Skip navigation

Τόμας Χάμιλτον, Έρικ Χάρις – Ντίλαν Κλέμπολντ, Ρόμπερτ Στάινχάουζερ, Τζέφρι Ουάιζ, Κίμβιρ Γκιλ, Σεμπάστιαν Μπος, Σεούνγκ Χούι Τσο, Πέκα-Έρικ Αουβίνεν, Στίβεν Καζμιέζαρκ, Μάτι Σαάρι, Τιμ Κρέμτσερ, Δημήτρης Πατμανίδης . Στο τέλος, όλοι αυτόχειρες .

 

» Δεν έχω πλεον λόγο να συνεχίσω να ζω. Δυστυχώς για εσάς, είμαι πολύ εγωιστής για να φύγω και να σας αφήσω να ζήσετε τις γ***ς ζωές σας. Πριν πεθάνω θα σας στερήσω ό,τι πολυτιμότερο έχετε. Δεν έχω σεβασμό για την ανθρώπινη ζωή. Φτύνω κατάμουτρα στην “αξιοπρέπεια” και την “τιμή” σας και σε ό,τι έχετε ιερό. Έχω πάρει την απόφασή μου και δεν πρόκειται να κάνω πίσω. Οποιοσδήπωτε βρεθεί μπροστά μου το πρωί της 10ης Απριλίου 2009 γίνεται άμεσα στόχος- δεν θα υπάρξει καμία διάκριση στην ηλικία, το φύλο ή την καταγωγή εκείνων που θα δολοφονήσω, για εμένα είστε όλοι σκουπίδια. Θα σας σκοτώσω γιατί έτσι γουστάρω και θα φροντήσω να το ευχαριστηθώ όσο περισσότερο γίνεται. Για τους περισσότερους απο εσάς μπορεί να ακούγομαι παρανοϊκός, εγκληματίας ή δολοφόνος…

Κάνετε λάθος, εσείς είστε τα νοητικώς στερημένα θρασύδειλα εγκληματικά καθάρματα που βρίζουν υπό την κάλυψη της ανωνυμίας, της ιδιότητας του καθηγητή ή των πολυάριθμων παρέων. Μέχρι στιγμής δεν έχω εισπράξει τίποτα άλλο παρά την απόρριψη και την ύβρη των γύρω μου. Σας τα επιστρέφω με την υπόσχεση να περάσετε τις τελευταίες στιγμές σας παρακαλώντας για την ελλεεινή και τρισάθλια ζωή σας- σύντομα θα δείτε πως είμαι άνθρωπος που τηρεί τις υποσχέσεις του… Δεν είμαι αναγκασμένος να δώσω περαιτέρω εξηγήσεις για τις πράξεις μου. Δεν έχω γνωρίσει παρά ένα άτομο που να αξίζει σαν άνθρωπος και με την οποία πίστευα πως είχα ερωτευτεί. Νιώθω πολύ άσχημα που με απέρριψε και ελπίζω πως με ό,τι κάνω την Παρασκευή θα αλλάξει γνώμη για μένα « .

 

83 σφαίρες …

 

 

Come touch me like I’m an ordinary man
Have a look in my eyes
Underneath my skin there is a violence
It’s got a gun in its hands

Ready to make
Ready to make
Read-
Ready to make sense of anyone anything
Anyone anything

Black holes living in the side of your face
Razor wire spinning around your
Blistering sky
Bullets are the beauty of the blistering sky
Bullets are the beauty and I don’t know why
Bullets are the beauty of the blistering sky
Bullets are the beauty and I don’t know why

Personal responsibility

Come find me
Let me be the lesser of a beautiful man
Without the blood in his hands
Come and make me a martyr
Come and break my feeling
With your violence
Put a gun in my hand


Ready to take…
Ready to take…
Ready to take…
…Out anyone, anywhere

Anyone, anywhere
Anyone, anywhere

Black holes living in the side of your face
Razor wire spinning around your
Blistering sky
Bullets are the beauty of the blistering sky
Bullets are the beauty and I don’t know why
Bullets are the beauty of the blistering sky
Bullets are the beauty and I don’t know why

Personal responsibility

Black holes living in the side of your face
Razor wire spinning around your
Blistering sky
Bullets are the beauty of the blisterin’ sky
Bullets are the beauty and I don’t know why
Bullets are the beauty of the blisterin’ sky
Bullets are the beauty and I don’t know why

Personal responsibility ( insanity )
Personal responsibility ( insanity )
Personal responsibility ( insanity )
Personal responsibility ( insanity )

 

Το νέο ήρθε και με βρήκε Παρασκευή βράδυ μετά από μία ακόμη κουραστική μέρα, αποκομμένη ( εδώ και κάμποσο καιρό ) από όσα γίνονται » εκεί έξω «, χαμένη στην κοσμάρα μου . » Έμαθες τί έγινε στο Ρέντη ? » » Όχι . Πότε να μάθω ? Πώς ? Τί ? » Και μετά το σοκ . Και η παγωμάρα .

