Skip navigation

Μεταίχμιο ( ουσ. ) : Το οριακό σημείο ανάμεσα σε δύο καταστάσεις .

Να το κάνω ή να μην το κάνω ? Να προχωρήσω στην αλλαγή ή όχι ? Να κάτσω στ’αβγά μου ή θα σπάσουν και θα γίνω χάλια ? Να κάνω το κέφι της ανασφάλειας μου ( κακιά λέξη ) ή να δώσω μία γερή σε όλα και όπου βγεί ?

Δύο φωνές μέσα σου . » Μπορείς, είσαι ικανός, θα τα καταφέρεις, το έχεις μελετήσει, πάρε το ρίσκο ! Η ζωή είναι περιπέτεια . Και τα καλά και τα κακά, όλα αξίζουν » . » Κάτσε εδώ, κάτσε στα γνωστά, στα σίγουρα . Πού να τρέχεις ? Θα πληγώσεις, θα πληγωθείς . Θα πληγώσεις . Θα πληρώσεις . » .

Ένα όμως το δεδομένο . Δεν αντέχεις άλλο . Καλωσήλθες Μεταίχμιο !

Μποτιλιαρισμένη στη Σοφοκλέους ένα ανοιξιάτικο απόγευμα του 2004, με το «πράσινο» να μην ανάβει ποτέ, μέσα σ’εκείνο το φυλετικό patchwork που χαρακτηρίζει την περιοχή, με επιδαπέδιο ηθικό και νεύρα κρόσσια . Ήξερα τι έφταιγε, ήξερα τι ήθελα να κάνω, απλά δεν το έκανα . Αναμόχλευα και αναμοχλευόμουν και έσπαγα τα μούτρα μου σε εγκεφαλικά αδιέξοδα και τάχα μου εμπόδια και ενδοιασμούς . Και τότε η πλατινέ φωνή ακούστηκε από τα ηχεία και η τσιρίδα σημάδεψε το τύμπανο . Και να ο θυμός και να τα δεύτερα φωνητικά ( τα δικά μου δλδ, τα παράθυρα ήταν κλειστά -ok ?- εγώ φροντίζω για την ασφάλεια και την υγεία των άλλων ! ) και να η τσιρίδα – κόντρα στην τσιρίδα και … stop . Η πόρτα του συνοδηγού άνοιξε και ΚΑΤΙ κάθησε δίπλα μου . Γύρισε . Με κοίταξε . » Γειά ! Είμαι το Μεταίχμιο . Τί άλλα ? » . Κενό .

Μείναμε μαζί ένα χρόνο . Χρειάστηκε προσπάθεια και σχεδιασμός και οργάνωση . Υπήρχε όμως μια απόφαση και αυτό ήταν το σημαντικότερο . Η σιγουριά πως όποιο κι αν ήταν το αποτέλεσμα, σε βάθος χρόνου ( μικρό ή μεγάλο ) το κέρδος θα υπήρχε . Και η αίσθηση πως αν μου ξανασυμβεί θα τα ξανακαταφέρω . Κι έτσι έγινε .

Χαιρετώ . Από την άλλη μεριά ενός άλλου μεταίχμιου αυτή τη φορά . Μέχρι να βρεθώ στο επόμενο …

Το 2003 η 34χρονη, τότε, Gwen Stefani μόλις είχε τελειώσει την πολύ κουραστική ( για εκείνη ) «Rock Steady Tour» με τους No Doubt και σκεφτόταν σοβαρά το ξεκίνημα μιας σόλο καριέρας . Όταν ο manager και η δισκογραφική της εταιρεία  άρχισαν να τη ψιλοπιέζουν για να γράψει τραγούδια για το δίσκο, της ήρθαν όλα μαζί πακέτο . Υπερκόπωση, ανασφάλεια, κατάθλιψη και … writers’ block ( ζντουπ ! ) . Τα είδε όλα δλδ, συν το γεγονός ότι δεν γούσταρε με τίποτα να γράψει τραγούδια με την Linda Perry ( ναι, ναι, αυτή την ημίτρελλη ταλαντούχα-αλλά-δεν-βλέπομαι τραγουδίστρια των Four Non Blondes με την πάλαι ποτέ επιτυχία «What’s Going On» ( γιακ ) και την εκνευριστική ( κατ’εμέ ) φωνή-καλύτερα-να-γράφεις-χιτάρες-παρά-να-τρέχεις-για-ποπσταριλίκια . Με τα πολλά ( και όπως γίνεται στις αμερικάνικες ταινίες ) αυτές οι δυο φιλιώσανε και από όλη αυτή την παλιοκατάσταση προέκυψε το διαμάντι του άλμπουμ «What You Waiting For ?» . Η Stefani γράφοντας ένα αυτοσαρκαστικό και λίαν ειρωνικό τραγούδι ( με στίχους τύπου «δημόσια ψυχοθεραπεία» όπου διαπιστώνεις ότι ακόμη και μια παμπλούτου και εμφανίσιμη σταρ, αγχώνεται και φοβάται λόγω ηλικίας και φύλου μπροστά σε ένα καινούργιο εγχείρημα, όπως μια κοινή θνητή ) κατόρθωσε να μετατρέψει το πρόβλημα της σε κάτι δημιουργικό και να εμπνεύσει τον όποιο συμπάσχοντα, κάνοντας ταυτόχρονα ένα εντυπωσιακό ντεμπούτο . Οι κριτικοί λάτρεψαν το τραγούδι ( τον υπόλοιπο δίσκο τον βρήκαν απλώς συμπαθητικό ) και τα charts το ίδιο .

