Skip navigation

Ζέστη κάνει, η βαρεμάρα χτυπάει κόκκινο, η αντίστροφη μέτρηση για τις πολυπόθητες διακοπές έχει ξεκινήσει, το πέρασμα των ωρών, των ημερών, των εβδομάδων μόνο με το βασανιστήριο της σταγόνας μπορεί να συγκριθεί . Επόμενο είναι, η όρεξη μου για ενασχόληση με το μπλογκ να έχει πάει προσωρινά περίπατο .

Ήθελα όμως να μοιραστώ, με όσους θερμόπληκτους αναγνώστες έχουν απομείνει, την τελευταία περίπτωση μουσικού βίντεο που μ’έκανε αρχικά να γουρλώσω το μάτι ( μη σας πω και το αυτί ) και στη συνέχεια να γελάσω με την καρδιά μου, τόσο με το τραγούδι όσο και με την εικόνα .

Η ασπόνδυλη Shakira-Shakira λοιπόν επιστρέφει στα μουσικά πράγματα μετά από πολύμηνη απουσία και … απογοητεύει . Το single λέγεται » She Wolf « και άνετα θα μπορούσε να το είχε πει η Madonna . Ναι, αλλά πότε ? Εκεί γύρω στα 1983, για τόσο πρωτότυπο ήχο μιλάμε . Το δε ρεφραίν θα φορεθεί πολύ στα παιδικά πάρτυ μετά την έναρξη του σχολικού έτους, είμαι σίγουρη . Η Shakira προσπαθεί να γίνει περισσότερο ποπ αλλά η συνταγή δεν πέτυχε . Και 10″ – 20″ με funky κιθάρα στη αρχή και άλλα τόσα με όμορφα έγχορδα στο τέλος δε σώζουν την κατάσταση . Τέλος, είναι θλιβερό το πόσο » θάβεται » η φωνάρα της με αυτά τα φωνητικά ( α, ξέχασα υπάρχει κι ένα σημείο που ουρλιάζει ναζιάρικα, και καλά σα λύκαινα . μιλάμε για άσμα με μεγάλες φωνητικές απαιτήσεις ) . Τη Shakira τη συμπαθώ πάρα πολύ, πιστεύω ότι είναι μια από τις καλύτερες γυναικείες φωνές της εποχής μας . Μετά όμως από τέτοιο αυτοχαντάκωμα που κάνει, κοντεύω να χάσω πάσα ιδέα . Λες και ζήλεψε την άλλη ηλίθια, τη Lady Gaga ( όνομα και πράμα ) και είπε να κάνει κάτι ανάλογο κι εκείνη . Πού είναι η Shakira του » Ojos Asi » και του » La Tortura » ? Κρίμα …

Το βίδεο κλιεπ από την άλλη, συμπληρώνει επάξια το τραγούδι . Κιτς το άσμα, κιτς και το βίντεο . Ό,τι θες έχει μέσα . Έναν φόρο τιμής στο Twilight στο ξεκίνημα, τη σπηλιά της Barbarella, τη ντίσκο από το » Ρόδα Τσάντα και Κοπάνα «, την ταράτσα από το πατρικό της στην Κολομβία, διαφήμιση για στρώματα και μαξιλάρια στο τέλος και φυσικά, ένα κλουβί με τα όλα του . Νύχι ψεύτικο-κόκκινο-μακρύ-έτοιμο-να-βγει-ανά-πάσα-στιγμή θες ? Έχει . Μαλλί 2 μέτρα εξτένσιονς by Γωγουλίνι ? Κι από αυτό έχει . Φακό επαφής που κάνει το μάτι σέξυ και αντροφάγο ? Αμέ . Παπούτσια-πολυκατοικίες ? Καλέ ναι ! Φορεματάκι-δίχτυ, οικογενειακό κειμήλιο από τα ’80s ? Of course !

