενδιαφέρει πολύ το σενάριο του. Συνέχεια έλεγα να πάω να το δω μόνη μου μετά τη δουλειά ( το έπαιζε καιρό το Όπερα 2 ) κι όλο δεν τα κατάφερνα .
    Οι βασικές φετινές ελλείψεις μου είναι : Another Year, Winter’s Bone, You’ll meet a tall dark stranger, Hear After ( φοβήθηκα το μεταφυσικό στοιχείο της ταινίας και το απέφυγα, μάλλον πολύ κακώς ), Rabbit Hole .

    Μόλις σήμερα έμαθα ότι ένα μπλογκ οργανώνει blogovision για τις ταινίες της χρονιάς . ήδη συμμετέχουν 40 και βάλε μπλόγκερς και σκέφτομαι να δηλώσω συμμετοχή . Με το τρώει το χέρι μου που λένε …

    Αυτά . όταν δω το Hearafter θα σου πώ . Φιλιά !

    • teokaf
    • Posted Μαρτίου 11, 2011 at 23:54
    • Permalink

    Αυτό του Woody Allen είναι καλό , τίποτε παραπάνω. Το Ραμπιτ χολ θλιβερό και επιτέλους η Νικόλ επειδή σταμάτησε τα μπότοξ ( ήταν απαίτηση του σκηνοθέτη για να μπορεί να μοιάζουν οι εκφράσεις της με άνθρωπο και όχι με ζόμπι) καλή.

    Είδα σήμερα την ταινία που πήρε το όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης, λοιπόν μιλώντας με καθαρά κριτήρια και ελαφρώς Ελληνοκεντρικά θα ήθελα να κάνω την εξής δήλωση και παρακαλώ να καταγραφεί στα κατάστιχα του Μπλόγκ: Ο Κυνόδοντας θα μπορούσε να πάρει το όσκαρ σε 5000 χρόνια, αν φυσικά υπήρχε μια ελαφρά εξέλιξη στον Ελληνικό κινηματογράφο χρόνο με τον χρόνο. Και δεν μιλάω για την ιδέα του Κυνόδοντα αλλά για το επίπεδο κινηματογράφησης. Είμαστε πολλά πολλά χρόνια πίσω. Ιδέες υπάρχουν απ ότι φαίνεται αλλά είμαστε πολύ πίσω στα βασικά ( που περιέργως πως, κάποιοι παλιοί Έλληνες σκηνοθέτες τα κατείχαν ). Φυσικά σου λέω να το δεις και να τα ξαναπούμε όταν θα το έχεις δει. Και για το η ζωή μετά θα ήθελα να το συζητήσουμε ( Καλό αλλά το θέμα που καταπιάνεται καλύτερο).
    Καληνύχτααααααα

  9. Είμαι λίγο αλαφροϊσκιωτη ( που λέει ο λόγος ) και χάνω τον ύπνο μου εύκολα με κάτι τέτοια γι’αυτό και δεν είδα την ταινία του Κλιντ .

    Για τον Άλλεν το ξέρω ότι δεν είναι και η καλύτερη ταινία του αλλά τον λατρεύω και εδώ άντεξα το Scoop , σ’αυτό θα κολλήσω ? 😉

    Κατάλαβα πως το θέτεις το πράγμα για τη δανέζικη ταινία αλλά μου κάνει εντύπωση αυτό που λες γιατί εδώ και χρόνια ακούω και διαβάζω ότι το μεγάλο πρόβλημα του ελληνικού κινηματογράφου είναι η έλλειψη καλών ιδεών και καλών σεναρίων, το ανάποδο δλδ . Και νόμιζα ότι το μεγάλο ατού του Κυνόδοντα ήταν η πρωτότυπη και διαφορετική σκηνοθεσία …

    Αυτά προς το παρόν από ένα όρθιο πτώμα, εμένα δλδ. Καληνυχτούδια !

    υ.γ. Αυτές τις μερες πάντως διανύω φάση Mad Men Season 4 κι έχω κολλήσει τρελλά .

