Skip navigation

Three o’clock in the morning
It’s quiet and there’s no one around
Just the bang and the clatter
As an angel runs to the ground…
Just the bang and the clatter
As an angel hits the ground .

If I could stay… then the night would give you up
Stay then the day would keep it’s trust
Stay with the demons you drown
Stay with the spirit I found
Stay and the night would be enough…

 

Ένα τραγούδι κι ένα βίντεο, που σημαίνει και είναι πολλά για μένα . Που ήθελα πολύ να το κάνω ποστ εδώ και δύο χρόνια, από το ξεκίνημα αυτού του μπλογκ . Απόψε όμως μου ήρθε, τώρα ήθελα να το ανεβάσω . Έτσι . Ποιός θα το έλεγε ότι πηγή έμπνευσης αυτού του κομματιού είναι ο Frank Sinatra και η μουσική του ? Κι όμως . Εκείνον είχαν στο νου τους ο Bono και ο The Edge όταν το έγραφαν . 1993 . Τρίτο single από το αξέχαστο Zooropa, έδωσε τον τίτλο του στην ομώνυμη ταινία του Wim Wenders και το βίντεο σκηνοθετήθηκε από τον ίδιο .

Ίσως τελικά ένα τέτοιο τραγούδι και ένα τέτοιο βίντεο, να μη χρειάζονται πολλές λέξεις, ποστ-μαμούθ, trivia, ξεκούραστα μυαλά, πλάτη και χέρια που δεν πονάνε για να πληκτρολογηθεί το κείμενο . Πολλά βράδια μέσα στα 17 αυτά χρόνια το Stay ( faraway, so close ! ) έχει έρθει μέσα στο μυαλό μου, έχει κάτσει μέσα στην καρδιά μου, έχει πει στην ψυχή μου όλα όσα θα ήθελε εκείνη να πει και τα μάτια μου έχουν «δει» και «ξαναδεί» τη φοβερή εικόνα με τον Bono να σωριάζεται στην άσφαλτο . Δεν ξέρω τι το προκαλεί, τι το πυροδοτεί . Κάθε φορά κάτι διαφορετικό . Τόσα πολλά χρόνια μέχρι τώρα, δεν μπορώ να σκεφτώ – πώς άλλωστε ? Ίσως αυτή η παράξενη αίσθηση μοναχικότητας που έχω τις μικρές νυχτερινές ώρες, όταν υποτίθεται πως όλοι κοιμούνται κι εγώ σκέφτομαι . Ίσως αυτή η κρυφή επιθυμία για έναν » φύλακα άγγελο » μου, μια διάθεση μεταφυσική, η αφελής μου πρόθεση να είμαι εγώ κάτι τέτοιο για άλλους ανθρώπους, άγνωστους και μη . Η επίγνωση του ανέφικτου, του ακατόρθωτου όλων αυτών . Ή μια ελπίδα ότι δεν είναι έτσι . Φαντάζουν όλα όσα με λαχτάρα επιθυμούμε τόσο μακρινά, αλλά ίσως την ίδια στιγμή, να είναι τόσο κοντά μας .

Αναζητήστε τους υπόλοιπους στίχους . Το μήνυμα τους μπορεί να είναι κοινωνικό, πολιτικό, ερωτικό ή και όλα αυτά μαζί . Μόνο ο Paul Hewson το γνώριζε όταν τους έγραφε . Δεν με πειράζει αν δεν σας αρέσει όσο αρέσει σ’εμένα . Δεκτές όλες οι απόψεις, απλώς δεν πρόκειται ν’αλλάξουν τη δική μου !

 

*  *  * Τρία ποστ ταυτόχρονα δουλευόντουσαν μέσα μου αυτόν τον καιρό . Πήγαινα από το ένα στο άλλο . Και ξαφνικά, πριν κλείσω απηυδισμένη τον υπολογιστή, ξεπήδησε από μέσα μου αυτό . Και συνειδητοποιώ τελικά πως όπως κι αν γράφω, ό,τι κι αν γράφω, το μπλογκ είναι όντως υπόθεση προσωπική και καθρεφτίζει τον μπλόγκερ πολύ περισσότερο απ’όσο πιστεύει εκείνος . Έτσι μου έρχεται, έτσι μου βγαίνει, χύμα .

