Skip navigation

Για το πόσο πολύ χάρηκα για τη βράβευση του » Κυνόδοντα « του Γιώργου Λάνθιμου πριν λίγες μέρες στις Κάννες, το έγραψα σε σχόλιο μου στο προηγούμενο ποστ . Πρόκειται για μεγάλη επιτυχία και μακάρι στο μέλλον να μην αποτελέσει το γεγονός αυτό μια ακόμη εξαίρεση στον κανόνα για τον πολύπαθο ελληνικό κινηματογράφο .

Στη συνέχεια η καλή μου μπλογκοφίλη Αγκνιρα  με προέτρεψε να αρχίσω να ανεβάζω ποστάκια και για ελληνικά τραγούδια ή μουσικά βίντεο . Δεν ξέρω αν θα το κάνω συστηματικά κάποια στιγμή . Ακούω πολλή ελληνική μουσική, δεν είμαι ξενομανής, απλώς εδώ και πολλά χρόνια τυχαίνει να με εκφράζουν περισσότερο ξένα ακούσματα . Η αλήθεια είναι ότι το έχω σκεφτεί αρκετές φορές αλλά ειδικά στον τομέα βίντεο κλιπ λίγες είναι οι φορές που έχω εντυπωσιαστεί ή έχω θαυμάσει τη δουλειά ελλήνων σκηνοθετών ( π.χ. τότε που παραμιλούσαν για τον Ν. Σούλη κι έλεγαν τι φοβερός βιντεοκλιπάς είναι, εγώ τον θεωρούσα επιεικώς απαράδεκτο και το μοντάζ των βίντεο του – που είναι ΤΟ σημαντικό κομμάτι δουλειάς σ’ένα βίντεο – πολύ πρόχειρο και κακό ) κι έτσι το ερέθισμα δεν είναι τόσο μεγάλο ώστε να με εμπνεύσει να γράψω κάτι .

Κι εδώ ο Λάνθιμος αποτελεί για εμένα εξαίρεση . Είναι ο πρώτος που μου ερχόταν πάντα στο μυαλό όταν σκεφτόμουν τον όρο » ελληνικό βίντεο κλιπ » ( για έναν μυστήριο λόγο ο δεύτερος είναι ο πολυτεχνίτης Νικήτας Κλιντ, ex-Active Member νυν » Ρόδες «,  και ακολουθούν οι White Room και η Μαρία Σκόκκα, ίσως γράψω κάποτε και για αυτούς ) . Και τον Λάνθιμο έτσι τον ήξερα μέχρι πριν λίγο καιρό ( αν και είχα δει και τις εξαιρετικές διαφημίσεις που έχει κάνει ), δηλαδή ως σκηνοθέτη κυρίως βίντεο κλιπ . Κι επειδή είμαι χαρούμενη για την επιτυχία του ( είναι και συνομήλικος και καμαρώνω για τη γενιά μου χε, χε ! ), θα κάνω μια εξαίρεση και θα σας θυμίσω ορισμένα πολύ ωραία βίντεο του Γιώργου Λάνθιμου από το παρελθόν για να διαπιστώσετε πόσο άξιζε από τότε . Αξίζει να δείτε τα βιντεάκια, παρατηρείστε τα ακόμη κι αν δεν σας αρέσουν τα τραγούδια . Σημασία έχει η εικόνα ( που δεν μπόρεσα να την πετύχω στην καλύτερη ποιότητά της, δε φταίω εγώ, τα παράπονα σας στο ΓιουΤούμπι παιδιά, η κατάσταση είναι απαράδεκτη )

Το πρώτο βίντεο του Λάνθιμου ( μπορεί και να κάνω λάθος … αλλά δε νομίζω, είναι το πρώτο του ) έσκασε στα μάτια μου σαν μεγάλη βόμβα έκπληξης το 1995 ? – 1996 ? και ανέκραξα » επιτέλους, ένα βίντεο της προκοπής !!!!  ποιός το σκηνοθέτησε ??? » . Είναι η  » Παραμυθένια « της υπέροχης Κατερίνας Κυρμιζή . Το τραγούδι το λάτρεψα τότε . Έκτοτε και η Κυρμιζή και ο Λάνθιμος μπήκαν στην καρδιά μου . Μιλάμε για βίντεο πριν από 14 χρόνια, μην ξεχνιόμαστε !!!

