Skip navigation

» Blowing In The Wind » – Bob Dylan w. Joan Baez, Peter Paul and Mary, The Freedom Singers ( 1963 )

 

How many roads must a man walk down
Before you call him a man?
Yes, ‘n’ how many seas must a white dove sail
Before she sleeps in the sand?
Yes, ‘n’ how many times must the cannon balls fly
Before they’re forever banned?
The answer, my friend, is blowin’ in the wind,
The answer is blowin’ in the wind.

How many times must a man look up
Before he can see the sky?
Yes, ‘n’ how many ears must one man have
Before he can hear people cry?
Yes, ‘n’ how many deaths will it take till he knows
That too many people have died?
The answer, my friend, is blowin’ in the wind,
The answer is blowin’ in the wind.

How many years can a mountain exist
Before it’s washed to the sea?
Yes, ‘n’ how many years can some people exist
Before they’re allowed to be free?
Yes, ‘n’ how many times can a man turn his head,
Pretending he just doesn’t see?
The answer, my friend, is blowin’ in the wind,
The answer is blowin’ in the wind.

 

Άλλο ποστ ήταν προγραμματισμένο να ανέβει . Δεν μπόρεσα όμως να το κάνω . Δεν είχε καμία σχέση με όλα όσα απασχολούν  το μυαλό μου από χθες το πρωί . Θα ήταν σαν να κοροϊδεύω τον ίδιο μου τον εαυτό ( και δεν έχω χειρότερο από αυτό ) .

Τα γεγονότα ήταν μια ακόμη αφορμή . Ο προβληματισμός όμως γενικότερος . Και συνεχής .

Ήταν το πρώτο τραγούδι που μου ήρθε στο μυαλό . Κι έτσι απλά το ανεβάζω .

 

Το αμέσως δεύτερο τραγούδι που η μουσική του είχε σφηνωθεί στο κεφάλι μου όλη μέρα ήταν αυτό .

 

Vodpod videos no longer available.

Gavin Friday and The Man Seezer feat. Bono » In The Name Of The Father » ( OST – In The Name Of The Father – 1994 )

 

 In the name of freedom
You drifted away
To see the sun shining
On someone else’s day

In the name of a father
And his wife the spirit
You said you did not
They said you did it

In the name of justice
In the name of fun
In the name of the father
In the name of the son

16 Comments

  1. Υπάρχει κάτι, Αυρα μου, που σηκώνει την οργή και τη θλίψη μας ένα κλίκ πάνω από τη σαρκα μας, αλλιώς μου φαίνεται θα πάμε από ασφυξία. Ενα κλικ, να τις αντέξουμε. Κι αυτό δεν είναι άλλο από μια γενικευμένη αντίδραση. Σαν να ξύπνησε το κοίτος της κοινωνίας. Το βλέπω στο σπίτι, στη δουλειά, στη βλογόσφαιρα, στα ΜΜΕ, στο δρόμο. Αν το κοίτος έχει καρδιά, αν η καρδιά του το κάνει να πάρει το ραθυμο σώμα του έστω και δυο βημτα πιο πέρα, τότε υπάρχει ελπίδα.

  2. Ποτέ εξ ονόματός μου γμτ. Ποτέέε΄δεν εξουσιοδότησα κανένα να σκοτώνει τα παιδιά μας. Τώρα που εγώ σκέφτομαι πως αν ήμουν 15χρονο εκεί έξω θα΄μουνα, είμαι ανεδαφική?.

    Το εδώ γυμνάσιο-λύκειο ψήφισε και κατέβηκαν και ρίξανε αυγά, ντομάτες και πορτοκάλια στο Ασ.Τ. Έτρεμα όταν μου το ‘παν οι πρώην μαθητές μου, αλλά μέσα μου τους καμάρωσα!

  3. Sikofagos @ Τι ωραία και σωστά που τα διατυπώνεις …

    Κι εγώ αισθάνομαι αυτό το ξύπνημα όπως λες . Δεν ξέρω όμως αν είναι αληθινό ή δημιούργημα της δικής μου λαχτάρας . Έχω » κλικάρει » μέσα μου, όπως και άλλοι, αρκετές φορές . Το » δε βαριέσαι » όμως και το » ματαιότης, ματαιοτήτων κλπ » έχουν αποδειχτεί πιο ισχυρά, δεν ντρέπομαι να το παραδεχτώ .

