Skip navigation

Η επιλογή εννοείται, εντελώς υποκειμενική και αρκετά δύσκολη . Γράψε – σβήσε είμαι, μέρες τώρα, και πάλι ικανοποιημένη δεν με βρίσκω, ιδιαίτερα με την κατάταξη ( συνεχώς άλλαζα θέση στα καημένα τα βίντεο ) . Ούτε όμως η ανάρτηση τους σε τυχαία σειρά μου άρεσε . Τελικά ( όπως μου συμβαίνει συνήθως ) είπα » άϊ στο καλό, με βαρέθηκα ! «, έφτιαξα μια short ( ? ) list με 15 βίντεο ( ήταν αδύνατον να αφήσω κάποιο απ’έξω ώστε να καταλήξω σε ένα Top 10 ) και με » μεγάλη περηφάνια » σας τα παρουσιάζω ( σε μικρές δόσεις, μη σας κάτσουν και βαριά στο στομάχι, δεν κάνει, να μπορέσετε να φάτε και κανένα κουραμπιεδομελομακάρονο ! ) .

Τα βασικά κριτήρια για την επιλογή των βίντεο ήταν α ) να μου έχουν κάνει τόση μεγάλη εντύπωση ώστε να έχουν καταγραφεί στη μνήμη μου,  β ) η δυναμική της εικόνας και η σκηνοθεσία να είναι τέτοιες ώστε να μην μπορώ να πάρω τα μάτια μου από το βίντεο μέχρι να τελειώσει,  άσχετα αν μου αρέσει το τραγούδι ή όχι ( ψέμα – όλα τα τραγούδια μου άρεσαν από αρκετά εώς πολύ ), γ ) το βίντεο να μην » καπελώνει » το τραγούδι αλλά να το υποστηρίζει και να το ενισχύει ώστε στο τέλος να βγαίνουν και τα δύο κερδισμένα ( να μην έχεις δλδ ξεχάσει το τραγούδι εξαιτίας της εικόνας ) .

Δυο – τρία από αυτά πρόλαβαν και έγιναν και ποστ, κάποια από τα υπόλοιπα ίσως γίνουν στο μέλλον ( ναι, καλά, με τους ρυθμούς που γράφω … μάλλον όχι – χα χα ! ) . Αξίζει πάντως να τα δείτε όλα, έστω και για λίγο ( για τους τεμπέληδες το λέω ΕΝΤΑΞΕΙ ??? Ξεκουνηθείτε !!! Είναι ωραία βιντεάκια !!! )

Πάμε λοιπόν για τα τρία πρώτα !

 

15 . » Who’s Gonna Save My Soul » – Gnarls Barkley ( Dir . Chris Milk )

Vodpod videos no longer available. 

Σε χωρίζουν . Μέχρι που μπορείς να φτάσεις για να δείξεις στον άλλον/η πόσο πολύ πονάς ?  ( ακόμη κι αν το φαντάζεσαι )

Ένα φοβερό σουρεάλ βίντεο κλιπ με διαδοχικές ανατροπές που σε βγάζουν νοκ άουτ, το οποίο έβαλα στην τελευταία θέση μόνο και μόνο διότι δεν πληρεί το τρίτο κριτήριο ( Η εξαίρεση – πρώτη και τελευταία – της λίστας ) . Μένεις άφωνος με το βίντεο, δεν θυμάσαι το τραγούδι ! Είναι και οι διάλογοι στη μέση, πάει το τραγουδάκι …

Ο Chris Milk έχει σκηνοθετήσει μεταξύ άλλων το » Touch The Sky » του σεμνού Kanye και το » The Saints Are Coming » με τους U2 και Green Day . Οι Gnarls Barkley είναι οι μάγειρες πίσω από τον πάγκο . Μην το δείτε φαγωμένοι πληζ !

 

 

14 . » House Of Cards » – Radiohead ( Dir. James Frost )

 

» I don’t wanna be your friend / I just wanna be your lover / No matter how it ends / No matter how it starts »
Ένα τραγούδι που μαγεύει τ’αυτιά σου και ένα βίντεο πρόκληση για τα μάτια σου . Το απόλυτο ψηφιακό βίντεο κλιπ το οποίο γυρίστηκε χωρίς κάμερες αλλά με μια ειδική τεχνική στην οποία laser σαρώνουν το αντικείμενο ή το πρόσωπο που επιθυμεί ο σκηνοθέτης, συλλέγοντας πληροφορίες και μεταφέροντας τες στο υπολογιστή όπου, με ένα ειδικό πρόγραμμα, η εικόνα αναπαράγεται τρισδιάστατα και τροποποιείται όπως θέλει κανείς . Wow !

