Skip navigation

 

Πάει ο παλιός ο χρόνος … Ας γιορτάσουμε παιδιά ??? Τι να πώ … Ο καθένας μας με τις ορέξεις του ! Έτσι κι αλλιώς το γεγονός δεν αλλάζει . Το 2010 είναι σχεδόν εδώ . Θα το περάσουμε κι αυτό …

Κάτω από μεγάλη πίεση χρόνου, πιστή όμως στην υπόσχεση μου θα παρουσιάσω τα καλύτερα, κατά την άποψη μου, μουσικά βίντεο της χρονιάς . Αν περιμένατε τα καλύτερα βίντεο της δεκαετίας, θα σας απογοητεύσω . Η δημιουργία μιας τέτοιας λίστας θα ήταν εξαιρετικά χρονοβόρα για μένα κι έχω και μια ζωή ( τη δική μου ) που πρέπει να φροντίσω ( εύχομαι καλύτερα απ’ότι τη χρονιά που τελειώνει  ) . Ψάξτε λίστες αλλονών χα, χα !

Το 2009 δεν μπορώ να πω ότι ήμουν ιδιαίτερα «παραγωγική»  στην παρακολούθηση βίντεο και είμαι σίγουρη ότι πολλά αξιόλογα δείγματα δουλειάς κάποιων ανθρώπων μου ξέφυγαν . Κατέληξα σε είκοσι βίντεο και αποφάσισα, για να μην σας κουράσω να ανεβάσω μόνο την τελική δεκάδα . Αύριο όμως γιατί απόψε δεν προλαβαίνω με τί-πο-τα . Θεωρώ όμως άδικο, να μην αναφέρω έστω, τα δέκα βίντεο που αναγκαστικά έμειναν έξω από το προσωπικό μου Top 10 . Κάνετε κλικ και βλέπετε όποια εσείς θέλετε !

20. Love Sex Magic – Ciara feat. Justin Timberlake / Dir. Diane Martel ( of course ! ) // Tο πιο sexy τραγούδι + βίντεο της χρονιάς .

http://www.dailymotion.com/video/x8r2sk_ciara-feat-justin-timberlake-love-s_music

19. Empire State Of Mind – Jay Z feat. Alicia Keys / Dir. Hype Williams ( yeaaah !!! ) // H New York φοράει τα καλύτερα της και μαγεύει, μαζί και το τραγούδι …

http://vimeo.com/7412719

18. Bad Romance – Lady Gaga / Dir. Francis Lawrence // Kορυφαία η τελευταία σκηνή – ο Lawrence έκανε τρομερή δουλειά  – το τραγούδι ασχολίαστο …

http://vimeo.com/7545847

17. Russian Rulette – Rihanna / Dir. Anthony Mandler // Bίντεο με πολύ ωραίο style και αισθητική .

http://www.kovideo.net/music/video/Rihanna—Russian-Roulette/5991.html

16. Baby I’m A Fool – Melody Gardot / Dir. Aaron Platt // Nαι, μπορεί να έχω κινητικά προβλήματα και να μη βλέπω καλά αλλά baby think twice ! Mε μια μπανιέρα, ωραίο χτένισμα, όμορφη ασπρόμαυρη φωτογραφία, αυτή τη φωνή και αυτή τη μελωδία θα τα ξεχάσεις όλα !

http://www.youtube.com/watch?v=4Eb651s_o1Q

15. 3am – Eminem / Dir. Syndrome // Προσοχή ! Ο Eminem κάνει τ’όνειρό του πραγματικότητα και γίνεται serial killer σε  Rehabilitation Center . Τους ξεπαστρεύει όλους . Όλα τα γνωστά thrillers σε ένα βίντεο – σοκ !!

http://www.youtube.com/watch?v=hAuo8IOFNuE

14. Welcome To Heartbreak – Kanye West feat. Kid Cudi / Dir. Nabil Elderkin // Tο έκανα και ποστ, μη λέμε κι άλλα – λίστα χωρίς Kanye δεν είναι λίστα !

http://www.youtube.com/watch?v=wMH0e8kIZtE

13. For What It’s Worth – Placebo / Dir. Howard Greenhalgh //  Mην κρίνεις τους άλλους χωρίς να τους ξέρεις, μη βιάζεσαι να βάζεις τις δικές σου ταμπέλες – τις πραγματικές δεν τις ξέρεις … + Aγαπημένο τραγούδι .

http://vimeo.com/4512823

12. Strawberry Swing – Coldplay / Dir. Shynola // Yπέροχο βίντεο + τραγούδι, έχω γράψει και γι’αυτό – την υπόθεση του μπορείς να τη λες στα παιδιά σου όταν έχεις ξεμείνει από παραμύθια !

http://vimeo.com/6146770

11. Automn Story – Firekites / Dir. Lucinda Schreiber + Yanni Kronenberg // Tο θαύμα της κιμωλίας και της υπομονής δύο ανθρώπων, τα έχουμε ξαναπεί γι’αυτό – όμορφο τραγούδι …

http://www.vimeo.com/4347460

*** Η δεκάδα, όπως είπα αύριο … Ξενύχτι, σού’ρχομαι ! 🙂 ***

8 Comments

  1. Μια χαρά μας φρόντισες! 🙂
    Τα 3 τελευταία ειδικά πολύ μ΄αρέσουν! 😉

  2. Να δεις κι εκείνο της Melody Gardot Ρενατάκι ! Θα σου αρέσει !

