Skip navigation

Καμιά φορά ένα τραγούδι μπορεί να εκφράσει πολύ περισσότερα απ’όσα θέλουμε να πούμε ή να γράψουμε . Κι επειδή διανύω ( και είναι εμφανέστατο ) περίοδο μεγάλου μπλοκαρίσματος, ένα τραγούδι έρχεται μονάχα στο μυαλό που πάντα το ένιωθα πολύ «δικό» μου .

Σας το χαρίζω μαζί με τις ευχές μου για τη νέα χρονιά που σε λίγες ώρες ξεκινά . Ό,τι πιο μεγάλο, πιο ουσιαστικό και πιο όμορφο έχετε σκεφτεί για τη ζωή σας εύχομαι να πραγματοποιηθεί μέσα στους επόμενους δώδεκα μήνες . Και όλα να μας πάνε καλύτερα . Και να προσπαθήσουμε για αυτό .

Θα επιστρέψω . Καλή Χρονιά !

18 Comments

  1. Συμφωνώ με την ευχή σου κι επαυξάνω. 😀

    Κλασσική η Αλάνις! 😉

    • Sue
    • Posted Δεκέμβριος 31, 2010 at 09:42
    • Permalink

    Η τελευταία φράση, Aura, είναι η ουσία όλης της ζωής κι όχι μόνο μιας χρονιάς! Υγεία, δύναμη, ελπίδα κι ό,τι άλλο επιθυμείς! The best are yet to come…

  2. Ρενάτα μου αυτή τη φορά, αυτή τη χρονιά, θέλω περισσότερο από ποτέ η ευχή αυτή να γίνει πραγματικότητα . Αρκετά έχουμε τραβήξει και θα τραβήξουμε . Απαιτώ οι προσωπικοί μας στόχοι να επιτευχθούν . Τουλάχιστον αυτό βρε παιδί μου !

    Καλή Χρονιά !

    Sue, έτσι, δεν φτάνει να ευχόμαστε και μετά να καθόμαστε και να περιμένουμε μπας και γίνει τίποτα . Πρέπει να ξεκουνιόμαστε και να κάνουμε κι εμείς κάτι . Σ’ευχαριστώ πολύ πολύ . Να περάσεις όμορφα !

  3. ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2011, Ο,ΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙς ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ !

  4. Ευχαριστώ πολύ ! Από το στόμα σου και κλπ κλπ .

    Υγεία και επιτυχίες στη νέα χρονιά σου εύχομαι Φάρε !! 🙂

  5. Ευχαριστώ κι εγώ !

    Αλήθεια όταν λες «σας χαρίζω το τραγούδι» τι εννοείς ;
    Εγώ δεν … πήρα τίποτα !!! 😆

    • teokaf
    • Posted Ιανουαρίου 9, 2011 at 20:34
    • Permalink

    Και να προσπαθήσουμε γι αυτό.

    ******

  6. Φάρος @ Νομίζεις ότι δεν πήρες . Το play στο βιντεάκι το πάτησες ??? 😉

    teokaf @ Thank you, oh, thank you για τη βαθμολογία !! Επομένως περνάω στην επόμενη φάση, εεε ??

    ( εμ βέβαια, άμα τα περιμένουμε όλα να μας έρθουν έτοιμα, ζήτω που καήκαμε !!! )

    • αγκνιρα
    • Posted Ιανουαρίου 10, 2011 at 04:55
    • Permalink

    Χρόνια πολλά Άουρα, κι ό,τι επιθυμείς! 🙂 (Μόλις γυρισα και έχω φούριες. Το βιντεάκι σου θα το ακούσω αύριο).

  7. Καλή μου αγκνιρα πόσο χαίρομαι !!! Καλή Χρονιά να έχεις με υγεία και πολλή ξεκούραση !

    Φιλιά 🙂

  8. 🙂

    • αγκνιρα
    • Posted Ιανουαρίου 28, 2011 at 19:00
    • Permalink

    Ωραίο το τραγούδι του Νταλάρα, Άουρα.
    Ακούγεται λίγο σαν μοιρολόγι… 😦
    Φιλιά! 🙂

  9. Άουρα,κι εμένα μ΄αρέσει πολύ!Ο δίσκος τουμε το Σέμση ένα κόσμημα!

    Αγκνίρα, η γυναίκα του προχτές είπε:»Αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν κουλτούρα, είναι διαφορετικοί, άλλοι ήρθαν να περάσουν και να φύγουν. » Κι είναι υφυπουργός για θέματα μετανάστευσης κι ο άντρας της πρέσβης Καλής θελήσεως στην ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ. Πιο ξεπουλημένοι δεν έχει! http://www.flash.gr/pressreleases/2531

  10. αγκνιρα μου το ποστ ήταν φαντομάς και πάει, αλλά για να υπάρχει μια ροή στα σχόλια το ανεβάζω κι εδώ το άσμα . Χμ, ναι, είναι μελαγχολικό αλλά πολύ όμορφο . Ήταν ένα από τ’αγαπημένα του μπαμπά μου, του άρεσε να μου τραγουδά το ρεφραίν . Το κάνω αυτό κάθε χρόνο τέτοιες μέρες …

    Ρενάτα τον Νταλάρα δεν τον πάω και πολύ … Αρκουμαι στο ν’ακούω κάποια υπέροχα τραγούδια που έχει πει, «κρατάω» τη φωνή του και τίποτα περισσότερο . Μέχρι εκεί . Τη φάτσα του δεν την μπορώ γι’αυτό και ανέβασα βίντεο χωρίς αυτήν .

    Όσο για το σχόλιο σου, συμφωνώ και συμπληρώνω : όταν κάτι δεν είναι αυθεντικό και αληθινό αργά ή γρήγορα θα αποκαλυφθεί . 😉

  11. Το ψυλλιάστηκα, κοριτσάκι μου απ΄την ετικέτα. φιλιά και μεγάλη αγκαλιά.

  12. Κι από εμένα καλή μου φιλιά πολλά . Να είμαστε καλά και ν’αντέχουμε !

    • αγκνιρα
    • Posted Ιανουαρίου 30, 2011 at 00:22
    • Permalink

    Άουρα, οι μπαμπάδες μας ζουν πάντα μέσα στις αναμνήσεις μας 😦

    Ρενάτα, τι να πω…. Φρίκη! Oύτε ξέρω ποια είναι η γυναίκα του. Όσο για τον ίδιο τον Νταλάρα, τραγουδιστής στον ΟΗΕ; 😯 Από που και ως που;
    Ο Νταλάρας σε γενικές γραμμές σαν καλλιτέχνης δεν μου αρέσει, κυρίως λόγω του είδους των τραγουδιών που λέει. Αυτό το τραγούδι πάντως μ΄αρεσε. Το λέει πολύ ωραία. Συμφωνώ με την άουρα, η φωνή του είναι αισθησιακή.


Σχολιάστε

