Skip navigation

έκφραση που μπορεί να σημαίνει

α) έχω ξεσηκωθεί και τρέχω ( και δε φτάνω – όπως στην περίπτωση μου )

β ) κάνω κάτι βιαστικά ή ( και ) πρόχειρα ( π.χ. γράφω αυτό το ποστ στο πόδι ) .

Και αυτό κάνω . Δε θα κάτσω να περιγράψω ή ν’αναλύσω ή να φιλοσοφήσω την κατάσταση μου . Αυτή τη στιγμή βαριέμαι φριχτά την γκρίνια και τη μίζερη κλαψοτετοιοσύνη . Όποιος/α συνεχίζει να μπαίνει εδώ μέσα ( πλέον μ’ένα ξεσκονόπανο απαραιτήτως στο χέρι, χααα ) έχει καταλάβει όσο χρειάζεται . Και ξέρει επίσης, αν είναι μπλογκοφίλος/η, ότι μπορεί να είμαι απούσα στα σχόλια αλλά είμαι πάντα παρούσα στην ανάγνωση των posts ( και το πρώτο, χορταστικό post που θα γραφτεί, όποτε γραφτεί, θα είναι αφιερωμένο σ’εκείνους ) .

Ευτυχώς που υπάρχει η μουσική και τα βιντεάκια . Και τα βιβλία . Στριμωγμένα στο λίγο, βραδυνό, έλευθερο χρόνο . Και οι ταινίες το Σ/Κ .

Anyway … Δύο βιντεάκια, ολόφρεσκα για σήμερα .

Το νέο βίντεο των Rolling Stones «Plundered My Soul» σε σκηνοθεσία Jonas Odell, από το  remastered δίσκο τους «Exile On Main Street» που θα κυκλοφορήσει οσονούπω , με δέκα ακυκλοφόρητα τραγούδια από τη «χρυσή» εποχή τους . Διαμάντι !

Και … γκαγκάν ! Το νέο μουσικό βίντεο του υπερλατρεμένου Spike Jonze για το «Drunk Girls» των LCD Soundsystem ( συνσκηνοθεσία με τον James Murphy ), όπου γίνεται το «έλα να δεις » με τη συμμετοχή των Asshole Pandas Gone Wild ( έτσι τους λένε, υποτίθεται ) . Εγώ γέλασα, μπορεί κι εσείς … Με την πρώτη προβολή έγινε «αγαπημένο» . Απλά, απερίγραπτο !

***   Αλλά πάνω απ’όλα, ευτυχώς που υπάρχει η αγάπη .     ***

10 Comments

  1. Το δεύτερο είναι παλαβούτσικο κι έχει πλάκα. 🙂

    Ευτυχώς! 😉
    Φιλιάά

    • αγκνιρα
    • Posted Απρίλιος 22, 2010 at 09:56
    • Permalink

    Πλάκα έχουν τα αρκουδάκια (μακάρι να επαναστατούσαν και στην πραγματικότητα, μπας και επιβιώσουν ακόμα μερικά χρονάκια…). Πρωτότυπο είναι το βίντεο και με συμπαθητικη έκβαση (θεωρητικά μπορούσαν και να τους είχαν πνίξει στο αίμα αντί για σαμπάνια τους μουσικούς).
    Οι ρόλλινγκ στόουνς, να σου πω Άουρα μου, ποτέ δεν μου άρεσαν και πολύ (ήμουν με το κόμμα των Μπίτλς 😉 ). Πάντως το βίντεο ενδιαφέρον.
    Φιλιά κι από μένα!

    • teokaf
    • Posted Απρίλιος 23, 2010 at 20:35
    • Permalink

    Τιιιιιιιιιιιιιιιιιιι ποιος είπε πως δεν του άρεσαν οι Ρόλλινγκ στόουνς να σηκώσει το χέρι.
    Λοιπόν Αγκινάρα μου με τον κηδεμόνα σου αύριο και να ζωγραφίσεις 100 φορές μια γλώσσα κόκκινη.
    Βρε Άουρα που τα βρίσκεις μου λες; Σκέψου να είχες και χρόνο.

  2. Πραγματική μαγεία η Λευκή νύχτα! 🙂 Καλό Σ-Κ, κούκλα μου!

    • αγκνιρα
    • Posted Απρίλιος 24, 2010 at 15:06
    • Permalink

    Λευκή νύχτα: ουφ, ευτυχώς δεν τον πάτησε το αυτοκίνητο… Ίδρωνα και ξέδρωνα μέχρι που συνειδητοποίησα πως πρόκειται περι φαντασιώσεως (μπας και τα έχω λίγο παιγμένα; Ναι, ομολογώ ότι τα έχω, γιατί ξέμεινα εδώ λόγω δουλειάς, μόνη κι έρημη 😦 )
    Καλό Σ/Κ άουρα!

    • αγκνιρα
    • Posted Απρίλιος 24, 2010 at 15:08
    • Permalink

    Τέο, (κουρασμένο) λολ!

    • αγκνιρα
    • Posted Απρίλιος 24, 2010 at 18:25
    • Permalink


    yeaaah 😀

  3. Renata @

    Η «τρομοκρατία » του γέλιου ! 😉

    Ανταποδίδω φιλιά Ρενάτα ( με τις φοβερές φωτό !!! )

    —–

    αγκνιρα @

    Εμένα βασικά το βίντεο με ψιλοζάλισε, χα χα . Το βρήκα όμως άκρως νοσταλγικό, με τη γλυκιά έννοια . Είναι όμορφο να βλέπεις με τη μορφή ενός «φωτογραφικού άλμπουμ » και συμπυκνωμένη μέσα σε λίγα λεπτά, μια ολόκληρη εποχή και την ιστορία ενός σπουδαίου συγκροτήματος, είτε είναι οι Stones, είτε οι Beatles, είτε όποιοι μας αρέσουν .

    Τα Asshole Pandas πολύ θα ήθελα να τα στείλω σε κάποιους πολύ ενοχλητικούς ανθρώπους για να κάνουν ό,τι και στο βίντεο χε, χε …

    Φιλιά αγκνιράκι !

    Υ.Γ. Ο Afroman πάντα φέρνει χαμόγελο . Thanks για τη συμπαράσταση 😉

    —–

    Teokaf @

    Ααααχχχ … Χρόνοοος … Θα τον βρω Τεο μου, που θα πάει !

    Τον τελευταίο καιρό, στη μια ωρίτσα που μου απομένει το βράδυ για «σερφάρισμα» ( και μόνο αυτό, δυστυχώς, προς το παρόν ), μου αρέσει να χαλαρώνω βλέποντας 2-3 καινούργια βιντεάκια . Ευτυχώς έχω καλές «πηγές» ! 😉

    Η αλήθεια είναι πάντως πως, όσο μεγαλώνω, εκτιμώ τους Stones όλο και περισσότερο .

  4. Nuit Blanche :

  5. Renata @

    Μα είναι φοβερό βιντεάκι . Και βραβευμένο παρακαλώ !

    ( αυτό το Σ/Κ ήταν η κορύφωση – χρειάστηκε να πάω ΚΑΙ την Κυριακή στη δουλειά – το επόμενο πια – το επόμενο θα είναι το καλό Σ/Κ 😀 )

    —–

    αγκνιρα @

    Μάλλον εκείνος πάτησε το αυτοκίνητο αγκνιρα, χααα ! Σμπαράλια το έκανε !

    Χμμ … Πάμε μια κόντρα για το ποιά είναι η πιο παιγμένη ??? 😉

    Φιλιά ξανά


Σχολιάστε