    • teokaf
    • Posted Μαρτίου 12, 2011 at 00:54
    • Permalink

    Εδώ και χρόνια το πρόβλημα του Ελληνικού κινηματογράφου είναι πως υπάρχουν άνθρωποι που τον υπηρετούν και που είναι για τα πανηγύρια. Το θέμα είναι πως δεν μπορούν να κάνουν μια 1 One σκηνή που να φαίνεται φυσική. Να βάλω κάποιον να ανοίγει μια πόρτα και να κάθετε σε μια καρέκλα. Τόσο απλό. ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ. Ο λόγος είναι πως δεν είναι απλό. Καθόλου απλό. Και εννοώ να το δείξεις και να μην βαριέται ο άλλος να το δει.
    Ιδέες υπάρχουν. Σενάρια όχι ( γιατί θέλουν επίσης δουλειά , όρεξη και έμπνευση ) Σκηνοθεσία καθόλου.
    Θα σου πω ένα παράδειγμα για να γίνω κατανοητός. Όλες τις ταινίες του Λογοθετίδη που έχει σκηνοθετήσει ο Σακελάριος της έκανε μετά και ο Κωσταντάρας. Το ίδιο κείμενο ακριβώς. Οι πρώτες είναι φοβερές οι δεύτερες δεν βλέπονται. Και αν μερικοί πανάσχετοι νομίζουν πως είναι θέμα ηθοποιού απλά είναι πανάσχετοι και δεν μπορούν να ξεχωρίσουν τις άγριες φράουλες από το Ράκος Νο 45 .
    Ο Κυνόδοντας επειδή έχει μια καλή ιδέα ( σενάριο τίποτε το φοβερό αν έχεις συλλάβει την κεντρική ιδέα) και μια σκηνοθεσία ευρηματική όσον αφορά τον διαχωρισμό του μέσα στο σπίτι ( στιλιζαρισμένη) και του έξω ( ρεαλιστική) μπαλώνει την έλλειψη σοβαρής κινηματογραφικής δεινότητας που χρειάζεται μια ταινία για να είναι πραγματικά καλή. Φαίνεται εξ άλλου πως η ταινία όταν προσπαθεί να γίνει συμβατική ταινία αποτυγχάνει παταγωδώς ( τουλάχιστον σε σχέση με αυτήν που είναι στιλιζαρισμένη). Η ταινία είναι όντως ενδιαφέρουσα (έχω να δω Ελληνική ταινία τουλάχιστον 20 χρόνια που να μην πέθανα στα γέλια από την βλακεία που έδερνε το σύμπαν) και με εξέπληξε θετικά. Τίποτε όμως παραπάνω. Αν πεις στον ίδιο σκηνοθέτη να γυρίσει μια ταινία απλή θα θα φανεί η γύμνια του Ελληνικού σινεμά. Ένα άλλο καλό που είχε η ταινία και αυτό φαινόταν είναι πως έγινε με μεράκι και όχι για να πιάσουμε την καλή ή για να πάρουμε την υπ αριθμ 25η επιχορήγηση. Δεν ενδιαφερόταν για τίποτε παραπάνω από το βγάλει αυτό που ήθελε ο σκηνοθέτης από μέσα του. Ούτε να αρέσει ούτε τίποτε. Και αυτό την έκανε και διπλά μοναδική στις μέρες μας ( και τώρα μιλάω με παγκόσμιους όρους). Γιατί στο εξωτερικό τα βασικά τα ξέρουν στην σκηνοθεσία αλλά δεν υπάρχει έμπνευση τις περισσότερες φορές και μεράκι να κάνουμε κάτι γιατί γουστάρουμε. Κοιτάμε τα μποξ όφις κλπ . Εδώ ο Λάνθιμος είναι μεγάλος, το έκανε γιατί του γούσταρε. Και αν συνεχίσει έτσι θα κάνει κάτι πραγματικά μεγάλο γιατί τουλάχιστον θα είναι φυσικό. Άρα τέχνη. Θα πω λοιπόν πως ο Κυνόδοντας είναι μέτρια τέχνη. Αλλά Τέχνη ( σε αντίθεση με 1000δες άλλες ταινίες παγκόσμια που είναι απλά εμπορικές διεκπεραιώσεις).
    Τώρα όμως καληνύχτααααααααα

