Skip navigation

Είμαι συγκινημένη … Η Α,μπα ? με προσκάλεσε σε μπλογκοπαίχνιδο !!! Το πρώτο μου μπλογκοπαίχνιδο ! Ανήκω λοιπόν και επίσημα στην οικογένεια της μπλογκόσφαιρας . Από τη χαρά μου άρχισα να χορεύω . Να, έτσι :

 

Τραγούδι : » Violent Mood Swings » – Stabbing Westward / Clerks

 

Πρέπει λέει να γράψω από μία ερώτηση που θα έκανα στους εξής : α ) ένα φιλόσοφο, β ) έναν παλιό έρωτα, γ ) ένα μέντιουμ, δ ) ένα παιδί και ε ) τον καθρέφτη μου ! Κι επειδή αυτά τα πράγματα οφείλεις να τα παίρνεις πολύ σοβαρά … ιδού !

α ) Οι φιλόσοφοι τραγουδούν στο μπάνιο ? Και αν ναι, τι ?

β ) Έχω ένα φίλο στην Bergmann Cord . Θέλεις να σου δώσω το τηλέφωνο του ?

γ ) Θα πάρει το πρωτάθλημα η ΑΕΚ ή τσάμπα χτυπιέμαι ?

δ ) Η μαμά σου έχει πει πως γίνονται τα παιδάκια ? Μήπως θες να τη ρωτήσεις ?

ε ) Φτου μου ??? Μη με ματιάσω ???

Και επειδή α ) η σοβαροφάνεια θα μας φάει, β ) σήμερα ήμουν μέσα στην » μην πω » και είχα κολλήσει με  Jay + Silent Bob ( και όποιος είναι 28 και άνω και δεν γνωρίζει Jay και Silent Bob είναι απαράδεκτος και να πάρει να δει το ( cult ) Clerks σε dvd να ξεστραβωθεί ΕΝΤΑΞΕΙ ??? ) για να αντέξω άλλη μια κουραστική Δευτέρα στη δουλειά αλλά και γ ) επειδή επηρεάστηκα από την Α,Μπα ? και τα κουϊζ της, να και ένα έξτρα μπόνους κλπ σινεφίλ κουΪζάκι από εμένα . ΤΙ σας θυμίζει το ακόλουθο » αριστούργημα » ? ( ΠΡΟΣΟΧΗ ! Απομακρύνετε τα παιδιά απ’την οθόνη . Δεν αστειεύομαι ΛΕΜΕ ! )

 

Τραγούδι : » Goodbye Horses » – Q Lazzarus / Clerks II

Θυμάστε ? Put the lotion in the basket !!! Χααααα !

 

Δεν ξέρω ποιόν να καλέσω … Οι περισσότεροι ίσως να έχουν βαρεθεί τα μπλογκοπαίχνιδα . Αν θέλει η Ρενάτα ή η Κροτ ή η Άννα ή όποιος/α άλλος/η θέλει ας παίξει !!

14 Comments

  1. Κυρία, εγώ που ΄μαι αποδεδειγμένα άνω των 28 (τυπικά) δεν το ΄χω δει!Πειράζει? 😆

    Χμ. Δεν ΄ν’ κακό. Έχω καιρό να παίξω σε μπλογκοπαίγνιο! 🙂

    Για την ΑΕΚ περιμένεις σοβαρά απάντηση? 😛

  2. Δεν πειράζει καλή μου, εννοείται ! Ποτέ δεν είναι αργά … Να δεις την πρώτη ταινία . Είναι καλύτερη . Πολύ γέλιο .

    Κατάλαβες όμως ποιά σκηνή από μια άλλη ταινία αναπαριστά ο Τζέϊ στο δεύτερο κλιπάκι ? Ο Τζέϊ είναι τόσο βαρεμένος που όποτε ακούει το συγκεκριμένο κομμάτι ( που παίζει και στην ορίτζιναλ σκηνή ), παθαίνει παράκρουση και πρέπει οπωσδήποτε να παίξει τη σκηνή ! Άντε να βοηθήσω . Είναι θρίλερ, είναι σχεδόν θρυλική και σάρωσε στα Όσκαρ . Για να σε δω !

    Και βέβαια δεν περιμένω απάντηση για την ΑΕΚ κι αυτό γιατί … ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Ε-Ν-Τ-Α-Ξ-Ε-Ι ????? 🙂

    φΙλΙά Ρενατάκι !

  3. κι εγώ απαράδεκτη είμαι.
    αλλά λέω να παίξω μόλις προλάβω! 🙂 μερσί!

    Αλλά η ταινία είναι η Σιωπή των Αμνών σίγουρα.

  4. Krotkaya @

    Μπράβοοο !!! Άξια ! Άξια !

    Ελπίζω να μην έπαιξε ρόλο η » βοήθεια κοινού» που έδωσα στη Ρενάτα . 🙂

  5. Αποκλείεται να το ήξερα, καθώς δε βλέπω θρίλερ. (Φοβιτσιάρα γαρ… )

  6. Σε καταλαβαίνω . Μια απ’τα ίδια . Υπάρχουν όμως θρίλερ και θρίλερ . Εγώ δεν αντέχω τα μεταφυσικού περιεχομένου . Την Έκτη Αίσθηση π.χ. την είχα δει με διαλλείματα, στο σπίτι με όλα τα φώτα αναμμένα και παρέα … και πάλι το κατιτίς μου το έπαθα, χα χα !