    Αυτή τη φορά ίσως να είναι διαφορετικά . Δύο βήματα καλέ μου συκοφάγε ? Μακάρι .Ας γίνει έστω ένα !!

  4. Ρενάτα @ Κοίτα Ρενάτα μου που φτάσαμε για τα αυτονόητα να κρατάμε πισινή ! Εννοείται πως ΔΕΝ είσαι ανεδαφική ! Έλεος ! ( δεν πάει σ’εσένα αυτό )

    Το έμαθα για τα αυγά στο αστ. τμήμα της Ελευσίνας και για την πολιορκία του αστ.τμήματος στον Πειραιά . Όλα αυτά γίνονταν και θα γίνονται . Πάντα θα γίνονται .

    Για εμένα όμως δεν αρκεί αυτό αν δεν υπάρξει αφύπνιση του μέσου, καθημερινού ανθρώπου και μια αντίδραση γενικευμένη, σοβαρή και αποφασιστική . Φοβάμαι πως παρά τα αισιόδοξα μηνύματα, ούτε αυτή τη φορά θα συμβεί κάτι τέτοιο . Μακάρι να βγω ψεύτρα . Θα μου πεις από το ολότελα καλή και η Παναγιώταινα, ναι, πάλι καλά .

    Όπως καταλαβαίνεις ούτε σήμερα είμαι καλύτερα . Και πως να είμαι άλλωστε …

  5. Τα πνευμόνια μου έφαγαν πολύ καπνό σήμερα . Κι έτσουξαν τα μάτια μου και δάκρυσαν .
    Είδα το Σύνταγμα όπως δεν το είχα δει ποτέ μου . Είδα μπροστά μου ανθρώπους από τις πρεσβείες απέναντι από τη Βουλή να ουρλιάζουν ο ένας στον άλλον για να βρεθεί έστω ένας κουβάς νερό ( που δεν βρέθηκε ) .
    Πιτσιρίκα 16χρονη να κλαίει και να βρίζει με όποια βρισιά υπάρχει στη νεοελληνική γλώσσα και να φτύνει ακριβώς δίπλα από τα ΜΑΤ χωρίς να υπάρξει καμιά αντίδραση, ακριβώς γιατί όλοι είχαμε καταλάβει ότι ήταν τρομοκρατημένη και σοκαρισμένη, μόλις είχε βγει από το Χάος . Και να βουβαίνεται απότομα κοιτάζοντας το φλεγόμενο χριστουγεννιάτικο δέντρο .

    Εύχομαι να μην το ξαναδώ όλο αυτό .

    Τελευταία εικόνα πριν αναζητήσω την ασφάλεια στο Μετρό του Ευαγγελισμού : το πελώριο άγαλμα του Ε. Βενιζέλου έξω από τη Βουλή, μέσα στους καπνούς, με τα χριστουγεννιάτικα φωτάκια των δέντρων από κάτω του και μια κλούβα δίπλα του, να ατενίζει ατάραχο κι από ψηλά, την Κόλαση μπροστά του …

  6. Αυριο έχει ξανά πορεία. Ακούγονται πολλά, τα ΜΑΤ έχουν αλλάξει στάση από τα χτές, κάποιοι συζητάνε για άρθρα του συνταγματος, ο εκνευρισμός σε όλη τη χώρα βαράει κόκκινο…

    Εγώ αυριο θα ειμαι στην πορεία. Κοίτα που θα κάνω και το σταυρό μου να πάνε όλα καλά… Ε, να με δω και σε εκκλησία την Κυριακή και τι στον κόσμο…

  7. Κι αύριο θα ΄μαι εκεί όπως και σήμερα.

    Περαιτέρω ένα μούδιασμα έχει μείνει βαθιά.

  8. Sikofagos + Renata @ Δυστυχώς η δουλειά μου δεν μου επιτρέπει να είμαι στην πορεία όση ώρα θα ήθελα ( ναι, υπάρχουν και θα υπάρχουν άνθρωποι που εξακολουθούν να βάζουν τον μικρόκοσμο τους πάνω από όλα και εγώ θα πρέπει να τους εξυπηρετήσω σ’αυτό ). Θα προσπαθήσω έστω για λίγο να συμμετάσχω .