O James Frost έχει σκηνοθετήσει – εκτός από τον υπολογιστή ! – τους Norah Jones, Coldplay και Turin Brakes .

 

 

13 . » Homecoming » – Kanye West feat. Chris Martin ( Dir. Hype Williams )

 

Vodpod videos no longer available. 

 

Πόσο αγαπώ να μη χωνεύω Kanye West . Πόσο μισώ να αγαπώ Kanye West . Θα φάει η μύγα σίδερο και το κουνούπι ατσάλι ! Τρία ( !!! ) βίντεο του σεμνού Kanye έχει η λίστα, αδύνατον να βγάλω έξω κάποιο . Αλλά να το θυμάστε . Αυτός ο άνθρωπος χάρις στην τελειομανία του μια μέρα θα πάρει βραβείο για την προσφορά του στην τέχνη των music videos .

Εδώ ο σεμνός Kanye επιστρέφει στη γεννέτειρα του το Chicago και τραγουδάει για έναν παιδικό του έρωτα, ενώ ξαναγίνεται ( προσπαθεί τουλάχιστον ) το απλό, λαϊκό σικαγόπαιδο που ήταν κάποτε . Ο μεγάλος Hype Williams σκηνοθετεί με το αγαπημένο του μοτίβο ( εικόνα μέσα στην εικόνα ) . Ασπρόμαυρη φωτογραφία χάρμα οφθαλμών και ο Chris Martin των Coldplay να προσδίδει ένα ποιοτικό και συνάμα τρελλιάρικο touch σε τραγούδι και βίντεο ( φάτε τη σκόνη μου ρε, έχετε εσείς κομμάτι με συμμετοχή Coldplay ? Μουα χα χαα !! )

Για τον Hype Williams … τά’χουμε πει, δεν τα’χουμε πει ?? Να ψάξετε να βρείτε τι έχω γράψει, δε θα κάτσω να τα ξαναγράψω . Ορίστε μας !

14 Comments

  1. είμαι γραφείο, δεν βαριέμαι να τα ακούσω! σε διαβάζω και διακρίνω κέφια και αυτό είναι πολύ όμορφο! καλησπέρα! 🙂

  2. Δεν είχα δει το βίντεο των Radiohead παρόλο που ο δίσκο ς τους παίζει συνεχώς. Φ ο β ε ρ ό ό ό!

    Του «σεμνού» ψιλοτρωγότανε. (Δεν μ΄αρέσει, πειράζει? )

    Το πρώτο δεν το ΄δα , γιατί μόλις έφαγα. 🙂

  3. Αυτά κάνεις chichipiru όταν είσαι στο γραφείο αντί να δουλεύεις ΕΕΕΕ ??? Θα μου πεις, γιατί, εγώ τί κάνω τώρα που είμαι ακόμη στη δουλειά ? Χο χο χο ! ( είναι το γέλιο των ημερών, κλεμμένο από Santa Claus ) 😛

    Αυτά δεν είναι κέφια γλυκιά μου … Έτσι είμαι στα φυσιολογικά μου . ΔΕΝ μ’έχεις πετύχει ακόμη στα κέφια μου ( απειλή ) !

    Ελπίζω τώρα να έχεις σχολάσει πια . Φιλιά !

    Renata μου το βίντεο των Radiohead είναι πραγματικό επίτευγμα .

    Ο Kanye μου είπε ότι σε συγχωρεί . Έχω αδυναμία στα ασπρόμαυρα βίντεο κι αυτό ήταν από τα καλύτερα του 2008 .

    Το πρώτο να το δεις μετά το βραδινό για χώνεψη . Είναι αριστούργημα !! Αλήθεια !

    ΠΟΣΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ! ΓΙΟΥΠΙ !! 😆

    • teokaf
    • Posted Δεκέμβριος 22, 2008 at 21:24
    • Permalink

    Τα βλέπουμε αυτό έλειπε. Να μας ενημερώνεις γιατί εξαγριωθήκαμε όλο αυτόν τον καιρό ( όπως θα έλεγε και ο ΘΒ)

  4. Δεν άντεχα άλλο βρε Τεό μου κι εγώ αυτόν το χαμό !