 

( γυρίστηκε για την αγκνιρα, που είχε την ιδέα )

 

Για την γλυκύτατη Κυρμιζή ο, μόλις 23 χρονών τότε, Λάνθιμος σκηνοθέτησε και το επόμενο βίντεο της, το εξίσου όμορφο » Στην πίσω τσέπη του μπλου τζην « . Πολύ μπροστά κι αυτό για την εποχή του . Έχω αδυναμία στην Κυρμιζή, ό,τι θέλω κάνω στο μπλογκ μου, το ανεβάζω κι αυτό ! ( απαράδεκτη εικόνα αλλά είπαμε , ΔΕΝ φταίω εγώ ! )

 

( γυρίστηκε για τον γκρινιάρη Μούργο )

 

Το ταλέντο του Λάνθιμου έμελλε ( για κακή μου τύχη ) να ξεδιπλωθεί λίγα χρόνια αργότερα όταν συνεργάστηκε με τον Σάκη Ρουβά !! Δηλώνω αντι-ρουβίτσα εξαποανέκαθεν αλλά οφείλω να παραδεχτώ ότι για τον Sakis ( και για τα ελληνικά δεδομένα ) ο Λάνθιμος γύρισε τότε ίσως κάποια από τα καλύτερα του βίντεο και ίσως κάποια από τα καλύτερα ελληνικά μουσικά βίντεο που έχουν γίνει μέχρι και σήμερα . Φύγαμε !

Γκα γκα γκαγκάν ! Γκα γκα γκαγκάν ! » Άντεξαααα ! « . Καταπληκτικό βίντεο ( αγνοούμε το λοβοτομημένο βλέμμα του Sakis, ok ? ) + απίστευτο σχόλιο γιουτουμπά που βρήκα κάτω από το βιντεάκι : » πιστευω οτι αν η γκομενα ειχε πιο μεγαλο βυζι,το clip θα κατεβαινε για grammy..ειναι πολυ γαμω το συνολο κατα τα αλλα..Αλλα το γκομενακι υστερει « Α χα χααα !!  Χωρίς  πλάκα τώρα … καταπληκτικό βίντεο .

 

( γυρίστηκε για την Ιδιαιτέρα Γραμματέα που μαγειρεύει τέλεια, φωτογραφίζει φοβερά, μεγαλώνει παιδιά, ποτίζει όμορφα λουλούδια, ξαναμαγειρεύει, έχει μυαλό μετά για να σχολιάζει στη Λάσπη και Αντέχει ακόμη ! )

 

» Δεν έχει σίδερα η καρδιά σου να με κλείσει « . Το ΜΟΝΑΔΙΚΟ τραγούδι του Sakis που μου αρέσει ( το ομολογώ ) και ( ξανά ) με  εκπληκτικό βίντεο .

 

( γυρίστηκε για το φοβερό Παπάκι που δεν μπορεί κανείς να το συγκρατήσει στα σχόλια )

 

» Θέλεις ή δε θέλεις « . Εγώ πάλι Σάκη μου, δε θα πάρω . Το βίντεο όμως είναι πάρα πολύ καλό, καθαρά λόγω Λάνθιμου, και νομίζω ότι θα μείνει στην ιστορία ως το Απόλυτο Βίντεο Της Απόλυτης Ρουβίτσας Χωρίς Ηλικία .

 

( γυρίστηκε για την Κόκκινο Μπαλόνι, που δεν ξέρω πολύ καλά αλλά μαθαίνω, γιατί περιέχει ωραίες μπαλίτσες, μπαλόνια, χρώματα κλπ )

 

» Ασημένιος Κύκλος » – Νίκος Γρηγοριάδης . Χαμηλών τόνων δημιουργός, πολύ αξιόλογος, συνεργάζεται σταθερά χρόνια τώρα με την Κατερίνα Κυρμιζή κι εδώ ο Λάνθιμος » παίζει » σε άλλο γήπεδο, ύφος, στυλ . Πανέμορφη μουσική . ( Καλέ αυτή που παίζει στο βίντεο δεν είναι μια ηθοποιός-δε-θυμάμαι-πως-τη-λένε, που έπαιζε σ’ένα σίριαλ τη μαθήτρια και στο » Εκπαιδεύοντας Τη Ρίτα » με τον Κιμούλη ???? Ντόϊνγκ ! )

 

( γυρίστηκε για την αγαπημένη μου Ρενάτα, τέλος )

 

Ο Λάνθιμος μεταξύ άλλων έχει δημιουργήσει σχεδόν όλα τα promo videos για τις παραστάσεις του Δημήτρη Παπαϊωάννου . Χαρακτηριστικό παράδειγμα το βίντεο για τον » Δράκουλα « . Μαγικό !

