Skip navigation

Έχω ξεχάσει πως γράφουν . Έχω σκουριάσει εγκεφαλικά . Έχω 374346215 ιδέες που δεν μπορώ να τις εκφράσω με λέξεις, φράσεις, κείμενο . Δε μου βγαίνουν . Ανοίγω το λεξικό στο Α, ψάχνω το λήμμα «αυτοπεποίθηση» και έχει εξαφανιστεί ! Κοιτάζω το ρολόϊ στον τοίχο . Ο μεγάλος δείχτης είναι στο «ποτέ δε θα έχεις χρόνο» και ο μικρός στο «για να γράψεις ένα ποστ της προκοπής» . Δεν έχω ρολόϊ τοίχου . Ξεκινάω κάτι, μέσα στο μυαλό μου, και ακόμη κι εκεί παραμένει μισοτελειωμένο . Κανένα καλοκαίρι δε μου φτάνει για να ηρεμήσω, πόσο μάλλον το φετινό, το ανεκμετάλλευτο .

Ανεβάζω το απόλυτο τραγούδι «καψούρας εν μέσω οικονομικής κρίσης» ( εντελώς επίκαιρο και διδακτικό ), φρέσκο-φρέσκο, που μου φτιάχνει τη διάθεση όποτε το ακούω, και … πάω να δω ταινία . Όχου !

 

Πάμε όλοι μαζί ! :

 

( αυτό είναι προς το παρόν το επίσημο βίντεο του 2ου single από το νέο δίσκο του Cee-lo Green, αν και έχει ανακοινωθεί η κυκλοφορία ενός άλλου μέσα στις επόμενες μέρες – δε θα με χάλαγε πάντως καθόλου αν αυτό το βίντεο παρέμενε ως έχει, αφού η δύναμη του κομματιού βρίσκεται στους στίχους – ακούστε το δυνατά )

17 Comments

  1. Δυνατοί στίχοι! 😉
    Καλημέρα, κούκλα μου! 🙂

  2. Power, Ρενατάκι ! Το τραγουδάς και ξεδίνεις ένα πράγμα … 😆

    Φιλάκια και καλή αρχή στη δουλειά !

  3. Άντε βρε, αφού το όνομά σου αρχίζει από «Α» που σημαίνει Αυτοπεποίθηση, άντε να παίρνουμε να πάνω μας. Άουρα, οι πιο καλές μας εποχές, εκείνες που μας προετοιμάζουν υπόγεια για το παρακάτω, είναι αυτές που μοιάζαν ανώφελες και ανεκμετάλλευτες που λες κι εσύ…

  4. Aαα … πολύ καλό μου έκανε αυτή η τελευταία πρόταση – ευχαριστώ Σταυρούλα μου !

    Όσο για το «ανεκμετάλλευτο», το αποκάλεσα έτσι γιατί το φετινό πείραμα «διακοπές στην Αθήνα + στο σπίτι μου» απέτυχε παταγωδώς … Και έφτασα στο συμπέρασμα, που για μένα τουλάχιστον ισχύει 100%, πως αν δε φύγεις από το σπίτι, ούτε διακοπές καταλαβαίνεις, ούτε ξεκούραση βρίσκεις, ούτε ηρεμία ψυχής . Γι’αυτό το φετινό μου καλοκαίρι θεωρώ ότι πήγε στράφι ! 😦
    Του χρόνου καλύτερα . Δεν την ξαναπατάω .

    • αγκνιρα
    • Posted Αύγουστος 31, 2010 at 23:02
    • Permalink

    Επιτέλους έβαλες ποστάκι με σχόλια για να σου πούμε και κανένα γειά! 😉 Τέ-λει-ο το τραγούδι, και τα λόγια και η μουσική, θα ψάξω και για άλλα κομμάτια τους (δεν τους ήξερα).
    Καλό σου βράδυ! 🙂

    • αγκνιρα
    • Posted Σεπτεμβρίου 1, 2010 at 11:54
    • Permalink

    Υ.Γ. ήθελα να σημαδέψω στο γιουτούμπι το τραγούδι αυτό για να το βάλω στα αγαπημένα, και διαβάζω (στα γερμανικά): αυτό το βίντεο έχει ανήθικο περιεχόμενο και γιαυτό πρέπει να ανοιξεις λογαριασμό και να δηλώσεις ότι είσαι πάνω από 18 για να το δεις!!! Τρελλάθηκα, τόσα και τόσα τρομερά έχουνε ανεβάσει στο γιουτούμπι και αυτές οι δύο λέξεις τους πειράξανε… f..y…!!! 👿

  5. Διακοπές είναι όταν διακόπτουμε τα συνηθισμένα μας και τα κάνουμε όλα αλλιώς. Του χρόνου αλλιώς εύχομαι, λοιπόν. Σου αξίζει μετά από τόση δουλειά και κούραση.