    Τον αφήνω έξω από την πόρτα αυτού του μπλογκ, όχι όμως και από το μυαλό μου . Ο προβληματισμός πρέπει να συνεχιστεί μέχρι να προκύψει κάτι εποικοδομητικό και όχι να εξατμιστεί από την επέλαση της, γιορτινής και μη, ρουτίνας . Δεν το βλέπω όμως να συμβαίνει …

    Ό,τι σου αρέσει ή δε σου αρέσει από τα βιντεάκια να το σχολιάζεις αν θες . Θα συνεχίσω να ενημερώνω, αφού αγγάρεψα τον εαυτό μου χριστουγεννιάτικα, καλά να πάθω ! 🙂

  5. λοιπόν μόλις τα είδα! το πρώτο – τελευταίο δηλαδή – λείαν ξεραστικό! τα λογάκια όμως το έστειλαν το κορίτσι μας. όχι, δε νομίζω ότι ανήκει στην κατηγορία του video clip. το δεύτερο αν και έχει τα φανταστικά εφέ που λες… πέφτει αρκετή επανάληψη. το ομολογώ, το πήγα πιο γρήγορα αφού ήξερα το κομμάτι αλλά δεν είχα δει το βίνδεο κλιπ. το τελευταίο… ασχολίαστο. μια απορία: τι είχες πει για τον hype williams ντε; βάλε ένα Link σε κείνο το post…;)
    τις καληνύχτες μου! 🙂

  6. Σπερα καλή σας, καλή σας σπέρα!

    Το μεν πρωτο (Gnarls Barkley) το δα κι έτρωγα (τοστακια,τώρα δα τα τελείωσα). Θε μου, γιατί δε με κόπηκε η όρεξη; Γιατρε μου, η κοιλιά μου ή το κεφάλι μου εχει πρόβλημα; (αν δλδ πρεπει να το δω διαζευτικώ τω τρόπω…)

    Το δε δευτερο (Radiohead) θα ήθελα να το συνοδευσω με ένα κονιακάκι, αλλά δεν ταιραζε με τα τοστάκια. [Ειχαν και κρεμμυδάκι μέσα] Με εντυπωσίασε σκηνοθετικά, αλλά βασικά, εντηπωσιάσθην πιοτερο από τις πληροφορίες.

    Το δε τρίτο (Kanye West) είναι δια με ενα μαργαριταράκι! Από πάσα άποψη. Μπραβα, μπαραβίσιμα, αυρα μου. [Αν και δευτερη ευκαιρία δε δίνω ποτέ.ζαμέ ντε λα βι.]

    Και το χω ακούσει τρεις φορές ήδη! Αλλη μια μεχρι να γραψω το σχόλιο, παρακαλώ!

    😀

  7. Αμάν ! Ευτυχώς σας πήρα είδηση εγκαίρως . Ετοιμάζω τα επόμενα τρία βίντεο ( για την Τετάρτη αυτά, αύριο δε θα έχω χρόνο ) και έχω απορροφηθεί .

    chichipiru @ Όλες οι απόψεις δεκτές με χαρά !

    Γιατί ξεραστικό καλέ ? Έτσι δεν είναι η καρδούλα μας ? Η καρδούλα μας, που χτυπά μέσα μας σνιφ – σνιφ …

    Σκέψου όμως ότι θα μπορούσε να ήταν χειρότερα . Να της πέταγε στο τραπέζι τη συκωταριά του π.χ. και να έτρεχαν όλοι έξω από το diner ουρλιάζοντας ! Χαααα !!

    Για τον Hype θα προσπαθήσω να βάλω το λινκ αύριο . Εξάλλου θα έχει κι άλλο βίντεο του παρακάτω . 😉

    Καλό ξημέρωμα και φιλιά

  8. sikofagos @ Ο ταπεινός Kanye κι εγώ σε ευχαριστούμε τόοοσο πολύ που άρεσε και σ’εσένα τραγούδι και βίντεο !

    Γιατί μωρέ δεν δίνεις μια δεύτερη ευκαιρία, απόλυτε άνθρωπε ? 🙂
    Εσένα δεν σου έχουν δώσει ποτέ ? Εγώ λέω δεύτερη ναι, τρίτη ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ !

    Συγγνώμη … Μα κρεμμύδια στο τοστάκι ??? Και σε χαλάει το κονιάκ ? Μπορεί να στρώνει την κρεμμυδίλα όμως, που ξέρεις …

    Μια χαρά είσαι Συκοφάγε μου πάντως, μην ανυσηχείς . Μοιάζουμε .
    Το θυμάσαι το αμερικάνικο Fear Factor ? Ε, εγώ έβλεπα τους παίκτες να τρώνε κατσαρίδες και όρχεις από βούβαλους μεταμεσονύκτια, ενώ έτρωγα δυο σουβλάκια στη σειρά και καθόλου δεν με πείραζε . Αναρωτήθηκα κι εγώ για την περίπτωση μου αλλά θα χαλούσα τη γεύση από το σουβλάκι και την έκοψα τη σκέψη . Δε βαριέσαι …

    Καλό σου βράδυ, φιλιά

  9. Στο μπλογκ του Μούργου ( μιλάμε για πολύ interactive κατάσταση ), υπάρχει από χθες ένα ακόμη ποστ μου ( το οποίο αναρτήθηκε παρά τις απειλές μου ) με έναν λίγο διαφορετικό απολογισμό μου για τη χρονιά που τελειώνει . Τον διαβάζετε με δική σας ευθύνη εδώ http://laspistasteria.wordpress.com/2008/12/22/2008/ και συμμετέχετε στο καλοπροαίρετο θάψιμο που γίνεται στα σχόλια . ( πάει, γίναμε γενικώς βούκινο και ρεζίλι ) 🙂

  10. Δε δίνω ποτε δευτερη ευκαιρία! Τρίτη δεν έχω πρόβλημα να δώσω. Πώς θα γεφυρωθεί το χάσμα μεταξύ πρώτης και τρίτης, θε μου; 🙄

    Μπηκα στο λασπωμένο ποστ σου! Παναγία μου, δηλαδής Αυρα μας, υπάρχετε και «εκεί έξω»; Δεν είστε περσόνα της βλογόσφαιρας; Κι είδες τόσα κι έκανες τόσα κι άκουσες τόσα; Mανούλα μου… Ρε, ωραία είναι «εκει έξω» 😆

    Kαλό ξημέρωμα

  11. αυτό με τη συκωταριά το βρίσκω πιο εύστοχο! χε χε! εμένα πρώτα το στομάχι μου ξεριζώνεται σε χωρισμό και μετά ακολουθεί η καρδιά! χρόνια πολλάαααααααα!!! 🙂

  12. sikofagos @ Έλα βρε Συκοφάγε ! Εύκολο είναι . Έρχεται και σου ζητάει δεύτερη ευκαιρία, τη φτύνεις, αλλά επειδή σε θέλει πολύ ξανάρχεται, σου ζητά μια τρίτη και εσύ λες » ΝΑΙΙΙΙ !!! » . Εχμ … Βέβαια αυτό προϋποθέτει να ξανάρθει αλλά … this is not up to you ! 😛

    Καλέ ναι ! Υπάρχω . Με σάρκα ( όση πρέπει ) και οστά ( όσα έχουν οριστεί για όλους μας ). Το ξέρω … είμαι πολύ καλή για να είμαι αληθινή !!! ( ρίξε κι εσύ ένα γιαούρτι – μπορείς ! ). 😆

    Ωραία είναι έξω, ωραία είναι κι εδώ μέσα . Τις ισορροπίες πως τις κρατάς είναι το θέμα . Προς το παρόν τα κουτσοκαταφέρνω . Ελπίζω το ίδιο κι εσύ …

    Καλημέρα ! Τα κάλαντα στα είπανε ? Φιλιά πολλά και Χρόνια Πολλά !

  13. sweet chichipiru @ Χρόνια Πολλά κι από εμένα ( θα βαρεθούμε να ανταλλάσουμε ευχές αυτές τις μέρες ! ). 🙂

    Σωστήηη .

    Βέβαια θα μπορούσε να υπάρχει και η άλλη βερσιόν του βίντεο . Αυτό που λέμε » μου έχεις πρήξει τα σκώτια, να δες, αν δεν με πιστεύεις, άντε και στην ευχή της Παναγίας και μην ξαναγυρίσεις, σε χωρίζω εγώ !!! » . Γκντουπ ! Πάρε μια συκωταριά στο τραπέζι .


Σχολιάστε