 

 

Δείτε κι αυτό !!!! Φανταστικό !!!

 

( γυρίστηκαν για την αγαπημένη Κροτ, των τεχνών, των θεαμάτων και των θεαματικών σχολίων στη Λάσπη )

 

Last but not least … Ο Λάνθιμος έχει γυρίσει και βίντεο ας το πούμε » διεκπεραιωτικά » . π.χ. ? Βίντεο που γυρίστηκε το 1998 για λογαριασμό πασίγνωστης αδυναμίας του Τεοκαφ ( φήμες λένε ότι ο Τεο συμμετείχε και στην παραγωγή ) . Δώσε !

 

( γυρίστηκε για αποκλειστική χρήση από τον Τεοκαφ )

 

Ποιόν άφησα ? Τον Φάρο ?? Oh no !!! Ο Γιώργος Λάνθιμος έχει σκηνοθετήσει, λέει, και τη Χαρούλα Αλεξίου . Έφαγα τον κόσμο να βρω ποιό άσμα της, αλλά τζίφος . Όποιος/α μπορεί να με διαφωτίσει και να μου πει τον τίτλο του τραγουδιού θα με χαροποιήσει ιδιαίτερα . Έχω μια υποψία ότι είναι το » Νά’μαι καλά « αλλά δεν είμαι καθόλου, μα καθόλου σίγουρη . Το ανεβάζω όμως για τον Φάρο γιατί είναι αισιόδοξο και με πολύ ωραίους στίχους και στο βίντεο πρωταγωνιστεί ο απλός καθημερινός πολίτης, πρωταγωνιστεί ο Λαός ( όλε ) .  Πολύ καλό βίντεο κατά τ’ άλλα .

 

( γυρίστηκε για τον Φάρο ! )

( και αφιερώνεται σε όποιον/α πέρασε από αυτό εδώ το μπλογκ, έστω και μια φορά . Thanks ! )

 

* * * Είναι κανείς εδώ ???  * * *

37 Comments

    • teokaf
    • Posted Ιουνίου 3, 2009 at 05:57
    • Permalink

    Δεν πρέπει να βγάζεις στην φόρα τέτοιες ευαίσθητες πληροφορίες Άουρα γιατί θα φάμε τα μουστάκια μας με τον Ντέμη ( και επειδή εγώ δεν έχω ότι φάμε θα είναι απ το δικό του όπως λέει και ο Σταυρίδης).

  1. ευτυχώς που δε μου αφιέρωσες Σάκη, θα τρωγαμε τις κοτσίδες μας, μιας και δνε έχουμε μουστάκια, χα χα!
    [όπως πάντα, δε μπορώ να δω τα γιουτούμπια, επιφυλλάσομαι για αργότερα!]

  2. Τεο @

    Μην το λες σ’εμένα Τεο ! 👿
    Ξέρεις πολύ καλά ΠΟΙΟΣ ξεφούρνισε πρώτος τα προσωπικά σου δεδομένα ( γαβ ) !!!

    Χμμ … Δε νομίζω ότι θα τον πολυνοιάξει πάντως τον Ντέμη … Μάλλον θα σου πει κι » ευχαριστώ » …

    Κροτ @

    Α ! Έπρεπε να το κάνω ! Θα κόβαμε και εισιτήρια 😆
    ( τι ? μόνο ο Μούργος θα βγάζει χρήματα με πλάγιους τρόπους ? )

    Κροτούλα να δεις τα βιντεάκια σου, νομίζω θα σου αρέσουν πολύ !

    • teokaf
    • Posted Ιουνίου 3, 2009 at 14:28
    • Permalink

    Δεν κατάλαβες Άουρα οι ευαίσθητες πληροφορίες είναι το ότι συμμετείχα στην παραγωγή του βίντεο κλιπ ( για τον έρωτα με την Δέσποινα και τον Φοίβο το ξέρει όλος ο κόσμος), αλήθεια που το έμαθες βρε τσακάλι;

    • teokaf
    • Posted Ιουνίου 3, 2009 at 14:38
    • Permalink

    Τώρα να πούμε και κάτι που έχει να κάνει με τον Λάνθιμο:

