Skip navigation

( Παρότρυνση : επειδή τις μέρες που ακολουθούν ο ελεύθερος χρόνος θα είναι περισσότερος για όλους  μας κι επειδή υπάρχουν πολλά και πολύ αξιόλογα ποστάκια που έχουν ήδη γραφτεί, αναζητήστε τα εκεί έξω στην μπλογκόσφαιρα και διαβάστε τα, διότι αυτό που ακολουθεί ΔΕΝ είναι ένα από αυτά, πιστέψτε με … )

Απόψε είχα αποφασίσει να κάτσω επιτέλους και να γράψω το ποστ που είχα στο μυαλό μου, το οποίο βέβαια θα ήταν τεράστιο και θα μου στερούσε τον ύπνο και μπλα μπλα μπλα … Το είχα οργανώσει, το είχα ψάξει, είχα διαβάσει το απαραίτητο υλικό και ακολουθούν τα γνωστά μπλα μπλα … Θα ήταν στα πλαίσια που ήθελα να κινηθεί το μπλογκ αυτές τις μέρες, αγαπημένα κλασσικά τραγούδια δλδ, αγαπημένοι stars, musicals, ένα διαφορετικό χριστουγεννιάτικο κλίμα, όπως το είχα φανταστεί .

Το ποστ θα ήταν για τον  Fred Astaire . Να, το ομολόγησα ! Και θα ήταν κι όμορφο το καημένο … Αλλά το έφαγε η μαρμάγκα !

Το κάνω αυτό . Για αλλού ξεκινάω κι αλλού καταλήγω . Αντί να γράφω για τον μαγικό Astaire έφαγα το χρόνο μου να φτιάχνω τη λίστα με τα καλύτερα music videos της χρονιάς ( φτου μου – σα δεν ντρέπομαι !! ) που θα είναι και το τελευταίο ποστ του 2009 . Και παρασύρθηκα και ξεχάστηκα και πάει το ποστ, νά’ταν κι άλλο ! Sorry Fred …

Κι αφού εξέφρασα δημόσια τις ενοχές μου για άλλη μια απόδειξη της ανοργανωσιάς μου, διαπιστώνω ότι ξημέρωσε η παραμονή του Χριστουγέννων και κάτι πρέπει να κάνω για όποιον περάσει και ρίξει μια ματιά εδώ μέσα . Να πω ένα κάλαντο, να δώσω μια ευχή, να κάνω κανένα δώρο έστω ! Τί όμως, που δεν προλαβαίνω ? Να πω ένα » παραμύθι » ?

Μια φορά κι έναν καιρό, συγκεκριμένα τα Χριστούγεννα του 1984 κυκλοφόρησε ένα χριστουγεννιάτικο τραγούδι που έμελλε να γράψει ιστορία . Ήταν το Last Christmas των Wham!, οι οποίοι βρίσκονταν τότε στο απόγειο της δόξας τους . Εγώ εκείνη την εποχή πήγαινα Δημοτικό ( σε μεγάλη τάξη εντάξει ??? ) και ήμουν Whamικιά μέχρι το κόκκαλο, πλακωνόμουν με τις DuranDuranικιές κτλ και είχα μια λατρεία για τον George Michael ( κατά βάθος μου άρεσαν και Duran αλλά θα έπεφτε φωτιά να με κάψει αν το έλεγα ! ). Αχ, άλλες εποχές … Εγώ μικρή κι αθώα, ο George straight … Τέλος πάντων … Και τα δύο άλλαξαν στην πορεία .

Το τραγούδι έκανε γκραν σουξέ κι εγώ είχα φάει τρομερό κόλλημα, ήμουν ευτυχισμένη που σάρωνε στα charts, το είχα μάθει αμέσως απ’έξω και το τραγουδούσα ακόμη και στον ύπνο μου ( ας υπερβάλλω λίγο, δεν πειράζει ). Ο κακός χαμός όμως γινόταν με το βίντεο κλιπ . Στηνόμουν μπροστά στην τηλεόραση και περίμενα πως και πως να το δω . Είχα εντυπώσει στο νου μου κάθε του σκηνή, κάθε κίνηση, κάθε λεπτομέρεια των σκηνικών, κάθε χιονονιφάδα που έπεφτε πάνω στο ελβετικό χώμα ! Ευτυχισμένα παιδικά Χριστούγεννα …

Τα χρόνια περνούσαν, εγώ μεγάλωνα αλλά το Last Christmas εκεί, κάθε χρόνο να ακούγεται με την ίδια επιτυχία  και να ενθουσιάζει τον κόσμο όπως την πρώτη φορά . Έγινε  all time classic κι εγώ χαιρόμουν πολύ για αυτό, αν και η κάψα μου είχε φύγει πια . Συμβόλιζε όμως πολλά για μένα .