    Προσπαθώ να διατηρήσω βλέμμα καθαρό και σκέψη ψύχραιμη, βλέπω όμως ότι στα Μ.Μ.Ε. το πράγμα έχει ξεφύγει πάρα πολύ σε σημείο να μην αντέχω να παρακολουθώ άλλο διότι θα τα χάσω και τα δύο . Με στενοχωρεί και με θυμώνει αφάνταστα . Δε θα το αναλύσω, δείγματα υπάρχουν παντού και βγάζουν μάτι .

    Για εμένα η ουσία εξακολουθεί να είναι η έκβαση όλου αυτού του φαινομένου, αυτή με απασχολεί πάνω απ’όλα . Δεν θα αντέξω αν την αποκατάσταση των ρυθμών της ζωής μας ( που θα γίνει και πρέπει να γίνει ),ακολουθήσει για άλλη μια φορά το βόλεμα της σκέψης, το βούλιαγμα στον καναπέ ( δημοφιλές έπιπλο των ημερών ), η αμάσητη κατανάλωση όσων μας σερβίρουν παντού και η αίσθηση ότι είμαστε αδύναμοι και » μικροί » για να το αλλάξουμε . Ό,τι συνέβαινε και πριν δλδ .

    Για εμένα θα είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ πρόοδος αν μέσα στον καθένα μας αλλάξει έστω λιγουλάκι ο τρόπος που σκέφτεται και κρίνει, που φέρεται στους άλλους, στον εαυτό του, παντού . Αυτό μόνο ελπίζω .

    Και Συκοφάγε μου μην το παρερμηνεύσεις αυτό το τελευταίο και σε δούμε σύντομα και ψάλτη στην ενορία σου !! Με τάραξες με τα κεριά καλέ ! 🙂

    Ρενάτα μου το ίδιο . Εκτός κι αν έχουμε φάει πολύ δακρυγόνο αυτές τις μέρες και τα έχουμε μπερδέψει λίγο . 🙂

    Συγχωρέστε με για το αποτυχημένο (?) χιούμορ μου αλλά δεν μπορώ ρε γμτ άλλη θλίψη . Θέλω μόνο να βγει κάτι καλό από όλα αυτά .

    Υ.Γ. ( + μια σκέψη της μικρής και ανόητης Βολούπτας )

    » Mια πετυχημένη προβοκάτσια έχει γενικά το εξής περιεχόμενο: Ο δημιουργός της προκαλεί στο θύμα του ένα πλήγμα τέτοιο που να το αποπροσανατολίζει, δηλαδή το κάνει να στραφεί ενάντια σε έναν τρίτο και όχι ενάντια στον ίδιο τον προβοκάτορα. Η προβοκάτσια είναι εξαιρετική όταν συμβαίνει και αυτός ο τρίτος να είναι ένας μεγάλος εχθρός του προβοκάτορα. Η προβοκάτσια είναι αριστουργηματική όταν ο προβοκάτορας καταφέρνει να εμφανιστεί στα μάτια των δύο θυμάτων του, δηλαδή στα μάτια των εχθρών του, σαν ο καλύτερος φίλος τους ή έστω σα δευτερεύων εχθρός τους.
    Αυτό το τελευταίο είδος προβοκάτσιας απαιτεί από τη μια έναν προβοκάτορα – επιστήμονα και από την άλλη δύο θύματα που να είναι ταυτόχρονα γεμάτα άγνοια για τη φύση του κοινού εχθρού τους και γεμάτα βαθιές εσωτερικές αδυναμίες.»

    Είτε είναι προβοκάτσια ( λένε οι μισοί ), είτε δεν είναι ( λένε οι άλλοι μισοί ), ο παρονομαστής είναι κοινός και λέγεται » ανικανότητα σε βαθμό αχρηστίας – ανυπαρξία ελέγχου των εξελίξεων » .