    Η πρώτη μου αντίδραση μόλις έμαθα για την βράβευση ήταν How the F@ck is this?
    τόσο γνωστός ήταν σε μένα.
    Δυστυχώς αν δεν δω δεν μπορώ να πω τίποτε. Γιατί η σχέση μου με τον Ελληνικό κινηματογράφο είναι γνωστή. Φέτος επειδή ήταν στο τζάμπα αφιέρωσα κάποιες ώρες να δω μερικές ταινίες που υποτίθεται ήταν φοβερές και τρομερές. Ελληνικές εννοώ.
    Δεν θα μακρηγορήσω μην πηδάς απ το μπαλκόνι.
    Είδα το Μπανγκ Μπανγκ, τον Ηλία του 16ου και ένα με την Ράντου.

    Εκτός από τον Ηλία που είχε κάποια καλά στοιχεία (μέρα με την νύχτα φυσικά απ το ορίτζιναλ) τα άλλα παλεύουν να φτάσουν στο επίπεδο του Παρθενοκυνηγού και του Ράκος νούμερο 154 με τον ώριμο Τζανετάκο. Ειδικά για το Μπανγκ Μπάνγκ είχα διαβάσει φοβερά και τρομερά. Αν είχα πληρώσει για να το δω θα έβαζα σε επικήρυξη τον κ@λο όλων αυτών που έγραψαν αηδίες για να κάνουν πλάτες στον δήθεν Ελληνικό κινηματογράφο.

    Όπως βλέπεις δεν μπορώ να πω πως θα πάω να το δω με τις καλύτερες προθέσεις αλλά εύχομαι να με διαψεύσει επιτέλους κάποιος Έλληνας.

    • teokaf
    • Posted Ιουνίου 3, 2009 at 14:39
    • Permalink

    Who the F#ck Κλπ

  3. Τεοκαφ 1 @
    Που ???? Τς … Πόσα λίγα ξέρεις για μένα Τεοκαφ …

    Τεοκαφ 2 @

    Φέτος είδα μόνο το Μπανκ Μπανγκ και μετά από σχετική πίεση της παρέας μου . Ούτε το μετάνιωσα, ούτε ξέρασα αλλά ούτε και χειροκρότησα, ούτε και γέλασα . Χαμογελούσα μόνο που και που . Ήταν μια ανώδυνη εμπειρία χωρίς ευτυχώς δυσάρεστες αναμνήσεις ( μάλλον καθόλου αναμνήσεις ) . Πιστεύω πάντως ότι ο Χαραλαμπόπουλος έχει πολύ ταλέντο .

    Η ταινία του Λάνθιμου, από τα λίγα που διέρρευσαν και διάβασα, καταλαβαίνω ότι δεν έχει καμία σχέση με ό,τι κυκλοφορεί .

    • teokaf
    • Posted Ιουνίου 3, 2009 at 14:44
    • Permalink

    Α και το σημαντικότερο:
    Αλήθεια λες να μην τον νοιάζει τον Ντέμη; Λες να έχω ελπίδες;
    My dream comes true:
    Την Δέσποινα να τραγουδάει για μένα στο μπάνιο και ο Φοίβος να συνθέτει στο σαλόνι.

  4. Ποτέ δεν ξέρεις …
    Μόνο να μη σου βγει ανάποδα εύχομαι ! Ο Φοίβος στην μπανιέρα και η Δέσποινα στο σαλόνι . ΧΑΑΑΑΑ !

    ( σε πειράζω )

  5. Άουρά μου, απίθανο το ποστ σου!!

    Την Κατερίνα Κυρμιζή δεν την ήξερα ούτε το Νίκο Γρηγοριάδη. Πολύ μου άρεσε το δεύτερό της τραγούδι. 🙂 Το δε αφιερωμένο σ’ εμένα βιντεάκι ήταν εκπληκτικό. Σ’ ευχαριστώ πολυύύ! 😀
    (Θα τους ψάξω περαιτέρω.)

    Σάκη δεν ακούω κι έτσι τα βιντεάκια-στα οποία είναι πολύ μπεμπέ) δεν τα ΄χα υπόψη, εκτός απ΄το τελευταίο του που το ΄χα χαζέψει μια δυο φορές για προφανείς λόγους. 😉

    Το δεύτερο βίντεο του Παπαϊωάννου είναι μεγαλείο!!!!!!