Χθες ξεκίνησα να ενημερώνομαι από τις κυριακάτικες εφημερίδες . Το ανατριχιαστικό κείμενο που άφησε στο ο Πατμανίδης στο My Space μου έκανε τεράστια εντύπωση . Προσωπικά ( και αφού διάβασα κάποια πράγματα για τη ζωή του ), μου είναι εξαιρετικά δύσκολο να πιστέψω ότι το έγραψε μόνος του . Κάτι δε μου πάει σ’αυτό το » σημείωμα » . Το ίδιο βράδυ άκουγα ότι ψάχνουν να βρουν πως έγινε η τροποποίηση των όπλων και πως τραβήχτηκαν οι φωτογραφίες που ανέβασε στο διαδίκτυο ( πολύ » καλλιτεχνικές » μου φάνηκαν κι εμένα , η αλήθεια είναι ) . Διάβασα επίσης ότι μάλλον ήταν και φιλοναζιστής και θυμήθηκα τη σκηνή από την ταινία του Gus Van Sant, Elephant – 2003 ( μια λιτή και ωμή ταινία που περιγράφει ένα παρόμοιο περιστατικό στην Αμερική και την είχα φρέσκια μιας και την είχα δει πριν λίγους μήνες ), όπου οι δράστες πριν το μακελειό και πριν παραλάβουν τα φονικά όπλα με κούριερ ( ! ), παρακολοθούν με προσήλωση ένα ντοκυμανταίρ για τη δράση του Χίτλερ . Συνέχεια σήμερα σκέφτομαι αυτήν την ταινία .

Μίμηση ? Σύμπτωση ? Κοινές ρίζες ? Δεν ξέρω … Στο εγχώριο περιστατικό υπάρχει μια σημαντική διαφορά σε σχέση με τα παρόμοια του εξωτερικού . Η σφαγή, ευτυχώς, δεν πραγματοποιήθηκε . Και το πρώτο πράγμα που αναρωτήθηκα έντονα διαβάζοντας για αυτήν την ιστορία , ήταν το εξής . Ποιά σκέψη να πέρασε από το μυαλό του Πατμανίδη, όταν έριξε τις πρώτες σφαίρες, και τον έκανε να φύγει από το χώρο της σχολής ? Ποτέ δε θα μάθω .

 

 

Πρώτα ήρθε το βίντεο του τραγουδιού από την ανοιχτή τηλεόραση σ’ένα από τα πασίγνωστα, πλέον, βραδιά ξαγρύπνιας μου . Το αυτί έπιασε τη μουσική και του άρεσε πολύ . Ύστερα τα μάτια σηκώθηκαν και κόλλησαν στην εικόνα . Τι καταπληκτικό βίντεο … Θεοσκότεινο, κλειστοφοβικό, παράξενο, ψιλοθρίλερ . Τί συμβαίνει όταν ο » κακός » εαυτός σου έρχεται να σε βρει ένα βράδυ μέσα στο βαγόνι ενός τραίνου κρατώντας ένα σάκο του Σπορτ Μπίλυ – κουτί της Πανδώρας ?? Από τα καλύτερα φετινά μουσικά βίντεο που έχω δει και νομίζω ότι στο τέλος της χρονιάς, αυτό θα φανεί στις διάφορες ανασκοπήσεις …

Πολύ λίγες μέρες αργότερα ήρθε και το ποστ του Μούργου ( χμμ … ναι … ατυχής συγκυρία, αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα σ’αυτή τη ζωή χα, χααα ! ) . Κι έτσι η Βολούπτας ανακάλυψε, έστω κι αργά, τους άγγλους Archive ( που και progressive rock είναι και trip hop και επομένως της αρέσουν τελικά ) !

Στο εν λόγω ποστ, αν κάνετε κλικ εδώ ( μη δώσετε σημασία στα σχόλια, κατα βάθος όλοι οι θαμώνες είναι τέρατα γνώσεων αλλά πάνω απ’όλα σεμνοί άνθρωποι – εγώ δεν είχα γράψει τότε, ήμουν πτώμα, μουα χα χαα ), θα μπορέσετε να ακούσετε άλλα δύο τραγούδια των Archive το » Again «, που θεωρείται από πολλούς το καλύτερο τους τραγούδι, και το γλαφυρότατο » F*ck You « με τους α-πί-στευ-τους στίχους .