Τη χορογραφία αρνούμαι να τη σχολιάσω ! Κρίμα βρε Jake Nava και έχεις σκηνοθετήσει καλύτερα πράγματα . Ευχαριστούμε πάντως για τις στιγμές χαμόγελου που μας χάρισες .

( το βίδεο είναι φρέσκο, μόλις δυο εβδομάδων γι’αυτό και λίγο δυσεύρετο στο διαδίκτυο . έφαγα τον κόσμο λέμε . )

Vodpod videos no longer available. 

Καταλαβαίνω ότι ο απανταχού ανδρικός πληθυσμός πολύ θα εκτιμήσει τα ρούχα και τα κάλλη της Shakira και ο γυναικείος θα θαυμάσει την ευλυγισία της . Αν ο στόχος ήταν η εικόνα να αποπνέει ερωτισμό και σεξουαλικότητα, λυπάμαι αλλά σύμφωνα με την αισθητική μου, δεν πετυχαίνεται με τίποτα . Ως αντίλογο παραθέτω τρία απλά παραδείγματα από την τελευταία δεκαετία ( η οποία, πλάκα-πλάκα, όπου νά’ναι τελειώνει και ούτε που τό’χω καταλάβει ! ) .

Παλαιότερο βίντεο-ποστ-φαντομάς που το επαναφέρω διότι αξίζει από κάθε άποψη .

Nicole Scherzinger – Whatever You Like ( 2007 ) Dir. Paul Hunter ( αγαπημένος )

 

Σέξυ και με τα μπικουτί ? ΚΑΙ με τα μπικουτί .

Jennifer Lopez feat. Nas – I’m Gonna Be Alright ( 2002 ) Dir. David Meyers ( φοβερός )

 

Του καύσωνος ( αποσμητικό απαραίτητο, μιλάμε για ΤΗΝ εφίδρωση )

Beyonce feat. Sean Paul – Baby Boy ( 2003 ) Dir. Jake Nava ( σε μεγάλα κέφια ! )

 

Και τώρα που βλέπω αυτά τα βίντεο, σκέφτομαι, συνειδητοποιώ, ενίσταμαι και διαμαρτύρομαι για το φαλλοκρατισμό της μουσικής βιομηχανίας που μας αφήνει  παραπονεμένες . Πόσα χρόνια έχει να εμφανιστεί ένας αξιοπρεπώς γοητευτικός και σέξυ ξένος τραγουδιστής, να ανοίξει κι εμάς το μάτι μας ? Και δεν εννοώ να τσιτσιδώνεται απαραίτητα . Μόνο με τους παλιότερους θα πορευόμαστε ? Πόσο να αντέξουν κι αυτοί ?  Απαράδεκτο .

Κι αυτά . Τα ολίγα, ανάλαφρα κι ανέμελα . Δείτε το βίντεο της Shakira μόνο και μόνο για να ξέρετε με τι πρόκειται να μας βομβαρδίσουν και να μας κάνουν πλύση εγκεφάλου τις επόμενες εβδομάδες σε ραδιόφωνα και τηλεόραση . Περαστικά μας .

 

36 Comments

  1. Όταν ο μέγας Μαρκές έχει σαγηνευτεί από την Σακίρα ποιοι είμεθα εμείς να αδιαφορήσουμε; Και το λέω αυτό διότι αφου χτυπά ο γεροντοέρωτας τον Μαρκές, ε, σαν να τον ακούω να σιμώνει κι εδώ δα!

    Αλλά, προς Θεού, κάνει όντως ζέστη, αυρα θερινή! Κάτι σε «Η Σακίρα στη νεροτσουλήθρα» μήπως σας βρίσκεται;

    Αντε, να βλέπουμε τα εισητήρια για το παπόρο να μας το κουνάς! Άντε και να μας το τρίψετε στη μουτσούνα!

    Χαιρετε, χαίρετε!