Να έχετε όλες και όλοι ένα όμορφο, χαρούμενο ερωτευμενοαποκριάτικο σαββατοκύριακο !  Και τον » χαρταετό » σας να τον φτάσετε πολύ ψηλά !  🙂  *  *  *

17 Comments

  1. επιτέλους…ανοιχτά σχόλια
    καλό πσκδ βρε Αουρα, αν και σε προηγούμενο ποστ είχα πράγματα να πω.
    Αύριο θα στα πω όμως.
    Φιλιά

  2. Άντε να σε δω ! 🙂

    Μπορείς κι εδώ να σχολιάσεις για όποιο ποστ θέλεις καλή μου Μπαλόνα Ρόσσα .

    Καλό τριήμερο και σ’έσένα 😉

  3. Αγαπημένη πόλη που θέλω χρόνια να επισκεφτώ, αγαπημένο συγκρότημα και ταινία που έχει σημαδέψει ολόκληρη εποχή και τραγούδι που λέει πολλά!Τι καλά! 🙂

    Να περάσεις σούπερ! 😉

  4. » Αγαπημένη πόλη που θέλω χρόνια να επισκεφτώ [ κι εγώ – κι εγώ !!! ], αγαπημένο συγκρότημα [ και δικό μου, πολύ-πολύυ !!! ] και ταινία που έχει σημαδέψει ολόκληρη εποχή και τραγούδι που λέει πολλά [ πάααρα πολλά !! ] ! »

    Νά’σαι καλά Ρενάτα μου . Κι εσύ να περάσεις τέλεια . Καλή μας ξεκούραση ! 🙂

    • teokaf
    • Posted Φεβρουαρίου 13, 2010 at 19:04
    • Permalink

    Και η προσφορά μου στο ποστ είναι:

    απ την καλύτερη ταινία του Wenders και πριν αρχίσει ο δικός του μέγας κατήφορος, εδώ με τον Νικ πριν αρχίσει ο δικός του μέγας ανήφορος.

    • αγκνιρα
    • Posted Φεβρουαρίου 13, 2010 at 19:27
    • Permalink

    Άουρα, καλησπέρα!
    Κάτι δεν πάει καλά. Εγώ αντί για βίντεο μόνο μαύρη μαυρίλα βλέπω…

    Το μόνο που κατάλαβα – από το τέλος του ποστιού (:grin:) ότι αυτό το σαββατοκύριακο είναι απόκριες, καθαρά δευτέρα και του αγιου βαλεντίνου.
    Καλό τριήμερο και καλή ξεκούραση!
    Εμείς έχουμε σχολικές διακοπές. Αλλά δυστυχώς άλλοι έχουν διακοπές και άλλοι δουλεύουν 👿

  5. Ελπίζω να περάσατε όλοι πολύ καλά το δι-τριήμερο ! 🙂
    —————

    teokaf@

    Τέλειο δώρο και ταιριάζει με το ποστ . Μεγάλο ευχαριστώ Τεο ! 😀

    —————-

    αγκνιρα@

    Μια ανάσα ξεκούρασης ήταν αγκνιρα μου που πάει, τέλειωσε κι αυτή … Χρειάζομαι περισσότερη . Κουράγιο εσύ τώρα . Σαράντα μερούλες για το Πάσχα ! 😉

    Δεν ξέρω τι συμβαίνει με τους ελβετικούς servers, εγώ βλέπω το βίντεο κανονικά . Άντε το πολύ πολύ στην αρχή ή το τέλος του βίντεο να παίζει καμιά διαφήμιση του Yahoo( εκνευριστικό μεν αλλά έχει την καλύτερη ποιότητα εικόνας που μπόρεσα να βρω ).

    Για ξαναπροσπάθησε . Κρίμα πάντως γιατί χάνεις λέμε !

    Καλή εβδομάδα και φιλιά !

  6. Respect στον Teokaf. Ήταν το ένα από τα δύο πράγματα που μου ήρθαν στο μυαλό διαβάζοντας το post. Το άλλο ήταν αυτό:

    που ίσως είναι και το αγαπημένο μου video ever (κανόνισε περιμένω post χαχα)

    Το Βερολίνο είναι μαγικό, έχω πάει αρκετές φορές αλλά δεν θα έλεγα όχι για άλλη μία (εχει και Berlinale αυτές τις μέρες… κάνουμε και μία προσευχή για τη Χέρτα να σωθεί).
    Τους U2 για κάποιο απροσδιόριστο λόγο δεν τους γούσταρα ποτέ, τουλάχιστον όχι πολύ, όχι όσο ο περισσότερος κόσμος.
    Τον Weders από την άλλη τον γούσταρα αλλά παραδόξως την ταινία αυτή δεν την έχω δει.