Το » Bullets « είναι το τραγούδι – εμμονή των τελευταίων ημερών . Το άκουγα κάθε μέρα και το είχα υποψήφιο για ποστ . Τους στίχους τους είχα σχεδόν καταλάβει αλλά ήθελα να τους ψάξω . Άγνωστο πως, τους θυμήθηκα πάλι, διαβάζοντας για τις 83 σφαίρες του Πατμανίδη . Τους έψαξα περισσότερο και βρήκα ότι ταιριάζουν σε βαθμό ανατριχίλας με την περίπτωση . Κι έτσι προέκυψε το ποστ .

 

Trivia

* Το Bullets βρίσκεται στο 6o studio album των Archive με τίτλο » Controlling Crowds « που κυκλοφόρησε στις 30 Μαρτίου .

* Το συγκρότημα δήλωσε χαρακτηριστικά ότι το » Controlling Crowds » είναι η προσπάθεια τους να περιγράψουν το υποχθόνιο στοιχείο του σύγχρονου κόσμου . Τι λες τώρα !

* Στο βίντεο πρωταγωνιστεί μια φατσούλα που όλο λες ότι κάπου την έχεις δει και δε θυμάσαι που . Είναι η ανερχόμενη βρεττανίδα ηθοποιός , Jayne Wisener 22 χρονών, η οποία πρωταγωνιστούσε στην ταινία του Tim Burton, » Sweeny Todd « κι έπαιζε το ρόλο της Joanna κόρης του Todd ! Τώρα θυμήθηκες !

* Για τον σκηνοθέτη του τρομερού βίντεο κοπίασα πολύ να βρω στοιχεία αλλά δυστυχώς το μόνο που ανακάλυψα είναι πως το artwork του άλμπουμ και τη δημιουργία του βίντεο κλιπ ανέλαβε μία πολύ γνωστή graphics agency με έδρα το Bristol, η Hello Charlie . Ίσως αργότερα βγουν στη δημοσιότητα περισσότερα στοιχεία . Εξαιρετική δουλειά, anyway .

* Πάντως η χροιά της φωνής του τραγουδιστή, η μονότονη ερμηνεία και οι επαναλαμβανόμενοι στίχοι μου θυμίζουν μια παλιότερη μουσική επιτυχία, ένα τραγούδι με το οποίο είχα επίσης πορωθεί τότε και χόρευα σαν τρελλή ( 1996, ήμουν και νια  με ευλυγισία, τώρα … ) . Υπάρχουν ομοιότητες  ή είναι η ιδέα μου ? Εντάξει, είναι πιο χοροπηδηχτό αλλά και πάλι … Born Slippy Nuxx – Underworld . Τrance τραγουδάρα που θα μείνει κλασσική .

 

 

* * *  Και ένα τελευταίο που με έχει άκρως ανησυχήσει . Η δημιουργία, με ταχύτητα φωτός, στο Facebook ενός γκρουπ – συμπαράστασης στο νεαρό με τίτλο » Δημήτρης Πατμανίδης – Ένας καταπιεσμένος ήρωας » !!! Και για εμένα αυτή είναι η πιο τρομακτική διάσταση αυτού του γεγονότος … * * *

6 Comments

  1. Πόσα ακόμα τέτοια συμβάντα θα ζούμε? Πάρα πολλά, τη στιγμή που η ηλικία (εφηβεία) κι ό,τι κουβαλάς (ψυχολογικό υπόβαθρο, μίμηση κλπ) δε σ΄αφήνει ν’ αντιδράσεις υγιώς στην περιθωριοποίηση και την ταμπέλα μ’ ένα απλό αλλά απελευθερωτικό «so fuck you anyway»!
    Απίστευτα καίριους μα και επίκαιρους τους βρίσκω λοιπόν τους Archive!!

    Άψογη σε βρίσκω και δικτυωμένη (fb)!!

  2. θα προτιμουσα το χαρακτηρισμο: τερας (σκετο)
    νομιζω μου παει καλυτερα 😛 😀

  3. Ρενάτα @

    Ρενάτα μου, δυστυχώς δεν έχουν όλοι την ψυχική δύναμη και το υπόβαθρο να τους γράψουν όλους στα τέτοια τους, κάποιος πρέπει να τους το μαθαίνει πλέον . Εσύ, καλά τα λες . Τί γίνεται όμως στην πράξη ?