    Σου αφιερώνω κι εγώ το τελευταίο τραγούδι! 😉

  6. Ααα!!Το νυχτερινό τους όμως το ΄χω ακούσει και μ’ άρεσε! 😀

    Η ηθοποιός στο βίντεο είναι αυτή που λες. Θες κι όνομα?

  7. Σ’ευχαριστώ Ρενάτα μου !

    Ααααχ … Το » Νυχτερινό » … Τέλειο τραγούδι, τέ-λει-ο ! Και καλό και το βίντεο . Ήθελα να το ανεβάσω κι αυτό αλλά δεν είναι Λάνθιμος .

    Δε μ’απασχολεί το όνομα . Σ’ Ευδοκία Κάτι είναι, τέλος πάντων .

  8. τι ειναι αυτο που διαβαζω; 👿
    ειμαι γρινιαρης εγω; 👿
    εγω ειμαι γρινιαρης; 👿
    ΜΑ ΓΚΡΙΝΙΑΡΗΣ;
    δεν παμε καλα λεωωωωω 👿
    γλυκομιλητο με εχουν πει ΑΛΛΑ γκρινιαρη ποτε 👿
    αααααααααααααααααααααααααααα 👿
    υ.γ.
    1.δεν βλεπω βιντεοκλιπ οποτε δεν ξερω τη δουλεια του. μαλλον εχει γυρισει μια ταινια του λαζοπουλου-καπου το διαβασα-
    2. μπαρμπα ξερεις πως θα γινει: ο ντεμης θα «τραγουδαει» στο μπανιο, ο φοιβος θα εκτελει τις μελωδιες του και η δεσποινα θα βλεπει βιντεοκλιπ στην πλασμα οθονη της (εσυ δεν θα αναπνεεις) 😛

    • teokaf
    • Posted Ιουνίου 3, 2009 at 22:26
    • Permalink

    Και η Δέσποινα θα βλέπει ένα υπέροχο πλάσμα ( εμένα ) θέλεις να πεις Μούργο.

    Ρε που ξέρεις εσύ από ερωτικές γυναίκες;( ας έρθει και ο Φοίβος δεν έχω πρόβλημα αρκεί να είναι η Δέσποινα εκεί, όλοι οι καλοί χωράνε, που σημαίνει πως στο όνειρο δεν είσαι μέσα)

  9. Απίθανο ποστ!
    Πόσα έμαθα πάλι!
    κυρίως ότι αυτήν την κυρμιζή την ήξερα απ’εξω κι ανακατωτά αλλά νόμιζα ότι είναι 2-3 διαφορετικές:):)

    μπράβο και πάλι μπράβο! σχεδόν διδακτορικό !

  10. reeeeeeeee
    που το ήξερες ότι είμαι Ρουβίτσα;;;;;
    Όχι τρελή, αλλά είμαι λίγο(και ομολογώ ότι προτιμώ το «δεν έχει σύνορα η καρδιά» και το «σ’έχω ερωτευτεί».
    Κροτ…φάε τις κοτσίδες σου!

  11. Guys sorry, αλλά προχθές το βράδυ έγινε Ο Πόλεμος Των Άστρων στο pc μου, με αποτέλεσμα ο έρμος ο υπολογιστής να κολλήσει τη γρίππη των χοίρων, των πτηνών, των τρελλών αγελάδων, 15 trojans και δεν ξέρω’γω τι άλλο ! Τώρα βρίσκεται σε ανάρρωση .

    ( ποιά/ος του έκανε βουντού ΕΕE ??? ) 👿

    Απαντώ βιαστικά από τη δουλειά κι ελπίζω το βράδυ όλα να είναι καλύτερα …

    Μούργος @

    Αντί να πεις » σ’ευχαριστώ Παναγίτσα μου που δεν με είπε τσιφούτη, φιλάργυρο, βρωμίλο, ανεγκέφαλο κλπ κλπ και με είπε μόνο γκρινιάρη » αντιδράς ΕΤΣΙ ?? 👿 👿

    Ε τότε ΝΑΙ !! Γκρινιάζεις ελεεινά !!! 👿

    1. Έχει ΣΥΝσκηνοθετήσει με τον Λαζόπουλο το φιλμ » Ο Καλύτερος Μου Φίλος » ( αυτό δεν το ήξερα εγώ χα χα )

    2. Πολλοί μαζεύτηκαν στο σπίτι του Τεο και θα μπουκάρει το Ηθών ! 😆

    Τεο @

    Καλά τότε, παλιά, να το δεχτούμε . Αλλά τη θεωρείς και σήμερα ερωτική γυναίκα ΕΤΣΙ όπως έχει γίνει ??? 😯

    Keep dreaming !