  7. —–
    zamuc@

    Τι φοβερό βίντεο θυμήθηκες !! Κι εμένα είναι από τ’αγαπημένα μου . Ποστάκι ε ? Δεν είναι άσχημη ιδέα . Το πότε να δούμε ! ( αχ-βαχ, χρόνε, χρόνε … ). Δεν έχω ιδέα και ποιός το έχει σκηνοθετήσει ( δυσεύρετο ) .

    Αμ, ο συνειρμός ?! Να υποθέσω ότι έχει να κάνει με τους στίχους . Τι Stay, τι Why Go ! Μπράβο, μπράβο . Έχεις πιάσει το νόημα του μπλογκ . 😉

    Εμένα μου αρέσει και η version με τον Boy George. Δωράκι :

    Θέλω να πάω Βερολίνο . Όλα αυτά που ακούω και διαβάζω για αυτήν την πόλη μ’εξιτάρουν ιδιαίτερα .

    Όλα τα γούστα δεκτά . Κι εγώ στην αρχή είχα τα καλύτερα να λέω για τον Wenders . Τώρα πια όμως, χμμμ …

  8. Βερλίν, Βερλίν, Βερλίν!!!!

    όλα οκ?

  9. Κοσμογυριστρούλα Κροτ … Εσύ έχεις πάει Βερολίνο . Εμείς να δούμε πότε !!!! 👿

    Όχι, δεν είναι όλα ok αλλά είμαι σίγουρη ότι πολύ σύντομα θα φτιάξουν … 😉 😉

    Φιλιά !

  10. The way your smile fills the room
    Stay a while kick off your shoes
    Don’t go
    Please stay
    It always happens this way

    Why go?
    When you could stay a while

    Πως να μην κάνω το συνειρμό, λέει πιο πολλές φορές Stay και από το Stay το ίδιο και αγαπώ τόσο Faithless που ήταν αδύνατο να μην το σκεφτώ. Σίγουρα η εκτέλεση με την Estelle δεν είναι η καλύτερη αλλά λόγω του βίντεο προτίμησα αυτή. Και η αρχική η αργή στο Sunday 8pm (δισκάρα όλο) είναι φανταστική!

  11. Σωστόοος … 😀

    Εμένα μου ήρθε τώρα και το άλλο αγαπημένο μου από το επόμενο του Sunday 8pm άλμπουμ τους . Τραγούδι – οικογενειακή υπόθεση ( Rollo και Dido είναι αδέλφια ως γνωστόν ) που μέχρι και σήμερα όταν τ’ακούω μ’ενθουσιάζει . Οι Faithless έχουν γράψει ιστορία, τέρμα . Έχουν ψιλοχαθεί τελευταία αλλά υποτίθεται ότι φέτος βγάζουν καινούργια δουλειά . Για να δούμε …

  12. Κομματάρα όπως όλα από το Outrospective που μάλλον είναι και ο καλύτερος δίσκος τους.
    Κάτι κινείται, κυκλοφόρησε κάποια στιγμή ένα single ή κάτι τέτοιο, το Sun to Me και υποτίθεται ότι περιμένουμε το album.

  13. Το καλό το πράγμα αργεί . 😉

    Όσα ξέρεις, ξέρω κι εγώ . Υποτίθεται ότι μέχρι τον Ιούνιο θα έχει κυκλοφορήσει ο δίσκος . Αναμένουμε λοιπόν !

  14. μα σταμάτα πια να βάζεις βίδεα που δεν παίζουν! κλαψ!!!

  15. Μάλλον το πρόβλημα εντοπίζεται σε Βέλγιο και Ελβετία . Μια χαρά παίζουν όλα τα βίντεο καλέ ! Το ξανατσέκαρα !

    Θα προσπαθήσω να το ανεβάσω κι από άλλη διαδικτυακή τοποθεσία .

    Εξαφανίζομαι γιατί έχω δουλειά . Οδηγούμαι προς την εξόντωση – εξάντληση …


One Trackback/Pingback

  1. […] Stay ( faraway, so close ! ) Three o’clock in the morning It’s quiet and there’s no one around Just the bang and the clatter As an angel runs […] […]

Σχολιάστε