    Εγώ πάλι, αυτή τη στιγμή είμαι σαν τον Eminem στο νο.15 λόγω δουλειάς μουα χα χαααα χααα … Πάω τώρα να γράψω για την τελική δεκάδα . Κουράγιο σ’εμένα και όνειρα γλυκά σ’εσένα ! 🙂

  3. Δεν είμαι και ο πιο ειδικός, τα πιο πολλά δεν τα έχω δει αλλά είχα πάθει πλάκα με το Strawberry Swing, ίσως και να το είχα δει πρώτη φορά στο post σου. Ώστε υπάρχουν 11 καλύτερα βίντεο από αυτό; περιμένω με ανυπομονησία να τα δω (το νο 11 παρότι εντυπωσιακό δεν μου άρεσε περισσότερο πάντως)

    Το For What It’s Worth θα το άφηνα έξω μόνο και μόνο για το μαλλί του Molko. Δεν βλέπεται…

  4. Όπα αυτά είναι… failblogs θέλω να βλέπω! 😀

    Λοιπόν Αύρα,

    σου εύχομαι ολόψυχα να έχεις έναν ευτυχισμένο και δημιουργικό καινούριο χρόνο, με υγεία! 😀

    ΥΓ. Η φωτογραφία σου μου θύμισε ένα βιντεάκι που είχα δει στο Bits and Pieces, γι αυτό και θα στο linkάρω:

    ΥΓ.2. Τεο, μιας και σε βρίσκω περισσότερο εδώ, απ’ ότι στη Λάσπη, και μιας και δεν έχεις blog, σου έυχομαι ένα ευτυχισμένο – γεμάτο υγεία 2010!

  5. * * *
    zamuc@
    Η αλήθεια είναι ότι του Μολκο δεν του πέτυχε το πιστολάκι … αλλά από την άλλη … εμένα μου φαίνεται πιο υγιής από ποτέ, χα χαααααχααχα !

    Ούτε εγώ είμαι ειδικός, προς Θεού !

    Ειδικό θεωρώ τον εαυτό μου μόνο στη δουλειά μου ( η οποία είναι καραεντελώς άσχετη με τα βίντεο και τη μουσική ) κι ο βασικός σκοπός και αρχή αυτού του μπλογκ είναι να γνωρίσει στον αναγνώστη τις δουλειές κάποιων ανθρώπων και τις ιστορίες πίσω από αυτές και να του επιτρέψει να τις σχολιάσει ελεύθερα, χαλαρά κι ακομπλεξάριστα ακόμη κι αν δεν έχει καμία ιδέα για όλα αυτά .

    Κι εσύ, στο σχολιασμό τα πήγες άριστα ! 😉

    Είμαι πολύ ικανοποιημένη από τις επιλογές μου για το τοπ 10, θα έχεις αρκετές μέρες στη διάθεση σου για να δεις όποιο βιντεάκι γουστάρεις και αναμένω οποιοδήποτε σχόλιο σου .

    Προς το παρόν … Καλή Πρωτοχρονιά και νά’σαι καλά !

  6. * * *

    Κωστή, ανταποδίδω τις ευχές εις πολλαπλούν και σου εύχομαι επιπλέον Καλή Επιστροφή ( πλησιάζει η μέρα ε ? )

    Βρε Κωστή, κοτζάμ ποστ εδώ πέρα, η φωτό σου γυάλισε ? Χαχαχα ! Ευχαριστώ για το λινκ .

    Ο Τεο δεν ξέρω αν είδε τις ευχές σου γιατί έχει ψιλοεξαφανιστεί, ελπίζω για καλό λόγο ( ταξίδια, πάρτυ με νοσοκόμες, τα κάλαντα στους δρόμους μαζί με τ’άλλα γεροντάκια του γηροκομείου κλπ κλπ )!

    Να περνάς καλά ! Καλή Πρωτοχρονιά ! 🙂

    • teokaf
    • Posted Δεκέμβριος 31, 2009 at 21:26
    • Permalink

    Τα βλέπω τα βλέπω αλλά θέλει ώρα και δεν έχω ακόμα ( φύγε Χάρε έλα ξανά το νέο έτος, φτου είναι σε 2+30 ώρες). Από αύριο που δεν θα τρέχω.
    Χρόνια πολλά σε όλους ( και σε σένα Κωστή πολλά φιλιά και 20 χάπια Προζάκ από την νοσοκόμα).

  7. Χρόνια Πολλά και σ’εσένα Τεοκαφ ! 🙂


Σχολιάστε