  2. Αααα, σ’αρέσει το Σακιράκι λοιπόν … Θα φαγωθούν οι άλλες τρεις που ανέβασα ! 😉

    ( για την αδυναμία του Μαρκές ήξερα, αλλά πρόκειται τελικά περί παρεξηγήσεως – μεγάλη ιστορία, που να στη γράφω τώρα … την έχω ποστάρει πέρυσι ).

    Τα έχω βγάλει ήδη τα εισιτήρια, γιεαααααα !!!! 🙂

    Θα σου κάνω δωράκι έναν συνδυασμό . Φωτό Σακιρακίου με μαγιό και βιντεάκι Σακιρακίου πάνω σε παπόρο με τη φωνάρα της σε όλο της το μεγαλείο .

    φιλάκια !!

  3. Γεια σας δεσποινίς!

    Που θα πάτε διακοπές???
    Τυχερούλα…

    Εμείς τι να πούμε που τις κάναμε τις διακοπές και λιώνουμε στην Αθήνα Αυγουστιάτικα?? 😦

    ΥΓ: Όμορφο το μπλογκ.

  4. Κρίμα το Σακιράκι!! 😛

  5. Rizobreaker @

    Καλώς ήρθες ! Σε νησί αγαπητέ θα πάω . Σε ένα μεγάααλο νησί . Κι ακόμη δεν το έχω πιστέψει η workaholic εγώ .

    Τί να πείτε ? Να κάνω μια βουτιά και για εσάς να πείτε, χο χο !
    Και να δουλέψετε ! Έτσι, έτσι . Να προχωρήσει η εργατιά, να πάει η χώρα μπροστά . Εγώ το χρέος μου το έκανα και με το πολύυυ παραπάνω . 😆

    Μη χάνεσαι . Ευχαριστώ για το σχόλιο ! 🙂

    —-

    Θεια Ρενάτα ( ή δεν έγινες ακόμη ??? ) 😀 @

    Αχ το καημένο το Σακιράκι … Κυρίως το ΦΤΩΧΟ Σακιράκι χα χααα .
    Άσε Ρενάτα, δεν έπρεπε να τ’ανεβάσω αυτά τα βίντεο, μου έκαναν κακό στην αυτοεκτίμηση ( μασουλώ τσουρέκι αυτή τη στιγμή για να το ξεπεράσω ) . Τέρμα ! Από Σεπτέμβρη γυμναστήριο λέμε !!! 😆

    Φιλάκια !

  6. Μερσί μποκου για το δώρο, κυρία μου!

    Αχ, τη δροσά του να εχετε!

    Κι αφού φευγετε [γιέαααα!] εσείς κι η μισή βλογόσφαιρα, εγώ που θα μείνω [δεν έχει διακοπες, έχει πολλή δουλεια] τι θα κάνω; Μα θα μ’ αφήσετε μόνο με τον Τσαλ; [να με αφήσετε, μπορεί και να τον στρώσω χωρίς το φαν κλαμπ του]

    Να κουνήσω από τώρα μαντήλι καλαματιανό ή θα έχει κι αλλο ποστ στο ενδιάμεσο;

  7. Τώώώώρα? 😉

  8. Ρενάτα @

    Τι καλά ! Γιούπι ! Λεοντόκαρδη, πανέξυπνη και κουκλάρα . Που θα είναι σίγουρα . 😉

    —–

    Συκ @

    Στις παραγγελιές ανταποκρινόμεθα στο πιτς φιτίλι συκοφάγε . Δε θέλω ποτέ το κοινό μου να είναι παραπονεμένο .

