Skip navigation

… διότι δεν έχω web camera . Αν όμως εσύ που διαβάζεις έχεις, και θέλεις να δεις τη φατσούλα σου σ’ένα μουσικό βίντεο, μπορείς να συμμετέχεις στην απίθανη ιδέα των σκηνοθετών Roel Wouters + Jonathan Puckey κάνοντας κλικ εδώ http://oneframeoffame.com/  .

Και το τραγούδι δεν είναι καθόλου άσχημο, ίσα-ίσα ! Το βίντεο ανανεώνεται κάθε μία ώρα . Όταν μπήκα εγώ υπήρχαν ήδη 11.888 συμμετοχές !

Άσε που μπορεί στο τέλος να ψηφιστεί και σαν ένα από τα καλύτερα της χρονιάς ! Μέχρι τώρα πάντως είναι σίγουρα το πιο πρωτότυπο .

Αν πάλι είσαι ντροπαλός και δε θέλεις, δες τουλάχιστον το βίντεο . 😉

11 Comments

  1. πράγματι πρωτότυπο…αλλά το ομολογώ….ντρέπομαι δεν το κάνω!!!! 🙂

  2. Πλάκα έχει. 😀 Ούτ’ εγώ θα το τολμούσα!

    • αγκνιρα
    • Posted Φεβρουαρίου 9, 2010 at 15:42
    • Permalink

    Πρωτότυπο. Που τους βρήκαν άραγε τους 11.000; Ούτε εγώ δεν τόκανα. Αλλά κι αν τόκανα, ποιος θα με ανακάλυπτε εκεί μέσα; Αφού δεν βλέπεις καμιά φατσούλα, Άουρα! Εκτός και αν τα δικά σου μάτια βλέπουν slow motion. 😀

  3. Κυριε των Δυνάμεων…

    Και μη εισενέγκης ημάς εις πειρασμόν …

    υ.γ. Τωρα που εχει εκπτώσεις η web camera ειναι μία πρόκληση, ωστοσο…

  4. Ντροπαλούληδες όλοι !!! 😆

    ——

    glaykidarling@

    Εντάξει, είσαι ειλικρινής . Κι εγώ δεν ξέρω αν θα το έκανα …
    Οκέϊ, θα το έκανα χα χα ! Για την πλάκα της υπόθεσης και μόνο . Και ίσως γιατί μετά τη λήξη της προθεσμίας θα σκεφτόμουν πόσο κολ@στρα ήμουν και θα το μετάνιωνα … Προλαβαίνω να πάρω κάμερα ? 😉

    ——-

    Ρενάτα @

    Εγώ νομίζω πάλι ότι είμαστε όλοι «τραβάτε με κι ας κλαίω» ! Αφού το λέει η αγκνιρα παρακάτω : ποιός θα προλάβαινε να μας δει ??
    Τέλος πάντων . Ας χειροκροτήσουμε έστω την ιδέα ! 😀

    ——-

    αγκνιρα@

    Δεν τους βρήκαν αγκνιρα μου . Εκείνοι έστειλαν την πόζα τους στο site !!
    Η αλήθεια είναι ότι ζαλίζεσαι λίγο από την ταχύτητα της εικόνας αλλά γι’αυτό υπάρχει και το pause . Στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας πάντως μπορεί να δει κανείς τις φωτό των τελευταίων συμμετοχών .

    Αυτή την ώρα έχουν φτάσει τις 11.970 συμμετοχές !!

    ———

    Συκοφάγος @

    Έλα Συκ ! Έτοιμος είσαι, το κατάλαβα εγώ από το σχόλιο . Λίγο σπρώξιμο θέλεις μόνο …

    Συκοφάγος στο βίντεο ! Συκοφάγος στο βίντεοοοοο !! Τώρααααα !!

    Κάπου άκουσα ότι υπάρχουν πλέον και φτηνές καμερούλες . Αν τα πήγαινα καλά με όλα αυτά τα skype και τα gadgets σίγουρα θα είχα πάρει . Δεν τα πηγαίνω όμως …

    Κύριε των Δυνάμεων έπρεπε να αναφωνήσεις που δεν έχεις δει ακόμη ( ούτε εγώ ) ένα ποστ της προκοπής εδώ μέσα ! Δεν μπορώ να πετύχω ελεύθερο χρόνο και καθαρό μυαλό ταυτόχρονα . Βρίσκω το ένα, δεν έχω το άλλο . 😦

    ——-

    Και μέχρι πριν από λίγο ΠΑΛΙ δεν είχα ίντερνετ. 👿

    Σας ευχαριστώ όμως που έρχεστε … Φιλια σε όλους/όλες σας !!