  12. Α, Μπα ? @

    2-3 διαφορετικές ??? Πώς γίνεται αυτό καλέ ? Αν και η αλήθεια είναι ότι η Κατερίνα στο μεταξύ είχε πάρει κιλά, έκοψε κοντό το μαλλί κ.α. Ίσως γι’αυτό μπερδευόσουν ?

    Ευχαριστώ για τα καλά λόγια !!! Φιλιά ! 😳

    ( μεταξύ μας … δεν ήταν να γράψω για τον Λάνθιμο … ένας φίλος μου είχε πει : θέλεις να έχεις πολλά views ?? Ε, γράψε για τον Ρουβά !!! Μουα χα χα χα χααααα ! )

    Μπαλόνιιι !!! @

    Μπαλόνι θα τα λέμε πιο συχνά θα δεις ! ( απειλή ? χα χα ) . 😉

    Έχω το κληρονομικό χάρισμα αλλά το άσμα δεν το πέτυχα γμτ … Κάνε, αν είναι, ανταλλαγή βίντεο με το Παπί ( ΑΝ τη δεχτεί χο, χο ) !

    Φιλιά ! 🙂

    • αγκνιρα
    • Posted Ιουνίου 4, 2009 at 14:59
    • Permalink

    Άουρα, είμαι συγκινημένη, σνιφ, σνιφ, δειλά-δειλά έγραψα μια μικρή επιθυμιούλα μου και συ έκανες ολόκληρο ποστ, και τι ποστ! Τέλειο! Τόση δουλειά! Και τόσο καλοφτιαγμένο! 🙂 🙂
    Ευχαριστώ! Έμαθα πολλά πράγματα (να σου ομολογήσω ότι μέχρι προ τινος δεν είχα δει ούτε ένα βίντεο κλιπ;)
    Η αφιέρωση τέλεια! Μ’ αρέσει και το βίντεο και το τραγούδι και η τραγουδίστρια (θυμίζει λίγο Κέιτ Μπους η φωνή της, για ιδέα μου είναι; :mrgreen: )
    Όσα για τα υπόλοιπα βίντεο, πολύ ενδιαφέροντα. Το όνομα Ρούβας δεν μου λέει τίποτα – δε φτανει η φήμη του μέχρι εδώ πέρα 😆 – αλλά απ’ αυτά που λέτε υποθέτω ότι έχει σουξέ στην Ελλάδα – ε, δεν είναι προφανές γιατί; 😆 (Εμένα μου πέφτει λίγο νέος, Ρενάτα 😉 )
    Φιλιά, Άουρα, και καλή σου μέρα!

    • Ιδιαιτέρα Γραμματεύς
    • Posted Ιουνίου 4, 2009 at 15:10
    • Permalink

    Αυρούλαααα!!!
    Ευχαριστώ πολύ! 🙂
    Θα το δω το βράδυ στο σπίτι, μετά τις εισαγωγές και τις μεταφράσεις των Αρχαίων. 😦
    Σνιφ!

    • teokaf
    • Posted Ιουνίου 4, 2009 at 16:49
    • Permalink

    Αγαπητή Άουρα είμαι πιστός στις γυναίκες που μ αρέσουν ( η Δέσποινα δεν είναι φυσικά από αυτές μην τρελαθούμε, τα τραγούδια του Φοίβου μ αρέσουν, τώρα που το έγραψα δεν ξέρω ποιο είναι χειρότερο τελικά ν σ αρέσει η Δέσποινα ή μουσική του Φοίβου) αφού να σκεφτείς μ αρέσει ακόμα η Ράκελ Γουέλτς.

  13. Ωραία τα βίντεο. Έχει ταλέντο ο άνθρωπος. Ο καλύτερος μου φίλος βέβαια δεν μου άρεσε αλλά εκεί είχε ΛΛ. Την Κινέττα δυστυχώς δεν την έχω δει (αν και δεν έχω ακούσει τα καλύτερα είχε πάντως καλή πορέια σε φεστιβάλ)