    Δυστυχώς για όλους μας θα λείψω λίγες μέρες . Αλλά κανά δυο ποστάκια θα τ’ανεβάσω μέχρι τότε, είμαι πιο χαλαρή αυτόν τον καιρό . Συν κάποια βιντεάκια-κονσέρβα για τυχόν στερητικά σύνδρομα μέχρι να επιστρέψω . Ε ρε και άμα ξεκουραστώ … Θα φάει η μύγα σίδερο και το κουνούπι ατσάλι, ως γνωστόν !
    ( το λέμε για να το πιστέψουμε χα χα )

    Του λόγου σου, ανάποδος μου φαίνεσαι … Χμμ … Μπας και πας διακοπές το χειμώνα, που μας εξαφανίζεσαι, ενώ εμείς δουλεύουμε σαν τρελλές/οί ? Δεν μπορεί … 😉

  9. Kαλημέρα!

    Χεχεχε κι αναποδος και μυστήριος κι ιδιότροπος και θου, Κύριε, ίνα μη χείρον τι είπω!

    Υ.Γ. Τσακαλι! Το πιασες… 😉

    Y.Γ2. Σήμερα γιορτάζουν οι Σωτήρηδες κι οι Ευμορφούλες!

    Χρόνια σας πολλά! [όχι, για Σωτήρη δεν σε κόβω…]

  10. Όταν λέτε μεγάαααλο νησί εννοείται την Κρήτη???

    Ναι να κάνετε πολλές βουτιές και για μένα! 🙂

    Ουου η εργατιά… Εδώ βαράμε μύγες, ίσα για να λέμε ότι δουλεύει η κωλο-εταιρεία τους… :p

    Ευτυχώς θα ξαναφύγω για 4 μέρες!!!!! Γιούπι!!!!! :p

  11. Προφανώς το «εννοείται» είναι λάθος και το «εννοείτε» το σωστό… 🙂

    • κωστής
    • Posted Αύγουστος 6, 2009 at 11:59
    • Permalink

    FAIL

    Ότι να’ναι κομμάτι, με ότι να’ναι video clip.

    Καλημέρα Aura!
    Καλημέρα σε όλους!

    😀

    • teokaf
    • Posted Αύγουστος 7, 2009 at 00:18
    • Permalink

    Ποτέ δεν την χώνεψα και την θεωρώ υπερσουπερ εκτιμημένη ( η αλήθεια είναι πως μετά από μια βδομάδα αχαλίνωτου σεξ με έφτυσε οπότε όπου σταθώ και όπου βρεθώ την φτύνω και εγώ για να μάθει).
    Καλές διακοπές να έχεις ( ξέρεις μεγάλο νησί είναι και η Αυστραλία )

  12. Πάλι το WP μου κάνει τζιριτζάτζουλες και μου έχει σπάσει τα νεύρα … 👿
    Όλες οι σελίδες στο διαδίκτυο μου ανοίγουν γρήγορα και ωραία, πλην του WP το οποίο μου κάνει τη χάρη ακόμη και μετά από τετράλεπτη αναμονή . Και μόνο στον υπολογιστή μου .
    Μπορεί κανείς να μου εξηγήσει το φαινόμενο που με τυρρανά εδώ και εβδομάδες ? Υπάρχει ιός-μαμούνι-μικρόβιο μόνο για το ? Με μάτιαξαν ? Να κρεμάσω σκόρδα ? Να κάνω ευχέλαιο ? Αχ-Βαχ … 😦
    _____

    Sir Sikofagos @

    Αν σου πω τώρα και ότι το πρώτο καλοκαιρινό επάγγελμα που μου ήρθε στο μυαλό είναι … ναυαγοσώστης ( !!! ) θα εξακολουθείς να με θεωρείς τσακάλι ?? 😆

    Ωωωω ! Για την ευχή-έκπληξη τώρα τί να πω αγαπητέ ? Ευχαριστώ ? ( να με τσεκάρω και στον καθρέφτη για σιγουριά … Όχι. Σωτήρης με ΤΙΠΟΤΑ ! )

    Ευχαριστώ πολύ-πολυ λοιπόν !! 😳 Και την κρατάω και για τις επόμενες μέρες μιας και πλησιάζει και η πραγματική γιορτή …