  6. αγκνιρα @
    Καλησπέραααα !! Καλώς επέστρεψες καλή μου αγκνιρα .
    Εδώ δεν υπάρχει λογική σε τόσα και τόσα πράγματα, ο Γιουτούμπης θα αποτελουσε εξαίρεση ???? 😆

    ____

    Skalidi @

    Αμήν ! 😉

  7. αουρα στο γραφειο του γιωργακι δουλευεις;
    [ ισια που ξεκλεψε καμμια τριανταρια μερουλες για να ξεσκασει. τετοιο μαυρισμα ουτε εγω δεν εκανα που καθε μερα πηγαινα θαλασσα]
    .
    την εχω πατησει και εγω ετσι [με τις διακοπες στην αθηνα]
    [να μη σου πω οτι κακως δεν εφυγες μιας και φετος για παρα πολλους θα ειναι οι τελευταιες ανετες οικονομικα – σε σχεση με τι θα ειναι του χρονου ε;- διακοπες!]
    .
    τελος παντων, υπαρχει και η θεσσαλονικη !

  8. Σ’ευχαριστώ για την παρηγοριά . Είχε μεγάλη επιτυχία, πφφφ … 👿

    5-6 μπάνια έχω κάνει στα βουρκόνερα της Βάρκιζας και από χρώμα, ίσα-ίσα να σπάσει η γαλακτερή μου απόχρωση, δλδ χάλια . Ποιός Γιωργάκης ? ( ρητορικόν ) Η δουλειά μου είναι χειρότερη . 👿 👿

    Το ξέρω ότι κακώς δεν έφυγα !!! Πρέπει να μου το θυμίζεις ??? 👿 👿 👿

    ( του χρόνου θα είμαι τόσο απελπισμένη που μέχρι και ελεύθερο κάμπινγκ είμαι ικανή να κάνω προκειμένου να φύγω – το χειρότερο μου )

    Κι αυτό με τη Θεσσαλονίκη δεν ξέρω αν θα μου βγει σε καλό αφού … θα είσαι κι εσύ εκεί ???? 👿 👿 👿 👿

    ( αλλά πάλι … αυτό το τελευταίο … μπορεί ν’αποδειχτεί άκρως διασκεδαστικό … 😈 )

  9. Ιδού και το δεύτερο βίντεο που λέγαμε . Φρέσκο-φρέσκο και … «νόστιμο» !

    • αγκνιρα
    • Posted Σεπτεμβρίου 2, 2010 at 10:52
    • Permalink

    Αααααααα :-)(το άκουσε πάλι όλη η γειτονια 😆 )

    • αγκνιρα
    • Posted Σεπτεμβρίου 2, 2010 at 17:46
    • Permalink

    Άουρα, το πρωί το άκουσα, το απόγευμα το είχαν κιόλας κόψει… 😦

    • αγκνιρα
    • Posted Σεπτεμβρίου 2, 2010 at 17:51
    • Permalink


    Εδώ μπορείτε πάλι να δείτε το βίντεο

  10. Εγώ πάλι φαντάζομαι στο τέλος όλη τη γειτονιά να το τραγουδά σαν χορωδία !

    Σ’ευχαριστώ πολύ – πολύ αγκνιρα μου για το λινκ . Συμβαίνει συχνά αυτό, όταν ένα βίντεο είναι ολοκαίνουργιο να κατεβαίνει μετά από λίγο . Τα άτιμα τα πνευματικά δικαιώματα βλέπεις …

    Να είσαι καλά και φιλιά !

    • Sue
    • Posted Σεπτεμβρίου 3, 2010 at 16:26
    • Permalink

    One step at a time, Aura! Μην ανησυχείς που δεν μπορείς να γράψεις – σύμπτωμα είναι του Αυγούστου και τώρα, ξέρεις, έχουμε Σεπτέμβρη! Ήδη έγραψες δύο αναρτήσεις. Και οι καλύτερες, ελπίζω, έρχονται! 😉

  11. Με μάτιαξες Sue … Δύο αναρτήσεις και μετά πάλι εξαφανιζόλ . Μέχρι να κουνήσω το ένα χέρι, πιάνει αράχνες το άλλο .

    Πλάκα κάνω … Δίκιο έχεις . Θα μου έρθει η όρεξη, είναι το μόνο σίγουρο . Το πνεύμα ήδη θέλει πολύ, ελπίζω σύντομα να ακολουθήσει και η σαρξ και να αρχίσει να πληκτρολογεί .

    Καλό φθινόπωρο σου εύχομαι . Φιλιά !


Σχολιάστε