Το video clip όμως απογείωσε το τραγούδι . Πρωτότυπο, πολύχρωμο, σουρεαλιστικό, αστείο, εξώφθαλμα εμπνευσμένο από το βιβλίο » Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων » ,  αλλά και την περιπέτεια της Gwen, πήρε τις καλύτερες κριτικές και το βραβείο Best Art Direction στα VMAs 2005, ενώ τείνει πλέον να γίνει classic . Ένα υπέροχο οπτικό coctail …

Trivia

* Η συγκεκριμένη version είναι η «director’s cut» ( η καλύτερη απ’όλες, πιστεύω ) με director τον Francis Lawrence . Φοβερός σκηνοθέτης video clip, έχει σκηνοθετήσει κι άλλα αγαπημένα  ( Furtado, Lopez, J.Jackson, Garbage, Alanis ) καθώς και ταινίες μεγάλου μήκους με πιο πρόσφατη το «I Am A Legend» με τον Will Smith .

* Τα αναπαυτικά παπουτσάκια της Gwen καθώς και τα φορέματα της στο video είναι όλα C. Dior by Galliano .

* Οι φράσεις στα ιαπωνικά «Nani matteru no ?» και «Komatterunjyane» σημαίνουν αντίστοιχα «What you waiting for ?» και «Instead of worrying just go for it !» .

* Στο video εμφανίζονται για πρώτη φορά τα 4 Harajuku girls η Love, η Angel, η Music, και η Baby, τα ονόματα των οποίων είναι ουσιαστικά ο τίτλος του άλμπουμ ( L.A.M.P. ) και συμβολίζουν την επίδραση του στυλ τών νέων που συχνάζουν στην περιοχή αυτή του Τόκιο, στη Stefani .

Pause : Οι ερωτήσεις στο ερωτηματολόγιο που συμπληρώνει η Gwen . No comment !

*** Δύο χρόνια τώρα στην μπλογκόσφαιρα ως σχολιάστρια ελευθέρας βοσκής, πήρα μεγάλες δόσεις χαράς αλλά και αρκετή στενοχώρια . Πάντα αναρωτιόμουν τι θα μπορούσε να προσφέρει ένα ακόμη μπλογκ μέσα στα τόσα άλλα . Έπρεπε να αναρωτηθώ τι θα μπορούσε να προσφέρει σ’εμένα …

Να κάνω μπλογκάκι ή να μην κάνω ?

Nina C. αυτό είναι για εσένα, γιατί ήσουν η πρώτη που  έδωσε την απάντηση . Σ’ ευχαριστώ ! 🙂 ***

11 Comments

  1. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!!!!!

    Kαλώς όρισες, Όμορφη! It was about time!

    😀

  2. γιατί βρε πουλάκι μου τέτοιο δίλημμα για κάτι τόσο απλό;

    just do it που λέει και η πιο επιτυχημένη διαφήμιση όλων των εποχών!!!

  3. καλως ηρθες, λοιπον!
    🙂

  4. Καλώς ήρθατε, Αura!! Επιτέλους όντως! 🙂

  5. Nina C. > Είσαι γουρλού ? Είσαι, είσαι !!

    Ευχαριστώ πάαρα πολύ για το ποδαρικό, το καλύτερο που μπορούσα να έχω . Θυμάμαι εκείνο το πρώτο e-mail που μου είχες στείλει πριν πολλά-πολλά χρόνια ( χα, χα !!) για να το κάνω το ρημαδομπλόγκι και τώρα να που απαντώ εγώ σε σχόλιο δικό σου ! Ε, τώρα ήρθε το πλήρωμα του χρόνου, τώρα το έκανα ( τί άλλο θα μας εύρει Θεούλη μου ? ).