    __________

    Rizobreaker @

    ( για το νησί ) Μιλάμε για επισκέπτες με IQ ζηλευτό σ’αυτό το μπλογκ, όχι αστεία ! Χε, χε, χε αμήχανο . 😉

    Μια βουτιά εντυπωσιακή ( θα τρομάξουν και τα ψαράκια ) την έχεις καπαρώσει Rizobreaker . Μόνο μη μου ζητήσουν κι άλλοι βουτιές και χάσω μπάλα, μέτρημα, λαβύρινθους ( αυτιών ) κλπ . Μόνο στη δική μου δουλειά δεν βαράνε μύγες γμτ ?( λάθος, οι άλλοι βαράνε, εγώ μόνο τρέχω ακόμη εκεί μέσα, **** την γκαντεμιά μου )

    Άντε, να ξαναφύγεις, να περάσεις τέλεια και να μπορέσουν και οι μύγες να αναπαραχθούν με την ησυχία τους . 🙂

    Να είσαι πολύ καλά !

  13. Κωστής @

    Κωστή, μπράβο για το γούστο σου .
    Μαζί σου ! 😉
    Γενικά πάντως, απ’ότι έψαξα και διάβασα μετά, τραγούδι και βίντεο έτυχαν πολύ χλιαρής υποδοχής και στο εξωτερικό . Τρίζει ο θρόνος του Σακιρακίου . Μπρρρ …
    _______

    Εκδικητικός Τεοκαφ ( διάλεξε αν είναι κάποια από τ’άλλα βίντεο ) @

    Μα και ο τύπος στο τέλος του βίντεο, συμφωνεί μαζί σου και της έχει γυρισμένη την πλάτη . Κάτι θα σημαίνει αυτό ! Γι’αυτό και η Σακίρα κλείνεται και εκτονώνεται στη ντουλάπα με τις κρεμάστρες ( άλλο βίτσιο κι αυτό … ).

    Καλά κι εσύ, την Αυστραλία σκέφτηκες πρώτα ή φταίνε τα νέα φάρμακα ??? Να στείλουμε το Μούργο εκεί, έχει προπονηθεί καλά στο κολύμπι τελευταία .

    Μπα … Ζηλεύεις που τέλειωσαν οι διακοπές σου χε, χε, χε . Δεκτή και η ευχή αν και δεν φεύγω ακόμη ( θες να με ξεφορτωθείς ε ??? ) . 😈

  14. το τραγουδάκι όντως είναι αδιάφορο. στο βίντεο κλιπ όμως μ’αρέσει η φάση μες το κλουβί κι ας είναι παλιομοδίτικη. έχει μια φοβερή ευλιγισία όπως λες! :))

    πάντως έχεις δίκιο να απογοητεύεσαι γιατί η Shakira δεν είναι καμιά Britney Spears έχει φοβερή φωνή, ταμπεραμέντο, κίνηση, είναι όμορφη αλλά το σημαντικότερο έχει ή τουλάχιστον είχε ως τώρα, ωραία τραγούδια. οκ για πρώτ φορά της συγχωρείτε ένα κακό κομμάτι αλλά αν συνεχίσει…

  15. τι μλκια είναι πάλι αυτή;
    καλά, δεν την έχω χωνέψει και ποτέ μου, η αλήθεια είναι…

    Και παιδιά, για την ευλυγισία, την κορμάρα και το απαστράτων δέρμα, μην ψαρώνετε: η τεχνολογία έχει προχωρήσει πάάάάάρα πολύ!

  16. α, επίσης αυτή κάποτε δεν ήταν μελαχροινή με σταράτο δέρμα; Και καλά το μαλλί είναι στάνταρ ψεύτικο.
    Το δέρμα πώς το έκανε; Με ένα απλό μέηκ απ; Τι σου είναι ρε οι επαγγελματίες μακιγιέρ…

  17. Για το πρόβλημα με τη wp δες μήπως στην καρτέλα προφίλ έχεις επιλέξει «Always use HTTPS when visiting administration pages».
    Αν ναι, πολύ πιθανόν να ευθύνεται αυτό!

