Skip navigation

6 . » Going On » – Gnarls Barkley ( Dir. Wendy Morgan )

 

Vodpod videos no longer available.

 

 

 Τζαμάϊκα . Μια παρέα νέων ανακαλύπτει σε μια περιοχή του νησιού μια χρονοπύλη και αποφασίζει να τη δοκιμάσει με τη βοήθεια μιας κοινής ξύλινης πόρτας . Η διαδρομή σχεδιάζεται, γίνεται το ανάλογο γλέντι και το ταξίδι ξεκινά . Στην πορεία όμως η ομάδα μικραίνει, ένας – ένας οι οδοιπόροι αρχίζουν να εγκαταλείπουν λόγω κούρασης  ( τί τον ήθελαν κι αυτοί τόσο χορό ? ) . Μόνο ο αρχηγός και η κοπέλα του θα καταφέρουν να φτάσουν στον τελικό προορισμό και να περάσουν μέσω της πόρτας σε μια άλλη διάσταση . Εξάλλου πάντα έτσι γίνεται . Το όραμα κοινό, η υλοποίηση του δύσκολη . Και είναι ελάχιστοι εκείνοι που κατορθώνουν να φτάσουν στο τέλος της διαδρομής και να πραγματοποιήσουν τ’ όνειρο τους …

Νάτοι πάλι οι Gnarls Barkley οι οποίοι παλαιότερα δεν μου ήταν και πολύ συμπαθείς ( συγγνώμη αλλά προσωπικά, δεν έχω χειρότερο από το » Crazy » ) .  Έφτιαχναν όμως πάντα εντυπωσιακά βίντεο και το δεύτερο άλμπουμ τους » The Odd Couple « είναι πάρα πολύ καλό . Το δε » Going On « , ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια για το 2008 .

Η καναδή Wendy Morgan, εμπνευσμένη από ένα ταξίδι της στην Αφρική, κατάφερε να δημιουργήσει ένα απλό και όμορφο βίντεο με σχετικά χαμηλό προϋπολογισμό, ’70s και ’80s αναφορές,  αλλά και κάτι που λείπει από πολλά βίντεο σήμερα : ψυχή . Το διαπιστώνεις  στις κινήσεις των χορευτών, στα μάτια τους, το χαμόγελο τους . Ένα σύγχρονο παραμύθι .

Ειδική μνεία σε μοντάζ ,  styling και χορογραφία, όπως και στους τζαμαϊκανούς χορευτές του  Sashi Empire dance crew .

 

 

5 . » Pork And Beans » – Weezer ( Dir.  Mathew Cullen )

Vodpod videos no longer available.

 

 » I’mma do the things that I wanna do / I ain’t got a thing to prove to you / I’ll eat my candy with the pork and beans / Excuse my manners if I make a scene / I ain’t gonna wear the clothes that you like / I’m fine and dandy with the Me inside / One look in the mirror and I’m tinkled pink / I don’t give a hoot about what you think »

» Pork And Beans « . Ένα ευχάριστο τραγούδι από τους Weezer που μιλάει για τη χαρά και την ικανοποίηση του να είσαι ο εαυτός σου . Ένα διασκεδαστικό βίντεο – tribute σε όλες αυτές τις απίθανες φάτσες που την τελευταία δεκαετία έγιναν web celebrities μέσω του αγαπημένου μας YouTube . Και περνάνε όλοι σχεδόν ! Εγώ πάντως αναγνώρισα μόνο τον τύπο που έκλαιγε και ούρλιαζε να αφήσουμε την Britney ήσυχη, έναν χοντρούλη που νομίζω ότι τον έχω ξαναδεί και κάπου το μάτι μου έπιασε και τον Kevin Federline ( ex Mr. Spears ) . Αν εσείς αναγνωρίσετε κι άλλους μπράβο σας !

Ο νεαρός Mathew Cullen σκηνοθέτης, φοβερά ανερχόμενος, είχε την τέλεια ιδέα για να δέσει στίχους και εικόνα . Ο Cullen φέτος σκηνοθέτησε και ένα ακόμη αγαπημένο μου βίντεο που παρατρίχα να έμπαινε στη λίστα το « Chasing Pavements « της Adele .

 Το βίντεο του » Pork And Beans » είχε προταθεί για το βραβείο καλύτερου μοντάζ στα φετινά MTV VMAs και … αμάν ! Μόλις τσέκαρα τις υποψηφιότητες για το μουσικό βίντεο της χρονιάς στα Grammys 2008 που θα δωθούν τον ερχόμενο Φεβρουάριο και το » Pork … » είναι υποψήφιο ( !!! ) μαζί με το » Honey «, το » Who’s Gonna Save My Soul Now » και το » House Of Cards » . Πέτυχα 4 στα 5  !! Η πέμπτη υποψηφιότητα είναι το » Another Way To Die » με την Alicia Keys και τον Jack White από την ταινία » Quantum Of Solace » . Είμαι πολύ χαρούμενη !