Και τα χρόνια συνέχιζαν να περνούν ( αμ τί θά’καναν δλδ ? ) και το Last Christmas εκεί ακόμη, σταθερή αξία . Έγινε δε το εναρκτήριο λάκτισμα της εορταστικής περιόδου . Μόλις ακουγόταν στο ραδιόφωνο, εκεί κατά τα τέλη Νοέμβρη, οι καταστηματάρχες άρχιζαν να στολίζουν τις βιτρίνες, οι παρέες να κλείνουν δωμάτια στην Αράχωβα και η γιαγιά μου να φτιάχνει μελομακάρονα ! Ο Michael δήλωνε μάλιστα ότι θα μπορούσε να ζει μόνο από τα έσοδα αυτού του τραγουδιού .

Και το Last Christmas παιζόταν . Και παιζόταν . Και παιζόταν . Μέχρι που έφτασε η χρονιά που το σιχάθηκα . Που όποτε το άκουγα έβγαζα καντήλες και φλύκταινες . Που έτοιμη ήμουν για το ψυχοφάρμακο . Στη δουλειά προχθές, μέσα σε μια μέρα το άκουσα έξι φορές ! Και υπόλοιποι να αναστενάζουν και να λένε αααχ Χριστούγεννααα – τι ωραίααα κι εγώ να έχω γίνει Grinch . Και τέρμαααα λέμεεε !! Κι εδώ τελειώνει το » παραμύθι «, δεν περιγράφω άλλο .

Ξέρω όμως ότι δεν είμαι μόνη » εκεί έξω » . Ξέρω ότι υπάρχουν κι άλλοι σαν εμένα με την ίδια τραυματική εμπειρία . Που μας αρέσουν ακόμη πολύ τα Χριστούγεννα αλλά έχουμε πια καταλάβει ότι αλλάζουν κι αυτά μαζί με μας . Και κάθε χρόνο τα ζούμε διαφορετικά, άλλοτε χειρότερα, άλλοτε καλύτερα αλλά πάντα μοναδικά . Είναι τα ολόδικα μας Χριστούγεννα . Χωρίς Last Christmas . Όχι άλλο Last Christmas !!!

Ορίστε λοιπόν το δωράκι μου . Για όσους δεν γνωρίζουν ( που νομίζω ότι είναι λίγοι ) τα literal music videos είναι μια ανάποδη εκδοχή βίντεο κλιπ . Το τραγούδι περιγράφει το βίντεο και όχι το βίντεο το τραγούδι . Κατά καιρούς θα ανεβάζω κανένα . Έχουν πολύ γέλιο και κάποια είναι εξαιρετικά, δείτε και θα καταλάβετε . Ιδού λοιπόν η literal εκδοχή του Last Christmas ! Enjoy !

 

Όσοι από εσάς δεν έχουν δει την ταινία Zoolander με τον Ben Stiller δυστυχώς δεν πρόκειται να καταλάβουν την ατάκα στο 2:20 ( κι εντάξει, όσοι δεν ξέρουν αγγλικά δε θα καταλάβουν τίποτα γενικά αλλά σόρρυ παιδιά, ένιγουέϊ … ) . Και ντροπή σας αν δεν έχετε δει το Zoolander , τη μεγαλύτερη και εντιμότερη προσφορά του Stiller στην 7η Τέχνη !! Να το νοικιάσετε, να το κατεβάσετε και να το δείτε, ΕΝΤΑΞΕΙ ???

 

*  *  * 😀 Καλά Χριστούγεννα σε όλες και όλους !  Υγεία και πολλά χαμόγελα ! Τα σχόλια τ’άφησα τελικά ανοιχτά για ν’αφήσετε κανέναν κουραμπιέ, καμιά δίπλα, κανένα γαλακτομπούρεκο, όσοι έχετε μείνει ακόμη εδώ, ξέρετε τώρα εσείς …  😀  *  *  *

15 Comments

  1. επειδή ανήκω στις μουρλές…σε αυτές που έκλεισαν κομμωτηριο 8 και 30…!!!!

    και ξύπνησα νωρίς μηπως και με πάρει ο ύπνος…μπαινω στους τελευταιους διαδικτιακούς φίλους που δεν ευχήθηκα για να ευχηθώ …και τσουπ…πέφτω πάνω σε σένα..
    καλύτερα μακράν από τον Αυτιά…oh mon dieu που έχει η τηλεόραση!
    Η αλήθεια είναι ότι είμαι duran νική μέχρι κόκκαλο!
    η κολλητή μου άκουγε wham και τσακωνόμασταν…πω πω..είχαμε πράγματι χωριστεί σε στρατόπεδα τι μου θυμισες…
    εκ των υστέρων εκτίμησα δεόντως τη solo καριέρα του george michael…κυρίως το out of time που ειναι γεμάτο διαμάντια!
    Καλά χριστούγεννα λοιπον…όμορφα….και φουλ σεντιμενταλ δεσποινίς μου!