  18. amelinia @

    … αν συνεχίσει έτσι το πιο πιθανό είναι στο μέλλον να εξακολουθεί να πουλάει μόνο στη λατινόφωνη αγορά όπως καλή ώρα ο Ρίκυ Μάρτιν .

    Όσο κρατάει η μπογιά της, το ίματζ της θα στηρίζεται και στ’άλλα προσόντα της . Μετά εύχομαι να επικεντρωθεί στο μόνο που αξίζει πραγματικά . Τη φωνή της .

    Πλησιάζουν κι εσένα οι διακοπές σου νομίζω ??? Προς το παρόν καλό Σ/Κ και φιλιά .

    _______

    Κροτ @

    ‘Γεια στο στόμα σου Κροτ . Με μια φράση τα είπες όλα !! 😉

    Και κοκκινομάλα ήταν κι ό,τι θες ήταν . Το μακιγιάζ και το φότοσοπ κάνουν παπάδες !

    Λοιπόν σου έχω φρικουλιάρικο γκόσσιπ για Σακιράκι . Μετά από κάθε live της, υποφέρει από έντονους πόνους και πέφτουν πάνω της μασέρ e.t.c., για να την ανακουφίσουν . Όλοι οι σπόνδυλοι της έχουν μετακινηθεί από το ξεβίδωμα πάνω στη σκηνή κι έχει γιατρούς που την ξαναϊσιώνουν !!!

    Έχει και η ευλιγισία το τίμημα της …

  19. Ρενάτα, πάω να κοιτάξω αμέσως ! 😀

    Υ.Γ. Τζίφος … 😦
    Δεν έχω κάνει τέτοια επιλογή, το κουτάκι δεν είναι checked . Άρα είμαι ok από αυτό .
    Τώρα είμαι στη δουλειά και το WordPress πάει » σφαίρα » . Το βράδυ όμως … Αχ, κάτι έχει εισβάλλει στο WP μου . Πρέπει να κάνω εξορκισμό .

    Σ’ευχαριστώ πάντως πάρα πάρα πολύ που ενδιαφέρθηκες !

  20. Εδώ είμαι… Σε ακούω… Απογευματάκι, την ώρα που ετοιμάζω τη βαλίτσα μου. Εννοείται πως ψηφίζω δαγκωτό Μπιγιονσέ. Μου ταιριάζει κι αυτή και ο ρυθμός… Ελαφρώς ανατολίζων… ό,τι πρέπει για μια χανούμισσα σαν κι εμένα! Σέξυ, λικνιστικός, μπιτάτος…
    Δεν έχω και πολλά να πω αυτήν τη φορά… Θα το βουλώσω, έτσι για να κάνω τη διαφορά (από όλες τις άλλες φορές που σου έχω γράψει σεντόνια), ίσως γιατί κοντεύω να πεθάνω από τη χαρά μου που επιτέλους
    θα πάρω άδεια… Έχω ένα χαμόγελο… ως τα αυτιά! Ξεκουρδίστηκα πια το αρκουδάκι και θέλω… επαναφόρτιση.
    Και κάτι τελευταίο… για να το προσθέσεις στις infos σου, αν και εσύ πρέπει να το ξέρεις… Η Lady Gaga, κατά κόσμον Stefani Joanne Angelina Germanotta (!!!!!) μέγιστη θαυμάστρια των Queen διάλεξε το καλλιτεχνικό της όνομα από την επιτυχία τους… Radio GaGa…
    Σε φιλώ στο μουτράκι γλυκό μου και εύχομαι… Summertime όπως το θες κι όπως το περιμένεις. Κι ακόμα καλύτερα!