  14. All clear …Επιτέλους .

    αγκνιρα @

    Μα ήταν μια πολύ καλή ιδέα . Χαίρομαι ΤΟΣΟ πολύ που σου άρεσε και σ’ευχαριστώ !! Βέβαια βίντεο και τραγούδια είναι λίγο εώς πολύ μπαγιατέ, βλέπεις ήθελα να σου αφιερώσω κάτι πιο φρέσκο … Μια άλλη φορά ! ( Πώς να πετύχεις ελληνικά βίντεο εκεί στα ξένα ? Λογικό . Σε καταλαβαίνω )

    Δεν με δυσκόλεψε καθόλου το ποστ, το αντίθετο ήταν ένα από τα πιο απλά μου ( ευτυχώς γιατί δεν έχω χρόνο ! ) σε σύλληψη και εκτέλεση γιατί ήξερα από πριν τις δουλειές του Λάνθιμου στον τομέα αυτό . Γι’αυτό ήταν για μένα μεγάλη έκπληξη τα τόσα θετικά σχόλια, κοκκινίζω !

    ΔΕΝ ξέρεις τον Σάκηη – Σάκηη ??? Είσαι φαινόμενο !! Αλλά αφού σου αρέσει, σε βλέπω εγώ, εκκολαπτόμενη Ρουβίτσα είσαι . Αλήθεια, ελβετική έκδοση Σάκη υπάρχει ? Κανένας ?

    Φιλιά από Αθήνα στην Ζυρίχη και καλό, πολύ καλό σου βράδυ 😀

  15. Ιδιαιτέρα Γραμματεύς @

    Καλύτερα το βράδυ Ιδιαιτέρα μου γιατί το βίντεο είναι λίγο … » απαραίτητη η γονική συναίνεση » χε, χε ! 😉

    Βάστα γερά ! Εξετάσεις μου μυρίζονται ? Ο Ιούνιος μπήκε και για τις περιπτώσεις που μας λες είναι ο χειρότερος μήνας . Μπρρρ ! Θα τελειώσει όμως, πού θα πάει ?

    Τεοκαφ @

    Αγαπητέ Τεοκαφ,
    συγχαρητήρια για τη σταθερότητα σου . Έτσι κι αλλιώς τα γούστα δύσκολα αλλάζουν .

    Και κανείς δεν είναι τέλειος . Επομένως … αυτό που θέλω να πω είναι ότι …

    Θέλω Τοπ 10 Φοίβου by Teokaf ΤΩΡΑ !!! 😈

  16. zamuc @

    Δεν έχω δει καμιά από τις δύο ταινίες που αναφέρεις ( και επιπλέον ο Λαζό δεν μου κάνει » κλικ » κινηματογραφικά για να θελήσω να τον δω – για την πρώτη το λέω ) . Ο Λάνθιμος είναι ο μόνος » βιντεοκλιπάς » που γνωρίζω ο οποίος γύρισε και ταινίες μεγάλου μήκους, αυτό λέει πολλά, και χάρηκα που το ένστικτο μου βγήκε αληθινό . Μακάρι η περίπτωση του να μην αποδειχθεί » πυροτέχνημα » .

    Αλλά κι εσύ βρε παιδί μου … Αν πήγες όντως στις Κάννες γιατί δεν έκανες ούτε ένα μικρό » ρεπορτάζ » για εμάς τους άτυχους ? Άκουσες κάτι για εκείνον εκεί ? Πρόσεξες καμιά αντίδραση ?

    • teokaf
    • Posted Ιουνίου 5, 2009 at 07:05
    • Permalink

    Πάλι καλά νόμιζα πως θα ζητήσεις το τοπ 10 των γυναικών ( δεν θέλω διαζύγια κλπ είμαι εχέμυθος άνθρωπος) θα σου έρθει οσονούπω και καλά να πάθεις.

  17. Το μπλογκ αυτό σέβεται το θεσμό του Γάμου ( ΜΟΝΟ για σήμερα, μουα χα χαα χααα ) και δε θα σε φέρει σε δύσκολη θέση .
    Ο Φοίβος έχει πιο πολύ ενδιαφέρον ( είμαι περίεργη για τη λίστα ), αν προηγηθεί και μια μικρή τεκμηρίωση ακόμη καλύτερα .