  5. Αυρα, τι πάει να πει «ΠΑΛΙ δεν είχα ίντερνετ»;
    Η αναβαθμιση δικτύου; Ωστε μας εμπαίζουν οι αγορές;

    ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΕ!!

    υ.γ. αυτή την ατάκα θέλω να την εκστομίσω σε βίντεο. Φέρτε μου μια κάμερα. Το βασιλειο μου για μια κάμερα!!

  6. 😯

    Καλέεεε ! Μια κάμερα ! Δε σας βρίσκεται πουθενά ??

    Άσε Συκοφάγε μου, μέρες τώρα μου συμβαίνει αυτό . 😦

    Ένα μήνα μετά τη σύνδεση και όλα πήγαιναν μια χαρά και το ίντερνετ φύσαγε . Και τώρα, ενώ είναι όλα κανονικά συνδεδεμένα ξαφνικά δεν μπορώ ν’ανοίξω ούτε μία σελίδα . Για κανένα μισάωρο και μετά επανέρχεται . Κάνω το σταυρό μου πριν μπω, βάζω στοιχήματα κλπ .

    Με είχαν προειδοποιήσει όμως : «επειδή αναβαθμίζουμε το δίκτυο μας για να γίνει καλύτερο και γρηγορότερο, μπορεί…εεε… που και που …εεε…να σας πετάει για λίγο έξω » «Καλέ δεν πειράζει, τους είπα. Για λίγο ? Δε θα το κάνουμε θέμα, αφού είναι για καλό σκοπό ! »

    Ναι αλλά όχι μισή ή και μια ολόκληρη ώρα ! Μόνο το βράδυ μπαίνω ( μην κοιτάς σήμερα, Τετάρτες σχολάω νωρίς ), να μου φάνε και αυτές τις 2-3 ώρες ?? Όποτε τους παίρνω τηλέφωνο όμως για να δω τι γίνεται, ξαφνικά το ίντερνετ επιστρέφει ως δια μαγείας και κλείνω το τηλέφωνο με φάτσα χάνου ! Ξέρω όμως τι θα μου πουν . Ότι είναι προσωρινό, ότι συγγνώμη για την ταλαιπωρία μπλα μπλα μπλα . Α, μπορεί να μου πουν να κάνω και κανένα ευχέλαιο !

    Χμμ … Μάλλον ευχέλαιο θα κάνω …

    Έναν παπά !! Και μια κάμερα ( για τον Συκ ) !!!

    ( τά’πα και ξεθύμανα – σ’ευχαριστώ Συκοφάγε μου για τη συμπαράσταση ! 🙂 )

    • teokaf
    • Posted Φεβρουαρίου 10, 2010 at 20:41
    • Permalink

    Η κάμερα που έχω δυστυχώς είναι πολύ κακής ποιότητας και δεν θα είναι ικανή να αποτυπώσει το μέγεθος και την ποιότητα του γράφοντος ( ότι θέτε καταλαβαίντε) γι αυτό παρ ότι στην αρχή μου άρεσε η ιδέα θα προσπαθήσω μόλις βάλω κάμερα HD ( δηλαδή σε 5 χρόνια).

  7. Αααα … Καλά κρασιά ! Σε 5 χρόνια μπορεί τα βίντεο να είναι και τρισδιάστατα .

    Τεο, τώρα να το κάνεις, τώρα που έχεις μόνο τον καθετήρα, γιατί αργότερα θα έχεις κι άλλα αξεσουάρ και θα σου αφαιρούν φωτογένεια ! Δε λέει …

    ( λοιπόν έχω χρόνο σήμερα, νομίζω ότι θ’αρχίσω να γράφω … 😉 )

  8. ρε μπαρμπα, φωτογραφιες ζητανε.
    αμα μπεις εσυ τοτε θα εχουμε αξονικο τομογραφο

  9. 😆 😆 😆


Σχολιάστε