    Σε ευχαριστώ και πάλι για όλα και χαίρομαι πολύ που σε έχω γνωρίσει . Φιλιάαααα !!! 🙂

  6. Krot > Για την απόφαση περί blog δεν παιδεύτηκα πολύ (σιγά το πράγμα, εννοείται !). Απλώς περνούσα μια φάση όπως η Gwen ( βαριέμαι, τί να γράψω, δεν προλαβαίνω, έχω μετακόμιση τώρα, πού να τρέχω μέσα στ’αγγούρια κλπ ). Τελικά το ξεκινάω στην πιο κουραστική και πιεστική περίοδο της ζωής μου (λούσου τά εαυτέ μου),εξακολουθώντας να μην έχω έμπνευση κι όπου βγει .
    «Just do it» βεβαίως-βεβαίως, είναι και η κεντρική ιδέα του ποστ . Καλύτερα να έγραφα μόνο αυτό, θα απέφευγα και τα γνωστά σεντονάκια μου . Καλά που δεν έγινα διαφημίστρια …

    Σ’ευχαριστώ πολύ-πολύ για την επίσκεψη !! 😀

    Renata > Aχ Ρενάτα σ’ευχαριστώ πολύ για το καλωσόρισμα ! Ουπς, πρέπει η γαϊδούρα να ξεκινήσω να κάνω επισκέψεις, έτσι κι αλλιώς πάντα σας διαβάζω όλες χωρίς όμως να σχολιάζω :-). Πάντα μεταμεσονύχτια απ’ό,τι φαίνεται . Οι φωτογραφίες σου τέλειες πάντως (ζηλεύω) !

    Βασιλική > Καλώς σας βρήκα ! Ευχαριστώ κι εσένα πολύ για την επίσκεψη . Θα τα λέμε, ελπίζω … Να είσαι καλά .:-)

  7. έτσι, έτσι!!

    τα σεντονάκια είναι καλά, εδώ στο Βρυξελλοχώρι έχει ψυχρούλα ακόμα! 🙂

    • Lardigos
    • Posted Ιουλίου 4, 2008 at 19:10
    • Permalink

    Α!φύγατε από τη μικρή οικογένεια των σχολιαστών ελευθέρας βοσκής για να σας δεχτεί μια μεγαλύτερη, εκείνη των βλόγερς! Αυτό σημαίνει πιο πολλή …άπλα για εμάς, και πιο πολλή δουλειά για εσάς! Σε κάθε περίπτωση, φυσικά, στο ίδιο σόι μείνατε!… 🙂
    Ώρα καλή στην πένα σας, λοιπόν, κι αέρα στα όνειρά σας!

    Υπογραφή
    Εις εκ των σχολιαστών ελευθέρας βοσκής (κι ανοιχτής θαλάσσης, βεβαίως-βεβαίως )!

  8. krot > Τυχερή Βρυξελλιώτισα, εδώ εμείς θα γνωρίζεις τι τραβάμε . Μη μου δίνετε αέρα Κροτ γιατί θα πιάσω τον αργαλειό και δε θα σταματώ ! Καληνυχτώ και πάω για ύπνο αγκαλιά με το αρκουδίσιον, ουφ ! Τα φιλιά μου Κροτ 🙂

    Lardigos > Ε, καύσωνας προ των πυλών, είχαμε γίνει πολλοί εκεί μέσα, είχε αρχίσει να μυρίζει και περίεργα λόγω συνωστισμού, είπα να σας κάνω λίγο χώρο ( από καθαρή και μόνο αγάπη για τον συνσχολιαστή ).:-) 🙂
    Ναι, έχει δουλειά το μπλογκ κι εγώ ελάχιστο ελεύθερο χρόνο αλλά έχει και πλάκα, θα το διαπιστώσετε όταν … ξεκινήσετε το δικό σας (χε, χε, χε !).
    Πολύ μου άρεσε η ευχή σας, ναι !! Καλύτερα αέρα στα όνειρα μας παρά στα μυαλά μας (πςςςς) .

    Ευχαριστώ για την επίσκεψη (και μη μου ξανοίγεστε πολύ στα βαθιά έτσι ?) 🙂

  9. Γιατί εγώ σε ανακάλυψα τελευταία; Καλό ταξίδι στο μπλογκ σου. Σε βλέπω με τις αποσκευές ανά χείρας να κααααάθεσαι στις αφίξεις…
    Καλώς μας ήρθες! 🙂

  10. Σταυρούλαααααα !!!!! Τι χαρά είναι αυτή !!

    Ήθελα να σου στείλω μεηλ για όλα, αλλά νόμιζα ότι ήσουν σε άδεια . Και τα σχόλια στο μπλογκ σου ανεβοκατεβαίνουν (ζαλάδα) ! Τί να έκανα καλέ ?

    Το μπλογκάκι ξεκίνησε δοκιμαστικά μέσα στο κατακαλόκαιρο . Δεν το ανακοίνωσα . Αλλά θα το συνεχίσω μάλλον . Μου αρέσει .

    Θα τα λέμε από εδώ και πέρα, έτσι ? Πολύ χάρηκα με την επίσκεψη σου !!


Σχολιάστε