  2. 😆 😆 😆 😆

    Καλικαντάρος νο 1 καλωσορίζει τhν δόκιμο Aura (λέγε με Grinch)! 😀

    Το βιντεάκι σου μου έφτιαξε τρελά το κέφι. Η αδερφή μου(ντουρανικιά) με τη φίλη της (γουαμικιά) τσακωνόταν. Παραδόξως αυτό το τραγούδι μου θυμίζει την πεντάημερη , γιατί στην επιστροφή είχαμε ένα τρελό που το έβαζε συνέχεια (Απριλιάτικα)! 😛

    Φιλιά και κουράγιο! 😉

  3. εγώ έχω δει το Zoolander αλλά δεν κατάλαβα το αστείο..

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

  4. Καλημέρα, Χρόνια Πολλά, Υγεία και Χαρά !

  5. Last Christmas και Careless Whisper είναι τα χειρότερα τραγούδια όλων των εποχών.

    Καλές γιορτές σε όλους

  6. glaykidarling @

    Έεετσι … Το καλό beaute από το πρωί φαίνεται ! 😉

    Αν και είσαι Ντουρανικιά Γλαύκη, θα βάλω την » έχθρα » στην άκρη για σήμερα και θα σου ευχηθώ κι εγώ Καλά Χριστούγεννα χε, χε, χε …

    ( ο χρόνος είναι η μεγαλύτερη απόδειξη … πού είναι σήμερα ο George Michael και που ο Simon LeBon οεο ??? ) 😈

    Δεν κατάλαβα σε ποιά δουλειά του Michael αναφέρεσαι . Στο τραγούδι Praying For Time ή στη συλλογή Songs From The Last Century που έβγαλε ?

    Να περάσεις τέλεια και τις υπόλοιπες γιορτινές μέρες ! Πολλά φιλιά ! 😀

    * * *
    Ρενάτα @

    Γεια σου καλικατζαροσυνάδελφε !

    Είναι να τρελλαίνεσαι με αυτό που γίνεται με το Last Christmas. Παρηγοριέμαι όμως όταν σκέφτομαι ότι κάπου εκεί έξω το ίδιο θα συμβαίνει με κάποιες νεότερες μας και το All I Want For Christmas της Mariah Carey χαχαχαααα !! 😈

    Ανορθόδοξη ανάμνηση από το τραγούδι έχεις Ρενάτα μου . Απρίλη μήνα ??? Τί είχε πάθει ο τύπος ?

    Χρόνια Πολλά Φιλιάαα ! 😀

    * * *
    Φάρος @

    Καλησπέρα Φάρε μας ! Χρόνια Πολλά κι από εδώ σ’εσένα και την οικογένεια ! 😀

    * * *
    zamuc@

    Ήξερες πότε να την κάνεις τη δήλωση zamuc χαχαχααα ! Σήμερα που είναι άγια μέρα και θα σε συγχωρήσω … Σε συγχωρώ λοιπόν !

    Καλά Χριστούγεννααααα !! 😀

    ( Πάω να δω σε λίγο το Avatar 3D . Φεύγωωω 😉 )

  7. Τυχερούλα! Περιμένω εντυπώσεις από Avatar

  8. Έχω σταθερή άποψη για το Village στο Ρέντη . Είναι κατά τη γνώμη το χειρότερο μούλτιπλεξ που υπάρχει στον κόσμο και συνώνυμο της λέξης ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ( έτσι, με κεφαλαία ! ) . Ούτε σήμερα άλλαξε η γνώμη μου, έκανα όμως την καρδιά μου πέτρα αφού δεν μπορούσα να δω την ταινία αλλού …

    Δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να δει κάποιος το Άβαταρ αν δεν είναι τρισδιάστατο . Όλα τα κλισέ που έχουν καταγραφεί από καταβολής κιν/φου υπάρχουν μέσα στο φιλμ . Οι 3 ώρες του όμως παιρνούν χωρίς να βαρεθείς χάρις στα ειδικά γυαλιά ( που είναι και αρκετά κομψά ! ). Από την πρώτη ώρα βέβαια είχα ξεκινήσει το γνωστό μου σχολιαστικό δούλεμα που το κάνω σε τέτοιου είδους ταινίες, χαχαχα . Ομολογώ όμως ότι πολλές σκηνές του με εντυπωσίασαν εώς με μάγεψαν, ειδικά εκείνες όπου πρωταγωνιστεί η έντονη πολυχρωμία . Δε λυπήθηκα το τσουχτερό εισιτήριο, ψυχαγωγήθηκα ικανοποιητικά αλλά στην κανονική του μορφή δε θα το έβλεπα ούτε με σφαίρες !!