  21. καλεεεεεεεεεεεε
    τι χάλι, τι κιτς…μα πόσο κιτς μπορεί να είσαι κοπελιά με το βίντεο κλιπ στο κλουβί;;;πόσο κιτς
    και αν ήταν η Samantha Fox, να το δεχτώ!
    Αλλά εσύ βρε Shakiraκι; Που σε συμπαθούσα;
    Αχχχχχχχχχ, με απογοητεύεις!
    Άουρα, σούπερ η Κρήτη…αργεί η δική μου σειρά και ζηλεύωωωωω!
    Ναι ξέρω, πήγα είδη διακοπές, αλλά μόνο μια βδομάδα…δεν αρκεί!
    Θα μείνω να φυλάω Θερμοπύλες!
    Σε φιλώ!

  22. nyanna @

    Τ’ομολογώ, τ’ομολογώ, τ’ομολογώ ! Μέχρι πριν λίγες μέρες ζήλευα θανατερά όποιον/α την κοπανούσε από το κλεινόν άστυ για διακοπές . Τώρα πια όχι . Το αντίθετο, χαίρομαι .

    Να ετοιμαστείς λοιπόν για ξεκούραση και επαναφόρτιση … με όποιον τρόπο πιστεύεις εσύ ότι σου ταιριάζει και χρειάζεσαι γλυκιά μου . Είθε η Beyonce να σε βάλει στο κλίμα και να σου δείξει το δρόμο το σωστό . Εγώ πάντως χανούμισσα είμαι μόνο ποδοσφαιρικώς χι, χι, χι …

    Αυτό για την Γκάγκα-Γκαγκά δεν το ήξερα !!! Μάλλον γιατί ποτέ δεν ενδιαφέρθηκα να ψάξω για εκείνη ( για τον ράφτη της όμως σ’έναν πειρασμό μπήκα, το παραδέχομαι ). Το πραγματικό της όνομα είναι πολύ καλύτερο .

    Ευχαριστώ, φιλάκια και Καλές Διακοπέεες ! 😀

  23. Balloon @

    Σαμάνθα Φοξ !!! Πόσο cult . Είσαι τεράστια Μπαλόνι . Πού τη θυμήθηκες ??? Μα βέβαια !!!

    ( μεταξύ μας … η φούξια-κόκκινη σπηλιά του Αλή Μπαμπά είναι το λατρεμένο μου καρακιτσάτο σκηνικό στο βίντεο γιατί είναι εντελώς άσχετο . αλλά και το κλουβί, άξιο – άξιο ! )

    Οι μέρες περνούν γρήγορα, θα ξαναφύγεις καλέ ! Λίγη υπομονή . Κρήτη έχω πάει αρκετές φορές ( κυρίως όταν ήμουν πολύ-πολύ μικρή ) . Ωραία είναι αλλά πολύ μεγάλη βρε παιδί μου . Φέτος πάντως επέλεξα να μην πάω στα γνωστά, αλλά σε ένα μικρό μέρος με λιγότερο κόσμο ( ινκόγκνιτο εντελώς ). Για να δούμε …

    Όταν επιστρέψω θα αναλάβω τη βάρδια σου στα μπλογκς, εντάξει ? Βάστα γερά καλή μας Μπαλονούλα ! 😉

    Φιλιά-Φιλιά 🙂

    • teokaf
    • Posted Αύγουστος 8, 2009 at 22:02
    • Permalink

    Σας παρακαλώ να μην λέτε το όνομα της Σαμάνθα Φοξ επί ματαίω.
    Αφήστε σε ησυχία την Θεά που κοσμεί το δωμάτιο μου με 5 φωτογραφίες δείχνοντας το τεράστιο ταλέντο της.
    Αχ

  24. Είπα εγώ κακό λόγο για τη Θεά σου καλέ μου Τεό ?????