    ΔΕΝ έχεις δει δλδ τη Σιωπή Των Αμνών ? Ε, τότε εξαιρείσαι και χωρίς κανένα πρόβλημα . 🙂

  7. Άρχισα να το βλέπω στην τηλεόραση με την αδερφή μου (λάτρης των θρίλερ)και κατέληξα με μια παλάμη στα μάτια να διαβάζω πού και πού τους υπότιτλους και να ρωτάω συνεχώς:»Να τ΄ανοίξω τώρα? » Μέχρι που κατάλαβα πως της έσπαγα τα νεύρα . 😛

  8. φυσικά και δεν έπαιξε ρόλο η βοήθεια!
    ούτε εγώ βλέπω θρίλερ -αν και προτιμώ τα ψυχολογικά- αλλά αυτό το έχω δει 2 φορές για χάρη του Άντονι Χόπκινς!

  9. Renata @ Aχ Ρενάτα συμπάσχω …

    Έτσι ακρίβώς είχα παρακολούθησει, στο σινεμά κιόλας, το What Lies Beneath ( Ένοχο Μυστικό ) με Η.Ford και Μ.Pfeiffer, το τελευταίο μου θρίλερ . Μα γιατί ρε γαμώτο τα φαντάσματα πρέπει να σου’ρχονται πάντα από πίσω και να σου πετάγονται πάντα όταν κοιτάς στον καθρέφτη ( πάλι από πίσω … χμμμ …)??? Χάθηκε ο κόσμος να σου’ρθουν από μπροστά, χαμογελαστά, να σου συστηθούν ? Φαντάσου πως όταν βγήκα από το σινεμά έβρεχε κι από πάνω ! ΚΑΙ με αστραπόβροντα !!! Χάλια μαύρα .

    Στη Σιωπή τί σε χάλασε ? Τα αίματα ή η αγωνία στο τέλος ? Στην τελευταία σκηνή τα είχα χρειαστεί κι εγώ λιγάκι . 🙂

  10. Κροτ @ Εγώ ΜΟΝΟ τα ψυχολογικά αντέχω . Η Σιωπή δεν ήταν περισσότερο ψυχολογικό θρίλερ ? (εντάξει, πασπαλισμένο με λίγο κανιβαλισμό, ψιλοπράγματα ). Έχω κρατήσει πολλές ατάκες από την ταινία, την έχω δει 4-5 φορές, είχα πάθει κι ένα κόλλημα με το ζευγάρι Χάνιμπαλ-Κλαρίς, πολυαγαπημένη ταινία .

    Άντονι Χόπκινς ΡΟΥΛΖΖ ( χαίρομαι που σ’αρέσει κι εσένα ) και έχω προγραμματισμένο και ποστάκι από τη δεύτερη ταινία με την αγαπημένη μου σκηνή, όχι άμεσα .

    Φιλιά Κροτ !

  11. Θυμάμαι ότι είδα στην αρχή αρκετό. Μπορεί όταν βούτηξε στο φρουρό αλλα΄σίγουρα απ΄τι ςπεριγραφές του (κι αυτό το μάτι που γυάλιζε.Μπρρ…)
    Το περίεργο είναι πως τα φιλμ «στυλ Χίτσκοκ» τα βλέπω (με φώτα ανοιχτά εννοείται) 😀 . Αλλά σπλάτερ (ζόμπι κλπ) με τίποτα.

    Εδώ τον «Τούρκο στον κήπο» διάβαζα κι ήταν καλοκαίρι θυμάμαι κι έκλεινα τα παράθυρα απ΄το φόβο. 😳 😳

  12. Πω πω όταν άρπαξε τον φρουρόόό ! Και μετά τον έκανε σφαχτό-κρεμάστρα ! Όταν το είχα δει στο σινεμά είχε παγώσει όλη η αίθουσα !

    Ο Χίτσκοκ είναι Θεός . Τα «Πουλιά» όμως που είδα τελευταία δεν μου έκαναν τίποτα .

    Ούτε τους «Άλλους» είδα από τότε πάντως, ούτε το «Ορφανοτροφείο», ούτε τίποτα . Και έχω μάθει τί είναι όλο αυτό Ρενάτα, το έχουν εξηγήσει οι ψυχολόγοι . Κάτι σαν βαθύ ψυχικό τραύμα που έχει δημιουργηθεί στην παιδική ηλικία από παρόμοιες εικόνες ( ταινίες, σίριαλ κλπ ) και το οποίο ξαναξύνουμε με κάθε θρίλερ που βλέπουμε . Η μόνη λύση ? ΔΕΝ ξαναβλέπουμε θρίλερ ! Σοβαρά !

    Ο Τούρκος τόσο τρομακτικός είναι ? Δεν τον έχω διαβάσει ( ακόμη ) …

  13. Οι Αλλοι εμένα δεν μου άρεσαν πάντως. Ξενέρωσα τρελά…

  14. Παρηγορητικό αυτό Κροτ, δεν έχασα και πολλά επομένως .

    Είχα διαβάσει την υπόθεση από πριν και ήξερα την ανατροπή του τέλους ( ότι δλδ η πρωταγωνίστρια ήταν το φάντασμα )μπας και ξενερώσω κι εγώ και τη δω αλλά δεν τόλμησα τελικά ούτε κι έτσι . 🙂


One Trackback/Pingback

  1. By 5 ερωτήσεις « Αναγεννημένη on 16 Οκτ. 2008 at 5:17 μμ

    […] Aura Voluptas, η οποία επιτέλους έφτιαξε μπλογκ (πολύ καλόόό!!!),  με […]

Σχολιάστε