 

4 . » Viva La Vida » – Coldplay ( Dir. Hype Williams )

 

Έργο τέχνης .

 

Για να θυμούνται οι παλιοί, να μαθαίνουν οι νέοι και να πάρει και η chichipiru τις πληροφορίες της για τον τεράστιο Hype Williams, παρακαλώ κάντε κλικ εδώ !

 Και το συγκρότημα θα σαρώσει στα Grammys . Πολλές υποψηφιότητες . Μακάρι !

 

* * * Και που να δείτε την πρώτη τριάδα … 😆 * * *

4 Comments

  1. Στο πρώτο είναι πολύ καλή η ιδέα της σκηνοθέτιδος. Κερδίζει έτσι το τραγούδι.

    Το δεύτερο δεν το ΄ξερα, έχει πλάκα. Θα κάνω του ς στίχους του disclaimer:
    «I’m fine and dandy with the Me inside,
    I don’t give a hoot about what you think». 😉

    Για το τρίτο τι άλλο να πω? Είναι θεοί! 😀

  2. Ρενάτα πώς πάνε οι διακοπές σου ? Εγώ περιμένω το δεύτερο γύρο από Τετάρτη . 🙂

    Συγγνώμη … ιδέα μου είναι ή και τα σχόλια μου έγιναν ροζ ? Το δικό σου πάντως Ρενάτα μου ροζ το βλέπω ! 😯

    It’s a sign για το 2009 ! Όλα θα πάνε καλά ! ( ή εγώ πάτησα κανένα περίεργο κουμπί ?? Ντόϊνγκ ! ).

    Το » Pork and beans » έγινε μεγαλύτερη επιτυχία στην Αμερική ( λογικό ) γι’αυτό δεν το ξέρεις . Λίαν απενοχοποιητικό και αισιόδοξο τραγούδι .

    COLDPLAY φοβεροί ! Όλα τα Grammys δικά τους ! Με την ευχή μου !

    • teokaf
    • Posted Δεκέμβριος 29, 2008 at 15:07
    • Permalink

    Μπράβοοοοο για άλλη μια φορά Άουρα. Φυσικά ο αστοιχείωτος δεν είχα δει κανένα. Ακόμα και αυτό των Coldplay έχω μόνο το δίσκο τους.
    Το πρώτο είναι φοβερό σαν τραγούδι και σπεύδω. Το δεύτερο είναι απίστευτη η δουλειά που έχει κάνει ο σκηνοθέτης. Τους περισσότερους τους ξέρω γιατί ο γιος μου μου έχει ζαλίσει τα με ένα επεισόδιο στο Σάουθ Παρκ που τους έχει όλους μαζί.
    Περιμένουμε την συνέχεια.

  3. teokaf @ Δεν μπορείς να φανταστείς τι σημαίνει να επιστρέφω κατάκοπη μετά από μια φουλ γκαντεμιασμένη μέρα και να διαβάζω τόσο καλά λόγια . Δεν μπορείς … Σ’ευχαριστώ . 🙂

    Άσ’τα αυτά Τεό και δεν είσαι καθόλου αστοιχείωτος . Απλά κινείσε ( αν έχω καταλάβει καλά ) σε άλλα μουσικά πεδία . Ας έχεις το δίσκο των Coldplay και δεν πειράζει που δεν είχες δει το βίντεο . Σιγά τα αυγά, η μουσική είναι αυτή που μένει πάνω απ’όλα . 😉

    Εύγε στον teokaf junior που είναι fan του South Park ( αυτό δείχνει ότι και χιούμορ διαθέτει και δεν μασάει με όλη αυτή την ανούσια πολιτική ορθότητα ) και εύγε στον μπαμπά του που τον ακούει έστω και ζαλισμένος . Αρκεί να έχει την κατάλληλη ηλικία για να βλέπει τη σειρά αυτή . 😆

    Η τελική τριάδα είναι έτοιμη, ανεβαίνει σε λίγη ώρα και μάλλον θα εκτιμηθεί δεόντως από τους άρρενες επισκέπτες του μπλογκ ( Πώς τα έκανα πάλι έτσι Θεούλη μου ?? )

    Να είσαι καλά . Εγώ πάλι δεν είμαι . Μου έχει κάτσει πολύ στραβά όλη αυτή η ροζουλί κατάσταση εδώ μέσα . 👿

    Φιλιά


Σχολιάστε