    Ίσα – ίσα που σου έχω και τα τελευταία νέα της . Η 43χρονη Σαμάνθα συζεί ευτυχισμένη εδώ και δέκα χρόνια περίπου με την σύντροφο και μάνατζερ της και κατά καιρούς παίρνει μέρος σε διάφορα ριάλιτι της αγγλικής τηλεόρασης .

  25. τι ξεπεσμος ειναι αυτος στο μπλογκ;
    (μονο ο μπαρμπας θα ενθουσιαστει)
    καλες διακοπες αουρα 🙂

  26. Θα φταίει μάλλον το γεγονός ότι οι αντοχές-ανοχές μου είναι πλέον ανύπαρκτες Μούργε …

    Ευχαριστώ για την ευχή ! 😉

  27. ας εξηγήσει κάποιος/κάποια σ’αυτό το αμόρφωτο μπαλόνι πως είναι «ήδη» και όχι «είδη»…έλεος δηλαδή!
    Και επ’ ουδενί δεν ήθελα να θίξω, αγαπητέ ΤεοΚαφ, την αγαπητότατη Samantha Fox!!!!
    Εγώ;;; Που παρολίγον να πήγαινα και στο Γκαγκάριν για να τη δω το χειμώνα (τους έφαγα, κανείς δεν ήθελε να έρθει μαζί μου, για όνομα!!) Αν είναι δυνατόν!!!!
    υ.γ. Κρατάω Άουρα, αν και διάφοροι μας εγκαταλείπουν και θλίβομαι πολύ! Μόνο ο Μούργος μένει να του πετάω πέτρες, σαΐτες και μπαλίτσες από χαρτί!

  28. Τώρα ξέρεις . Όταν θα ξανάρθει, θα πας με τον Τεο !! 😉

    Κι εγώ έχω στενοχωρεθεί πολύ Μπαλόνι μου … Αλλά το μπλόγκιν για πολλούς φάση είναι, τελειώνει κάποτε και εμείς το σεβόμαστε αυτό, έτσι ? Θα λείψει κάτι πολύ όμορφο από τα σχόλια των μπλογκς μας αλλά …

    Ας ελπίσουμε από Σεπτέμβρη γιατί και ο Μούργος τις κλειστές του έχει …

    Σου στέλνω φιλάκια !

    • Ανώνυμος
    • Posted Αύγουστος 12, 2009 at 23:38
    • Permalink

    Άουρα, δεν ξέρω άν σε πρόλαβαίνω, καλές διακοπές και καλή ξεκούραση! Με το καλό να μας ξανάρθεις!
    🙂
    Υ.Γ. Δεν την πολυσυμπαθώ την Σακίρα έτσι και αλλιώς, σόρυ Άουρα μου!

    • αγκνιρα
    • Posted Αύγουστος 12, 2009 at 23:38
    • Permalink

    Φτού σου, εγώ είμαι άουρα, πάλι το όνομα ξέχασα!

  29. Με πρόλαβες αγκνιρα, με πρόλαβες . Αφού το είχα πει . Αν δεν γυρίσει η αγκνιρα, δεν αδειάσει βαλίτσες και δε βάλει πλυντήριο, εγώ ΔΕΝ φεύγω ! ( ειδικά από τη Λάσπη χε, χε ! )

    Σ’ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, ελπίζω κι εσύ να πέρασες όμορφα . Θα τα ξαναπούμε πολύ-πολύ σύντομα … Προς το παρόν σου αφιερώνω το τραγούδι της Κέϊτ στο καινούργιο ποστ και σε φιλώ !!! 🙂

  30. very bad indeed. Lady gaga htan to prwto pou skeftika kai gw.

  31. Battered couture, μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι . 😉

    Το Balenciaga φόρεμα της Madonna στο νέο της βίντεο το είδες ? Η μέρα με τη νύχτα ( σε σύγκριση με το Σακιράκι ) !


Σχολιάστε