    Νομίζω ότι πρόκειται για σημείο των καιρών . Δεν μπορώ να μη σκεφτώ ότι παρόμοιοι τύποι ανθρώπων δεν υπήρχαν και στο παρελθόν . Γινόντουσαν όμως τέτοιου τύπου εγκλήματα παλαιότερα ? Αν το σκεφτείς, κάθε » κλασσικός » φορέας κοινωνικοποίησης έχει δεχτεί μέχρι σήμερα, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, επιθέσεις . Το σχολείο ή το Πανεπιστήμιο και το έμψυχο υλικό τους μέχρι κάποια χρόνια πριν είχαν μείνει αλώβητα .
    Στη σημερινή εποχή, όχι πια … Και ο θεμέλιος λίθος της κοινωνικοποίησης, η οικογένεια, δεν παίζει πια καθόλου καλά το ρόλο της ( οι σύγχρονοι γονείς π.χ. δεν έχουν την επαφή που πρέπει με τα παιδιά τους ) . Οι ρόλοι των φορέων πρέπει να επαναπροσδιοριστούν . Οι καθηγητές και οι δάσκαλοι να έχουν τα μάτια τους και τ’αυτιά τους δεκατέσσερα, οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί να έχουν υποχρεωτική και ενεργή παρουσία στα σχολεία και τις σχολές .

    Αλλιώς, μετά … τί άλλο θα γίνει ? Μακάρι να είναι το τελευταίο άσχημο γεγονός τέτοιου είδους που μαθαίνουμε .

    Σιγά τη δικτύωση, χα χα ! Στην εφημερίδα διάβασα για το γκρουπ στο Facebook και μου έγινε η τρίχα κάγκελο ! Έχω πάντως account αλλά δεν έχω ασχοληθεί ακόμη ζεστά . Ίσως αργότερα, θέλω να έχω και εξωδικτυακή ζωή και ο ελεύθερος χρόνος ελάχιστος ! 😉

    Μούργος @

    Καλέ στους θαμώνες της Λάσπης αναφερόμουν, αλλά αν εσύ νομίζεις ότι σου πάει ο χαρακτηρισμός, ok … ΤΕΡΑΣ !! 😆

    Thanks για τους Archive ! ( το καλό και το σωστό να λέγεται … )

    • teokaf
    • Posted Απρίλιος 15, 2009 at 22:54
    • Permalink

    Το ποστ είναι γάντι με την μεγάλη βδομάδα, να δω τι έχεις σκεφτεί για την Ανάσταση.
    Έμαθε και ο Μούργος τους Αρκαιβ που όταν τους είχα πει πρώτη φορά έψαχνε για μια βδομάδα τα αρχεία του.

  4. Ωχ … Κι εγώ που νόμιζα ότι όλοι » την έκαναν » για το Πάσχα χα, χα, χααα !

    Τεοκαφ μου, χαίρομαι που είσαι » εδώ » . Αν λες τέτοια γι’αυτό το ποστ, να δω τι θα πεις για το επόμενο που σε λίγο » βγαίνει από το φούρνο » … Ακόμη πιο στενόχωρο αλλά πρόκειται για ένα από τα τοπ – βίντεοκλιπ μου ( ΚΑΙ τραγούδι ) και ένα από τα καλύτερα βίντεο που έγιναν ποτέ ( κατά την ταπεινή μου άποψη ) .

    Δεν έχω όμως καθόλου ψυχολογία μεγαλοβδομαδιάτικη
    ( το αντίθετο ), ούτε εσκεμμένα ακολουθώ τους τόνους των ημερών . Έτσι μου βγήκε .

    Λες όμως ? Λες ?

    Ε, τότε την Ανάσταση θα το κάψουμε με λαγουδάκια και αυγουλάκια και ανέφελα-ανέμελα κλιπάκια ! Κάτι θα σκεφτώ για το Χριστός Ανέστη … 😉

    Εσύ του έμαθες τους Archive ??? Αρχεία . Χα χααα ! » Πίσω από κάθε μεγάλο Μούργο κρύβεται ένας μεγάλος Τεοκαφ … «

    • teokaf
    • Posted Απρίλιος 16, 2009 at 07:30
    • Permalink

    Δεν τους του έμαθα εγώ μια και όταν τον γνώρισα είχε απαρνηθεί την μουσική και ζούσε με την φλογέρα του και τα προβατάκια του ( όταν σπούδαζε και ήταν στον πολιτισμό άκουγε καλή μουσική αλλά όταν είδε τους λόγγους και τις στάνες γύρισε στα παλιά) αλλά σίγουρα τους έμαθα πριν από αυτόν γιατί εκεί στα Βουνά που να φτάσουν οι Αρκάιβ. Ε μετά όταν ήρθε η ώρα του mp3 έγινε αστέρι ( αφού πρώτα με είχε κυνηγήσει με την γκλίτσα για τα μηχανήματα του διαβόλου αρκετές φορές). Εχω έναν cd τους από το 2002 από τότε τους γνώρισα. Ενας φίλος μου είπε κλπ. Τότε έτσι μαθαίναμε ότι νέο.
    Ενώ τώρα πας στο σαιτ του Μούργου και της Άουρα και ενημερώνεσαι.
    Εύκολη η ζωή πλέον.


Σχολιάστε