    Η μόνιμη σκέψη μου σε όλη τη διάρκεια του έργου ? Το πόσο ωραία θα ήταν αν οι ταινίες από εδώ και στο εξής γυρίζονταν τρισδιάστατες … 😉

  9. * * *

    Αχούουου ! Ξέχασα να πω Χρόνια Πολλά στην Α, Μπα ? !!!! Συγγνώμηηη … 😳

    Χρόνια Πολλά ! 😀

    Λοιπόν, αν θυμάσαι στην ταινία ο Ζουλάντερ οφείλει την επιτυχία του ως μοντέλο στα διάφορα είδη βλεμμάτων που εφευρίσκει ( βασικά όλα ίδια είναι, τεσπα ) . Το πιο διάσημο βλέμμα του ήταν το βλέμμα-Blue Steel και αργότερα στην ταινία παρουσίασε και το βλέμμα-Magnum . Έτσι στο 2:21 διαβάζουμε : I’ve got a new look called blue steel ! 😉

    • teokaf
    • Posted Δεκέμβριος 26, 2009 at 09:46
    • Permalink

    . Ομολογώ όμως ότι πολλές σκηνές του με εντυπωσίασαν εώς με μάγεψαν, ειδικά εκείνες όπου πρωταγωνιστεί η έντονη πολυχρωμία . Δε λυπήθηκα το τσουχτερό εισιτήριο, ψυχαγωγήθηκα ικανοποιητικά αλλά στην κανονική του μορφή δε θα το έβλεπα ούτε με σφαίρες !!

    Διαφωνώ σε ένα σημείο καλή μου Άουρα. Αν ήταν να φάω σφαίρες θα το έβλεπα οπωσδήποτε. 🙂 ( το γέρικο σαρκίο μου δεν αντέχει κακομεταχείριση πια)

    Χρόνια πολλά σε όλους.

  10. * * *

    Χρόνια Πολλά Τεο !

    Μη λες τέτοια Τεο . Αυτό με τις σφαίρες μπορεί να χρησιμοποιηθεί εις βάρος σου ( βλ. Μούργος ). Υπό την απειλή τους μπορεί να σε βάλει π.χ. να παραδεχτείς ότι ο Αγγελόπουλος είναι για τα πανηγύρια … 😆

    [ ξέχασα να συμπληρώσω ότι το σενάριο του Άβαταρ είναι τίγκα σε ό,τι πιο new age άποψη κυκλοφορεί εκεί έξω – ο Κάμερον τις μάζεψε όλες κι έφτιαξε τη «φιλοσοφία» της φυλής των » ξέχασα πως τους λένε » – πίστεψε με αυτό που λέει η Ζιγκούρνι ( έτσι μ’αρέσει να τη λέω χαχα ) περί δικτύου και κοινής νοημοσύνης δεν είναι καθόλου, μα καθόλου τυχαίο 😉 ]

  11. Στη δουλειά που περιέχει το
    Praying For Time!εξαιρετική!
    Το avatar σούπερ ναι;
    Καλή χρονιά σου εύχομαι…
    με υγεία και ασφαλώς

    γεμάτη με style!

  12. Κατάλαβα. Το Listen Without Prejudice Vol. I. Υπέροχος δίσκος !!

    Η εμπειρία του 3D είναι σούπερ . Το Avatar σκέτο, δε νομίζω …

    Καλή Χρόνια και σ’εσένα καλή μου ! Για το πόσο stylish θα είναι έχω αμφιβολίες . Με περιμένει τόοοση πολλή δουλειά που θα μου φύγει και το style και η μαγκιά ( ας μην το σκέφτομαι προς το παρόν … )

    Φιλιά ! 😀

  13. δίκιο έχεις κατέβηκα κάτω και έψαξα το δίσκο…
    το Listen Without Prejudice…είναι
    πως μου κόλλησε το out of time…ένας θεός το ξέρει!
    όσο για δουλειά…δε θέλω να ακούω αυτή τη λέξη!!!!!!!!

  14. Δουλειά …
    Μόλις σήμερα είχα ένα preview του 2010 στον τομέα αυτό και αύριο θα έχω άλλο ένα .

    Άντε να δω πότε θα σ’επισκεφτώ ( εσένα και τους υπόλοιπους μπλογκοφίλους ) … Ήδη έχω μπλογκοενοχές …

    Resolution για το νέο έτος : ΟΡΓΑΝΩΣΗ γμτ μου ! 👿

    Χαμόγελο ! 🙂


Σχολιάστε