    Π.χ. φανταστική σκέψη : Πήρε φωτιά η Πεντέλη, ω ρε γαμώτο η φωτιά έφτασε στην Κρήτη, άχρηστοι είμαστε άχρηστοι !! / Ας κάψουμε λίγη Πεντέλη να τα βάλουν λίγο με τους εμπρηστές, να κατηγορήσουμε και όποιον θέλουμε, να χτίσει και κανένας φτωχός το σπίτι του, ω ρε γαμώτο, λίγη Πεντέλη είπαμε, όχι τον Ψιλορείτη, χάσαμε τον έλεγχο !!

    Πάλι φασαρία στα Εξάρχεια ? Και ένα παιδί πεσμένο ? Ε, εντάξει, κανένα άλλο νέο ? Τι ? Καίγεται το λεκανοπέδιο ? Άχρηστοι είμαστε, άχρηστοι !! Πού να το φανταζόμασταν ? / Πάλι φασαρία ? Πάει το παιδί ? Αντίποινα στα Εξάρχεια ? Δεν πειράζει, ας κάνουμε λίγη αναμπουμπούλα με τους γνωστούς-γνωστούς μας, να πει ο κόσμος τι σούπερ είμαστε και πόσο μας αγαπούν που τους προστατεύουμε . Τί ? Καίνε το λεκανοπέδιο ? Άλλα δεν είπαμε να γίνουν ? Πάλι χάσαμε τον έλεγχο γμτ !!

  9. Αχ, αυρα μας νυχτερινή… Στην Πάτρα, τραβάν στην Πάτρα κατά τον καταυλισμό, τραβάν, τραβάν κατά τους Αφγανους… Πάνε να τα φορτώσουν στους μετανάστες, λιντσάρισαν μόλις έναν στην πλατεία Βικτωρίας. Εκτρέπεται το κοίτος, παρεκτρέπεται… Διάολε.

    Τι να πω, γμτ… Καλό μας ξημερωμα.

    Αυριο…

  10. » … το πράγμα έχει ξέφυγει πάρα πολύ …»

    κι εσύ μόλις ανέφερες ένα παράδειγμα . Πονάει το μυαλό μου . Τί άλλο θα γίνει ?

    Άντε να δούμε αύριο .

  11. πολύ εύστοχο το μουσικό σας σχόλιο, δεσποσύνη.

    [συχνάζει κι ο Σιορ εδώ;]

  12. Κροτ σ’ευχαριστώ . Με τραγούδια σκέφτομαι . Αυτά έχω, αυτά προσφέρω . 🙂

    Α, έχεις χάσει επεισόδια χα χα ! Από τους πρώτους θάμωνες ο Συκοφάγος και χαίρομαι πολύ .

    Άντε καλωσήρθες και πάλι . Πάνω που είχα κουραστεί ( μπαααα … χα ! ) να κρατώ το μετερίζι μας στου Μούργου κι έλεγα » αχ, πούν’τη, πούν’τη ?? Τελειώνουν τα πυρομαχικά ! » 🙂

  13. Κροτ και οικοδέσποινα

    Ηλθα, είδα αλλά δεν απέρχομαι, που να πλακώσουν τέσσερις Ματατζήδες, κι ο παπάς πέντε. Εν τέλει, στην κοινή ελληνική: Κωλοκάθησα στο βλογ τούτο!

  14. 😛

  15. Οργάνωση θέλει …
    Οργάνωση και καθημερινή πάλη …

    υ.γ. στη διαχείριση πάνε και θα δεις πως θα βάλεις τα χιόνια …

    Τους χαιρετισμούς μου !

  16. Φάρε, φάρε φωτεινέ ! Οργάνωση και καθημερινή πάλη ???? Τόσο δύσκολο πια είναι να βάλω αυτά τα χιόνια ? Ωχ … Αμάν αυτό το wordpress !! 😛

    Σοβαρά τώρα … Οι άνωθεν χρειάζονται αυτά τα δυο στοιχεία και επειγόντως . Αλλά … Τα βλέπεις τα χάλια τους . Τον απλό κόσμο εκεί έξω μια χαρά οργανωμένο τον βλέπω να παλεύει ( από την κυριούλα που είδα με το Μααλόξ στο χέρι για το δακρυγόνο, μέχρι τον τζαμά που έβαζε μεταμεσονύχτια τζάμια στην Ερμού ).

    Καλωσήρθες και ανταποδίδω τους χαιρετισμούς ! 🙂


Σχολιάστε