    Άντε να σε δω ! 🙂

    • teokaf
    • Posted Ιουνίου 5, 2009 at 20:56
    • Permalink

    Αρχίζουμε με την μικρή τεκμηρίωση:

    1. Αν υπάρχει κάτι για να το κλέψω, το κλέβω. Π. Πικάσο
    2. Η τέχνη ανθίζει και στο ευτελές. Μ Χατζηδάκης ( Β πρόγραμμα εκπομπή με τον Φλωρινιώτη) .
    3. Θέλω δηλαδή να πω πως δεν ξοφλάει κανείς έτσι εύκολα με μια μουσική που δεν του αρέσει βαφτίζοντάς την απλώς κακοφωνία. Ι. Στραβίνσκυ ( Μουσική Ποιητική)
    4. Όταν είσαι ερωτευμένος ακούς καψουροτράγουδα . Μούργος ( Ιδιωτική συλλογή εκμυστηρεύσεων)

    🙂 🙂 🙂

  18. Η ατάκα Μούργου ήταν η καλύτερη . 😆

    Mου αρέσει το 9 και το 5 και εννοείται το 1 . Το βίντεο του 2 θα έπρεπε να γίνει ισόβια επίσημο διαφημιστικό σποτ του ΕΟΤ ! 🙂

    Περίμενα όμως βρε παιδί μου να βάλεις το » Θα Μελαγχολήσω » … Για μένα αυτό και το » Στα’δωσα όλα » είναι τα καλύτερα του Φ. Για τις εξώφθαλμες αντιγραφές δε θέλω να πω τίποτα γιατί θα εκνευριστώ .

  19. Πήγα όντως στις Κάννες αλλά όπως ήδη εξήγησα το φεστιβάλ δεν είναι και πολύ φιλικό για τον τουρίστα. Άκουσα βέβαια σχόλια κτλ για τις ταινίες που είχαν προβληθεί αλλά ο Κυνόδοντας δεν είχε προβληθεί τις μέρες που ήμουν εκεί

  20. Thanks zamuc για τη διευκρίνιση . Άντε, και του χρόνου σου εύχομαι ! 🙂

    ( Τα μεγάλα, σοβαρά διλήμματα του Ανθρώπου : να ανεβάσω καινούργιο ποστ απόψε ή να δω dvd ? Μμμ … Dvd ! 😉 )

  21. fantastiko to post. Xilia bravo gia to psaksimo kai an mh ti allo epitelous gia ton lanthimo. Vriskw tromera kalogousto kai to oti afierwneis kathe video kapou. Einai san ena dwro.

  22. Καλωσήρθες Battered Couture ! Με κάνεις και κοκκινίζω καλέ … σ’ευχαριστώ πάααρα πολύ .
    Χμ … δεν το έψαξα και πολύ το θέμα, τις περισσότερες δουλειές του Λάνθιμου τις ήξερα . Βλέπεις, είμαι λίγο … βιντεόπληκτη .
    Τους μπλογκοφίλους μου τους αγαπώ και είμαι πάντα γενναιόδωρη μαζί τους ( όταν έχω χρόνο ! ). Ελπίζω να τα λέμε συχνότερα ( πρόλαβα να δω και το δικό σου μπλογκ για λίγο ). Θα τα λέμε όμως και στην Α, Μπά ? ( όταν πάλι βρω χρόνο, πολύ πήξιμο τελευταία ) . 😉

    Να είσαι καλά και πάλι ευχαριστώ για το σχόλιο !

  23. αααααχ, εγώ σήμερα το είδα 😥
    και μου άρεσει πολύ και ο Sakis και το Δεν έχει σίδερα η καρδιά για να με κλείσει!!!
    ευχαριστώ αναδρομικάααα :’) :’)
    και ναι, αφού αρέσει και στο μπαλόνι το κοκ-κι-νόοο, θα πάρω θάρρος, θα βγω στους δρόμους να το πω πως Saki, Saki, σ’ αγαπώωωω

  24. (aura, να ρωτήσω κάτι άσχετο αχμ αχμ, σου αρέσει ο Bruce Springsteen?)

  25. Καθόλου δεν πειράζει Παπί μου για την καθυστέρηση ! Εγώ σ’ευχαριστώ .

    Εκδηλώθηκες εεεεε ? Άλλη μια Ρουβίτσα στη λίστα χε, χε !

    Όσο για την ερώτηση σου … https://auravoluptas.wordpress.com/2009/03/26/%cf%85%cf%80%ce%ac%cf%81%cf%87%ce%b5%ce%b9-%ce%ad%ce%bd%ce%b1-%ce%bc%ce%ad%cf%81%ce%bf%cf%82/

    😉
    ( ελπίζω από εδώ και στο εξής να έχω περισσότερο χρόνο και να σας επισκέπτομαι όλους συχνότερα ! )


Σχολιάστε