    • teokaf
    • Posted Μαρτίου 12, 2011 at 01:17
    • Permalink

    Α ναι μου ήρθε και κάτι άλλο και πρέπει να το πω :
    Ο Πικάσο έκανε αυτά που έκανε αλλά την κλασσική ζωγραφική την έπαιζε στα δάχτυλα ( 14 χρόνων ζωγράφιζε όντως σαν τον Ραφαήλ). Ο Λάνθιμος δεν μπορεί να κάνει πχ μια σκηνοθεσία σαν το Πρίτι Γούμαν ( συμβατική αλλά άψογη) ούτε με σφαίρες. Μας λείπει με λίγα λόγια η γνώση της βασικής σκηνοθετικής τεχνικής. Αν σου πω δηλαδή να ζωγραφίσεις ένα έργο του Καντίνσκι θα το κάνεις εύκολα ( ίσως και ο καθένας μας) για κάνε όμως ένα έργο του Ρέμπραντ. Ο Καντίνσκι μπορούσε να κάνει και τα δύο.

  10. Συμφωνώ με πολλά από όσα έγραψες στο πρότελευταίο σου σχόλιο . Ο Λάνθιμος με το βάρος υης υποψηφιότητας στην πλάτη του θα κρίνεται διαφορετικά από εδώ και πέρα . Ας περιμένουμε όμως … Πάντως άνοιξε για εκείνον η αγορά του εξωτερικού και μακάρι να εκμεταλλευτεί σωστά την ευκαιρία γιατί έχει να μάθει πολλά πράγματα και να βελτιωθεί .

    Α, και ο Κόππολα όταν γύρισε το Νονό ήταν 32 χρονών ! ( άλλο ένα παράδειγμα ) 😉

    Καλημέρααα ! Καλό μας Σ/Κ !

    • teokaf
    • Posted Μαρτίου 12, 2011 at 11:50
    • Permalink

    Πές μου γι αυτό που έχεις κολλήσει το Mad men τι είναι;

  11. Διαβάζω την κουβέντα σας με πολύ ενδιαφέρον και σημειώνω μερικά ονοματάκια μπας και βρω καιρό να τα ψάξω. Σας ευχαριστώ και τους δύο 🙂

  12. Teokaf@
    Μου είναι πάρα πολύ δύσκολο να γράψω για το Μαντ Μεν και να περιοριστώ σε λίγες φράσεις . Δεν είναι εύκολη σειρά. Τολμώ να πω ότι είναι ένα σήριαλ για τον «σκεπτόμενο θεατή» . Μέχρι να μπεις στο νόημα πρέπει να δώσεις την προσοχή σου, ίσως σου φανεί λίγο αργή και χαμηλότονη στην αρχή αλλά αν της διαθέσεις το χρόνο σου δεν υπάρχει περίπτωση να μην νιώσεις τη δυναμική της, να μην ενθουσιαστείς, να μην κολλήσεις τρελλά . Έχει φοβερή γοητεία, είναι πολύ στυλάτη, αναπαριστά τα 60’s σχεδόν τέλεια, οι χαρακτήρες και οι ατάκες τους είναι απίστευτοι .

    Το Mad Men είναι παραγωγή ενός εκ των πιο ποιοτικών αμερικάνικων καναλιών, του AMC και σαρώνει τα Emmys κάθε χρόνο ( έχω ξεχάσει πόσες φορές έχει πάρει το βραβείο καλύτερης δραματικής σειράς ) . Για τον πρωταγωνιστικό ήρωα δε θα πω τίποτα γιατί θα με πάρει το πρωί . Τον υποδύεται ο John Hamm ( αν έχεις δει το The Town είναι αυτός που κάνει τον αστυνομικό ).

    O δημιουργός της σειράς είναι ένας από τους σεναριογράφους των Sopranos κι αυτό λέει πολλά .
    ——-

    αγκνιρα @

    Μην ευχαριστείς βρε αγκνιρα μου … Χαρά στην υπομονή σου πάντως ! Καλή εβδομάδα και φιλιά !


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: