Skip navigation

Κάτι λέγαμε στα σχόλια του προηγούμενου ποστ για καλλιτέχνες που γερνάνε ( κι εμείς μαζί τους έτσι ? ), μπλα μπλα μπλα, που η φωνή τους και η εμφάνιση τους δεν είναι πια αυτή που ήταν ( όχι όμως και η δημιουργικότητα τους, προς Θεού ), μπλα μπλα και περασμένα μεγαλεία και διηγόντας τα να κλαις, μπλα .

Ε, λοιπόν υπάρχουν κι εξαιρέσεις . Και μια από τις μεγαλύτερες αυτές εξαιρέσεις είχα την τύχη ν’ακούσω και να παρακολουθήσω το Σάββατο που μας πέρασε στην Αίθουσα Φίλων Της Μουσικής στο Μέγαρο Μουσικής . Η γλώσσα μου δέθηκε κόμπος από την αδυναμία της να εκφράσει λέξεις και τ’αυτιά μου μεγάλωσαν λίγους πόντους ( σχήμα λόγου, εντάξει ??? ) προκειμένου να μπορέσουν να πιάσουν όλα τα ντεσιμπέλ της φωνής που τα είχε μαγέψει . Τα δε μάτια μου ήταν ανίκανα να πιστέψουν ότι η ψηλή λυγερόκορμη κοπέλα με τη λιτή και κομψή εμφάνιση, που κινούνταν με ρυθμό και χάρη πάνω στη σκηνή και δε φαινόταν πάνω από 35 χρονών, σε λίγους μήνες θα κλείσει τα 49 ! Ναι, το σαββατόβραδο εκείνο έγινα κι εγώ αυτόπτης μαρτυρας της αναγέννησης μιας ανεπανάληπτης τραγουδίστριας . Της Alison Moyet .

Σεμνή, γλυκιά, χαρούμενη, εντελώς ανεπιτήδευτη, για δύο παρά κάτι ώρες, η Moyet με ανέβασε ψηλά με τις ερμηνείες της κι εγώ στο τέλος αρνιόμουν να κατέβω ξανά στη θέση μου, στα καθημερινά μου, στα συνηθισμένα μου . Ήθελα να μείνω εκεί, αιωρούμενη και περιτυλιγμένη από τη ζεστή, δυνατή κοντράλτο φωνή της . Και να την ξανακούσω επειγόντως .

Only You, Love Resurrection, This House, Weak In The Presence Of Beauty, One More Time … Τραγούδια που όλα σχεδόν μου ήταν γνωστά, πειραγμένα όμως τα περισσότερα σε ύφος blues, funky rock και jazz . Και βέβαια The Windmills Of Your Mind, Love Letters, That Ole Devil Called Love ( ο κόμπος ν’ανεβαίνει στο λαιμό και όλη σχεδόν η ζωή σου να περνάει από μπροστά σου ) και στο τέλος μια φανταστική εκτέλεση του Ne Me Quitte Pas με μοναδική συνοδεία ένα πιάνο .

Η Alison Moyet κατάφερε να ξεπεράσει την αγοραφοβία της, την κατάθλιψη, τα εμπόδια που της έβαζε η προηγούμενη δισκογραφική της εταιρεία όλα αυτά τα χρόνια, να τα πετάξει από πάνω της όπως τα κιλά που τη βάραιναν τόσο καιρό και να μας ξανασυστηθεί . Από το 2004 με το Voice και πιο ενεργά από το 2007 με το The Turn και τώρα με το Best Of της . Κι ευτυχώς η Φωνή ( για μένα μια από τις καλύτερες αυτή τη στιγμή σε παγκόσμιο επίπεδο, τολμώ να πω ) δεν άλλαξε ποτέ . Ή μάλλον άλλαξε . Έγινε καλύτερη, πιο βαθιά, πιο ώριμη . Της αξίζει κάθε επιτυχία  από εδώ και πέρα και μακάρι να την ακούμε για πολλά πολλά πολλά χρόνια ακόμη .

*  *  *

34 Comments

  1. δεν την ηξερα, θα το ψάξω το θέμα!

  2. Την θυμάμαι ως όνομα (έχουμε και μια άλφα ηλικία! 😛 ) με τους Yazoo.
    Την άκουσα στο ραδιόφωνο στο «Windmills of your mind» κι έμειναα! Φωνάραα!

    • Mamaloukas
    • Posted Μαρτίου 23, 2010 at 16:56
    • Permalink

    Γη καλεί Κροτ! Γη καλεί Κροτ οεο. Άμα γεννιέσαι στα 1990 αυτα έχει… χαχα

    φιλιά σε Ρενατα Κροτ ΆΟΥΡΑ!

    • teokaf
    • Posted Μαρτίου 23, 2010 at 18:06
    • Permalink

    Πρώτα απ όλα ανθρωπάκι με τα μάτια ανοιχτά όπως ο Μακ Ντάουελ στο Κουρδιστό πορτοκάλι. Συγγνώμη η Μουαγιε είναι αυτή;;;;;;;. Όταν άκουσα πως θα τραγουδήσει στο Μέγαρο σκέφτηκα προς στιγμήν να πάω αλλά μετά δεν το αποφάσιζα γιατί φοβόμουν πως δεν θα χωράει κανείς άλλος εκτός από αυτήν στην αίθουσα. Μιλάμε για ΤΗΝ γουρούνα-φάλαινα-βεστιάριο. Και τώρα στα γεράματα μις Τουίγκι. Μπράβο ποτέ δεν είναι αργά.
    Η φωνή όμως φωνάρα και φυσικά από την εποχή της έχω τον δίσκο της και μέσα στην νύχτα και κρυφά άκουγα τα τραγούδια της ( Η ποπ την εποχή εκείνη ήταν ικανός και αναγκαίος όρος για να μην σου ξαναμιλήσει κανείς στην παρέα).

    Και σας αφιερώνω το πλέον αγαπημένο

  3. απανωτα τα χτυπηματα!
    [ουτε που την θυμαμαι]
    ετσι οπως παω σε λιγο θα ξεχναω και το μπλογκ μου 😐

  4. Α, της εποχής του Τέο είναι; Λογικό που δεν την ξέρω τότε!!!

    Μαμαλούξ, όχι και το ’90! Εγώ θυμάμαι την πτώση του Τείχους καλέ!
    Φιλιά Μαμαλούξ μου, ακόμα δεν πήρα τη Φίνι, αλλά θα κάνω μια μαζική παραγγελιά αυτές τις μέρες και θα την αποκτήσω σύντομα! 🙂

    Άουρα, γιατί έκλεισες τα σχόλια στο από πάνω ποστ με τη Γκάγκα? Για να αποφύγεις το αποδοκιμαστικό μου σχόλιο; Ε, το κάνω εδώ!
    Είναι χάλια, δεν βλέπεται λέμε!!!

  5. Πολύ όμορφο ποστ. Μετά τους Yazoo της εφηβείας μου την είχα χάσει, στην πραγματικότητα την είχα ξεχάσει μέχρι που την ανακάλυψα ξανά στο Voice… εκπληκτική αυτή η μετάλλαξη της Moyet. Είσαι τυχερή που την άκουσες live, Aura.

  6. Krot@
    Δεν ξέρεις τη Moyet ??? 😯

    Γρήγορα για υπερεντατικά ποπ μαθήματα ΤΩΡΑ !! ( αν και η φωνή της Alison πλέον είναι πάνω και πέρα από κάθε είδος μουσικής – το απέδειξε ΚΑΙ με την εμφάνιση της στο Μέγαρο ). Άκου τουλάχιστον τα τραγούδια που ανέβασα . Το πρώτο είναι μεν ποπ, αλλά high class ποπ . Το δεύτερο ανήκει στο είδος » παίρνω ξυραφάκι και τις κόβω επιτόπου και ούτε που με νοιάζει » . Αυτό που ανέβασε ο Τεο, άστο . Μέτριο κατά την άποψη μου χε, χε …

    Στα ποστ – φαντομάς τα σχόλια είναι σχεδόν πάντα κλειστά γιατί τ’αναρτώ για να δείτε απλώς το βίντεο ή ν’ακούσετε απλώς το τραγούδι ή γιατί είναι ( σπάνια αυτό ) προσωπικά μου «μηνύματα» ( π.χ. τραγούδια που ανεβάζω για τον μπαμπά μου ) . Σχόλια όμως δεκτά και μπορούν να μπουν στο προηγούμενο ποστ, όπως καλά έκανες κι εσύ . Στο συγκεκριμένο όμως ΔΕΝ εμφανίζεται η Λαίδη Γκαγκάουα, για την οποία έχουμε την ίδια γνώμη . Είναι μια πανέξυπνη διασκευή του τελευταίου της χιτ «Telephone» από το ντουέτο των Poomplamoose . Οι Poomplamoose είναι πολύ δημοφιλείς στη φυλή των γιουτουμπάδων τον τελευταίο καιρό . Κάνουν κυρίως διασκευές και τα κάνουν όλα από το σπίτι τους . Γράφουν, ηχογραφούν και γυρίζουν τα βιντεάκια τους μέσα εκεί, και είναι πολύ χαριτωμένοι .

    Και την επόμενη φορά θα σ’εξετάσω, εντάξει ??? 😆

    ( Σ’ευχαριστώ πάντως για το σχόλιο γιατί έκανε τον Μαμαλούξ να βγει από τα υπόγεια του πύργου του και να σχολιάσει ! Μερσί, μερσί ! )

  7. Renata@

    Ανακάλυψε την ξανά Ρενάτα και δε θα χάσεις . Σου συνιστώ ανεπιφύλακτα π.χ. ν’αγοράσεις – κατεβάσεις – οτιδήποτε, το Voice (2004) το οποίο είναι γεμάτο καταπληκτικές διασκευές κλασσικών, διαχρονικών τραγουδιών . Από εκεί είναι και το Windmills . Ν’ακούσεις το «La chanson des vieux amants» του Μπρελ και να μη θες να το ξανακούσεις από κανέναν άλλον/η . Εμείς στη δουλειά για ένα χρόνο το είχαμε λιώσει cd . Οι πελάτες στο τέλος το σιχάθηκαν χα, χα !

    Κάντο και θα με θυμηθείς . Εγγυημένα !! 😉

  8. Μαμαλούκας@

    Φιλιά, φιλιά, φιλάκια ! 🙂

    —–

    Τεο@

    Την πάτησες τότε Τεό . Έχασεεεες !!! 😈
    ( μέσα στην πολιτική ορθότητα πάντως το μισό σου σχόλιο … ).

    Δεν γνώρισα ποτέ αυτό που λες για την ποπ μουσική, αλλά νομίζω ότι ίσχυε τότε ( τα πολυυυυύ παλιαααά χρόνια ) . Ποτέ δεν ντράπηκα να λέω ότι άκουγα ποπ μουσική . Ίσα ίσα που ανέκαθεν για μένα υπήρχε η καλή και η κακή ποπ και την ξεχώρισα από πολύ μικρή . Π.χ. ποτέ δε χώνεψα τα τραγούδια των Στοκ Άίτκεν και Γουότερμαν και οι Μόντερν Τόκιν ( τότε αλλά και τώρα με τη νεκρανάστση τους ) μου ήταν ανυπόφοροι . Στο σχολείο, για να καταλάβεις, έλεγα ότι άκουγα Sade + Simply Red και με θεωρούσαν κουλτουριάρα ! Μάλλον οι παρέες μου ήταν διαφορετικές, χμμ … Αλλά Moyet στα κρυφά ? Τόσο πολύ πια ? Δεν άκουγες και Kylie στο κάτω-κάτω . Για όνομα !

    ( υπάρχει μυστήριο για το πως μέσα σ’ένα μόλις χρόνο η Moyet έχασε τόσα κιλά – για μένα δεν υπάρχει βέβαια, είναι πασιφανές ότι η ιατρική έβαλε το χεράκι της – αυτό που μ’εντυπωσίασε είναι ο λόγος για τον οποίο το έκανε – όπως δήλωσε η ίδια ήθελε να προετοιμαστεί για τα γεράματα που έρχονται ! – δεν ήθελε να καταλήξει μια ανήμπορη, παχύσαρκη γυναίκα που δε θα μπορούσε να κινηθεί και θα γινόταν βάρος στους άλλους ! )

  9. Μούργος@
    Μην απορείς . Τον λένε θείο Αλ και σου χτυπάει την πόρτα . Δεν έρχεται ποτέ μόνο του, έτσι δε λένε ??
    😆
    Κανένα πρόβλημα . Δώσε τα κλειδιά της Λάσπης και μετά ξέχασε την όσο θες ! 😈

    —–

    Sue@
    Σ’ευχαριστωωώ ! Μικρούλι όμως ε ? Μόνο τα χορταστικά μου ποστ με ικανοποιούν . Ελπίζω οι παλιές καλές εποχές να επιστρέψουν μαζί με τις επισκέψεις μου στα μπλογκ ολονών σας ( έχω τύψεις και πρέπει να το πω ! )

    Δεν υπήρχε περίπτωση να τη χάσω . Είχε έρθει και πέρυσι για το Sani Festival στη Χαλκιδική και είχα σκάσει που δεν μπορούσα να πάω . Είμαι σίγουρη ότι θα ξανάρθει . Οπότε θα έχεις κι εσύ την ευκαιρία σου . 😉

    Με το Voice αναγνωρίστηκε η αξία της και πήρε τη θέση που της άξιζε ως καλλιτέχνης . Δε χορταίνεται αυτό το άλμπουμ έτσι ?

    Φιλιά και να είσαι καλά ! 🙂

  10. ***************

    Αργία αύριο, γιούπι !! 😀

    Ξεκινάω από τώρα να την απολαμβάνω .

    Φιλιά σε όλους κι ευχαριστώ που περνάτε κι από εδώ !

    • αγκνιρα
    • Posted Μαρτίου 24, 2010 at 21:47
    • Permalink

    Πωπω, φοβερή Άουρα, δεν την ήξερα! Να ζήσουν οι 49χρονες! Η πρώτη ηλικία, λέμε 😉

    • Mamaloukas
    • Posted Μαρτίου 25, 2010 at 09:19
    • Permalink

    Ευχαριστώ το κοινό μου! 😀
    Είμαι στα βαθιά υπόγεια, αλλά σας σκέφτομαι!
    Φιλιά!

    • κωστής
    • Posted Μαρτίου 25, 2010 at 15:15
    • Permalink

    Καλησπέρα Αύρα και χρόνια πολλά!

    Έχω κάτι αιώνες να πατήσω εδώ! :<
    Συγνώμη! Πάντως έκανα ενα tour στα περισσότερα από τα post που έχασα!

    Το βιντεάκι με την τύπισσα και τη διασκευή Lady GaGa κορυφή! Αλήθεια σ' αρέσει η Lady GaGa;;

    • αγκνιρα
    • Posted Μαρτίου 25, 2010 at 17:22
    • Permalink

    Λοιπόν θα πω και γω κάτι για το βιντεο της παμπελμουζ: Μ΄αρεσε πολύ (η εκτέλεση εννοώ και όλο το βίντεο γενικά). Απ΄ότι είδα είναι κάτι σαν κανάλι μέσα στο γιουτούμπι όπου οι δύο μουσικοί βάζουν τα κομμάτια «τους». Πολύ ενδιαφέρον! Συγνώμη, αν η ερώτηση μου δείχνει λίγο ασχετοσύνη, αλλά συνηθίζεται αυτός ο τρόπος promoting; Τον βρίσκω πολύ πρωτότυπο και καλό! Άγνωστα γκρουπάκια καλών μουσικών έχουν την δυνατότητα να «παίξουν» σε μεγάλο κοινό!

  11. Mamaloukas@

    Το κοινό ανταποδίδει Μέγα Μαμαλούξ και σου εύχεται τα καλύτερα ( και πάντα μέσα στην έμπνευση ! ) . 😉

    —–

    Κωστής@

    Κωστή σ’ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και το χρόνο για να διαβάσεις τα ποστάκια . Βέβαια αυξάνεις τις τύψεις μου για τις καθυστερημένες επισκέψεις μου στα υπόλοιπα μπλογκς της παρέας . Θα προσπαθήσω να είμαι πιο συνεπής γιατί μου έχετε λείψει .

    Δεν έχω αποφασίσει ακόμη αν μ’αρέσει ή όχι η Γκαγκα … Προς το παρόν κλίνω προς το «όχι» αλλά κρατάω και μια πισινή για το μέλλον . Ποτέ δεν ξέρεις . Αυτή τη στιγμή πάντως είναι το πιο καλοπλασαρισμένο μουσικό «προϊόν» . Εμένα όμως μ’αφήνει αδιάφορη .

    Φιλιά και καλό Σ/Κ ! 🙂

    —–

    αγκνιρα@

    Οι πενηντάρες ίσον με δυο εικοσιπεντάρες αγκνιρα ! 😉
    Η Άλισον είναι άξια εκπρόσωπος τους . Να την ψάξεις κι άλλο και να την ακούς . Δε θα σ’απογοητεύσει ποτέ .

    Γενικά το YouTube και κυρίως το MySpace έχουν δώσει την ευκαιρία σε πολλούς μουσικούς να κάνουν γνωστή την παρουσία τους τα τελευταία χρόνια, έτσι όπως το περιγράφεις κι εσύ, χωρίς πολλά έξοδα . Κάτι τέτοιο συμβαίνει και στην Ελλάδα με μεγαλύτερο παράδειγμα τη Μόνικα η οποία πρώτα έγινε διάσημη στο διαδίκτυο και μετά στο ευρύτερο κοινό .

    Να με ρωτάς ό,τι θες, δε μπορείς να φανταστείς πόσο χαίρομαι όταν σου απαντώ . Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να ξέρουμε τα πάντα και δεν είναι ντροπή να το δηλώνουμε . Οι ξερομπορόλες ήταν και είναι κομπλεξικοί . Οι άνθρωποι που θέλουν συνέχεια να μαθαίνουν ποτέ !

    Πάρε λοιπόν δείγματα :

    Άλλη μια Άλισον !

    και μια Μόνικα για να τιμήσουμε και τα εγχώρια ταλέντα !

    Φιλιά ανοιξιάτικα από την Αθήνα . Θα μας έρθεις το Πάσχα έτσι ?? 😀

    • αγκνιρα
    • Posted Μαρτίου 27, 2010 at 12:32
    • Permalink

    Αουρα, σ΄ευχαριστώ πολύ για όλα αυτά που μαθαίνω στο μπλογκ σου 🙂
    Η ερμηνεία του κλασικού τραγουδιού του Γκέρσουιν από την Μουαγέ είναι φοβερή! Ήταν παντα από τα αγαπημένα μου τραγούδια!
    Ενδιαφέρουσα φωνή έχει η Μόνικα. Θα την ψάξω όταν έχω καιρό.
    Καλό Σ/Κ και φιλιά!
    (Δυστυχώς δεν έχουμε σχολικές διακοπές εδώ το Πάσχα, μόνο 3 μέρες αργία. Μόνο το πανεπιστήμιο έχει 1 εβδομάδα. Τα άλλα σχολεία έχουν τέλος Απριλίου 2 εβδομάδες. Αλλά τότε δεν μπορώ εγώ να φύγω. Άσε, αυτό είναι ένα από τα κακά της Eλβετίας: κάθε καντόνι, κάθε κοινότητα και κάθε εκπαιδευτικό ίδρυμα και άλλες διακοπές 😦 )

  12. Αααα … 😦 😦 😦 δε λες τίποτα !!

    Να προσπαθήσεις να φύγεις στα τέλη του Απρίλη, θα σου κάνει καλό . Αλλιώς τι να πω … Ξεκουράσου εκεί . Αλλά πολύ θα σε ζηλέψω εκείνες τις μέρες γιατί θα είμαι στο peak της δουλειάς ( προσπαθώ να σου κάνω το αρνητικό->θετικό, όπως καταλαβαίνεις )

    Καλή εβδομάδα γλυκιά μου 🙂

    ( από Μ. Πέμπτη κάθομαι και ίσως γράψω επιτέλους, τι να σου κάνουν όμως 4 μέρες με φουλ εορταστικές υποχρεώσεις ? καμιά ξεκούραση … )

  13. λοιπόν…..
    ευχαριστώ από καρδιάς για τις ωραίες συζητήσεις…για τον προβληματισμό…για τις μουσικές σου..τις σκέψεις σου..και σου εύχομαι να περάσεις ένα πανέμορφο Πάσχα!!!!!!!!!

    • αγκνιρα
    • Posted Μαρτίου 31, 2010 at 08:44
    • Permalink

    Καλόοοο! (τα ολογράμματα εννοώ). Βέβαια μετά που το είδα όλο είχα λιγάκι πονοκέφαλο 😆
    Αλλά πραγματικά, πώς τα κάνουν αυτά τα πράγματα βρε παιδί μου…
    Καλημέρα Αουρα!!!

  14. glaykidarling@

    Κι εγώ σ’ευχαριστώ για την έμπνευση . 😉 Σε παρακολουθώ πάντα, έστω και ετεροχρονισμένα .
    Να περάσεις αυτές τις μέρες ακριβώς όπως τις έχεις φανταστεί ! Καλή Ανάσταση .

    —–

    αγκνιρα@

    Το ποστ ήταν φαντομάς και κατέβηκε . Βάζω όμως εδώ το λινκ για όσους το έχασαν ή θέλουν να το ξαναδούν .

    Από μουσικής πλευράς κι εμένα μου φάνηκε αρκετά εκνευριστικό . Από τεχνολογικής πάλι … φρικουλιάρικο ! Είναι όμως πλέον μια πραγματικότητα και είμαι περίεργη να δω πως και αν θα χρησιμοποιηθεί στο μέλλον κι από άλλους μουσικούς . Για να δούμε …

    Καλησπέρα αγκνιρα, οι διακοπές μου μόλις άρχισαν ! Έχω όμως πολλές εκκρεμότητες να τακτοποιήσω τις επόμενες μέρες και αγνοώ το αν θα ξεκουραστώ τελικά . Το επόμενο ποστ προς το παρόν θα περιμένει ( να γραφτεί χα, χα ! ) .

    • αγκνιρα
    • Posted Απρίλιος 1, 2010 at 00:01
    • Permalink

    Άουρα, καλή ξεκούραση και καλό Πάσχα! Στα λέω από τώρα γιατί Παρασκευή μέχρι Δευτέρα έχω ορκιστεί να μην το ανάψω το ρημάδι το πισι μου! Ακόμα αυριο πρέπει να αντέξω, αλλά τουλαχιστον χωρίς πισι.
    Φιλιά! 🙂

  15. Oops !
    Δεν πρόλαβα ν’απαντήσω χθες και μάλλον θα τηρείς τον όρκο σου αγκνιρα . Επομένως καλύτερα να σου πω Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά από τώρα για να το δεις τη Δευτέρα !! :mrgreen:

    Φιλάκια

  16. χρόνια πολλά Αουρα!
    Και θενκς για το βίδεο του Τζόνυ από πάνω!
    Έχω πάθει ένα κάτι με το Τζόνι από την Παρασκευή που είδα το Alice in Wonderland -το οποίο είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!

  17. Κροτ, τώρα το ΄παθες με το Τζόνι? Είναι απίστευτος λέμεεεεεεε!

    Καλησπέρα, Άουρα!Ξεκουράστηκες? 🙂

  18. Krotkaya@

    Είδες το βίντεο ??? Χωρίς παρεξήγηση, δεν το περίμενα ! 🙂

    Ωραία τότε, γιατί κι εμένα μ’αρέσει ο Ντεπ . Να σου δώσω λοιπόν κι άλλες πληροφορίες . Ο Ντεπ συμμετέχει στο συγκεκριμένο κομμάτι και παίζοντας κιθάρα ! Ήταν και είναι μεγάλος φαν των άγγλων Babybird και υπεύθυνος για την πρόσφατη «νεκρανάσταση» τους . Τους γνώρισε τον τωρινό παραγωγό τους, τους χρηματοδότισε και σκηνοθέτησε και το βίντεο κλιπ . Τα πόδια του φιλάνε οι Babybird χα, χα !

    Την Αλίκη δεν την έχω δει ακόμη και κρίμα μου και μάλλον θα τη δω στο ντιβιντί . Είναι ίσως η μόνη συνεργασία Μπάρτον-Ντεπ που δεν έχω δει εγκαίρως ( γενικά χάνω «επεισόδια» αυτόν τον καιρό … ). 😦

    Άντε κι ένα δωράκι – Johnny Depp . Το μοναδικό βίντεο στο οποίο έχει πρωταγωνιστήσει ο Depp, 19 χρόνια πριν μαζί με Faye Dunaway, Gabrielle Anwar ( η ηθοποιός που χόρεψε το περίφημο τάγκο στο Άρωμα Γυναίκας με τον Πατσίνο ! ) και στα τελευταία δευτερόλεπτα τον Μatt Le Blanc από τα Φιλαράκια !

    —–

    Renata@

    Καλησπέρα καλή μου Ρενάτα ! Συμφωνώ για Τζόνι 😉

    Αν μου έκανες την ίδια ερώτηση προχθές, η απάντηση θα ήταν ΝΑΙ ! Σήμερα όμως η απάντηση είναι ΟΧΙ … 😦

    ( Με μία-μιάμιση ώρα την ημέρα διαθέσιμη για ίντερνετ, δε με βλέπω να γράφω αξιοπρεπές ποστ σύντομα … Έπρεπε να ακολουθήσω το σύστημα «Συκοφάγος» : έξι μήνες μπλογκιν – έξι μήνες εξαφανιζόλ ! Τί να κάνει κι αυτή η «ψυχή» άραγε … ? )

    • αγκνιρα
    • Posted Απρίλιος 8, 2010 at 09:46
    • Permalink

    Άουρα, τι σύμπτωση! Είδα προχθες ένα ντιβιντι με Τζόνι και Νταναουέι, μ΄αρεσε πολύ. Είναι ένα παλιό φίλμ, Arizona Dreams, το ξέρεις;
    Ψυχοπλακωτικό λιγάκι, αλλά καλό.
    Καλά νάσαι και να προσέχεις την Αουρα 😉

  19. Αγκνίρα, το Arizona dream είναι η τρίτη ταινία του υπεροχότατου Κουστουρίτσα, είμαι πολύ φαν! Αυτή είναι η ταιία του Κουστουρίτσα που μου άρεσε λιγότερο από όλες, αλλά εκεί συμπάθησα το Ντεπ που η μόνη ανάμνηση που είχα ήταν το 21 Jump str.

    Άουρα και Ρενάτα, γενικά έχω χάσει πολλές ταινίες του, αλλά με αφορμή την Αλίκη έκανα catch up. Είδα το Charlie and the chocolate factory (ΤΕΛΕΙΟ ΤΕΛΕΙΟ ΤΕΛΕΙΟ!) και απόψε έχει Πειρατές το πρόγραμμα!

    Άουρα, ΟΧΙ ΤΗΝ ΑΛΙΚΗ ΣΕ ΔΒΔ ΟΧΙ!!! ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ! Στο σινεμά και μάλιστα 3D αν μπορείς, αλλιώς θα χάσεις.
    Και στο λέω εγώ που ξες πώς είμαι, καρτεσιανή, ρασιοναλίστρια κι όλα αυτά. Λογικό που δεν το περίμενες! Δεν παρεξηγούμαι. Αλλά είμαι αντιφατική και γι’αυτό γεμάτη εκπλήξεις!!! 🙂

    • αγκνιρα
    • Posted Απρίλιος 9, 2010 at 00:16
    • Permalink

    Άουρααα, τρέχα στης Κροτ, σου έχει κάνει αφιέρωση!!!!

    Κροτ, ναι, είδες, μου διέφυγε το όνομα του σκηνοθέτη. Τον έχω μόνο ακουστά, δεν έχω δει άλλο έργο του. Έχω άλλο ένα δικό του εδώ, θα το δω και αυτό σύντομα.

  20. αγκνιρα@

    Ωραίο το Αριζόνα Ντριμ αγκνιρα μου ! Καλά είναι και τα «ψυχοπλακωτικά» που και που . Αλλάζει η «γεύση» . 😉

    Έχω αρχίσει να με προσέχω λιγουλάκι . Προσπαθώ να διώξω κυρίως την ψυχολογική κούραση που έχω και το ξεκίνημα ήταν ιδιαίτερα ελπιδοφόρο . Για να δούμε …

    Την είδα, την είδα την αφιέρωση και τρέχωωω !

    Να προσέχεις κι εσύ . Μία σ’έχεις ! 😉

    —–

    Κροτ@

    😯 21 Jump Street !!! 😀

    Καλέ, ό,τι κι αν είσαι, ό,τι κι αν μου έλεγες τρισδιάστατη θα την έβλεπα . Είμαι φαν του τρισδιάστατου, «χάσιμο» εντελώς !

    Έλα όμως που δεν ξέρω αν παίζεται ακόμη στις κιν. αίθουσες . Γι’αυτό μίλησα για ντιβιντί . Προλαβαίνω ?

    Είναι μεγάλη η φιλμογραφία του Ντεπ . Σου προτείνω ( με μια πολύ γρήγορη και κουρασμένη σκέψη ) τις From Hell, Public Enemies, Sweeny Todd, από τις τελευταίες του . Το «Τσάρλι …» ήταν πολύ καλό για το είδος του . Μόνο οι πρώτοι Πειρατές άξιζαν και η ερμηνεία του Ντεπ ήταν υπέροχη . Τις επόμενες δύο τις βαρέθηκα .

  21. Το ποστ-φαντομάς «την έκανε». Το βιντεάκι πλέον εδώ :

    • teokaf
    • Posted Απρίλιος 9, 2010 at 17:18
    • Permalink

  22. Baby,
    life’s what you make it
    Can’t escape it

    Baby,
    yesterday’s favourite
    Don’t you hate it

    Baby,
    life’s what you make it
    Don’t backdate it

    Baby,
    Don’t try to shade it
    Beauty is naked

    Baby,
    life’s what you make it
    Celebrate it
    Anticipate it
    Yesterday’s faded
    Nothing can change it
    Life’s what you make it


One Trackback/Pingback

  1. […] “Why is a crow similar to a writing desk?” 08/04/2010 by Кроткая [ένα ποστ για την Aura] […]

Σχολιάστε

